Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Am făcut primii 800 km de rodaj. Teoretic pot sări de 5.5k rpm. 😎

Încă suntem la stadiul de a ne cunoaște mai bine. 

Temerea mea că e prea sportivă pentru ce îmi doresc se disipă. Nu am simțit mai deloc cei 500+ km făcuți ieri. A fost ascultătoare pe curbe, cum spuneam suspensiile s-au simțit bine, motorul a tors frumos.

Aerodinamica e destul de diferită prin comparație cu K1200r sport de dinainte și nu m-a făcut încă să îmi doresc nici măcar deflectorul de vânt și nici parbrizul touring.

 

Voi lua totuși în considerare înălțătoare de ghidon chiar dacă este vorba de doar 3-4 cm.

 

Arde la picioare pe când k-ul nu o făcea deloc și vibrează (simt la șa) nițel mai tare prin comparație.

 

O să îi fac revizia la 1k km și apoi sper să mai bag niște ture medii anul ăsta.

 

Apropo, am cumpărat-o de la Bardak și tot acolo îi voi face prima revizie.

Sper să nu mă dezamăgească și să își facă treaba cum trebuie (cei de la BARDAK).

Ceva recomandări în privința asta?

 

Edit: niciun posesor al modelului nou pe aici să mai aud o părere?

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 04.09.2021 la 19:49, Tornada a spus:

 

 

Edit: niciun posesor al modelului nou pe aici să mai aud o părere?

Costi din Galati

dar el nu prea intra pe forum....

daca vrei iti trimit nr lui PM

 

 

La 04.09.2021 la 22:36, Tornada a spus:

Nu i-am făcut încă asigurare casco, am cerut o ofertă de preț pe care o voi primi abia luni. 

 

cam 2-300 de iepuroi lunar o sa fie, estimativ din experienta proprie...

scump al dracului

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi 300 pe lună, înseamnă înseamnă 3.600 pe tot anul, adică 22% din costul de nou al motocicletei.... Mult prea mult! Cred și sper că va costa cu mult mai puțin, undeva la 5% din prețul de nou.

 

Legat de Costi din Galați, mulțumesc, dar nu erau chestii anume de vorbit. Voiam doar să văd și alte păreri la o cafea dimineața pe forum. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Tornada a spus:

 Mult prea mult!

scump dom'le scump :)

 

astept cu nerabdare sa-mi zici cat e!

dar la al meu atat a fost, am facut contract pe un an, apoi dupa un trimestru am reziliat, nu am mai platit..., oricum venea iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o fi detronand ea ZX-14-le dar arata bestial...

Si poate nu mai e reperul absolut ca performanta dar este rafinata si ajunsa la o maturitate (visual si tehnologie) care incanta pe (cei mai) multi.

 

Este o parere de neavizat, nu detin una si nici nu cred ca o sa fie cazul dar am privilegiul sa vad una in fiecare zi si trebuie sa recunosc ca e o aparitie cu adevarat!

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, The Mentalist a spus:

dar inca o data se vede cum noua Busa nu a reusit nici macar sa il detroneze pe ZX14 cu upgrade-ul generatiei 3...

 

Dar crezi că s-a vrut? 

Stau rău cu timpul în perioada asta, dar abia aștept să facem schimb la o tură.

 

Acum 15 ore, apriliacluj a spus:

 

 

astept cu nerabdare sa-mi zici cat e!

 

 

În jur de 700 de euro completă și cu plata integrală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.08.2021 la 14:26, Paul_E a spus:

In caz ca este printre voi vreun doritor, am cateva piese de gen1 pe care vreau sa le donez. O aripa fata, 2 carene far, un parbriz si o husa rezervor dedicata.

Salut ,

Manerul de la pasager il caut . Il ai  ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu fie LC- adica Lift Control, e un anti-wheelie.

Launch Control ti-am aratat cum se face, de la butonul rosu din dreapta. Tii apasat, ai 3 nivele de Launch Control. Bagi in viteza, apesi pe butonul ala, setezi la cate ture sa schimbe ( prima liniuta pe la 3000 ture, cand sunt 2 liniute pe la 6000ture, la maxim- 3 linuite- pe la 8-9000ture. Apoi dai drumul la ambreiaj si pleci.

Daca cauti prin meniul principal si ai acolo tot felul de initiale si trepte numerice, atunci LC e Lift Control.

...........

Se pare ca ma insel, lift control e in meniul Riding set/LF, deci nu LC. Nu stiu unde ai vazut tu scris LC, fa poza la meniu 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da..LF e lift control.

LC, launch control apare când îl activezi de la butonul roșu.

L-am testat pe toate 3 trepte și nu am observat nimic deosebit. Probabil nu știu eu să îl folosesc, de asta zic că nu înțeleg ce face efectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Atatea setări electronice care sunt absolut degeaba și nu le vei folosi niciodată în viață. Cum erau mânerele și șeile încălzite la BMW, nu știu dacă le-am folosit de două ori. 

La GTR la fel la CT și frâne. 

La fel ca la auto, pline de tehnologie și setări degeaba. 

Marketing de luat ochii și banii de fapt. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Tornada a spus:

Da, da..LF e lift control.

LC, launch control apare când îl activezi de la butonul roșu.

L-am testat pe toate 3 trepte și nu am observat nimic deosebit. Probabil nu știu eu să îl folosesc, de asta zic că nu înțeleg ce face efectiv.

Treapta 1/ambreiaj tras/ acceleratia max...va sta la turatia setata..ex 7000rpm / dat drmu ambreiaj.patinat..cand prinde 25km/h sau ambreiajul este decuplat total se riduca restrictia si rpm urca la max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a intamplat si schimbul de motociclete, deci un foarte mic review comparativ.

Gen 3 se simte mai usoara, mai jucausa, schimba directia mult mai usor si mai relaxat, nu stiu cum au facut asta avand practic acelasi sasiu. Bine, cauciucurile mele sunt si patrate, dar nu de acolo era diferenta majora, gen 2 se simte mult mai rigida la schimbarea de directie.

Toate comenzile si tot ce inseamna viata la bord foarte misto, manete ,setari, gazul are un mic lag (am mers numai in modul A), dar imediat vine si trage la fel de tare ca gen 2. Eu nu pot sa zic ca am simtit diferenta la un parcurs normal, cu viraje si fara linii drepte lungi. Poate s-o simti diferenta de la 200-300 la ora, dar nu era drumul de asa natura sa testam zona aia de viteze.

Saua e un pic mai jos, de aia genunchii sunt o idee mai flexati, dar o data in mers nu prea se mai simte. Ghidonul nu pot sa zic ca mi-am dat seama ca era mai sus, dar oricum, se simtea foarte ok in mana si feeling-ul final e unul relaxat.

Suspensia foarte buna pentru denivelari dar setata stock cam moale pentru mers agresiv, cred ca si Cristi si-o va intari putin.

Protectia la vant cu parbrizul stock buna, dar nici la gen 2 nu e rau. PLus ca la mine pe gen 2 era dubble bubble asa ca doar din aducere aminte zic ca era cam la fel ca atunci cand era la mine stock.

Franele tin bine, maneta e moale, foarte diferit de gen 2, unde maneta e ca de lemn, tot strang si trebuie sa mai strangi. La gen e moale actionarea dar franeaza sanatos imediat. La franarea combinata nu am mers destul ca sa ma enerveze, dar pot sa spun ca te afunda un pic in suspensii in momentul in care pui frana fata, pentru mine care sunt obisnuit sa fac un fel de nose dive inainte de viraj ar incurca un pic. Ideea e ca ar fi fost perfect sa le lase independente in legea lor.

 

Per total impresia care iti ramane e ca e mai jucausa si mai relaxata, dar trage la fel de tare (probabil my dyno butt nu simte diferente intre 188 si 195 de cai, sau cat o fi de fapt diferenta).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 20.09.2021 la 11:07, The Mentalist a spus:

Gen 3 se simte mai usoara, mai jucausa, schimba directia mult mai usor si mai relaxat, nu stiu cum au facut asta avand practic acelasi sasiu

O fi aceeași ca lungime, dar manevrabilitatea vine de la unghiuri. Dacă unghiul furcii diferă, de acolo se simte. 

Plus gumele tale pătrate, care au o mare influență în manevrabilitate. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

revin dupa ani multi de “tacere”, am avut ocazia de a folosi o Gen 3 vreme de 8 zile, in strainatate. O sa trag cateva concluzii, cat mai rezumativ.

 

M-am deplasat special pentru a folosi motocicleta, a o cunoaste cat se poate de mult, inainte de decizia unei achizitii.

 

- pozitie de condus ceva mai ridicata

- manevrabilitate sensibil mai buna

- performanta : dezamagire totala (cuplu, viteza in depasiri, nu top speed) ; probabil potential de tuning mare pe viitor, avand in vedere internele noi ale motorului, eliminarea elementelor restrictive euro 5 etc.

- design foarte reusit, inclusiv bordul nou

- modelul in cauza a fost un gri mat, foarte frumos, dar nu stiu cine va putea intretine culoarea mata, dupa o saptamana erau deja multe urme de pietricele si insecte ce nu mai ieseau la spalare.

 

Comparatiile/ concluziile sunt fata de Gen 2 sin ZZR 1400 din 2018 ( care are ceva upgrade-uri ).

 

Gen 3 este o motocicleta conforma cu anul 2021, dar in acelasi timp o relicva a mitului “Busa”. In 1999 a spart gura târgului, acum este o amintire nostalgica a acelor vremuri. Nu mai exceleaza in nimic, un  miar actual este peste la orice, mai putin probabil confortul.

 Sunt doar parerile mele, am incercat sa fiu obiectiv cu mine in primul rand.


Inteleg pasionatii Hayabusa, pentru care conteaza sa aiba soimul si nu altceva, am fost si eu in acea postura. Dar timpul trece, concurenta nu doarme, si vine vremea cand doar un nume si istoria nu mai sunt deajuns.

 

Va salut cu prietenie, asfalt uscat🤟

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...