remu1 Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 A folosit careva acest model de bujii la motoarele enduro ? Cum vi se par , imbunatatesc cu ceva functionarea motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 (editat) Iar incepi ? Editat Noiembrie 27, 2004 de DragosKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 Hahahaha Ma pregateam si eu sa zic "cam ca alea cu iridium" .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 Ia-ti motor diesel daca ai atata probleme cu bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 27, 2004 Share Postat Noiembrie 27, 2004 sunt cumva bujiile care erau folosite cu succes pen Spit Fire in WW2??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 exact , numai ca astea nu impart scanteia in mai multe, o lasa asa, unica si viguroasa, sa se-ntinda lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 la vechiul post ziceam de super bujii bosch cu 3 smecherii de scanteie le-am folosit si merge de rupe motorul, sesizezi diferenta enorm de tare amu m-am documentat si ghici ce au descoperit astia de la bosch Platinum Plus 4 adica ghici ciuperca cate are ??? http://www.forparts.com/platinumplus4.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 acu' pe bune, d-astea cu 4 electrozi am folosit si pe cielo si pe passat, si n-am vazut ABSOLUT nici o diferenta fata de cele recomandate-originale. Doar ca sunt mult mai scumpe. O sa incerc insa si pe forbic (motor derivat din suzuki) si o sa va spun. Si acum aveti legatura........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 Nu e nici o branza de multe ori merg mai bine alea cu un electrod care sunt recomandate,astea cu x electrozi sunt mai bune iarna la rece .Majoritatea motoarelor de generatie mai noua la pornire dau ploaie de scantei pe toate bujiile si atunci una cu mai multi electrozi o sa scanteiasca mai bine si mai are si avantajul ca scanteia se duce unde are conductibilitate mai buna la una cu un singur electrod are nu are se duce tot pe ala sau pe langa. Mai este un avantaj ca sunt mai bune ca anduranta . MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 28, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2004 Va multumesc pentru informatii ! Mai am de intrebat despre inca citeva tipuri de bujii dar mie ca se supara Dan Popescu ! Ce nu inteleg este de ce va enerveaza kestia asta cu bujiile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 28, 2004 Share Postat Noiembrie 28, 2004 E o chestie mai delicata...n-ai auzit pana acuma de expresia "...imi sar bujiile de suparare"? (nici eu n-am auzit da` merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 29, 2004 Share Postat Noiembrie 29, 2004 bravo remu, doar pe mine ma vezi. Abia acum observ ce important sunt. chiar nu poti prinde un pic de gluma printre ele pe bune. sunt sigur ca da, dar ne mai amuzam si noi ca tot a venit iarna si majoritatea suntem motociclisti de internet. mai putin eu, ca pot iesi si pe zapada, si chiar am s-o fac!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 29, 2004 Share Postat Noiembrie 29, 2004 Eu am niste bujii NGK cu 2 electrozi de masa; nu am montat pe motor pt ca au filetul mai lung dar m-am jucat cu ele cand testam o aprindere electronica in casa si n-am observat sa dea o scanteie mai buna decat sinteroamele(chiar mai slaba) Oricum dau tot o singura scanteie catre electrodul de masa care este cel mai apropiat de cel central. La sistemele de aprindere care nu sunt multiscanteie nu cred sa ofere vreun avantaj fata de cele cu un singur electrod;poate doar daca motorul e uzat sau prost reglat astea cu mai multi electrozi rezista mai bine la ancrasare pt ca au mai multe cai posibile pt arcul electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 29, 2004 Share Postat Noiembrie 29, 2004 Ce va tot injectati atata?? Remu tu vad ca ai Suzuki DR 750 Big ... Atunci de ce nu te duci la un magazin de specialitate(auto,moto) si sa ceri dupa catalog o bujie originala ce costa intre 300.000 si 1.500.000,si sa nu mai faci experimente pe propriul motor??Ce zici de ideea asta?? Bujia aia a fost pusa acolo de catre niste ingineri dupa mii si mii de calcule si zile si nopti pline de stres ANUME ca sa nu tot intrebi tu de zeci de modele de bujii care bag seama fac motorul sa mearga mai bine...Oare Ariel spala mai bine ca Lenor??... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Bujiile influenteaza neglijabil functionarea motorului (atita vreme cit dau scintetie). Nu o sa vezi nici o diferenta si cu virf de americiu daca ai pune. Diferente sint numai pentru aia care folosesc motoarele la greu in sarcina (curse), nu pentru oamenii normali. Asa, ca idee, bujiile multielectrod sint de fapt mai proste ca cele cu un singur electrod. Vad ca multa lume a cazut in capcana marketingului si crede ca dau jde scintei. Nu e adevarat, dau exact 1 scinteie ca si cele normale. Scinteia se face intre virf si electrodul cel mai apropiat. Pe masura ce electrodul se erodeaza, altul vine la rind sa fie cel mai apropiat. In principiu o bujie cu 4 electrozi ar trebui sa tina cam de 4 ori mai mult inainte de schimbare sau reajustare. In realitate e vax, electroziii aia impiedica amestecul combustibil sa ajunga la scinteie, deci aprinderea e chiar mai grea. De asta nu exista bujii din astea la profesionisti. Nu inteleg ce atita tam tam. O bujie normala NGK e 1-2$, 5$ pachetul de 4, si isi face datoria cu prisosinta. Eu am avut bujiile originale pe masina (tot NGK) si le-am schimbat la 170.000km fara sa le scot vreodata din motor, fara pierderi de performanta sau cresteri de consum (in ultima vreme aveam ceva oscilatii la ralanti, atit). Daca as tine motorul la linia rosie tot timpul poate as pune iridum (denso de exemplu), dar in nici un caz multielectrod. Nu inteleg unde gasiti voi bujiile alea de 1 milion, nici n-am auzit de bujii care sa fie mai scumpe de citiva $ bucata (doar alea cu iridium sint ceva mai scumpe), iar bujiile normale de foarte buna calitate sint sigur sub 3$ bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Nu inteleg ce atita tam tam. O bujie normala NGK e 1-2$, 5$ pachetul de 4, si isi face datoria cu prisosinta. Asa e in Romania, ai uitat ? Cine n-are probleme, isi face singur. In loc sa ne dam cu motorul si sa ne bucuram, avem probleme filozofice... Plus ca ne lipseste tichia de margaritar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Si eu sunt de parere ca bujiile astea cu 3-4 electrozi sunt frectie la picior de lemn...am avut pe guzzi (bosch, parca) si in 3-4000 a cedat una,nu mai dadea scanteie deloc...pe moment am pus sinterom si mergeau fara greturi, ulterior ngk de la louis, 3,5 euroi bucata . Astea cu 1 milion bujia sunt SF-uri...la fel exista foarte multe "solutii-minune", aditivi si alte prostii care majoritatea nu functioneaza decat prin efectul "placebo". PS.Zicala romaneasca aplicabila: Esti multumit ca dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Asta e ideea: bujii de firma (NGK de exemplu) si ieftine. Orice ban in plus pe asa ceva e ban aruncat. Mult mai important e e sa fie de temperatura potrivita si sa aiba distanta care trebuie intre electrozi. E ca la ulei: am vazut o multime de fanatici care se cearta pe firme de ulei, etc. Cind de fapt cam singurul lucru important e sa schimbi uleiul la timp, sa aiba viscozitatea potrivita si sa il completezi, chiar daca folosesti cel mai ieftin ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 E ca la ulei: am vazut o multime de fanatici care se cearta pe firme de ulei, etc. Cind de fapt cam singurul lucru important e sa schimbi uleiul la timp, sa aiba viscozitatea potrivita si sa il completezi, chiar daca folosesti cel mai ieftin ulei. Nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Buei, nici chiar ceeeeeel mai fuckin ieftin ulei de pe fata pamantului, insa in rest cam ai dreptate, vrajitorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Decembrie 1, 2004 Share Postat Decembrie 1, 2004 Nu, cel mai ieftin ulei DE FIRMA . Ca asa, daca il face nu stiu care in spatele casei din aracet, si nu stii ce cumperi, normal ca faci varza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Decembrie 1, 2004 Share Postat Decembrie 1, 2004 nu.. ala de la Petrom Daca mergi la cursa conteaza si uleiu si bujiile , daca is "din cele mai ieftine" se vede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 6, 2004 Share Postat Decembrie 6, 2004 Crezi ca`s multi aici pe forum care merg la curse???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 (editat) Oricum cele mai bune cu mai multi electrozi sunt cele cu doi electrozi de masa asa sunt si la avioane cu singura deosebire ca au electrozi de platina si au o distanta intre electrozi de 0,5 mm maxim care nu se poate regla. Editat Ianuarie 30, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Iar majoritatea sunt BOSCH sau SIEMENS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.