Tavi97 Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Salut , vreau si eu sa trec pe KTM 250 -450 , si un prieten imi zicea sa nu trec pe KTM deoarece trebuie sa ii fac schimbul de ulei odata la 10 ore ... , eu vreau sa il fac si sm .Voi cunoscătorii ce ziceți ? M-am dat la Sângeris cu un KTM 250 4t si m-am îndrăgostit de KTM . P.S. Daca aveți si de vânzare sunt interesat Editat Februarie 21, 2016 de Tavi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Parerea mea e ca musai sa-l inmatriculezi pe numele tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 eu am 525 si e super ok ,in varianta supermoto e senzatie,golanaeala maxima,eu iti recomand 450 e super,poti sa iti iei enduro si sa ii schimbi rotile cand il faci sm,mie imi ia cca 30 de minute si o bere sa il fac din sm in enduro sau din enduro in sm.In plu exc-urile sunt inmatriculabile si au pornire a buton si la pedala » Post actualizat in 21 Feb 2016 15:03si schimbul il fac la 12-16 ore, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavi97 Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Si ca motorizare voi ce ziceți 2t sau 4t la 2 T nu imi prea place sunetul iar la 4t am înțeles ca sunt mai greu de întreținut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Pt ca si SM..... 4T sa fie. 450 Editat Februarie 21, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 A si la filtre eu le schimb o data da o data nu ,la 3 schimburi ma costa 250 de ron,si vine cca 45 de ore ,aproximativ 3000 -3500 de km,cat la una normala.2 T supermoto e ok doar pe circuit ca in oras e ca naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Intrebare intrebatoare: La actualul moto (Husaberg TE 250/2011), mi-a venit intr-o cutie si bordul. probabil nefolosit niciodata (mai are inca folia de protectie pe ecran), plus ceva fire date jos de pe instalatia electrica din spatele farului. M-ar interesa sa folsesc acest bord strict ca hour-meter. Dar....o singura mufa din cele 3 ale bordului se potriveste intr-una din cele de pe instalatia electrica data jos. Si, mai departe, nu stiu unde sa mai conectez, deoarece sub rezervor nu am nici o mufa libera. In principiu, ar trebui sa fie ca la EXC, nu? Ca e 99% EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Pai daca te uiti pe orice schema electrica de EXC vezi ca o mufa e pt alimentare (aia pe care ai conectat-o deja), alta e pt senzorul rotii fata (zici ca nu te intereseaza viteza/km) si a treia (aia mare) e pt un comutator de ghidon ca sa schimbi in mers meniurile. » Post actualizat in 08 Mar 2016 04:59manual 7203J6_OM_EN.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Dupa cum spuneam, nu prea vad mufe disponibile pe sub rezervor in care sa se infiga macar mufa de alimentare. Deci....gasesc un plus si un minus, le conectez la firele rosu si negru din mufa de alientare, si gata? Bordul stie cand e alientat si, automat, imi calculeaza orele? (Motorul nu mai are partea de electrostarter si baterie, deci bordul ar fi alimentat doar in mers) Pot sa iau de la bec? Sau acolo o fi curent alternativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Daca ai mufa cu 3 picioruse si pe cadru e ok,dar trebuie sa ai si senzorul la roata conectat,bordul porneste dupa ce trece magnetul de pe disc prin dreptul senzorului de viteza,cand teopresti bordul iti arata in ore iar cand te pui in miscare iti arata km parcursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Nu stiu daca sesizeaza orele in functie de alimentare sau in functie de invartirea rotii dar alimentarea lui trebuie sa fie musai de la releu, adica firul rosu-galben, nu cel galben de la becuri. Asta daca sunt aceleasi coduri de culori ca la EXC. Pe de alta parte, bordul asta functioneaza si fara alimentare de la mobra, atata timp cat are bateria lui, un CR2xxx, si ai senzorul de roata. Din nou, nu stiu pe ce se bazeaza masuratul orelor. Intreaba-l pe Jumba. Sau pui cu un mil de lei un hourmeter cinstit si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ma feresc de hour-meter-uri cinstite, de un milion. Am avut, intra apa in ele sau se termina bateria si se reseteaza automat. Unul de 250 lei (KTM Original) parca nu as lua, atata timp cat am un bord perfect functional, nou (bateria interna merge, imi arata 0,2 ore, deci e nou). De-aia ma gandeam ca bateria interna alimenteaza display-ul iar mufa de alimentare e doar pt a sesiza timpul de lucru al motorului. Si, atata timp cat toate codurile de piese de pe acest motor sunt identice cu cele de pe EXC (cu exceptia plasticelor), nu vad de ce codul culorilor sa fie diferit fata de EXC-uri. Deci...caut firele galben cu rosu si negru pe sub rezervor si alimentez bordul, si ar trebui sa functioneze, nu? Logic vorbind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da dar trebuie in principiu si senzorul de kilometraj,la mine pornirea bordului e data de senzorul de kilometraj,Daca stau mai mult de 2-3 minute pe loc se opreste chiar daca e motorul pornit.Cand merg imi arata kilometrii parcursi si cand stau pe loc imi arata orele.. » Post actualizat in 11 Mar 2016 10:17Intrebare:am vazut ca dimensiunea lantului la ktm 525 exc este g53hp,Faza e ca cca 300 de lei ,iar pe e-piesa.ro am gasit lant distributie mercedes g53hp cu 144 de lei ,asta de mercedes are 126 de zale pe cand eu am nevoie de doar 96 ,asa ca pot sa scot.Problema este daca se potriveste,asta o fi masura unversala?Sau se potriveste de pe alta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Iar mie, cand mi se consumase bateria kilometrajului, imi functiona totul normal, inclusiv orele. Si nu se resetasera. Singura diferenta era ca nu mai puteam citi nimic pe bord cand motorul era oprit. Pai vad in poze ca ai gasit mufa. Tu intrebai de celelalte doua, parca. Editat Martie 11, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Bateria bordului de ktm exc se schimba usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Krong ai rezolvat cu senzorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Jumatate! Adica l-am demontat de pe mobra! Mai ramane partea usoara...sa cumpar senzorul nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qwertyd Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 salut...stie cineva daca se potrivesc plasticurile de pe un ktm exc model 2003 pe un exc model 2001 ? ambele 2t.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 salut...stie cineva daca se potrivesc plasticurile de pe un ktm exc model 2003 pe un exc model 2001 ? ambele 2t.multumesc Se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qwertyd Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Se potrivesc multumesc ! PS: daca are cineva de vanzare tot setul rog sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Revenind la problema mea cu montarea bordului pe un motor ce nu mai are toate mufele de la instalatia electrica.....am incercat, nu am reusit. Am alimentat bordul (un fir pe plus, 2 fire pe minus), insa singura schimbare a fost ca ecranul s-a luminat. Hour-meter-ul a ramas tot la 0.2 ore, chiar si dupa ce m-am dat o jumatate de zi. Am incercat si sa-l aduc in casa si sa-l alimentez la un alimentator de 12V, ca sa fiu sigur ca nu e de vina curentul de pe bicla, si acelasi rezultat: hour-meter-ul nu s-a miscat nici dupa o ora. Restul de 2 mufe de pe bord sunt de la senzorul de viteza (cea cu fire alb-gri) si de la un bloc de comenzi de pe ghidon (cea cu 4 fire). Ar putea cineva sa ma ajute prin niste incercari? Sa scoata prima data mufa de la senzorul de viteza si sa vada daca ii mai contorizeaza orele? Apoi mufa de la blocul de comenzi. Apoi ambele, si sa vada daca merge contorul de ore. Ca sa stiu si eu daca am bordul stricat, sau mai e ceva ce comanda contorul, ar trebui sa-i fac eu vreun strap, ceva.... Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 eu merg cu mufa de la blocul de comenzi scoasa(s-a spart blocul de comenzi),dar cea de la senzorul de viteza e ok.Daca pornesti motorul se aprinde bordul?La mine daca stau cu motorul pornit pe loc mai mult de un minut,bordul se stinge ,si nu mai indica nimica,el se reaprinde automat cand se misca roata si trece magnetul prind dreptul senzorului.Un senzor nu e mult e cca 8-10 lei daca iei de la un magazin de electronice plus o mufa de 3-4 lei si cablu.Daca iei original e cam 180 de lei(nu prea se merita diferenta de pret).Daca esti in bucuresti in week-end pot sa vin cu motorul si probam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm2stroke Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 are cineva de vanzare o pedala de ktm 125/200 2004-2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 are cineva de vanzare o pedala de ktm 125/200 2004-2005 ? Exista 3 pedale pe mobra. Care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.