andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser? Probabail pentru ca se mai ciocnesc intre ei. Honda a avut mereu protectie la discul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser? ... mai intra pe acolo o crizantema, un trandafir ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv. Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 pune-i ventilator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu ai inteles , motorul in mod normal fierbe extrem de greu. Acum are in schimb o problema. Daca e pompa de apa stricata cu ce ma ajuta un ventilator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie ! sau nu stii ce-i stricat ?! Mesaj completat daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie ! sau nu stii ce-i stricat ?! daca nu stii care-i cauza incepe cu verificarea termostatului apoi pompa de apa vezi schema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? salut. un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR. incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut. un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR. incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor. Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cred ca ala e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) daca tine presiune nu ar avea de ce sa fie busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? daca cel din poza esti tu,atunci te sfatuiesc sa treci pe 12/52 sau(banuiesc ca mai greu)sa treci pe 450..raportul tau pare ok dar singura solutie ieftina este sa schimbi pinionul de atac..mai este o solutie cu un akrapovic care iti da mult mai multa putere in ture joase,dar atentie trebuie sa schimbi si esapamentul primar nu doar finala.. Mesaj completat Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? mark probeaza daca prin radiatoare circula apa.(scoate antigelul si sufla aer cu presiune pe fiecare radiator in parte).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma mir ca nu ai putere cu a 2-a cu 13/52...am avut si eu 400 si cu a 2-a rupea in orice turatie ..inseamna ca esti mult prea greu pentru cc astia..incearca un 450/525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 daca cel din poza esti tu,atunci te sfatuiesc sa treci pe 12/52 sau(banuiesc ca mai greu)sa treci pe 450..raportul tau pare ok dar singura solutie ieftina este sa schimbi pinionul de atac..mai este o solutie cu un akrapovic care iti da mult mai multa putere in ture joase,dar atentie trebuie sa schimbi si esapamentul primar nu doar finala.. Eu sunt cel din poza, insa am 85kg naked si 1.70m ... nu sunt chiar urias. As trece eu la 450, dar in urmatorul an nici nu sepune problema asta ! Ne descurcam cu ce avem ! ........ o sa incerc si un 12/52. Mesaj completat ma mir ca nu ai putere cu a 2-a cu 13/52...am avut si eu 400 si cu a 2-a rupea in orice turatie .. cand te arunci la o inclinatie de 60-70 de grade ... nu prea ,,mai rupe" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 @ Petrica - trebuie sa mearga f bine motorul cu calcatura 13/52. Nu pune mai scurt. E cea mai buna combinatie. Ai rabdare si mai mergi cu ea; o sa te obisnuiesti. Eu aveam calcatura asta pe 450 si era minunat peste tot. Nu se poate sa nu aiba putere - nu tragi tu gazul suficient sau nu e bine reglat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Am incercat si eu 12/52 pt o iesire si o posetam la urcari usoare, asa ca am renuntat . Pt 400 exc 13/52 mi se pare cea mai buna alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 @Petrica, intradevar dureaza putin sa te obisnuiesti, dar iti spun si eu ca si ceilalti ca 13/52 e cel mai bun pt 400. Eu le-am incercat pe amandoua, si 12/52 si 13/52, ramanand la cea din urma. Tin sa zic ca eu am petrecut multe ore regland carburatorul si alte chestii marunte. Si da am incercat si pante de 60 - 70 grade si chiar nu le puteam urca pt ca ii dadeam ca prostu si rupeam aderenta cu a 2-a. Acum insa m-am obisnuit si pot spune ca daca ma joc cu acc urca incet si cu a 1-a si cu a 2-a. Dar al meu 400 nu trebuie sa care decat 75kg echipat complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 13/52 e ok. am avut si pe 520 si e ce-a mai buna. La vara la eventuale-le iesiri o sa mai incerc 14/52 pentru a mari nitel viteza, in rest sunt mai mult decat multumit cu ce e acu pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? Eu am folosit 2 calcaturi: 15-50 Cu asta am luat motoreta. De prisos sa spun ca nu functiona la enduro. Poate in Rally Raid sau Supermoto. Intr-a sasea, cu gazul deschis la minim, aproape relanti, aveam 115 km/h. 12-50 Asa am acum si e foarte bun raportul asta. E undeva intre 12-52 si 13-52. Am 78 kg si nu am simtit nici o clipa ca n-as avea putere intr-a doua. Sunt convins ca trage si intr-a patra pe pante de 60-70 grade dar viteza e cam mare si nu sunt vreun tadeus, david sau cyril ca sa merg mai mult de 10 m pe o astfel de panta. Petrica, nu are cum sa moara intr-a doua cu 13-52. Inseamna ca mergi prea subturat. Dai gaz mai mult. Ce te-ai face daca ai avea 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) "mocaneste" il pui pe o bucata de sticla,insemni cu o carioca unde e indoit si ii dai cu ciocanul pana nu mai vezi distanta intre el si sticla. Domneste,iti comanzi altu nou... Later edit..cred ca`s beat de cap..citeam ceva de indreptat un disc de frana Editat Noiembrie 16, 2009 de Spionutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Petrica, nu are cum sa moara intr-a doua cu 13-52. Inseamna ca mergi prea subturat. Dai gaz mai mult. Ce te-ai face daca ai avea 2T? Dap. Cred ca m-am lamurit ! Ramane 13/52 si ma setez eu pentru mai mult tupeu in treapta a-2-a. O sa fii uimit insa cu 2t ma simt minunat ! De fapt in tineretea mea, cu 2t (CZ) am inceput. Cat am avut EXC-ul la reparat m-am jucat cu un YZ125 si imi venea ca o manusa ... poate m-am obisnuit cu kilogramele YZ-ului in acest rastimp. Ok ... ce sa mai ... la antrenament si o sa fie bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? in primul rand verifica capacul de la radiator. capacul de la radiator ar trebui sa deschida mai tarziu, dar el o face mai devreme (ar trebui sa ai acelasi capac ca al meu, adica de 2,3PSI (1,4BAR)) - sfatul meu comanda unul nou care costa in jur 8-10 eur. ce am facut si poti incerca sa faci pana iti vine altul nou: sa iei un patent si sa mai strangi aripioarele de la capac (se slabesc in timp si astfel garnitura de jos, de sub arc nu mai calca bine pe radiator). mie unul mi-a rezolvat problema partial, dupa o perioada a inceput din nou. si mai verifica garnitura in cauza, cea de sub arc sa fie ok. pune-i ventilator ! si cumpara-i un alternator+baterie de camion. motocicletele astea produc AC/DC, si nu destul DC cat sa tina ventilatorul si sa incarce bateria . pe un traseu combinat se incarca si bateria, dar daca e mai greu nu prea cred. am auzit pe multi plangandu-se de faptul ca raman cu bateria descarcata. am crezut ca eu nu o sa patesc asta, dar uite ca daca mergi mai incetisor prin padure urcari mai anevoioase, etc... ramai fara baterie. ce e de facut? ce ati facut? eu m-am gandit la un led+switch sa il pot opri, e o varianta; termostatul electric deschide la 83 sau 86 grade C. cica acelasi termostat (filet/ pas/ conectori), dar care deschide la 95C ar fi solutia. Termostatul asta este la fel, si se gaseste pe un BMW 318is, de prin 86-88, ceva de genul asta. pe ThumperTalk era un thread cu asta. Eu am sunat la Bavaria si nu l-am gasit, DAR zilele astea ma duc dupa el, ca am dat la pedala weekend-ul asta de incepuse sa imi para rau dupa banii aruncati pe ventilator; sincer era mai bine inainte si nu trebuia sa cumpar decat de 10eur un Buson de radiator, parca era si mai usoara Ilie. Editat Noiembrie 17, 2009 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) "KTM 350 SX-F"-ului i se poate monta kick ? Va fi inclus in catalogul "Power Parts" kit-ul de kick, roti dintate, et c. ? Din poze reiese ca nu are iar asta inseamna automat baterie + demaror deci nu injectie jmechiera ce merge batery-less de unde mai cistigi 1-2 Kg "usurare". Editat Noiembrie 17, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) "KTM 350 SX-F"-ului i se poate monta kick ? Va fi inclus in catalogul "Power Parts" kit-ul de kick, roti dintate, et c. ?Din poze reiese ca nu are iar asta inseamna automat baterie + demaror deci nu injectie jmechiera ce merge batery-less de unde mai cistigi 1-2 Kg "usurare". 350SX-F o sa fie disponibil in doua varianta fie cu kick fie cu buton. Dar acest moto nu este pentu padure este destinat numai circuituli de motocross. Iara incurcati merele cu perele? Editat Noiembrie 17, 2009 de MacLeod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 in primul rand verifica capacul de la radiator. capacul de la radiator ar trebui sa deschida mai tarziu, dar el o face mai devreme (ar trebui sa ai acelasi capac ca al meu, adica de 2,3PSI (1,4BAR)) - sfatul meu comanda unul nou care costa in jur 8-10 eur. ce am facut si poti incerca sa faci pana iti vine altul nou: sa iei un patent si sa mai strangi aripioarele de la capac (se slabesc in timp si astfel garnitura de jos, de sub arc nu mai calca bine pe radiator). mie unul mi-a rezolvat problema partial, dupa o perioada a inceput din nou. si mai verifica garnitura in cauza, cea de sub arc sa fie ok. si cumpara-i un alternator+baterie de camion. motocicletele astea produc AC/DC, si nu destul DC cat sa tina ventilatorul si sa incarce bateria . pe un traseu combinat se incarca si bateria, dar daca e mai greu nu prea cred. am auzit pe multi plangandu-se de faptul ca raman cu bateria descarcata. am crezut ca eu nu o sa patesc asta, dar uite ca daca mergi mai incetisor prin padure urcari mai anevoioase, etc... ramai fara baterie. ce e de facut? ce ati facut? eu m-am gandit la un led+switch sa il pot opri, e o varianta; termostatul electric deschide la 83 sau 86 grade C. cica acelasi termostat (filet/ pas/ conectori), dar care deschide la 95C ar fi solutia. Termostatul asta este la fel, si se gaseste pe un BMW 318is, de prin 86-88, ceva de genul asta. pe ThumperTalk era un thread cu asta. Eu am sunat la Bavaria si nu l-am gasit, DAR zilele astea ma duc dupa el, ca am dat la pedala weekend-ul asta de incepuse sa imi para rau dupa banii aruncati pe ventilator; sincer era mai bine inainte si nu trebuia sa cumpar decat de 10eur un Buson de radiator, parca era si mai usoara Ilie. EU am ventilator pe al meu si dupa ce am montat o baterie de 7 amperi nu mai am nici o problema ! nu am ramas fara curent nici o data cu toate ca-mi porneste ventilatorul foarte des ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.