Tavi97 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Salut , am si eu niște întrebări , doresc sa iau un exc 450 din 2004 si sa il fac super-moto. Întrebarea este cam la cat timp / Nr. De km se schimba uleiul . Si cam cat ar trebuii sa dau pe motor si pe rotile de SM. Mulțumesc ! P.S. Sunt începător , am mers pe un gs 500 . Editat Martie 24, 2016 de Tavi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 15 ore https://drive.google.com/file/d/0B2-8B_LViIencjRpUXZmN0ZBUjg/view Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Tavi,problema e ca 450 exc e brutal,dar iti aduce un mare zambet pe fata.Un 450 cu roti de supermoto si roti de enduro este de la 1800 cu un singur set de roti pana pe la 2400 cu roti de supermoto si rofi de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Are cineva vreun CDI de Exc 250-300 2T de vanzare/donatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Salut.un prieten are un Ktm exc 450r din 2008 și are o problema:consuma ulei destul de mult . Azi a verificat ,completat uleiul pana la jumătatea ferestrei și după 2 ore jumate de mers a scăzut sub fereastra . Acest model are ulei la cutie separat și a verificat uleiul la cutie și este la nivel deci nu îl amesteca pe cal din motor cu cel din cutie . De aici am dedus ca îl consuma . Întrebare:cat e de grav? Cat costa reparația? Ce trebuie înlocuit? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 ce ulei era in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Salut. MotoreX a băgat în el . Nu știu exact de care dar oricum moto a ajuns la 'doctor'pentru schimb piston segmenți și orice mai trebuie sa fie motorul în regula. Ciudat e ca a cedat dintr-o data . Adică l-am cumpărat în martie și nu scotea fum deloc și după doua iesiri a început sa scoată fum și sa consume ulei mult. Eu personal am fost sa îl cumpăr și părea în regula . Dețin unul la fel doar ca 2009 și cred ca l-am verificat destul de bine . Este adevărat ca nu am făcut test de compresie. Însă motorul trăgea foarte bine și se auzea la fel de bine . El ( unchiu meu , pentru el l-am cumpărat) a zis ca l-a fiert destul de bine la prima ieșire. Se poate sa fie asta cauza? Pana la urma nu e asa grav ca pistonul face parte din consumabile la genul asta de moto Multunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze. Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Nu cred ca asta ar fi cauza. La al meu, 2009, nu se întâmplă asa și a căzut pe toate părțile.nu scoate fum deloc. Așteptăm să îl desfacă mecanicul și vom vedea ce trebuie înlocuit. PS: cam la ce preturi se găseste un kit piston și care ar fi mai bun? Mulțumesc de răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 cu siguranta poate sa il fi terminat unchiul tau cand a fiert, poate avea si putina apa si aia i-a fost.. Poate cand l-ai luat avea aditivi in ulei, si nu scoate fum deloc ... dupa aceea incepe sa afume .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stegulake Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut, incepator total pe moto, 15 ani de condus conserve, am 1,68 si 60 kg, vreau sa imi iau ceva de mers in oras, dar o data pe luna sa ies si un pic pe coclauri, am ceva off road la activ, deci intrebarea ma este ce imi iau, mi as lua exc un 4t cat mai mic ca si cilindree, o fi bine o fi rau? Ma descurc in oras, oare ajung cupicioarele jos? Acu fac scoala pentru A si ma mananca tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 (editat) MOTOCICLISM.ro ? Totul despre motocicletele offroad ? Hard enduro ? Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz) ? Asta cam exclude orasul. Pune intrebarile tale pe alt topic. Eventual la sectiunea SuperMoto daca tii neaprat la combinatia EXC+oras. Editat Mai 14, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salut. Am un exc 450 din 2005 si am o nelamurire. Cand pornesc motoru in partea dreapta unde este ambreajul se aude un zgomot, dar cand trag maneta ambreajului nu se mai aude. In rest motocicleta se comporta bine. Sa fie un motiv de ingrijorare sau este ceva normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze. Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii. Da,epuratorul de gaze merge in carburatir,dar eu le anuleze de acolo si in duc in capacul filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Pai din capacul filtrului de aer (cutia) tot in carburator ajunge. Eu il anulasem, lasand furtunul in jos. Ca sa nu intre apa, improvizasem o supapa pe furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Da,ajunge ,dar nu mai da cu fum deloc plus ca e ferit de apa si mizerie,mai e si varianta ta intradevar cu supapă. » Post actualizat in 17 May 2016 05:51 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Din cate stiu eu,jos e compresia si sus reboundul,desfa de inceput jos 3 clicuri,invers acelor de ceasornic. Vezi daca se modifica,daca nu,inseamna ca ceva nu e ok la cum e prinsă roata,am mai intalnit situatii asemanatoare cad nu erau perfect paralele telescoapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Incearca varianta din manualul utilizatorului de site-ul oficial apoi te joci cu asta: Offroad - It's Shocking__.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Salutare, de unde as putea sa iau mai multe protectii la un ktm 450 exc 2004? Nu vreau sa platesc transport pentru fiecare reper in parte, vreau un singur magazin cat mai complet. Imi trebuie: scut metalic, plastice la capace sa nu le frec cu cizma, protectii la radiatoare, ceva portbagaj sa pun un rollbag. Apoi... e ceva site cu reperele de pe motocicleta/piesele ca sa le pot vedea codul la fiecare? Editat Iunie 26, 2016 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Pe shop.dementor.ro vezi codurile. Ca si magazin, recomand masterbike.ro. Nu te lua dupa site, ca nu pot pune tot pe el. Dai telefon si intrebi de preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Am mai citit pe aici una alta, destul de util, mai ales la tubliss si muse Nu o zis nimeni nimic de bilele alea de bagat in roti ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vedeam ca imi picura ulei din motor. Dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut ca imi curge pe la axul ce tine pinionul... E ceva clasic la astea? (exc 450 2004) Nu simt joc in pinion/ax, presupun ca doar simeringul a cedat. Ca sa il schimb, ma gandeam sa bag motorul in a 1-a, sa calce cineva frana spate, sa desfac surubul ala. Se desface normal? Adica invers ca si ceasul? Trebuie incalzit? Are loctite? Simeringul e de suprafata? Musai sa pun OEM KTM sau pot pune orice simering? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 eu mi-am schimbat toate semeringurile exterioare ,sunt 3,la pinion la kick starter si la schimbator,La pinion am schimbat cu tot cu bucsa de metal care vine pe ax si cu oring ,surubul se desface in sens normal si de obicei are loctite,Cel mai bine il desfaci cu un ciocan de impact.Eu am unul electric pentru desfacut roti ,merge la 12 v inclusiv la bateria de la masina.Ebun la casa omului asa ceva e cca 150 de lei.Daca nu ai asa ceva cel mai bine te duci la o vulcanizare si desfac ei,asta daca nu poti desface prin actionarea franei spate si cu o cheie cu prelungitor. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Domnu, ti-am dat un link pt piese oem. Adica fisa care-ti trebuie e asta: http://shop.dementor.ro/schemat/59668/transmission-ii-racing Si, daca cauti pe google codul surubului aluia (de care iti spune clar ca e cu loctite), iti da asta: https://www.google.ro/search?site=&source=hp&ei=ztlyV5PnJML_ad_Nm_AP&q=59033034044&oq=59033034044&gs_l=mobile-gws-hp.3...3986.39972.0.40900.18.15.3.1.1.0.1367.9130.0j6j1j0j1j1j0j6.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..1.5.3780.3..0j41j0i3.E7Mku4lodzs#imgrc=VY1B2SDDgZ-0CM%3A Deci e surub normal. Semeringul e 10 lei pe original. Nu merita sa faci incercari cu alte semeringuri, mai ales ca ai reprezentant husqvarna-KTM la tine in oras si nu te costa transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Este kit cu tot ce trebe pentru asta, 90 de lei la ktm; incerc sa il montez azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.