Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

As lua pauza dar dupaia nu mai servesc...vezi u eu stau in Timisoara si motorul e la Brad in Jud Hunedoara asa ca atunci cand sunt la Brad iti dai seama ca sunt ca un caine scapat din lesa ... precizez ca am si bebe mic si sotie care nu iubeste motoretele😁😁😁. O sa incerc totusi cu pant scurti am vaxut ca unii au ceva gen pernuta de sezut acm rau nu poate face. Mersi oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ia in spray de lant special pt endurosi dupa fiecare iesire cureti si ungi lantul (gasesti atat la ciclop cat si la Paul spray si pentru uns si pentru curatat lantul). Treaba cu enduro ii ca o sa pici destul de frecvent, si atunci ungatoarele si si alte chestii se rup...

Editat de florin46p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Info pt cei cu exc si roti de supermoto:

Heidenau K73 160 / 60 incape usurel in bascula

Pe o janta de 5", e mai ingusta ca un michelin sau dunlop de 160

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragilor

 

De aproape 1 an am o capra portocalie exc 250,mai exact 20 ore de acomodare.

Problema e ca nu mai am cu cine sa ies la endureala.

Unde sunt intalnirile,plimbarile de enduro de pe aici?(cand aveam mobra de strada gaseam mai usor colegi de distractie)

Poate ma intrumati,va rog spre un grup facebok sau ceva de genu.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

 

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?

Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

Pentru cine este interesat de o combinatie buna de jiglere pt ktm exc 200 carburator de 36 : jigler relanti 40, jigler principal 162, cui dozaj nedh clip 3 ( cui de suzuki rm 250 ) 1si 1/2 la aer ( se regleazad in functie de altitudine si temperatura ) , pentru cine merge mult in power poate pune un jigler principal mai mare 165 sau 168. Are un bun raspuns la accelerare de la relanti la 1/4 , cuplu bun in mid-range , putere livrata liniar. Cea mai buna modificare pe care am facut-o, este alt motor de cand am shimbat cuiul nozg standard.

Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

 

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?

Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

 

Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

 

Eu am avut Vforce 3 pe un ktm 250 EXC din 2007, in 4 ani am pus 400 de ore pe el de nou si niciodata nu am avut probleme, este foarte fiabil, tu poate ai avut ghinion. Vezi ca daca pui Vforce 4 s-ar putea sa nu mai mearga cum trebuie, mai bine ramai pe VF3, oricum nu cred ca e mare branza intre ele, poate diferenta apare daca il pui pe Dyno.

 

Legat de NECJ, nu e ce trebuie, merge bine de la jumate in sus, pe blana e ok, dar n-ai joase, l-am incercat si eu cu toata gasca mea de la Crampoane, sunt alte cuie mult mai bune!

De exemplu pe 250 EXC incearca tot un cui de Suzuki 13383-37FC0 13372489-219, NECH, pe clip 4. Pilot 35 / Main 162 / Air 1 turn - trage CEL MAI BINE, E LOCOMOTIVA, pe toate plajele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 11:51

Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.

 

Vf3 am avut de 300 2007 si la ala am avut probleme. Plus alti amici tot cu probleme pe vf3.

Despre vf4 am auzit numai de bine,legat de performante si fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, va rog sa-mi dati un sfat de unde as putea achizitiona nou sau folosit la un EXC 300 din 1999, piesa interioara din aluminiu la ambreiaj, cea care cupleaza discurile in interior si pe care se strang arcurile de presare. In engleza INNER CLUTCH HUB ii zice cod oem 54632002200. Problema e ca de noua nu se poate livra. Am bagat prea mult deja in motocicleta asta, ar fi pacat sa ramana asa deorece fara un arc patineaza ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Stie cineva ce rost are busonul incercuit?

Am impresia ca de la ea i-mi curge uleiul din motor.

Am schimbat semeringurile la kick, pinion, schimbator, toate oringurile, garnitura de la stator, degeaba, tot i-mi picura ulei destul de mult...

Din cate am vazut de la busonul incercuit se prelinge.

post-6144-0-63506800-1532811277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un EXC 400 din 2000, de putin timp scos la plimbare pe strada, cand l-am luat nu am observat problema asta pentru ca am mers doar prin padure. Faza e ca atunci cand tin gazul fix incepe sa balbaie, sa intrerupa, iar turatia oscileaza foarte putin. Aveti idee despre ce ar putea fi? Carburatorul a fost desfacut si spalat cu spray de curatare special.

Editat de CzCustoms
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...