todea Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 hayabusa armour Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T.C.P. Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Ce tot zici tu mai Tavi de frane, pe mine m-a lasat bateria, valeuuuu, cu ce ma dau zilele astea? Iesi azi, maine cu busa? Daca da, suna si la mine. Mai sti sa te dai Mariusica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Mai sti sa te dai Mariusica? Domnu, domnu, Bega e mai incolo. Va rog, mutati vaporul ! ( glumesc, sper ca nu te-ai suparat ) Mesaj completat Pentru noi sunt rezervate in perioada 20-21-22 mai doua pensiuni ( singurele disponibile toate in acea perioada si una langa alta) 1. PENSIUNEA CALIN 2. PENSIUNEA CASA LOLOIU Sa ne vedem cu bine ! Listele sunt inca deschise ! Mesaj completat Am vb acum cu Andy Fazekas si si-a confirmat prezenta impreuna cu restul hayabusistilor din Crazy Bike ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Fosta busa a lui Cucu a facut buba la motor.Pe la 190 dupa schimbat numai pe redline a aruncat o bucata din bloc afara probabil un bolt s-a retezat pe acolo.Posesorul a avut mare noroc ca nu a cazutdesi avea guma unsa bine. Am rezolvat cu frana fata.Aveam maneta reglata pe cursa lunga,dar pe reglaj cursa scurta am facut azi numai stopie.MA tenteaza o pereche de etrieri BRembo de la un Ducati.La prima vedere la st2 par sa se potriveasca.REaper baiatul mi-a spus ca schimba vitezele numai pe rosu in plimbarile sale,dar nu a specificat daca la schimbarea de viteza 2 spre 3 s-a intamplat.ORicum a facut-o pe pielea lui.A avut noroc ca nu s-a tavalit,mare noroc! So, deci asa??????????? Ma durut capul si mi-a venit sa vars de nervi, 3 zile, dupa ce mi-a spus ce a patit Joiana, de, cica s-a intamplat dintr-o data! Mobra mea care abia ii schimbasem toate alea prin ea.........s-a dus dreaq, l-am rezolvat cu ajutorul unui alt prieten sa-si ia alt motor pt ea DAR.......! Pacat de ea, daca nici aia nu a fost mobra intretinuta si buna........atunci.....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am rezolvat cu frana fata.Aveam maneta reglata pe cursa lunga,dar pe reglaj cursa scurta am facut azi numai stopie.MA tenteaza o pereche de etrieri BRembo de la un Ducati.La prima vedere la st2 par sa se potriveasca. nu se potrivesc! la radialii brembo distanta intre prinderi e 100 mm, la toti japo 108 mm. la normali busa are 90 mm (mai gasesti doar la nissin de pe triumph ( varianta buna ) si suze mai vechi) iar la brembo mult mai mica! poti sa-i pui doar cu adaptori. cadranul ala de kilometraj iti mai foloseste....nu mi-l vinzi mie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojo Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Mai sti sa te dai Mariusica? Deci sa inteleg ca iei Busa si vi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 De 5 ore ma chinui sa fac chestia asta....sper sa va placa ! Astept sugestii/reclamatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 auzi ? daca iti dau licentza mea si indicatii ...te bagi la scris ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 auzi ?daca iti dau licentza mea si indicatii ...te bagi la scris ? ) Nu te inteleg, ba omuleeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 De 5 ore ma chinui sa fac chestia asta....sper sa va placa !Astept sugestii/reclamatii ! A iesit foarte bine,ai talent nu gluma.Fumos,frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) A iesit foarte bine,ai talent nu gluma.Fumos,frumos. Sar'na ! Ieri am deschis pt prima oara in viata mea un photoshop Kerozen, nu te bagi pe lista ? Editat Aprilie 28, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tare Mesaj completat a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
waibe Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tareMesaj completat a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D E dric sau mi se pare mie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... ) gasiti voi restul Editat Aprilie 29, 2011 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... ) gasiti voi restul E d-ala de carat termopane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 e de carat mortaciuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 PAPAMOBIL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 vreo iesire ceva in we-ul asta?! :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Condoleante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 HE HE... Pentru? Mi-au raspuns cv baieti dupa alte topicuri ca s-ar putea sa fie doar de la garnitura de chiuloasa Oricum ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Nu m-am putut abtine! Cum, frate... Sfat ! Daca tot va luati er unu ca e cul si da bine la gagici, macar aveti, fratilor, grija de ele... Sunt niste oameni , de cele mai multe ori amabili si priceputi, care, contra unei sume de bani rezolva problema si cu antigelul si cu uleiul... Se numesc mecanici moto ! Iar atunci cand esti bata, mergi la ei, nu te pui tu sa mesteresti...ca se intampla exact ca mai sus ! Haidi bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Stie careva unde gasesc un side case textil (a se intelege pereche) de vanzare? Am primit o oferta de remorca dar nu cred ca da bine pe busa ...Acum serios...imi trebuie sidecase,asa ca daca auziti sau stiti ceva dati un beep.Multumesc ! Editat Aprilie 30, 2011 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Oameni buni ,cel mai simplu sfat este ca va duceti la un mecanic! Faptul ca ati confundat un buson de ulei cu unu de racire,si ca dupa toate aste nu v-ati dat seama ca, ce curge nu este ulei,si mai ati mers si cu motorul este GRAV! Nu se pot da sfaturi tehnice cuiva care nu are nici cea mai mica idee ce inseamna un motor de motocicleta,sau motor in general. Singurul sfat viabil: MECANIC! Multi nu inteleg ca in ideea "de a scuti timp si bani" in contextul ca habar nu ai de ce sa faci acolo,nu duce deloc la economie! doar la o MARE PAGUBA ! Editat Aprilie 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Asa a si fost tnq... A zis sa numai dea bani la mecanic ca face el pe dreaq in 4... EU i-am zis sa ma astepte pe mine ca vin in 2 zile in orash si il schimb eu, el nu bat-man bat-man... Saptamana viitoare am sa ma duc cu el la cel mai bn mecanic din orash multumesc de post ASfapt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.