pantera Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Nu m-am putut abtine! Cum, frate... Sfat ! Daca tot va luati er unu ca e cul si da bine la gagici, macar aveti, fratilor, grija de ele... Sunt niste oameni , de cele mai multe ori amabili si priceputi, care, contra unei sume de bani rezolva problema si cu antigelul si cu uleiul... Se numesc mecanici moto ! Iar atunci cand esti bata, mergi la ei, nu te pui tu sa mesteresti...ca se intampla exact ca mai sus ! Haidi bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Stie careva unde gasesc un side case textil (a se intelege pereche) de vanzare? Am primit o oferta de remorca dar nu cred ca da bine pe busa ...Acum serios...imi trebuie sidecase,asa ca daca auziti sau stiti ceva dati un beep.Multumesc ! Editat Aprilie 30, 2011 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Oameni buni ,cel mai simplu sfat este ca va duceti la un mecanic! Faptul ca ati confundat un buson de ulei cu unu de racire,si ca dupa toate aste nu v-ati dat seama ca, ce curge nu este ulei,si mai ati mers si cu motorul este GRAV! Nu se pot da sfaturi tehnice cuiva care nu are nici cea mai mica idee ce inseamna un motor de motocicleta,sau motor in general. Singurul sfat viabil: MECANIC! Multi nu inteleg ca in ideea "de a scuti timp si bani" in contextul ca habar nu ai de ce sa faci acolo,nu duce deloc la economie! doar la o MARE PAGUBA ! Editat Aprilie 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Asa a si fost tnq... A zis sa numai dea bani la mecanic ca face el pe dreaq in 4... EU i-am zis sa ma astepte pe mine ca vin in 2 zile in orash si il schimb eu, el nu bat-man bat-man... Saptamana viitoare am sa ma duc cu el la cel mai bn mecanic din orash multumesc de post ASfapt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Revenind la... vacile noastre , avand in vedere ca se anunta din ce in ce mai multi hayabusisti , am vb cu una din gazdele noastre sa ia in calcul inca o pensiune in apropierea celor doua, unde sa fim cazati. A zis ca se rezolva la fata locului! Inca o treaba ! As vrea sa ne facem niste patch-uri sau stickere. Voi ce parere aveti ? Care ar fi mai bune ? Am doua variante, simple, dar concrete P.S.: La naiba...am zis ca asta va fi surpriza...dar sunt prea entuziasmata ca sa nu o impart cu voi Editat Aprilie 30, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Stie careva unde gasesc un side case textil (a se intelege pereche) de vanzare? Am primit o oferta de remorca dar nu cred ca da bine pe busa ...Acum serios...imi trebuie sidecase,asa ca daca auziti sau stiti ceva dati un beep.Multumesc ! man, sunt pe louis de la moto detail (MOTO-DETAIL GEPAECKSYSTEM) la 79.95 euro.eu le folosesc cu incredere de 2 ani si is foarte mulumit de ele...cu o mica adaptare se poate face un suport metalic si pt lateral si pentru "topcase" daca e nevoie....sunt reusite,calitative si ca pretz f bun ! Mesaj completat Revenind la... vacile noastre , avand in vedere ca se anunta din ce in ce mai multi hayabusisti , am vb cu una din gazdele noastre sa ia in calcul inca o pensiune in apropierea celor doua, unde sa fim cazati. A zis ca se rezolva la fata locului! Inca o treaba ! As vrea sa ne facem niste patch-uri sau stickere. Voi ce parere aveti ? Care ar fi mai bune ? Am doua variante, simple, dar concrete P.S.: La naiba...am zis ca asta va fi surpriza...dar sunt prea entuziasmata ca sa nu o impart cu voi sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? ) in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Salutare Stimati Bikeri, care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS [/quote. Ce gluma proasta... AntiCristul Moto man... Eu cred ca e facatura facaturii man. ) bine ca prostia nu doare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) man, sunt pe louis de la moto detail (MOTO-DETAIL GEPAECKSYSTEM) la 79.95 euro.eu le folosesc cu incredere de 2 ani si is foarte mulumit de ele...cu o mica adaptare se poate face un suport metalic si pt lateral si pentru "topcase" daca e nevoie....sunt reusite,calitative si ca pretz f bun !Mesaj completat sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? ) in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta. Bre ce tot o dai cu licenta ? Iti trebuie facuta, sau ce ? Editat Aprilie 30, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Bre ce tot o dai cu licenta ? Iti trebuie facuta, sau ce ? e gata in mare numa mai e de scris ca informatia nu o gasex pe net ) ...deci timp in fatza compului....bleax! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? )in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta. Sa nu-ti para rau,ca era un simplu print,care arata oribil. Ia de aici...le-am redesenat si vectorizat.Astea-s pozele: pe pozitiv pe negativ Vectorii nu-i pot uploada.Trimite pm cu un e-mail,si ti le trimit.Mergi la orice firma de design si ti le taie/printeaza,la orice culoare/marime vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Sa nu-ti para rau,ca era un simplu print,care arata oribil.Ia de aici...le-am redesenat si vectorizat.Astea-s pozele: pe pozitiv pe negativ Vectorii nu-i pot uploada.Trimite pm cu un e-mail,si ti le trimit.Mergi la orice firma de design si ti le taie/printeaza,la orice culoare/marime vrei. Tarzane, tu nu vi cu noi ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare, Ceva noutati, ptr Busa... i-am eliminat returul de gaze din cutia de viteze catre cutia de aer. In prezent gazele sunt retinute de o supapa de siguranta care normal se deschide cand presiunea creste in baia de ulei. Toata ingineria a fost facuta cu ajutorul unei instalatii de taiere cu apa/nisip sub presiune asistate de calculator cu o precizie de 0,3mm... cam scumpa a fost treaba de proiectare ptr ca am facut o singura piesa. Costurile s-au ridicat la 120eur, dar sper sa merite. Am mai adaugat in costuri si un filtru de particule 20eur, cu tesatura de otel, care are rolul de a aresta praful si eventualele depuneri de mizerie in zona supapei de evacuare. Rezultatul ... aer neviciat in cutia de aer. Priceputii zic ca mai castigi 4-5cai in herghelie. Cele Bune. Editat Aprilie 30, 2011 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Salutare, Ceva noutati, ptr Busa... i-am eliminat returul de gaze din cutia de viteze catre cutia de aer. In prezent gazele sunt retinute de o supapa de siguranta care normal se deschide cand presiunea creste in baia de ulei. Toata ingineria a fost facuta cu ajutorul unei instalatii de taiere cu apa/nisip sub presiune asistate de calculator cu o precizie de 0,3mm... cam scumpa a fost treaba de proiectare ptr ca am facut o singura piesa. Costurile s-au ridicat la 120eur, dar sper sa merite. Am mai adaugat in costuri si un filtru de particule 20eur, cu tesatura de otel, care are rolul de a aresta praful si eventualele depuneri de praf si mizerie in zona supapei de evacuare. Rezultatul ... aer neviciat in cutia de aer. Priceputii zic ca mai castigi 4-5cai in herghelie. Cele Bune. Capitanul rulz ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 thnx ... dupa testare daca avem doritori ptr modificari, se pot adresa pe forum... poze si detalii...pe luni - marti. Ce nu face omul ptr Busa lui... Apropo... a primit si un capac de alternator din Carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Eu alei mele i-am schimbat sapt trecuta uleiul ! ....am uitat sa va zic ! Editat Aprilie 30, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Capac alternator din carbon sau protectie capac alternator ce se pune peste ala original? Pune si tu poze capitane! Sa vedem cum arata. Ca nu stiu ce sa fac sa pun si eu protectie de carbon peste ala origunal sau sa schimb cu unul aftermarket gravat cu semnul hayabusa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Tarzane, tu nu vi cu noi ????? Nu m-am trecut pe lista ca,deocamdata e incert sa pot ajunge,dar nu se stie ce aduce ziua de maine. Mai incet capitane....nu-i frumos s-o iei inaintea fabricii.Mi-e frica,ca-l faci azi,maine hybrid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 (editat) Nu m-am trecut pe lista ca,deocamdata e incert sa pot ajunge,dar nu se stie ce aduce ziua de maine.Mai incet capitane....nu-i frumos s-o iei inaintea fabricii.Mi-e frica,ca-l faci azi,maine hybrid. Nu il fac man... doar ca dupa ce am pus-o cu rotile in sus la Bulgari acu 2 ani, cand am curatat filtrul de aer, am gasit in cutia de aer, cam aproximativ 1litru de ulei s-a scurs din cutia de viteze in aprox 5 secunde cat a stat cu rotile in sus. Noroc ca a mai ramas suficient ulei in baie incat sa nu imi calez motorul. Supapa de siguranta are rolul de a retine uleiul in cutia de viteze a motorului, ea deschizandu-se in cazul scaparii de gaze. Saptamana viitoare imi vine din UK o instalatie de echilibrat roti, un kit complet de la ABBA. Asa ca daca vreti sa va echilibrati rotile dati-mi de veste. Multumiri lui Scama si Stef care se ocupa de achizitionare si livrare. Stef e dealerul din tara, iar Scama este in UK. Cele bune. Editat Mai 1, 2011 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Nu il fac man... doar ca dupa ce am pus-o cu rotile in sus la Bulgari acu 2 ani, cand am curatat filtrul de aer, am gasit in cutia de aer, cam aproximativ 1litru de ulei s-a scurs din cutia de viteze in aprox 5 secunde cat a stat cu rotile in sus. Noroc ca a mai ramas suficient ulei in baie incat sa nu imi calez motorul. Supapa de siguranta are rolul de a retine uleiul in cutia de viteze a motorului, ea deschizandu-se in cazul scaparii de gaze. Saptamana viitoare imi vine din UK o instalatie de echilibrat roti, un kit complet de la ABBA. Asa ca daca vreti sa va echilibrati rotile dati-mi de veste. Multumiri lui Scama si Stef care se ocupa de achizitionare si livrare. Stef e dealerul din tara, iar Scama este in UK. Cele bune. capitane am inima cat painea unguresca cu cartof ca ai pronuntat numele meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 capitane am inima cat painea unguresca cu cartof ca ai pronuntat numele meu Skamutza rulz !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 1, 2011 Autor Share Postat Mai 1, 2011 Buburusa mea a vazut marea in weekend si nu m-a facut de ras.Vreau si eu protectie carbon si trebuie sa echilibrez fata ca face rau si stric suspensie si rulmenti.MOtul 10w60 se comporta excelent,iar duralube nu mi-a creat pbl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salutare, Se supara cineva daca mai apare un grupulet din Constanta la Gura Rîului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salutare, Se supara cineva daca mai apare un grupulet din Constanta la Gura Rîului ? Nu se supara nimeni ! Va asteptam chiar ! Spuneti cam cate motoare veniti, sa va bag in lista ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Va anuntam sambata sigur, momentan facem listele si calculele banilor Sa gasim si o pensiune acolo, dar din ce am citit cu cateva posturi in urma ati spus ca toate sunt ocupate. O sa cautam prin Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Va anuntam sambata sigur, momentan facem listele si calculele banilor Sa gasim si o pensiune acolo, dar din ce am citit cu cateva posturi in urma ati spus ca toate sunt ocupate. O sa cautam prin Sibiu. Pai, man, nu e nevoie! Deja sunt inchiriate pentru noi doua pensiuni : Pensiunea Calin si Casa Loloiu. Asa ca avem cazarea asigurata! Editat Mai 5, 2011 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.