blue_led Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 350SX-F o sa fie disponibil in doua varianta fie cu kick fie cu buton.Dar acest moto nu este pentu padure este destinat numai circuituli de motocross. Iara incurcati merele cu perele? n-am incurcat nimic. deci ori, ori. cross fara kick mi se pare ... un pic stupid dar startul la buton ... priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 EU am ventilator pe al meu si dupa ce am montat o baterie de 7 amperi nu mai am nici o problema ! nu am ramas fara curent nici o data cu toate ca-mi porneste ventilatorul foarte des ! am montat si eu baterie de 7 amp si degeaba. unele kit-uri de ventilator vin cu termostat de 83C; iar altele cu cel de 100/95 - se poate sa il ai pe al doilea. in orice caz am sunat astazi dupa codurile astea de BMW la unii distribuitori de piese si costa in jur de 50ron oricare dintre ele; la bmw sunt pe post de al doilea termostat ptr a doua viteza la ventilator(motoarele mici de la bmw nu au acea vascocupla). codurile sunt astea: 613 11 36 42 72 - ptr cel de 91C 613 11 36 42 73 - ptr cel de 99C. am sa va spun daca isi face treaba dupa weekend-ul asta pe care sper sa il petrec pe la Monteoru. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 am montat si eu baterie de 7 amp si degeaba. unele kit-uri de ventilator vin cu termostat de 83C; iar altele cu cel de 100/95 - se poate sa il ai pe al doilea.in orice caz am sunat astazi dupa codurile astea de BMW la unii distribuitori de piese si costa in jur de 50ron oricare dintre ele; la bmw sunt pe post de al doilea termostat ptr a doua viteza la ventilator(motoarele mici de la bmw nu au acea vascocupla). codurile sunt astea: 613 11 36 42 72 - ptr cel de 91C 613 11 36 42 73 - ptr cel de 99C. am sa va spun daca isi face treaba dupa weekend-ul asta pe care sper sa il petrec pe la Monteoru. numai bine. Motoreta mea am achizitionata fara ventilator. Am luat kit-ul original KTM (ventilator+termocupla). Dupa un timp termocupla a cedat. Ca sa cumpar alta, tot KTM, mi s-a parut scumpa. Asa ca am cautat la magazinele de piese auto un ca sa se potriveasca la filet. In final am gasit una intr-un magazin. Era intr-o cutie plina cu diferite termocuple pentru diferite tipuri de masini. Are 2 temperaturi de deschidere. 85 si 95 grade, parca. Normal, am selectat-o pe cea de 95. I-am facut proba in ibric. Termocupla a costat vreo 200 mii lei, parca. Acum, bateria se descarca mai greu decat cu termocupla KTM. Mai am o idee: ventilatorul sa fie comandat de un releu simplu, precum cel de faza lunga de Dacie. Ca sa nu mai functioneze cand motoreta e oprita si nici sa nu ma incurc cu intrerupator la ghidon, pe care, inevitabil, uiti sa-l pornesti cand purgezi la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Mai am o idee: ventilatorul sa fie comandat de un releu simplu, precum cel de faza lunga de Dacie. Ca sa nu mai functioneze cand motoreta e oprita si nici sa nu ma incurc cu intrerupator la ghidon, pe care, inevitabil, uiti sa-l pornesti cand purgezi la drum. Buna, Buna Asta! ar fi cel mai ok sa nu mai porneasca dupa ce opresti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 David Knight se intoarce la KTM in 2010 "Will be a full press release next week, but I will be on full factory 530 KTM, all latest spec ran through Farioli but it will be satelite team as I have my own sponsors, so I get the best of both worlds" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 asta e foarte tare... tot la ei trage plus ca s-au desteptat si ei si cred ca il vor baga in WEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Am un exc 400 din 2001 si un exc 450 din 2008. In timp ce la 400 ma si mir ca da in fiert daca il chinuiesc prin vaioage ; 450-ul din 2008 cum da de o urcare mai serioasa cum fierbe si nu are probleme cu garnitura de chiulasa sau pompa de apa. A folosit cineva un kit pt marirea debitului pompei de apa ca in poza de jos? Editat Noiembrie 24, 2009 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 24, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am un exc 400 din 2001 si un exc 450 din 2008. In timp ce la 400 ma si mir ca da in fiert daca il chinuiesc prin vaioage ; 450-ul din 2008 cum da de o urcare mai serioasa cum fierbe si nu are probleme cu garnitura de chiulasa sau pompa de apa. A folosit cineva un kit pt marirea debitului pompei de apa ca in poza de jos? stiu ca fierbe mult mai greu apa cu kit-ul asta marit(chiar a fost o discutie daca nu ma insel si pe undeva pe aici) ..incerca in primavara sa aduca cineva din america niste kit-uri din astea(la un pret super bun) dar a murit in fasa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am si eu asa ceva pe stoc pentru motocross, dar se pot aduce la comanda si pentru ktm modelele de enduro. pretul zic eu este mai mult decat decent (aproximativ cat un kit de pompa de apa normal) 0742265497 office@fmracing.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 pretul e ok, insa dpdv matematic nu prea are cum sa ajute, limitarile sistemului de racire sunt altele, nu debitul pompei..... concluzia este sa invatam sa mergem suficient de bine incat sa nu fortam motocicletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 (editat) As vrea sa schimb arcurile fata, spate care sunt normale de la ktm exc 2006 cu arcuri de grasi. Deoarece arcurile noi sunt "ieftine" ma gandesc ca poate sunt dinte noi care NU au gabaritul depasit si au arcuri tari pe motor desi nu le trebuie si ar dori sa faca schimb. Cei interesati ma puteti contacta pe PM Mesaj completat As vrea sa schimb arcurile fata, spate care sunt normale de la ktm exc 2006 cu arcuri de grasi. Deoarece arcurile noi sunt "ieftine" ma gandesc ca poate sunt dinte noi care NU au gabaritul depasit si au arcuri tari pe motor desi nu le trebuie si ar dori sa faca schimb. Cei interesati ma puteti contacta pe PM Arcurile mele sunt pt o persoana de 70-80 kg Valabil si pt cei care se dau cu SX-ul prin padure si au nevoie de arcuri mai moi(sx-ul are pe fata arcuri pentru 90-100kg) Editat Decembrie 3, 2009 de sorinagape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 2w KTM 200 in dotarea politiei romane http://www.autodigest.ro/stiri/politia-cap...politia-in-2009 o sa puna radare in padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Cine o fi misterriosul om de afaceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 ...motociclete KTM de capacitate: 200 cc, Putere: 34 cp si un pret ce sare de 7990 EUR Ca de obicei pretul la absolut orice (surub, cui, masina, avion, etc) pentru stat este umflat. In cazul acesta cu cel putin 1000 EURO. Motocicletele sunt dotate pentru munca de politie si vor fi folosite de toti angajatii Politiei Capitalei. lol daca esti endurist si angajat al politiei s'ar putea sa ai ... întâietate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Intrebare pentru ktm'isti, si va rog sa nu radeti de mine... Ce e chestia aia de pe saua?! Adica la ce foloseste? Sunt tare curios Editat Decembrie 20, 2009 de dragos_lz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Intrebare pentru ktm'isti, si va rog sa nu radeti de mine... Ce e chestia aia de pe saua?! Adica la ce foloseste? Sunt tare curios In chestia aia de pe sa se pune o hartiuta cu versurile de imbarbatare Sprite: "Sunt singurel, bing, bang...." Mie imi pare un banal portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) In chestia aia de pe sa se pune o hartiuta cu versurile de imbarbatare Sprite: "Sunt singurel, bing, bang...." chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica Editat Decembrie 21, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ....... sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica De unde pot sa-mi cumpar si eu o sa din asta ? ... de multe ori simt ca nu mai am vlaga in oase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Deci e un fel de portact... si cat m'am gandit eu ca ce ar putea sa fie acolo?! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 caut si eu un kick pentru un KTM 450 EXC din 2004 , daca are cineva unul sh , mi-ar trebui numai bucata care intra pe axul de la motor , nu kick-ul cu totul (pedala e intreaga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica cin' se-aseamana se-aduna sau portocaliu la portocaliu trage ? singura asemanare intre un c..t si o ciocolata este culoarea. in cazul de mai sus coicolata are roti ! Editat Ianuarie 12, 2010 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc: 14 cu 52 sau 13 cu 50? eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... Editat Ianuarie 13, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc:14 cu 52 sau 13 cu 50? eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... 13 cu 52 - enduro 15 cu 50 - supermoto 14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung Editat Ianuarie 13, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.