Nomad_shop Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi. Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003) 1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)? Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune) 2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla) Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe. Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde. Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... Cu respect 1- ambreajul - verifica daca palcutele de sinter au grosimea ceruta si daca inelele de metal nu sunt deformate de la uzura (le pui pe rand pe o foaie de sticla, daca nu stau lipite de ea le schimbi) in rest zgomotul e normal - parca se rupe in bucati. Am gasit un remediu totusi - dopuri de urechi - 5 lei setul de 4 dopuri in cutie. 2- ventilatorul personal consider ca e obligatoriu- mai ales in padure daca mergi mai incet. ventilatorul are codul de ktm - 59035041044 si costa 99 de euro, vine la kit cu termostat si toate firele necesare sa il montezi. Daca fieebi apa prea mult poti sa strici (depinde de noroc) garniturie de la pompa de apa, prin evaporarea apei din antigel depuneri pe conducte, garnituri de prin motor - deci poate fi mai scump de 100 de euro. Plus nervii sa ramai in varf de munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Va salut, Saptamana viitoare imi iau un ktm 300, asa ca am sa fiu foarte des printre portocalii. Prima mea problema: rodajul Cum se face la 2T? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc? Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18. Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa?? Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc?Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18. Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa?? Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc Multumesc bogdane..ce vrei tu e asa de greu de explicat pe scurt asa ca te trimit sa citesti topicul ..cum alegem o anvelopa "sau ceva de genu.."daca si dupa asta mai ai nelamuriri dezvoltam discutia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc. Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? Am si eu o dilema !! Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? Am si eu o dilema !! Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau? ups..am acelasi motor: reglare admisie avacuare la 0,12 mm dar merg reglati daca nu ai lera de 12 si 0,10 mm amandoi..spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Asa stiam si eu,dar na...daca te iei dupa prieteni...... As mai avea o intrebare: Cum o aduc la punct cel mai bine ca m-am uitat dupa vreun semn de am inebunit si nu am gasit.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 In fata motorului,sub cilindru este un surub cu imbus care o sa iti sara in ochi avand o saiba mai groasa.De desface surubul,se scoate saiba,si se infileteaza la loc.Surubul va intra mai adanc intr-un orificiu din ambielaj.Scoti bujia,bagi o tija in cilindru si invarti usor pana aduci pistonul sus de tot,apoi infiletezi surubul miscand usor de ambielaj in ambele sensuri pana simti ca varful surubului a intrat unde trebuie.Cu atentie ca foarte usor treci de acel punct. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 salut tuturor, in sfarsit, undeva la sfarsitul saptamanii am sa fiu fericitul posesor al unui KTM EXC 450 din cred 2004 sau totusi 2005 ptr ca are evacuarea intr-o singura teava, si nu doua ca la cele anterioare?. nu stiu exact, sunt oricum foarte bucuros de achizitie, am primit la el si kit supermoto si as vrea sa intreb aici pe cei care ies cu el pe strada ce au facut cu pornirea? nu are cheie, nimic care ar opri in prima faza pornirea acestuia. cumva intrerupatoare secrete montate? sau exista kit special oem care se poate cumpara. mersi si sper sa ne vedem intr-o plimbare pe munte. btw. stau in Bucuresti dar merg aproape in fiecare weekend la Breaza (Ph) sau Sarata Monteoru (Bz) . Ilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 salut tuturor, in sfarsit, undeva la sfarsitul saptamanii am sa fiu fericitul posesor al unui KTM EXC 450 din cred 2004 sau totusi 2005 ptr ca are evacuarea intr-o singura teava, si nu doua ca la cele anterioare?. nu stiu exact, sunt oricum foarte bucuros de achizitie, am primit la el si kit supermoto si as vrea sa intreb aici pe cei care ies cu el pe strada ce au facut cu pornirea? nu are cheie, nimic care ar opri in prima faza pornirea acestuia. cumva intrerupatoare secrete montate? sau exista kit special oem care se poate cumpara. mersi si sper sa ne vedem intr-o plimbare pe munte. btw. stau in Bucuresti dar merg aproape in fiecare weekend la Breaza (Ph) sau Sarata Monteoru (Bz) . Ilie. Eu i-am pus intrerupator secret. Sa fie. Desi nu ma dau supermoto cu el. Comutator cu 6 picioare. Pe de o parte cupleaza butonul rosu de la ghidon si, pe de alta parte, decupleaza bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Ce bine... si pe mine ma intereseaza treaba asta. Ma gandeam si eu ca mai simplu e un intrerupator ascuns, dar as opta pt varianta cu cheie daca aceasta exista. Precizez ca al meu e un 400EXC din 2006 si la fel ca cel al lui @stealthTT nu are nimic care sa impiedice eventualii "binevoitori" sa plece cu el. Mai e o treaba: blochajul de la ghidon, dar nu am cheia de la el (posibil sa fac rost de ea), ma intreb totusi daca mai functioneaza ala. Astept deci si eu ceva sugestii la aceasta mica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Eu i-am pus intrerupator secret. Sa fie. Desi nu ma dau supermoto cu el. Comutator cu 6 picioare. Pe de o parte cupleaza butonul rosu de la ghidon si, pe de alta parte, decupleaza bateria. e beton. asa m-am gandit si eu un intrerupator cu 6, sa decupleze mai multe. sa vedem ce gasim. tu unde l-ai montat? nu de altceva sa stiu cum se porneste motoru' tau glumesc, nu e numai pentru supermoto ci pentru orice eventualitate. vb aia paza buna ..... ca tot am vazut ca se fura in draci ORICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucasone Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Iti face tata butoane si butonashe... e beton. asa m-am gandit si eu un intrerupator cu 6, sa decupleze mai multe. sa vedem ce gasim. tu unde l-ai montat? nu de altceva sa stiu cum se porneste motoru' tau glumesc,nu e numai pentru supermoto ci pentru orice eventualitate. vb aia paza buna ..... ca tot am vazut ca se fura in draci ORICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 In fata motorului,sub cilindru este un surub cu imbus care o sa iti sara in ochi avand o saiba mai groasa.De desface surubul,se scoate saiba,si se infileteaza la loc.Surubul va intra mai adanc intr-un orificiu din ambielaj.Scoti bujia,bagi o tija in cilindru si invarti usor pana aduci pistonul sus de tot,apoi infiletezi surubul miscand usor de ambielaj in ambele sensuri pana simti ca varful surubului a intrat unde trebuie.Cu atentie ca foarte usor treci de acel punct. Spor! L-am gasit.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Sanatate si ulei in pompe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 un ktm dasta mi-as lua si eu : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 ce ati modificat la exc-uri pana acum? am vazut pe ThuperTalk ca se poate face si o mica modificare la toba, se schimba o teava din interior si face un pic mai mult zgomot dar cu folos(pana in 96db ce spuneau unii), iar pe dyno a iesit cu 3hp mai mult pe un 530exc - si mai mult spun ca merge mai bine. a facut careva asta? daca mai este cineva interesat o putem face, stiu pe cineva care lucreaza foarte frumos si ne poate ajuta sa arate si frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 ce ati modificat la exc-uri pana acum? Eu inlocuiesc suruburi /index.php?...3257&st=640 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 iar pe dyno a iesit cu 3hp mai mult pe un 530exc . nici nu stii ce importanti sunt aia 3 cai in plus. mai ales la un 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Eu inlocuiesc suruburi /index.php?...3257&st=640 Salut, zi-mi si mie ce ti-a casunat pe suruburiel originale, ca eu de 2 si doua KTM-uri n-am avut nici macar un surub nasparlit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salut, zi-mi si mie ce ti-a casunat pe suruburiel originale, ca eu de 2 si doua KTM-uri n-am avut nici macar un surub nasparlit... Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema. PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema.PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang. pe cand si o elice mare in fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 nici nu stii ce importanti sunt aia 3 cai in plus. mai ales la un 530 era mai simplu daca nu raspundeai dar urmarind stilul clasic ROMANESC practicat si pe alte forumuri de "profil", prima data incepem cu glumele, cu offtopic -ul, etc.., iar sa sari la gatul omului doar pentru acea fraza din propozitie care ti sa parut cunoscuta 3 CAI PUTERE + EXC 525 = HAHAHAHAHAHAHA. FYI printre altele, TOATA lumea stie ca 520,525,530 sunt puternice destul pentru marea majoritatea a celor care practica acest sport, si nu or sa se simta cei 3 CAI PUTERE. incercam doar sa aflu: care? ce? modificari a-ti facut la motorul vostru, si ma refer aici la 4T. dar sa revenim ontopic. in orice caz, pe langa cei trei cai putere foarte hilari castigati la 525 exista si alt lucru important dobandit, si anume ca un EXC 4T, merge cu amestec de benzina din fabrica sarac, ce aduce acest amestec sarac? o temperatura de lucru mai ridicata a motorului. cu un jetkit de la jd, oamenii care le folosesc au raportat o scadere a acestei temperaturi, care impreuna cu alte mici modificari ,au ajutat asa cum am spus la scaderea temperaturii de lucru a motorului(cu toate beneficiile acesteia), la un raspuns al acceleratiei mult mai bun, si la cresterea puterii. ce altceva mai merge montat pe exc, si nu costa mult? sunt destule lucruri, si foarte multe se potrivesc atat pe 450 cat si pe 525; exemplul dat de mine era despre un 525 pentru ca asta a fost motocicleta omului, si pe asta au testat-o, marea majoritate a americanilor cumpara 523-530 si mai putini 450, iar cei ce iau 450 il fac mai mare de 525 (piston+ cilindru) + jetkit-ul de la JD se poate folosi si dupa upgrade fara a fi nevoie de alt carburator sau alt jetkit. sunt cativa aici care dau sfaturi competente, si acelasi lucru ma astept sa primesc aici. sigur nu voi merge eu cu exc-ul la cat poate el asa cum poate nici voi nu o faceti, iar un upgrade de acest gen poate ca nu este necesar, DAR imi place sa mestesugaresc cateodata la jucariile mele asa cum si voi o faceti. ce am gasit eu ptr cheie: SWITCH sau asa: CHEIE sau luate de pe alte motociclete, de la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Pentru switch sau cheie, pe langa cuplarea butonului rosu de oprit motorul, ar fi bine si decuplarea bateriei. Altfel eventualul hot ar da la automat pana ar consuma bateria. De plecat pe ea nu pleaca dar iti fute bateria. StealthTT, poate ai vrut sa zici ca vrei sa mesteresti la motocicleta. Mestesugari mai avem pana sa devenim. Si nu mai fi asa incrancenat. Seriozitatea e buna dar sa nu exageram, tovarasi. De ex mie mi-a placut replica cu elicea in fata. Chiar vroiam sa- zic ca am deja una in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.