Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Eu pe a mea reusesc sa o pornesc tragand socul dand prima pedala pana jos incet fara sa porneasca dau drumul la pedala apas pana la jumate incet si dau tare de la jumate in jos daca nu porneste continui sa mai dau la pedala imediat dupa ce revine de obicei porneste...Daca tot nu porneste scos bujia o incalzesc un pic in maini la bricheta la aragaz in fct de posbilitai si porneste imediat :lol:. Bafta la datul pe frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
taddy blaszusiak ne arata cum se intoarce motoreta la inghesuiala. Nu incercati asta acasa :crack:

faza asta am vazut-o live la andi fazecas inainte de a urca pe miorita acum 2 ani la cursa EMA..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Ionutze, ca nu-i kiar asa MARE branza cu 2t-ul...vorbesc serios. Incearca si o sa vezi(dar atentie la calcaneu :) )....la cat esti tu de ghinionist......

:crack: :blink: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau)

 

ridica acul din carburator o treapta, sa fie amestecul mai bogat

nu folosesti mai mult de 50% din acceleratie

nu ti motorul la turatii constante pe perioade lungi

folosesti choke-ul (am uitat cu se numeste in romana) cand e motorul rece

5 ore de functionare sau 500km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T.

Multam!

PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:)

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T.

Multam!

PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:)

 

Este suficient si 200.

Crede-ma, nici nu ma gandesc sa-l schimb cu un 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului

Problema s-a rezolvat....

Insa ce ar mai fi bine de stiut:

Am desfacut motorul pentru o revizie completa(450 ecx) si paleta pompei de apa se invartea in gol pe axul cu came.De ce?siguranta era sarita.De ce?Canalul sigurantei nu este foarte adanc si era plin si de rugina.De aceea fierbea destul de rapid motorasul meu.

Segmenti cine si cat de repede aduce?

Cilindrul este intact,identic pistonul.Insa segmentii cand sunt introdusi in cilindru,distanta la imbinarea capetelor(fanta) depaseste cu mult indicatiile producatorului(0.8mm si 1 mm)

 

Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002

 

Cu respect,

 

 

Sal !

Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos:

Inmatriculat: august 2007

Anul fabricatiei: 2008 :scratch:)

Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul.

 

Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008.

 

Toate bune !

Editat de sensv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal !

Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos:

Inmatriculat: august 2007

Anul fabricatiei: 2008 :scratch:)

Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul.

 

Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008.

 

Toate bune !

 

Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up!

:scratch:

 

 

E, nu chiar ...

Masina e de la birou iar motorul ... nu mai spun cu ce eforturi ...

 

Multzam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr ca lucrez in domeniul auto-moto imi permit sa raspund eu de ce apare situatia asta..toate firmele mari constructoare de masini sau moto au o luna de pauza in august (luna calendaristica 08)..pana in luna iulie modelele sunt 2007(sa zicem)incepand cu luna septembrie modelul este 2008..regula nu este universala dar asa stau lucrurile..aceeasi situatie o am si eu pe talon..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

 

Motoarele astea au termostat.

Din considerente de marketing, cred, aceste motociclete vin fara o gramada de componente absolut utile. Cum ar fi, de exemplu, ventilatorul. Toate se pot cumpara 'aftermarket'. Bine ca dau ghidonul o data cu moto....

Deci, pt padure, musai ventilator. 100 euro. Au mai fost discutii aici despre adaptari de ventilatoare. Eu, personal am montat un ventilator de PC. Dar, in timpul asta, strang cei 100 euro.

Foarte bine ca ai verificat ambreiajul. Daca e in parametrii, asta e. Si al meu cloncane cand cuplez ambreiajul. Avand in prealabil si o japoneza, am fost socat cand am auzit zgomotele alea. Sa zicem ca e zgomotul specific motoarelor de performanta europene. Exceptand BMW. Ei sunt japonezii Europei. Dar ei (BMW) nu fac motoare de performanta.

In concluzie, cumpara ventilator KTM si dai drumul in padure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

 

1- ambreajul - verifica daca palcutele de sinter au grosimea ceruta si daca inelele de metal nu sunt deformate de la uzura (le pui pe rand pe o foaie de sticla, daca nu stau lipite de ea le schimbi) in rest zgomotul e normal - parca se rupe in bucati. Am gasit un remediu totusi - dopuri de urechi - 5 lei setul de 4 dopuri in cutie.

 

2- ventilatorul personal consider ca e obligatoriu- mai ales in padure daca mergi mai incet. ventilatorul are codul de ktm - 59035041044 si costa 99 de euro, vine la kit cu termostat si toate firele necesare sa il montezi. Daca fieebi apa prea mult poti sa strici (depinde de noroc) garniturie de la pompa de apa, prin evaporarea apei din antigel depuneri pe conducte, garnituri de prin motor - deci poate fi mai scump de 100 de euro. Plus nervii sa ramai in varf de munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...