Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica :cheers: . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... :(

Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica :cheers: . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... :(

Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost ;)

Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta!

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

 

Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie....

 

Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor.

In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie....

 

Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor.

In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti.

 

Bafta!

Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)!

Mesaj completat

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Poate prin tara ai noroc...!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)!

Mesaj completat

 

Poate prin tara ai noroc...!

cred ca baietii de la thunderbikes timisoara au asa ceva!daca vrei ma pot interesa!multa bafta! :what:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi ma curentea ideea de bobber:

1.post-25613-1275680844_thumb.jpg

2.post-25613-1275680866_thumb.jpg

3.post-25613-1275680891_thumb.jpg

4.post-25613-1275680927_thumb.jpg

5.post-25613-1275680966_thumb.jpg

Asa uitandu-ma la ea dezbracata imi curenta prin minte ideea de bobber!

Dar in final cred-ca asta o sa fie un proiect mai pe viitor, ca momentan so dus banu' aici!

Oricum ii sta bine la virago bobber zic eu!

Maine daca totul merge bine o asamblez ca azi nu era bine uscat lacul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o aripa spate chiar sub cadru spate care sa iasa afara numai cativa cm, o sha solo, rezervorul e la fix... si esti bobberit.

Ahoi! Apoi sea solo aia vreau; baiul cu aripile e ca imi plac sa fie lungi (cat mai lungi), iar rezervorul daca ar fii mai mare cu 2-4 litrii ar fii perfecta dupa mine! Deci concluzia e ca nu prea are sanse de bobber (poate daca imi i-au un al doilea moto si asta ramane exclusiv sa fac bobber din el, dar si asta cine stie cand o sa fie)! Asa ca faza eu sunt fan motoare Indian, ma omoara aripile de genu asta (Kawa Vulcan Drifter/Classic, Yamaha Dragstar Classic/Royal Star/Wild Star) oricum urmatorul asa ceva o sa fie! :what:

Mesaj completat

Back cu ceva poze cu rezultatul final.....

1.post-25613-1275758090_thumb.jpg 2. post-25613-1275758120_thumb.jpg

3.post-25613-1275758138_thumb.jpg 4. post-25613-1275758165_thumb.jpg

5.post-25613-1275758187_thumb.jpg 6. post-25613-1275758203_thumb.jpg

....dati cu parerea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l pun si eu pe al meu.

 

An: 2009

Capacitate: 49cc

Viteza maxima: 60 km/h (suficient in oras)

Lungime: 1.76 intre axe

Garda la sol: 16 cm

 

Construit de la zero.

Cea mai placuta parte a fost sa-i construiesc rezervorul manual, doar cu ciocanul si clestele, fara roata engleza si fara ciocan pneumatic :what: .

post-46617-1275775347_thumb.jpg

post-46617-1275775356_thumb.jpg

post-46617-1275775365_thumb.jpg

post-46617-1275775374_thumb.jpg

post-46617-1275775383_thumb.jpg

post-46617-1275775393_thumb.jpg

post-46617-1275775402_thumb.jpg

Editat de tudyyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Shobolanu' Fix asa! Mare dreptate ai dom'le!

Mesaj completat

Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! :what:

 

asta da informatie. ea vedeti cei care aveti chef de plimbare, drumul e foarte frumos. eu am preten la Horezu la care merg si imi place tare mult drumul. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton Ice-ule... Ride it like u stole it!

Apoi cam asa ceva fac :what: , ieri ultimul ban l-am bagat in benzina si am bagat o tura de 250 de km pintre care si domnu' @phoenix27 a fost cu noi!

Am mai avut si noroc ca ieri am intrat intr-un radar si spre fericirea mea am scapat cu un avertisment!

Adevarul e ca isi cam rupe lumea gatul dupa ele!

post-25613-1275900587_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain barbati! Tot asa s-o tineti. tre sa imi fac si eu un sissybar mai excentric ... ca tare bine arata
Sa stii ca e faina gasca si sunt oameni deosebiti. In general gandim la fel felul in care vedem viata, dar fiecare in felul lui e diferit in felul lui cand vine vorba de moto, ceeace e foarte bine. Ne place la toti sa avem ceva unic si deosebit in garaj facute. Sisibarul l-am vazut la cineva intr-un anume fel facut si de acolo am fost inspirat. Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi cam asa ceva fac :D , ieri ultimul ban l-am bagat in benzina si am bagat o tura de 250 de km pintre care si domnu' @phoenix27 a fost cu noi!

Am mai avut si noroc ca ieri am intrat intr-un radar si spre fericirea mea am scapat cu un avertisment!

Adevarul e ca isi cam rupe lumea gatul dupa ele!

ferice de mine! baiul e ca pe mine ma ia motiala :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ferice de mine! baiul e ca pe mine ma ia motiala :D

Apoi ce-i cu somnul asta la tine? Apropo e caldura?

Mesaj completat

uite-le. unele cadre sunt de-amplua ca n-am avut loc

 

live arata si mai misto, si se aude porno!

Ahoi! Chiar ca a muncit omul la ea, oricume foarte frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E facut de Basty, il gasiti la el pe site.

A facut omul multe motoare faine, eu personal il felicit pentru ceea ce face!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi ma curentea ideea de bobber:

1.post-25613-1275680844_thumb.jpg

2.post-25613-1275680866_thumb.jpg

3.post-25613-1275680891_thumb.jpg

4.post-25613-1275680927_thumb.jpg

5.post-25613-1275680966_thumb.jpg

 

maa da naspa poate arata cu barile alea de protectie, mama lor de bari dale josss , doar nu te inprastii zilnic cu motorul ca sa ai asa hal de bari pe el.....puhaaaaaaaaaaaaaaaa .....

 

in rest e okkk

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maa da naspa poate arata cu barile alea de protectie, mama lor de bari dale josss , doar nu te inprastii zilnic cu motorul ca sa ai asa hal de bari pe el.....puhaaaaaaaaaaaaaaaa .....

 

in rest e okkk

 

salut

Sunt un pic cam exagerate, dar daca le fac mai mici nu pot lucra la comenzi si cand prind drum drept asa lejer imi intind picioarele pe ele de nici nu ai idee :D ! Si in plus odata mi-au salvat picioarele de am fii rupte! Iar saptamana trecuta am alunecat intr-o gradina pe iarba uda si daca nu erau asa de mari imi cadea moto pe piciorul drept si si-au facut treaba bine (deci sunt si practice)!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un pic cam exagerate, dar daca le fac mai mici nu pot lucra la comenzi si cand prind drum drept asa lejer imi intind picioarele pe ele de nici nu ai idee :D ! Si in plus odata mi-au salvat picioarele de am fii rupte! Iar saptamana trecuta am alunecat intr-o gradina pe iarba uda si daca nu erau asa de mari imi cadea moto pe piciorul drept si si-au facut treaba bine (deci sunt si practice)!

 

daca vorbim de protejat rezervorul, ,motorul si saua/aripa, virago 535 nu are nevoie de crashbar. suportul stock de scarite si cum se pliaza scaritele actioneaza exact ca un crashbar cand cade mobra (de pe loc sau la viteze mici). Io am scapat-o pe a mea de vreo 2 ori (odata am descalecat inainte sa las cricu cu gandu' ca-l pun dup-aia si-am alunecat pe pietris cand am facut pivotul, si a doua oara cand am ramasa fara baterie am impins la ea de mi-au iesit ochii din cap s-o pornesc fortat si dupa ce-am coborat din sa dupa o secventa de impinge-sari pe ea, am pierdut puterea in brate si-am vazut cum se duce in jos fara sa pot s-o tin) si n-a patit nimic, decat mici zgarieturi la manete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vorbim de protejat rezervorul, ,motorul si saua/aripa, virago 535 nu are nevoie de crashbar. suportul stock de scarite si cum se pliaza scaritele actioneaza exact ca un crashbar cand cade mobra (de pe loc sau la viteze mici). Io am scapat-o pe a mea de vreo 2 ori (odata am descalecat inainte sa las cricu cu gandu' ca-l pun dup-aia si-am alunecat pe pietris cand am facut pivotul, si a doua oara cand am ramasa fara baterie am impins la ea de mi-au iesit ochii din cap s-o pornesc fortat si dupa ce-am coborat din sa dupa o secventa de impinge-sari pe ea, am pierdut puterea in brate si-am vazut cum se duce in jos fara sa pot s-o tin) si n-a patit nimic, decat mici zgarieturi la manete.

Ahoi! Nu-mi pun eu baza in scarite, si n-am chef sa-mi indoi ape-ul si alte parti ale motocicletei!

 

Sa reactualizez pozele! Sambata am facut un drum de 380 de km pentru am inalbii seaua (si multumesc unui prieten din Falticeni pentru asta)!

Poze:

1. post-25613-1276463764_thumb.jpg

2. post-25613-1276463781_thumb.jpg

 

Ma curenteaza sa inalbesc si spatarul de la sisibar si coburile! Ce ziceti cum ar fii? Oricum pe mine cam asa ma "curenteaza" se la albesc si ar fii interesante si niste dungi albastre!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...