Jump to content

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


Recommended Posts

As lua pauza dar dupaia nu mai servesc...vezi u eu stau in Timisoara si motorul e la Brad in Jud Hunedoara asa ca atunci cand sunt la Brad iti dai seama ca sunt ca un caine scapat din lesa ... precizez ca am si bebe mic si sotie care nu iubeste motoretele😁😁😁. O sa incerc totusi cu pant scurti am vaxut ca unii au ceva gen pernuta de sezut acm rau nu poate face. Mersi oricum.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Ia in spray de lant special pt endurosi dupa fiecare iesire cureti si ungi lantul (gasesti atat la ciclop cat si la Paul spray si pentru uns si pentru curatat lantul). Treaba cu enduro ii ca o sa pici destul de frecvent, si atunci ungatoarele si si alte chestii se rup...

Edited by florin46p
Link to post
Share on other sites

Info pt cei cu exc si roti de supermoto:

Heidenau K73 160 / 60 incape usurel in bascula

Pe o janta de 5", e mai ingusta ca un michelin sau dunlop de 160

Edited by pepsi
Link to post
Share on other sites

Salutare dragilor

 

De aproape 1 an am o capra portocalie exc 250,mai exact 20 ore de acomodare.

Problema e ca nu mai am cu cine sa ies la endureala.

Unde sunt intalnirile,plimbarile de enduro de pe aici?(cand aveam mobra de strada gaseam mai usor colegi de distractie)

Poate ma intrumati,va rog spre un grup facebok sau ceva de genu.

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salut,noi suntem un grup mic si ne mai dam la enduro,dra nu facem enduro turing,mergem cu ele pe remora si ne dam pe coclauri,lasa un numar de tel si te bagm in grupul nostru de wassup.Stima.

Link to post
Share on other sites

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

 

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?

Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

Pentru cine este interesat de o combinatie buna de jiglere pt ktm exc 200 carburator de 36 : jigler relanti 40, jigler principal 162, cui dozaj nedh clip 3 ( cui de suzuki rm 250 ) 1si 1/2 la aer ( se regleazad in functie de altitudine si temperatura ) , pentru cine merge mult in power poate pune un jigler principal mai mare 165 sau 168. Are un bun raspuns la accelerare de la relanti la 1/4 , cuplu bun in mid-range , putere livrata liniar. Cea mai buna modificare pe care am facut-o, este alt motor de cand am shimbat cuiul nozg standard.

Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

Link to post
Share on other sites

Salutare. Am un exc 250 2t 2011 si ieri cand am iesit cu el pe o urcare a plesnit o petala de la muzicuta, vf3 . Am pis alta si merge brici.

 

Intrebare: e careva care a pus vf4?? Se simte diferenta? Merita banii?

Faza e ca vf3 se stie ca e mai problematic,si nu am chef sa ma lase iar plus ca si corpul mizicutei e uzat.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 05:07

 

Da,ai dreptate e f liniar pe putere. Si eu m.am dat cu NECJ pe 250 2t si e f ok doar ca imi lipsea puterea uneori cand era subturat de aceea am pus N8RW de ktm si e mai brutal un pic dar te scoate din unele situatii naspa.

 

Eu am avut Vforce 3 pe un ktm 250 EXC din 2007, in 4 ani am pus 400 de ore pe el de nou si niciodata nu am avut probleme, este foarte fiabil, tu poate ai avut ghinion. Vezi ca daca pui Vforce 4 s-ar putea sa nu mai mearga cum trebuie, mai bine ramai pe VF3, oricum nu cred ca e mare branza intre ele, poate diferenta apare daca il pui pe Dyno.

 

Legat de NECJ, nu e ce trebuie, merge bine de la jumate in sus, pe blana e ok, dar n-ai joase, l-am incercat si eu cu toata gasca mea de la Crampoane, sunt alte cuie mult mai bune!

De exemplu pe 250 EXC incearca tot un cui de Suzuki 13383-37FC0 13372489-219, NECH, pe clip 4. Pilot 35 / Main 162 / Air 1 turn - trage CEL MAI BINE, E LOCOMOTIVA, pe toate plajele.

Link to post
Share on other sites

Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.

» Post actualizat in 12 Jul 2018 11:51

Incerc sa nu cobor la 35 pe jiglerul de relantii. Se incalzeste prea repede. Cu acel cui nu prea poti pune mai mare fiind cu profil bogat de jos.

 

Vf3 am avut de 300 2007 si la ala am avut probleme. Plus alti amici tot cu probleme pe vf3.

Despre vf4 am auzit numai de bine,legat de performante si fiabilitate.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare, va rog sa-mi dati un sfat de unde as putea achizitiona nou sau folosit la un EXC 300 din 1999, piesa interioara din aluminiu la ambreiaj, cea care cupleaza discurile in interior si pe care se strang arcurile de presare. In engleza INNER CLUTCH HUB ii zice cod oem 54632002200. Problema e ca de noua nu se poate livra. Am bagat prea mult deja in motocicleta asta, ar fi pacat sa ramana asa deorece fara un arc patineaza ambreiajul.

Link to post
Share on other sites

Salutari,

Stie cineva ce rost are busonul incercuit?

Am impresia ca de la ea i-mi curge uleiul din motor.

Am schimbat semeringurile la kick, pinion, schimbator, toate oringurile, garnitura de la stator, degeaba, tot i-mi picura ulei destul de mult...

Din cate am vazut de la busonul incercuit se prelinge.

post-6144-0-63506800-1532811277_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

ce lichid folositi pentru pompa ambreiaj , ma refer la specificatii sa stiu ce caut in comert , am un ktm lc4 cu pompa magura insa banuiesc ca si pe Exc tot aia e ...

Link to post
Share on other sites

Salutare! Am un EXC 400 din 2000, de putin timp scos la plimbare pe strada, cand l-am luat nu am observat problema asta pentru ca am mers doar prin padure. Faza e ca atunci cand tin gazul fix incepe sa balbaie, sa intrerupa, iar turatia oscileaza foarte putin. Aveti idee despre ce ar putea fi? Carburatorul a fost desfacut si spalat cu spray de curatare special.

Edited by CzCustoms
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...