Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

ai nevoie asa cum am spus de o bucata de teava diametru 40mm - de preferat INOX T304, teava din care tai o bucata de 70mm lungime, taietura sa fie undeva intre 15-25 grade deviata, adica nu o taietura dreapta. pe langa sudura, cel mai greu va fi sa indepartezi teava originala pe care o gasesti acolo. teava pe care o pui sa fie orientata ca si cea originala, adica spre exterior, altfel ai putea arde plasticele un pic. :cheers:

Pana la urma cum e? Se simte cum merge motoru mai curat? Zgomotul a crescut fata de original cu mult? A mai incercat cineva asa ceva?

Ma intereseaza sa fac acelasi lucru si eu la toba mea, iar asta impreuna cu rejetingul carbului sa faca motorul sa mearga mai fluent. Ideea e ca nu doresc sa zgomot la motor ci urmaresc sa scap de momentele in care imi da in nas la accelerari bruste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iti creste consumul daca faci asta si te vad umbland cu sticlutza lipita de coditza prin padure :bounce:

 

 

eu nu am auzit pana acum de asa ceva, respectiv daca modifici esapamentul sa iti creasca consumul?

asta ar inseamna ca toti cei care au o evacuare aftermarket pe motor merg cu sticlute dupa ei?

 

La ultima iesire (care a fost super!!) am observat ca sunt cativa care au mai facut asta si merg prin paduri. Problema ar fi cum o realizezi, adica daca doar tai capacul sau o faci sa nu sune spart (fara sa aiba rezonanta), sa arate civilizat si sa faci cumva sa nu topesti plasticele din jur directionand aerul cald evacuat catre partea exterioara, asa cum era si din fabrica, numai ca la alte dimensiuni. Toba de exc este in principiu una free flow, iar asa cum am mai spus nu sunt mari diferente constructive intre una aftermarket si cea originala, capacul fiind printre singurele diferente vizibile si care pot fi modificate usor.

Dupa cum stii majoritatea tobelor aftermarket vin cu variante pentru capacul final, astfel exista silencer ptr ele, sau exista cate 2 sau 3 dimensiuni ptr teava pe care eu am inlocuit-o. FMF parca are si optiunea asta oferind inca un capac cu totul diferenta ar fi ca acelea se prind in suruburi si nu in nituri.

Treaba e cati bani vrei sa dai ptr un moft, si atat. rezultatul este asemanator.

Cat despre zgomot, crede-ma ca nu face zgomot. Tobele aftermarket fac zgomot mai mare! iar teava de iesire este mai mare in diametru decat ce am folosit eu, prin urmare exista un back pressure mai mic decat al meu.

 

Cat despre motor, merge bine- am senzatia ca se tureaza mai usor, si cred ca asa si este.

De fiert insa tot fierbe in padure :cheers:, trebuie sa merg mai departe, urmeaza jetting si cam atat pana la ventilator, iar pentru problema ta cu acceleratia mai sunt inca doua lucruri pe care le gasesti la james dean jetting: JD Leak Jet Float Bowl si Honda diaphram and the thick O-ring - toate astea le gasesti pe site la JDJetting. pentru instalarea gasesti ajutor pe forum.

Daca vrei sa faci capacul la fel, imi spui si te pun in legatura cu Beck sau il cauti aici cum vrei, el stie ce are de facut :D si sudeaza mai bine decat sudura din fabrica.

 

in orice caz, uite aici un link care te va lamuri mai exact. este cred printre cele mai folosite link-uri de catre ktm-isti cu exc-uri pe thumper talk.

 

SCARY FAST EXC

Editat de stealthTT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi sau modifici numai silencer-ul s-ar putea sa nu observi consumul in plus (100,200g),dar daca ii schimbi si partea din fata.....700g,1 litru asa ia in plus din start!In ambele cazuri consuma mai mult numai daca modifici doar silencerul nu vei observa o schimbare a mersului motorului,in afara de sunet,insa daca schimbi toata evacuarea atunci da!Daca ii mai dai si benzina in plus....RUPE!Numai atunci iar se incalzeste prea tare in zonele de viteza mica.Cu hondina am facut cea mai mare prostie ca am "macelarit-o" acuma intradevar merge de rupe,consuma de rupe dar si fierbe de 4,5 ori la un traseu mai greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cum e? Se simte cum merge motoru mai curat? Zgomotul a crescut fata de original cu mult? A mai incercat cineva asa ceva?

Ma intereseaza sa fac acelasi lucru si eu la toba mea, iar asta impreuna cu rejetingul carbului sa faca motorul sa mearga mai fluent. Ideea e ca nu doresc sa zgomot la motor ci urmaresc sa scap de momentele in care imi da in nas la accelerari bruste.

as completa si cu faptul ca vei avea mai multa putere la roata, exact ceea ce-i lipseste unui 520. nuuu? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi sau modifici numai silencer-ul s-ar putea sa nu observi consumul in plus (100,200g),dar daca ii schimbi si partea din fata.....700g,1 litru asa ia in plus din start!In ambele cazuri consuma mai mult numai daca modifici doar silencerul nu vei observa o schimbare a mersului motorului,in afara de sunet,insa daca schimbi toata evacuarea atunci da!Daca ii mai dai si benzina in plus....RUPE!Numai atunci iar se incalzeste prea tare in zonele de viteza mica.Cu hondina am facut cea mai mare prostie ca am "macelarit-o" acuma intradevar merge de rupe,consuma de rupe dar si fierbe de 4,5 ori la un traseu mai greu!

 

 

Hai ca nu o scot la capat cu consumul :cheers:

eu nu am observat asta pana acum, si nici nu vreau sa va contrazic mai mult pe tema asta, doar un lucru as vrea sa spun ca pana acum la masina am lucrat la evacuare si nu am inregistrat cresteri de combustibil, si crede-ma ca la V8 vedeam foarte repede aceasta diferenta :bounce:.

La motoarele de pe EXC-uri evacuarea standard este mai mult decat suficienta si ma refer la prelucrarea materialelor, teava este "mandrel bent" si fara restrictii fata de alte evacuari de pe alte moto- fara legatura nu poti compara evacuarea de pe XR-ul de 600 cu asta. Nu cred ca exista design-uri sau prelucrari mult mai bune decat asta existent iar modificarea capacului de la toba nu inrautateste nimic - .

Cat despre partea cu incalzitul motorului, nu are nici o legatura cu asta - probabil ca din cauza amestecului. - cu ce ai macelarit-o?

Editat de stealthTT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as completa si cu faptul ca vei avea mai multa putere la roata, exact ceea ce-i lipseste unui 520. nuuu? :bounce:

 

inca o lovitura. bravo :cheers:

din cate stiu cei care vor mai multa putere de la un 520 trec la 300?

 

da poate ma face-ti si pe mine sa inteleg DE CE? sunteti impotriva modificarii capacului? e un simplu capac si o teava. NU FACE ZGOMOT MAI MARE DECAT OEM. Daca ai pe cineva cu sculele necesare(TIG sau MIG) se poate face FF Repede si nu costa cat o toba de firma. Da, va arata F urat daca sudezi electric teava, o sa arate ca toba de TAF. Dar daca exista oameni care pot sa faca asta si sculele necesare de ce sa dam bani pe tobe altora, doar ptr sticker ?

exhaust cap

nu am vrut decat sa arat ca se poate face usor aceasta modificare fara multi bani, etc si ATAT. se adreseaza CELOR care poseda EXC in 4T.

si nu vreau sa ma cert cu nimeni pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as completa si cu faptul ca vei avea mai multa putere la roata, exact ceea ce-i lipseste unui 520. nuuu? :bounce:

Clar pentru asta faca toata mantocaria Cata. Nu te poti abtine sa nu tragi cu sageti otravite in mine? :cheers:

O sa fac modifiarile si vedem ce iese.

Editat de MacLeod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aceeasi problema cu 525 ul, nu imi place cum pleaca de la ralanti, da in nas. uneori nu tine ralantiul.specialistii in carburatie de exc, ce parere aveti?remedii?

 

citeste asta: APASA AICI !! e descris exact fenomenul si cum se trateaza :cheers:

am spus mai sus ce trebuie. eu am sa incerc primul sa vad cum e, dar abia prin Iunie cand plec in US. daca vreti s-ar putea sa reusesc sa aduc mai multe jet kit-uri si altele ptr 450 si 525 :bounce:.

poate ne si intalnim cu totii sa vorbim.

 

pana una alta, am cumparat de la o reprez. KTM (nu conteaza care), imbracamintea de sha si se potriveste de nu se poate, adica scrisul KTM este aproape sub ea.

 

e de vis!!!

 

image0095.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imbracamintea de sha si se potriveste de nu se poate, adica scrisul KTM este aproape sub ea.

maama cat povestesc si aia, mai rau decat aci pe forum. (daca nimeresti o imbracaminte cu scrisul KTM sub sha, o iau eu :cheers: )

@macleod si soso: cea mai simpla manevra care se poate face fara prea multa bataie de cap e sa bagati cuiul de la jiglerul principal cat mai jos. din ce povestiti voi e simptom de amestec prea bogat. se uda bujia la deschiderea brusca a gazului. faceti manevra asta si astept un feedback. la 2t mai apar si alte simptome ca belitul bujiei la prima pornire sau consumu exagerat de benzina. nu-i asa, Mark? :bounce:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu o scot la capat cu consumul :cheers:

eu nu am observat asta pana acum, si nici nu vreau sa va contrazic mai mult pe tema asta, doar un lucru as vrea sa spun ca pana acum la masina am lucrat la evacuare si nu am inregistrat cresteri de combustibil, si crede-ma ca la V8 vedeam foarte repede aceasta diferenta :bounce:.

La motoarele de pe EXC-uri evacuarea standard este mai mult decat suficienta si ma refer la prelucrarea materialelor, teava este "mandrel bent" si fara restrictii fata de alte evacuari de pe alte moto- fara legatura nu poti compara evacuarea de pe XR-ul de 600 cu asta. Nu cred ca exista design-uri sau prelucrari mult mai bune decat asta existent iar modificarea capacului de la toba nu inrautateste nimic - .

Cat despre partea cu incalzitul motorului, nu are nici o legatura cu asta - probabil ca din cauza amestecului. - cu ce ai macelarit-o?

I-am ridicat cuiul cu 3 poziti,am schimbat pilotul,in loc de 65,68s;I-am facut alt spark arestor,ala din spate,din tapbla de inox,am scos restrictoarele alea din cutia filtrului de aer si am taiat restrictia din "burduful" ala de cauciuc in care se prinde carburatorul de chiulasa.Apropo....nu-i xr 600 ci 650r :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aceeasi problema cu 525 ul, nu imi place cum pleaca de la ralanti, da in nas. uneori nu tine ralantiul.specialistii in carburatie de exc, ce parere aveti?remedii?

..soso carburatorul jos,curata tot cu wd-40(sunt tot felul de depuneri de la benzina),schimba bujia,curata filtrul de aer..si vbim dupa..am avut aceiasi situatie cu motorul care dadea in nas,pornea mai greu dar am remediat situatia la modul de mai sus..incearca asa si mai vbim dupa..spor la surubarit.

 

pana una alta, am cumparat de la o reprez. KTM (nu conteaza care), imbracamintea de sha si se potriveste de nu se poate, adica scrisul KTM este aproape sub ea.

image0095.jpg

vezi ca sunt multe modele de sei in catalogul ktm ptr exc-uri(ptr piloti mai scunzi,mai inalti,sei mai moi,mai rigide etc..)cred ca ai luat o imbracaminte de sea care nu se potrivea la modelul tau,fiindca in general totul este prelucrat la marele fix..adica se potrivesc fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum sa se potriveasca bre la nissan piesa de la ktm? :rock:

 

:D :D

 

m-am gandit eu ca mi-au dat material pentru alt tip de sha, ptr aia mai inalta dar era prea tarziu si vroiam sa pregatesc motoreta ptr weekend, avand mai multe de facut am lasat-o asa. Oricum cred ca nu calitatea e indoeilnica (cum am spus prima oara) ci dibacia dealer-ului care mi-a plasat-o. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ci dibacia dealer-ului care mi-a plasat-o. :D

 

sunt tot felul de priceputi. Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi. Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai :D

cautati carcota saracilor dealeri.....

@cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum.

@alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca mergeai cu filtru de 4 t ce era ma?? mureai :D

cautati carcota saracilor dealeri.....

@cata...merci, stiu ca este amestecul prea bogat, pt ca si consumul e mare. mai cobor acul si vad ce si cum.

@alillas...filtrul e nou si bujia la fel. din carb golesc benzina dupa tura, deci mizerii prea mari nu au de unde sa fie.

 

 

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare :D

Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

 

Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai grija la suruburi sa sunt stranse tare si sunt moi, eu am bulit pe ala de sus care-ti da acces la ac...

Referitor la curatat, cred ca freci piciorul de lemn cu WD, nu degeaba s-a inventat spray-ul pt carburatoare :D

Verifica si cablu, ca al meu se mai tinea doar intr-un firicel (la ambele)

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

 

 

Totusi nu e mai bine a se folosi solutii speciale de curatat carburatorul? Carburatorul de la KTM nu l-am desfacut inca. Insa carburatorul de la Yamaha l-am demontat si am bagat toate piesele in Decarbusolv. Diafragmele de cauciuc s-au dilatat. Dupa cateva ore au revenit la dimensiunile initiale si le-am montat la loc. De atunci l-am mai demontat si curatat cu Decarbusolv de vreo 2-3 ori. N-are nici pe dracu. Deci, nu cred ca are ce sa se strice ceva in carburator daca se folosesc substante de curatat carburatoare. Oricum plasticele si cauciucurile dintr-un carburator trebuie sa reziste la benzina. WD40 e atat de folositor la toate incat e cam dubios pentru curatat carburatoare. Rau nu cred ca face. Dar nici nu cred ca dizolva toat mizeria din carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la treaba cu cablurile iti dau dreptate..le-am schimbat sapt trecuta fiindca erau rupte plasticele de la ghidon,si in ceea ce priveste WD-ul,asta am gasit in casa,asta am folosit..mai aveam si spray de curatat lantul dar mi-a fost frica sa folosesc sa nu distrug ceva pe acolo..

 

WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant.

Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator.

 

 

Aha, aha. La remontare se recomanda a se inlocui suruburile originale KTM cu suruburi STAS romanesti. Sau DIN nemtesti, sau GOST rusesti, in general cu orice suruburi care sunt in toate mintile.

 

Este vorba de suruburile din carburator si nucred ca este cazul sa generaliza, fiind primul surub pe care-l stric si asta s-a intamplat din graba si neatentie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tot felul de priceputi. Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi. Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare.

 

filtru de aer de 2 timpi si 4 timpi e un mit nou, si fereasca dumnezeau ce poate genera, avand in vedere ca in posturile anteriaore se recomanda spray de curatat lantul si urmatorul intlege sprey de uns lantul... ma rog.

 

Diferenta intre dimensiunile filtrelor este in functie de anul de fabricatie al motocicletei. Sigur te prinzi si tu din ce an au trecut la alt tip de filtre.

 

 

Z

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...