dupre Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 dupa 21 de pagini si 1 saptamana de carnet prefer sa raman la enduro.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Droopy Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 -Un om mai calculat , mai cumpatat , echilibrat.........nu am intalnit. Spunea un prieten aseara....."cum frate...mergea cu centura in Tico"..... -Motociclist de putin timp , chiar incepator cu un fizic mult prea firav pentru un R6 , un prieten de nadejde care daca ii statea in puteri sa faca ceva nu spunea NU......Mihai zis <GAM-ul> , un impatimit al curselor de masini pe 400 m. -Sa l odihneasca DUMNEZEU......... un incepator pe r6 ... cam mult ... RIP .. sper sa se mai invete cate ceva din chestiile astea .. condoleante familiei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 NU AM RABDARE SA CITESC TOATE PROSTIILE SI BAGARILE IN SEAMA ALE MULTOR DE PE AICI. SA-I FIE TARANA USOARA PS: TOATE CASTILE SUNT TESTATE LA VITEZE MICI, GEN 50 KPH, CA SI AIRBAG-URILE, CENTURA samd... CEI CE COMENTEAZA AIUREA, SA IA O CASCA "BUNA" PE TESTOS SI SA SARA IN CAP LA 70 KPH...SA VEDEM, O EXISTA DIFERENTA? LA UN IMPACT FRONTAL PESTE 50-60 KPH, FIE CA ESTI IN MASINA SAU PE MOTORETA, NICI UN SISTEM NU-TI MAI GARANTEAZA SUPRAVIETUIREA. UNA ESTE SA CAZI PE ASFALT, SI ALTA ESTE SA TE INFIGI IN CEVA. EU AM DAT CU CAPUL DE ASFALT LA 50 KPH, SI NU AM AVUT NIMIC, SI CASCA A FOST ZGARIATA. CHIAR SI PROBIKERUL INDEPLINESTE CERINTELE PRIVITOARE LA UN IMPACT...CHIAR DACA NU-SI SPARGEA CAPUL, ISI RUPEA GATUL. CUM O FI SA TE OPRESTI BRUSC INFIPT, SI GATUL, RESPECTIV COLOANA SA SUPORTE CEL PUTIN DE 2 ORI GREUTATEA CORPULUI ??? VORBITI PROSTII...LASATI MORTII SA SE ODIHNEASCA IN PACE, SI LUATI AMINTE. PTR ASTA ESTE RUBRICA ASTA. S-A UMPLUT FORUMUL DE DETECTIVI... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZR50 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fire929 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Tu ai Fireblade 929 si mintea ta nu nascoceste nici o posibila succesiune de evenimente care sa fi dus la tragedia asta? NASOL. Atunci iti urez multa bafta! Iar situatia nu a fost ciudata este un summum de evenimente. Nu e nimic paranormal. Nu era vorba de nascocit, ci faptul ca acest cumul de evenimente a dus la o tragedie si de aceea e mai deosebita, daca "ciudata" iti suna distorsionat, din punctul de vedere al optiunilor spuse, ba pana, ba viteze schimbate prost, ba scapat mana in gaz, samd.... Si daca esti atat de clarvazator, nu vrei sa ne spui tu ce s-a intamplat de fapt, iar afirmatiile tale dovedeste-le fara posibilitate de tagaduiala, fara nici un dubiu. Nu stim si nici nu vom stii ce s-ai intamplat, mai mult decat supozitiile prezentate pe acest topic, dar, domnule "Strumfuadi" , as vrea sa ne luminezi tu pe toti ca sa nu mai obosim tastele aiurea. Deci iti asteptam cu neradare raportul expertizei tehnice traseologice in acest caz!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krammy Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 pacat.....mare pacat! echipamentul e sfant, iar viteza la incepatori....periculoasa! odihneste-te in pace Mihai! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fire929 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 @Fire929: Am scris mai sus ce cred eu ca s'a intamplat. Spre deosebire de tine am o parere, insa nu sunt clarvazator, tata omida sau altceva, asa cum incerci tu sa ridiculizezi problema. Te-as pune sa definesti " a ridiculiza" , iar apoi sa aplici definitia in cazul de fata, dar ca si mai devreme, asa cum nu ai fost in stare, sa demonstrezi, nu sa emiti, m-as mira sa o faci acum. Toti avem pareri, stari si opinii, a mea fiind cea de mirare si anume ca de la o plimbare s-a ajuns la ceva atat de grav. Nu mi-am pus problema sa aflu cum s-a intamplat EXACT , pt ca stiu ca nu se va putea. Fa-o tu, ca din mom ce iti dai cu presupusul, te bazezi pe ceva... Pe ce ? Habar nu am, oi stii tu mai bine! Mii de scuze pt "pe langa subiect"!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Pe bruma de experienta acumulata in 25mii km de A. B'ul nu se pune, multi incepatori fac eroarea sa judece ca daca au zeci de mii de km pe 4 roti au experienta. Faptul ca mergi pe ideea ca "oricum nu se va afla ce s'a intamplat" e dezamagitor, orice copil de peste 3 ani incepe sa intrebe DE CE? Daca nu ne punem probleme nu vom gasi niciodata raspunsuri. Raspunsuri care poate vor salva cateva vieti in viitor daca vor fi citite si procesate (bagate la cap). Iar atunci nenorociri ca cea de sambata noaptea nu se vor fi intamplat chiar in van. nu va mai certati. Nu vad sensul. incepator pe ss, asta spune tot. unii scapa, altii nu, depinde ce carte trage Dzeu pentru ei in ziua aia. un lucru insa e clar: accidentul putea fi evitat daca Mihai ar fi condus prudent, constient de pericolul dintre macaroane. Cu masina poti sa faci curse, dar cu motorul se cade nene, si dupa zeci de mii de km. Invatatura e clara: un incepator isi ia o mobra mai iertatoare, cu cauciucuri in buna stare, si merge mai prudent, cu echipamant adecvat vitezei si experientei. Nu iti trebuie 3000 de euro sa te echipezi, dar nici cu 100 nu iesi onorabil in trosneala de planeta. RIP lui Mihai, nu l-am cunoscut. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 mai oamnei buni, nu va mai certati... e pacat... nu e frumos.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Vorbesti de R6? mai degraba de un miar. Tu ti-ai dus vreodata capat vitezele?Nu poate sa fie asa mare diferenta intre motoretele noastre...a1a 120, a2a 175-180 , a3a 210 ... deci daca ducea capat a 2a cam atat avea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hebe5p1n Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Sa-i fie tarana usoara si pacatele iertate! pacat, mare pacat Parerea me: foarte bine ca se discuta despre cauze; o fi cineva sa aiba ochi nu numai sa vada dar sa si inteleaga ce citeste! Toti au dreptate, mai putin unul! Si el nu poate vorbi acum! Pacat! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baloo1 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 pacat de ce se tot intampla. Sper sa nu imi dau aiurea cu parerea - da totusi in linie dreapta, si o motoreta cum e R6, nu pierzi chiar asa de usor controlu. Probabil ca nu o sa stim niciodata exact ce s-a intamplat, da oricum, pacat, mare pacat. Ce sa zic, pana la urma revenim la vechiul subiect, ca totsi R6 nu e potrivit pentru un incepator. frate n-are a face nimic ce motor iti iei cu felul in care il conduci.(mi-au spus-o si mie altii mai batrani).felul in care conduci un motor nu porneste de la maini,de la piept sau de la spate.conteaza ce ai in cap.el controleaza restul corpului.ca incepator am pornit cu 600 si sunt intreg...TU TRE' SA CONDUCI MOTORU NU EL PE TINE!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) din imaginile difuzate de pro tv se vede destul de clar ca motocicleta nu a suferit nicio explozie de cauciuc, sau pana. pe langa asta, pana la impact, motocicleta a mai scazut din turatii. (frana de motor, atunci cand iei mana din gaz.) deci, avea mai mult de 7-8 mii de turatii. in orice viteza ai merge, dar mai ales in trapta a1a, la 8 mii rpm, ai cel putin 80 km/h. pacat de baiat. din poze pare sa fi fost un om linistit, simplu. Sa-l ierte Dumnezeu. LE: Tot protv a aratat imagini cu ceasul motocicletei ramas la 7-8 mii de ture. deci n-am zis-o din burta. sanatate. Editat August 13, 2007 de disney Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 tocmai am facut o tura cu un gsxr 600 aveti dreptate merge si incet........ dar mult mai usor merge tare....... 150 pare incet....de-a dreptul firesc..... asa ca ma intorc fericit la vacutza mea..... better slow then sorry Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erick27 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 La mine la 10000rpm intr'a doua am fix 120. Zona rosie incepe la 13500. Opinia mea e ca Mihai nu a apucat sa ajunga pe rosu intr'a doua, undeva pe la 8000rpm s'a desprins cu fata de sol si s'a speriat => lasat gazul si franat => voblaj => bordura. Poate este eronata, dar eu cred ca asta s'a intamplat. Nu fierul a fost blestemat, nu ceasul rau, ci lipsa de experienta. Nu s-a desprins deloc cu fata de la sol. Nu stiu cauza care a produs voblajul. La inceput a fost foarte usor (ca sa va imaginati - ca si cum ar fi in joaca) dupa care a degenerat intr-unul foarte violent de credeam ca-l arunca. De franat nu a franat deloc, caci nu i s-a aprins becul. A redresat-o dupa care a luat-o usor spre dreapta. A intrat iar in voblaj aproape de bordura. A harjait bordura vreo 20 m dupa care l-a aruncat direct in copac. Casca era prinsa - va spun sigur ca eram langa el cand am plecat. Nu stiu cum i-a sarit de pe cap si nici in ce stare era. Atunci m-am apropiat de casca dar, cand am vazut ce era in ea, credeti-ma ca nu am putut. Nu ne-am mai gandit apoi sa verificam daca siguranta mai era inchisa. Chiar daca ar fi lipsa de experienta cea care a fost cauza problemei, moartea lui a fost ceasu' rau. Putea sa il arunce intre copaci. Dupa acel copac mai era inca unul si apoi era trecerea intre benzi. Eu unu' va spun ce-am vazut. NU viteza excesiva, NU tentativa de-o roata, nici macar din greseala, casca prinsa. Si eu sunt incepator, am motor de viteza, am cazut la viteza mai mare decat a lui si nu am avut absolut nimic, dar nu m-am izbit de nimic. Si mie mi-au spus prietenii sa nu incep cu 600 ca-i periculos. Dar, fiti sinceri cu voi insiva, cand ti se pune pata nu te scoate nimeni din ale tale. Intamplari neprevazute apar tot timpul - totul e reactia ta si norocul sa mai poti face ceva. Eu am mai citit mesaje pe acest site, fara sa ma inregistrez ca user. Vroiam sa vad ce se poate intampla, sau cu alte cuvinte, sa invat ceva din greselile altora. Sincer va spun - nu ai ce sa inveti pentru ca totul depinde de moment si de tine. Si nu am postat aici ca sa ma cert cu cineva, nici sa-l disculp pe Mihai daca are vreo vina. Vreau doar sa va spun ca nu era smecheras (si nici unul dintre noi), nu incerca nici o grozavie.Nu stiu cum a intrat in voblaj pt ca nu am fost in locul lui. Ce a urmat v-am spus.Daca vreti sa trageti vreo concluzie nu mai plecati de la premisele astea.Cam atat am avut de spus. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Sa il ierte Dumnezeu si sa ii fie tarana usoara,mare pacat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 alte milioane de cuvinte din pacate de prisos cum spunea si mai sus cineva in cele 20 de secunde este cam greu sa iti aduci aminte ce ai vazut tu pe site la accidente o spun din propria experienta . Mare pacat RIP. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca! Si eu sunt incepator, insa mi-am dat seama de un lucru in ce priveste mersul pe 2 roti: daca nu deschizi bine urechile la ce iti spun "batranii", ajungi sa inveti pe propria piele/viatza. e mai bine sa stai nitel si sa iei in serios/sa aplici ce-ti zic ceilalti din experienta, decat sa experimentezi tu si sa nu mai apuci sa impartasesti la randul tau altora. Trist... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu_21 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 a bagat frica in mine accidentul asta.... [/b]eram la semafor la arc iar el si ink ktiva au trecut p langa mine,erau cuminti.....nu am vazut nici o intrecere sau ceva de genul asta..... mi-a luat-o inainte si dupa ce nu l-am mai vazut am si auzit ceva....chiar nu imi dau seama de ce a cazut...ori o pierdut controlul ori a lovit bordura (pt k am vazut vreo 3 borduri dislocate ) sunt curios de ce a cazut...??? ...!!! oricum tre s 'invatam' k putem muri si de mana noastra, pe langa cazurile provocate de ceilalti participanti la trafic sa se odihneasca in pace Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepe75ro Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Si eu sunt incepator, si am venit aseara pe o furtuna de ti-era frica sa mergi in masina dar pe motor. Este in constructia noastra,a motociclistilor, sa vedem pe pielea nostra cum e.Sincer sa fiu , de cand citesc acest forum , imi amintesc pe motor de intamplarile voastre , a tuturor, si atunci, i-au mana din gaz, redresez motorul, evit s.a.m.d. Imi pare rau ca trebuie sa invatam si din cazuri nefericite !!!!! R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladrb Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radeon Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) Vad ca s-au mai linistit spiritele si am primit si ceva declaratii de la martori oculari. Din toate astea am inteles ca nu a fost vorba de accelerare brusca, ridicat putin roata, speriat, franat...... Inseamna ca acolo a fost ceva defectiune tehnica.......... Eu chiar nu le am deloc cu tehnica dar chiar as vrea sa aflu de la cineva care poate sa-si dea cu parerea pe tema asta..... CE FEL DE DEFECTIUNE TEHNICA, CARE NU S-A MAI MANIFESTAT PANA ATUNCI, POATE CAUZA O ASEMENEA MANIFESTARE A MOTORETEI? Chiar cred ca se poate afla ceva folositor celor ramasi in viata din fiecare accident iar in cazul de fata e posibil sa avem de a face cu o defectiune care ni se poate intampla fiecaruia dintre noi oricat de experimentati am fi. Poate aflam ce trebuie sa verificam la motocicleta inainte sa plecam la drum. Editat August 13, 2007 de Radeon Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 motor usor+ cai multi(pt un incepator)+ rider usor+ rider incepator+ cauciuc tocit+ oarecare lipsa de experienta.... Un cumul nefericit, care se insumeaza mai departe cu norocul fiecaruia. Nu cred ca baiatul are vreo vina, dumnezeu sa il ierte. Mi-am pus 180 pe spate la F3. Toti prietenii mi-au sarit in cap , ca nu o sa ma mai pot apleca la fel de mult, ca o sa derapeze, bla bla bla. Nu m-a interesat. Dar cand m-am suit pe motor, imi veneau in cap toatechestiile auzite, asa ca am mers circumspect, pana m-am obisnuit. Acum am uitat ca il am. Daca nu imi spunea nimeni nimic si nu citeam nimic nicaieri, sunt convins ca in primul viraj pe la Cheia, raschetam asfaltul(valabil pentru cazul particular eu+motorul meu+plus"stilul meu de mers"). Ganditi-va in ce situatie se afla un incepator pe Super-Sport. RIP inca odata si sincer, pentru noi ceilalti, cand dam un sfat, sa ne gandim de 2 ori, iar cand avem un sfat de dat, sa il dam. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 motor usor+ cai multi(pt un incepator)+ rider usor+ rider incepator+ cauciuc tocit+ oarecare lipsa de experienta.... Un cumul nefericit, care se insumeaza mai departe cu norocul fiecaruia. Nu cred ca baiatul are vreo vina, dumnezeu sa il ierte. Mi-am pus 180 pe spate la F3. Toti prietenii mi-au sarit in cap , ca nu o sa ma mai pot apleca la fel de mult, ca o sa derapeze, bla bla bla. Nu m-a interesat. Dar cand m-am suit pe motor, imi veneau in cap toatechestiile auzite, asa ca am mers circumspect, pana m-am obisnuit. Acum am uitat ca il am. Daca nu imi spunea nimeni nimic si nu citeam nimic nicaieri, sunt convins ca in primul viraj pe la Cheia, raschetam asfaltul(valabil pentru cazul particular eu+motorul meu+plus"stilul meu de mers"). Ganditi-va in ce situatie se afla un incepator pe Super-Sport. RIP inca odata si sincer, pentru noi ceilalti, cand dam un sfat, sa ne gandim de 2 ori, iar cand avem un sfat de dat, sa il dam. de acord. orice sfat, orice eveniment mai mult sau mai putin trist trebuie impartasit/comentat pt. ca sansele de a fi "auzit" si luat in seama in plenitudinea lui sunt mereu binevenite. nimeni nu s-a nascut invatat si calea empirica (puterea exemplului) este una dintre cele mai bune. imi pare rau ca am spus astaa tocmai aici... Condoleante familiei si celor apropiati. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate