scamosu_gl Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 LA MULTI ANI SI KM !!! in noul an ce vine va urez si sa ne vedem sanatosi si mai voiosi in anul care tocmai a inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 La Multi Ani fata si baieti ! Am avut asa o revlatie zilele trecute.... stiu ca am propus si am vb de Sighisoara dar... de Borsec ? avem Bicazul langa si statiunea e f frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 La multi ani, baietii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 LA MULTI ANI ~!~~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 LA MULTI ANI ! Sa ne vedem sanatosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 LA MULTI ANI!!! buna asta cu sanatosi..ca eu m-am operat un pic..si n-a fost deloc distractiv!!!! abia astept sa ne vedem !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 LA MULTI ANI!!! buna asta cu sanatosi..ca eu m-am operat un pic..si n-a fost deloc distractiv!!!! abia astept sa ne vedem !!!! pai si nu o sa ne vedem sanatosi? asta a zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 da.... asta doresc tuturor!!! inclusiv mie...dar am de tras de niste luni de recuperare...pana sa functionez ca inainte!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 da.... asta doresc tuturor!!! inclusiv mie...dar am de tras de niste luni de recuperare...pana sa functionez ca inainte!! Sanatate si recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) LA MULTI ANI TUTUROR !!! Am lipsit un pic de pe aici si vad ca va organizati in spatele meu pentru Sighisoara Cine poate sa va ajute mai mult la organizare decat eu? M-ati uitat? Editat Ianuarie 10, 2012 de punki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 ia minunati-va ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becheru_Cristian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salut!Am un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,pe motocicleta nu a fost absolut nimic modificat.Am un buget destul de maricel pentru niste piese sport de firma,ma gandeam la un set de amortizoare Ohlins,la niste filtre de aer sport K&N,la niste tobe sport 4-2-2,un Power Commander,niste xenoane pe faza scurta si pe faza lunga,astept posturi cu opinii,etc.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salut!Am un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,pe motocicleta nu a fost absolut nimic modificat.Am un buget destul de maricel pentru niste piese sport de firma,ma gandeam la un set de amortizoare Ohlins,la niste filtre de aer sport K&N,la niste tobe sport 4-2-2,un Power Commander,niste xenoane pe faza scurta si pe faza lunga,astept posturi cu opinii,etc.Multumesc. Ohlins-urile sunt super tari - daca ti le permiti filtrul k&n e ok dar nu modifica mare lucru...din ce am citit pe afara ar merge mai bine bmc evacuare trebuie sa-ti iei cap-coada..si cele mai bune performante le obtii cu 4-2-1...mergi pe o firma serioasa - akra, yoshi, muzzy si brock's fac evacuari misto pt busa. power commander nu-ti trebuie pentru ca ecu tau poate fi rescris cu orice harta vrei..asa ca dai banii degeaba. xenonul e ok... bafta...si sa ne tii la curent!!! daca iti iei alte furci..ti le cumpar eu pe astea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salut!Am un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,pe motocicleta nu a fost absolut nimic modificat.Am un buget destul de maricel pentru niste piese sport de firma,ma gandeam la un set de amortizoare Ohlins,la niste filtre de aer sport K&N,la niste tobe sport 4-2-2,un Power Commander,niste xenoane pe faza scurta si pe faza lunga,astept posturi cu opinii,etc.Multumesc. Cu ohlins-ul fata spate ced ca ai terminat bugetul! Sincer nu le vad rostul decat pe un circuit,si nu prea vad busa pe circuit asa ca... in rest ce a spus Octavius" sunt 100% de acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salut!Am un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,pe motocicleta nu a fost absolut nimic modificat.Am un buget destul de maricel pentru niste piese sport de firma,ma gandeam la un set de amortizoare Ohlins,la niste filtre de aer sport K&N,la niste tobe sport 4-2-2,un Power Commander,niste xenoane pe faza scurta si pe faza lunga,astept posturi cu opinii,etc.Multumesc. YOSHIMURA astea sunt ce trebuie pentru Busa ta , belive me ! Arata si se aud fantastic !!! Cat despre PC ... mai bine iti trimiti ECU in Germania la baietii faini de-acolo ( daca te hotarasti, stiu unde sa te trimit ) si ti-l flash-uieste cu 60 de euro = unlimited Busa ! CARBON PARTS - Eu asa ceva mi-as pune daca as avea finantele necesare ! Spor la shopping si asteptam sa vedem ce iese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becheru_Cristian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Deci Hayabusa de dupa anul 2000 teoretic este limitata,din ECU este limitata?Hayabusa 2008 cunoaste cineva daca are alt limitator in alta parte? Editat Ianuarie 12, 2012 de Becheru_Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Deci Hayabusa de dupa anul 2000 teoretic este limitata,din ECU este limitata?Hayabusa 2008 cunoaste cineva daca are alt limitator in alta parte? Busa ta e limitata in treptele 1, 2, 4 SI 6 din ECU ! Alte limitari nu are ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becheru_Cristian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Pai dupa ultimele sfaturi ar iesi cam asa: Tobe Yoshimura 4-2-1 sau 4-2-2,noi. Filte de aer sport K&N sau BMC+filtre de ulei tot K&N daca e cazul,noi. Etrieri (fata+spate) Brembo,Nissin (cam astea cred ca ar fi cele mai bune),placute frana,furtune racing (fata+spate),noi. Xenoane (banuiesc ca xenoanele sunt primele care lumineaza cel mai puternic dintre toate,halogen,etc) pentru faza lunga si scurta,acum va las pe voi sa-mi spuneti cam ce ar trebuie sa cumpar,ce xenoane pentru lunga si scurta. Daca mai raman bani,mai cumpar si alte accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 LA MULTI ANI TUTUROR !!! Am lipsit un pic de pe aici si vad ca va organizati in spatele meu pentru Sighisoara Cine poate sa va ajute mai mult la organizare decat eu? M-ati uitat? Pai dupa ultimele sfaturi ar iesi cam asa: Tobe Yoshimura 4-2-1 sau 4-2-2,noi. Filte de aer sport K&N sau BMC+filtre de ulei tot K&N daca e cazul,noi. Etrieri (fata+spate) Brembo,Nissin (cam astea cred ca ar fi cele mai bune),placute frana,furtune racing (fata+spate),noi. Xenoane (banuiesc ca xenoanele sunt primele care lumineaza cel mai puternic dintre toate,halogen,etc) pentru faza lunga si scurta,acum va las pe voi sa-mi spuneti cam ce ar trebuie sa cumpar,ce xenoane pentru lunga si scurta. Daca mai raman bani,mai cumpar si alte accesorii. Eu as opta pt 4-2-2 , pentru simetrie ! Pompa radiala de frana Brembo, cu discuri wave si stahlflex-uri . Pentru xenon vb cu Ovidius hayabusist de-al nostru, el vinde ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becheru_Cristian Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Dar ce parere aveti de un sistem complet turbo pentru un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,se merita sa dai 100-200 de milioane pe un sistem turbo complet si de cea mai inalta calitate ca apoi sa-l montezi pe Busa si sa o alergi?Ce modificari mai trebuiesc facute pe motocicleta pentru a instala un asemenea kit?Si daca avansam pana la folosirea motorului cu kit-ul turbo,acesta va dauna motocicletei in timp si la acumularea mai multor kilometri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Cu ohlins-ul fata spate ced ca ai terminat bugetul! Sincer nu le vad rostul decat pe un circuit,si nu prea vad busa pe circuit asa ca... Eu am vazut, anul trecut, la Hungaroring. Ce-i drept, nu se simtea in largul ei acolo. Editat Ianuarie 12, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Dar ce parere aveti de un sistem complet turbo pentru un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,se merita sa dai 100-200 de milioane pe un sistem turbo complet si de cea mai inalta calitate ca apoi sa-l montezi pe Busa si sa o alergi?Ce modificari mai trebuiesc facute pe motocicleta pentru a instala un asemenea kit?Si daca avansam pana la folosirea motorului cu kit-ul turbo,acesta va dauna motocicletei in timp si la acumularea mai multor kilometri? In primul rand nu cred ca se merita! In al doilea rand trebuie ceva modificari si la instalatia electrica , modificari la harta de injectie si aprindere. Apoi trebuie luat in calcul si uzura motorului pentru ca sunt alte forte care actioneaza asupra cuzinetilor, segmentilor , pistoanelor, bilelei si a arborelui cotit sa nu mai spunem de temperatura mai mare din camera de ardere. Respect!!! Editat Ianuarie 13, 2012 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Dar ce parere aveti de un sistem complet turbo pentru un Suzuki GSX1300R Hayabusa din anul 2008,se merita sa dai 100-200 de milioane pe un sistem turbo complet si de cea mai inalta calitate ca apoi sa-l montezi pe Busa si sa o alergi?Ce modificari mai trebuiesc facute pe motocicleta pentru a instala un asemenea kit?Si daca avansam pana la folosirea motorului cu kit-ul turbo,acesta va dauna motocicletei in timp si la acumularea mai multor kilometri? Dacă merită? Pai pe cine întrebi? Întreabă pe cel ce folosește. Ai nevoie de așa ceva? Unde se folosește turbo decât pe pistele de drag? Nu te supăra pe mine, dar nu merita, nu suntem in stare pe strada sa ducem Busa la limita ptr a avea nevoie de turbo. Multe din accesorii sunt doar de fițe si ptr fițe nu este necesar sa intrebi pe nimeni, faci așa cum îți place, te doare la basca ce place altuia Părerea mea este ; evacuare, admisie mai permisiva si o rescriere (daca sti ce sa ceri de la Busa) este de ajuns. Daca in timp nu te mai satisface amortizarea făci upgrade la ohlins. Ptr carboane nu stiu ce sa zic ca tine de estetic si daca aș vrea să pun aș face numai după ce m-ar trânti Busa. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Deci Hayabusa de dupa anul 2000 teoretic este limitata,din ECU este limitata?Hayabusa 2008 cunoaste cineva daca are alt limitator in alta parte? Toate limitarile sunt din ECU! Acum sunt 2 limitari mari. Una pentru topspeed pentru 299Km/h si alta limitare pe livrarea puteri pe diferite trepte. Busa noua este limitata pe trepta 6 pentru top speed, si restul de 5 viteze pentru livrarea puteri in functie de anumite turatii si deschideri de acceleratie,si clapete secundare. Pentru a intelege mai mult citeste postul meu din trecut: postul 5200.. /index.php?/topic/129949-detinatori-de-suzuki-hayabusa/page__st__5190__gopid__2916632#entry2916632 Eu am vazut, anul trecut, la Hungaroring. Ce-i drept, nu se simtea in largul ei acolo. Fiecare poate cumpara o zi de circuit in afara,si poti intra si cu busa.Dar nu asta a fost ideea,si stiu sigur ca ai inteles ce am vrut sa spun. Editat Ianuarie 13, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.