bratyo Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 phoenix super am vazut Live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valeriu Neicu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Superb, elegant...imi aduce aminte de asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Superb, elegant...imi aduce aminte de asta.... Intreadevar acest model a fost, care m-a pus sa modific motorul. Aveam in gand demult sa apuc, dar Vulcanul de 1500 nu este cea mai buna alegere pentru bobbereala. Am mai studiat si alte modele, si in final am decis. Daca ei pot ma bag si eu. Asfalt uscat baieti! Mai revin daca apuc sa lucrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Si mai e de lucru. reinstalare kit curea, vopsire, bagat cabluri prin ghidon, facut alt suport de sha. dar asta cand voi avea timp, ca de asta duc lipsa. Editat Mai 24, 2010 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Bravo domnule! Frumoasa bestie. Spor la lucru si astepam noutatile! Incearca sa dezbraci suspensia fata. Eu zic ca arata muuult mai bine. Vezi rezultatul la al meu: /index.php?...t&id=595827 /index.php?...t&id=595471 /index.php?...t&id=595467 Bafta! PS. Si stai linistit, ca te obisnuiesti repede cu noroiul pe casca Editat Mai 24, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 bravo foxu-le,alta treaba acum... auzi,saua aia am mai vazut-o undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 bravo foxu-le,alta treaba acum...auzi,saua aia am mai vazut-o undeva... multam musiu, cat despre sha, probabil pe un site din State. e La Rosa ca marcă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 mama ce bine arata rezervorul imbracat in piele... tu ai croit faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 mama ce bine arata rezervorul imbracat in piele... tu ai croit faza? No, Bagster doing. Daca eram atat de bun deschideam pravalie In schimb aripa spate e imbracata in material similar cu aportul lui Darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 @phoenix27 & @foxdesert amandoi ati facut ceva foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 @phoenix27 & @foxdesert amandoi ati facut ceva foarte frumos! subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Multumesc pentru aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta! Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti. Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie.... Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor. In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie.... Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor. In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti. Bafta! Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)! Mesaj completat Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti. Poate prin tara ai noroc...! Editat Iunie 4, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)!Mesaj completat Poate prin tara ai noroc...! cred ca baietii de la thunderbikes timisoara au asa ceva!daca vrei ma pot interesa!multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti. Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ahoi! Azi ma curentea ideea de bobber: 1. 2. 3. 4. 5. Asa uitandu-ma la ea dezbracata imi curenta prin minte ideea de bobber! Dar in final cred-ca asta o sa fie un proiect mai pe viitor, ca momentan so dus banu' aici! Oricum ii sta bine la virago bobber zic eu! Maine daca totul merge bine o asamblez ca azi nu era bine uscat lacul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pai o aripa spate chiar sub cadru spate care sa iasa afara numai cativa cm, o sha solo, rezervorul e la fix... si esti bobberit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pai o aripa spate chiar sub cadru spate care sa iasa afara numai cativa cm, o sha solo, rezervorul e la fix... si esti bobberit. Ahoi! Apoi sea solo aia vreau; baiul cu aripile e ca imi plac sa fie lungi (cat mai lungi), iar rezervorul daca ar fii mai mare cu 2-4 litrii ar fii perfecta dupa mine! Deci concluzia e ca nu prea are sanse de bobber (poate daca imi i-au un al doilea moto si asta ramane exclusiv sa fac bobber din el, dar si asta cine stie cand o sa fie)! Asa ca faza eu sunt fan motoare Indian, ma omoara aripile de genu asta (Kawa Vulcan Drifter/Classic, Yamaha Dragstar Classic/Royal Star/Wild Star) oricum urmatorul asa ceva o sa fie! Mesaj completat Back cu ceva poze cu rezultatul final..... 1. 2. 3. 4. 5. 6. ....dati cu parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) Sa-l pun si eu pe al meu. An: 2009 Capacitate: 49cc Viteza maxima: 60 km/h (suficient in oras) Lungime: 1.76 intre axe Garda la sol: 16 cm Construit de la zero. Cea mai placuta parte a fost sa-i construiesc rezervorul manual, doar cu ciocanul si clestele, fara roata engleza si fara ciocan pneumatic . Editat Iunie 5, 2010 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Beton Ice-ule... Ride it like u stole it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 @Shobolanu' Fix asa! Mare dreptate ai dom'le! Mesaj completat Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! asta da informatie. ea vedeti cei care aveti chef de plimbare, drumul e foarte frumos. eu am preten la Horezu la care merg si imi place tare mult drumul. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.