krong28 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Jumatate! Adica l-am demontat de pe mobra! Mai ramane partea usoara...sa cumpar senzorul nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qwertyd Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 salut...stie cineva daca se potrivesc plasticurile de pe un ktm exc model 2003 pe un exc model 2001 ? ambele 2t.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 salut...stie cineva daca se potrivesc plasticurile de pe un ktm exc model 2003 pe un exc model 2001 ? ambele 2t.multumesc Se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qwertyd Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Se potrivesc multumesc ! PS: daca are cineva de vanzare tot setul rog sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Revenind la problema mea cu montarea bordului pe un motor ce nu mai are toate mufele de la instalatia electrica.....am incercat, nu am reusit. Am alimentat bordul (un fir pe plus, 2 fire pe minus), insa singura schimbare a fost ca ecranul s-a luminat. Hour-meter-ul a ramas tot la 0.2 ore, chiar si dupa ce m-am dat o jumatate de zi. Am incercat si sa-l aduc in casa si sa-l alimentez la un alimentator de 12V, ca sa fiu sigur ca nu e de vina curentul de pe bicla, si acelasi rezultat: hour-meter-ul nu s-a miscat nici dupa o ora. Restul de 2 mufe de pe bord sunt de la senzorul de viteza (cea cu fire alb-gri) si de la un bloc de comenzi de pe ghidon (cea cu 4 fire). Ar putea cineva sa ma ajute prin niste incercari? Sa scoata prima data mufa de la senzorul de viteza si sa vada daca ii mai contorizeaza orele? Apoi mufa de la blocul de comenzi. Apoi ambele, si sa vada daca merge contorul de ore. Ca sa stiu si eu daca am bordul stricat, sau mai e ceva ce comanda contorul, ar trebui sa-i fac eu vreun strap, ceva.... Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 eu merg cu mufa de la blocul de comenzi scoasa(s-a spart blocul de comenzi),dar cea de la senzorul de viteza e ok.Daca pornesti motorul se aprinde bordul?La mine daca stau cu motorul pornit pe loc mai mult de un minut,bordul se stinge ,si nu mai indica nimica,el se reaprinde automat cand se misca roata si trece magnetul prind dreptul senzorului.Un senzor nu e mult e cca 8-10 lei daca iei de la un magazin de electronice plus o mufa de 3-4 lei si cablu.Daca iei original e cam 180 de lei(nu prea se merita diferenta de pret).Daca esti in bucuresti in week-end pot sa vin cu motorul si probam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm2stroke Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 are cineva de vanzare o pedala de ktm 125/200 2004-2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 are cineva de vanzare o pedala de ktm 125/200 2004-2005 ? Exista 3 pedale pe mobra. Care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavi97 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Salut , am si eu niște întrebări , doresc sa iau un exc 450 din 2004 si sa il fac super-moto. Întrebarea este cam la cat timp / Nr. De km se schimba uleiul . Si cam cat ar trebuii sa dau pe motor si pe rotile de SM. Mulțumesc ! P.S. Sunt începător , am mers pe un gs 500 . Editat Martie 24, 2016 de Tavi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 15 ore https://drive.google.com/file/d/0B2-8B_LViIencjRpUXZmN0ZBUjg/view Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Tavi,problema e ca 450 exc e brutal,dar iti aduce un mare zambet pe fata.Un 450 cu roti de supermoto si roti de enduro este de la 1800 cu un singur set de roti pana pe la 2400 cu roti de supermoto si rofi de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Are cineva vreun CDI de Exc 250-300 2T de vanzare/donatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Salut.un prieten are un Ktm exc 450r din 2008 și are o problema:consuma ulei destul de mult . Azi a verificat ,completat uleiul pana la jumătatea ferestrei și după 2 ore jumate de mers a scăzut sub fereastra . Acest model are ulei la cutie separat și a verificat uleiul la cutie și este la nivel deci nu îl amesteca pe cal din motor cu cel din cutie . De aici am dedus ca îl consuma . Întrebare:cat e de grav? Cat costa reparația? Ce trebuie înlocuit? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 ce ulei era in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Salut. MotoreX a băgat în el . Nu știu exact de care dar oricum moto a ajuns la 'doctor'pentru schimb piston segmenți și orice mai trebuie sa fie motorul în regula. Ciudat e ca a cedat dintr-o data . Adică l-am cumpărat în martie și nu scotea fum deloc și după doua iesiri a început sa scoată fum și sa consume ulei mult. Eu personal am fost sa îl cumpăr și părea în regula . Dețin unul la fel doar ca 2009 și cred ca l-am verificat destul de bine . Este adevărat ca nu am făcut test de compresie. Însă motorul trăgea foarte bine și se auzea la fel de bine . El ( unchiu meu , pentru el l-am cumpărat) a zis ca l-a fiert destul de bine la prima ieșire. Se poate sa fie asta cauza? Pana la urma nu e asa grav ca pistonul face parte din consumabile la genul asta de moto Multunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze. Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AAY Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Nu cred ca asta ar fi cauza. La al meu, 2009, nu se întâmplă asa și a căzut pe toate părțile.nu scoate fum deloc. Așteptăm să îl desfacă mecanicul și vom vedea ce trebuie înlocuit. PS: cam la ce preturi se găseste un kit piston și care ar fi mai bun? Mulțumesc de răspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 cu siguranta poate sa il fi terminat unchiul tau cand a fiert, poate avea si putina apa si aia i-a fost.. Poate cand l-ai luat avea aditivi in ulei, si nu scoate fum deloc ... dupa aceea incepe sa afume .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stegulake Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut, incepator total pe moto, 15 ani de condus conserve, am 1,68 si 60 kg, vreau sa imi iau ceva de mers in oras, dar o data pe luna sa ies si un pic pe coclauri, am ceva off road la activ, deci intrebarea ma este ce imi iau, mi as lua exc un 4t cat mai mic ca si cilindree, o fi bine o fi rau? Ma descurc in oras, oare ajung cupicioarele jos? Acu fac scoala pentru A si ma mananca tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 (editat) MOTOCICLISM.ro ? Totul despre motocicletele offroad ? Hard enduro ? Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz) ? Asta cam exclude orasul. Pune intrebarile tale pe alt topic. Eventual la sectiunea SuperMoto daca tii neaprat la combinatia EXC+oras. Editat Mai 14, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salut. Am un exc 450 din 2005 si am o nelamurire. Cand pornesc motoru in partea dreapta unde este ambreajul se aude un zgomot, dar cand trag maneta ambreajului nu se mai aude. In rest motocicleta se comporta bine. Sa fie un motiv de ingrijorare sau este ceva normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze. Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii. Da,epuratorul de gaze merge in carburatir,dar eu le anuleze de acolo si in duc in capacul filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Pai din capacul filtrului de aer (cutia) tot in carburator ajunge. Eu il anulasem, lasand furtunul in jos. Ca sa nu intre apa, improvizasem o supapa pe furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.