Sari la conținut

Ziua Bucurestiului - Miting Moto! 20.09.2007


Placebo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu o sa imi fac un baner cu un text si ori il atasez de motor ca in poza ori il fac steag si il pun in spatele motocicletei. Oricum banerul poate fi facut si steag daca bate vantul. sa nu ma dea pe jos.

Il fac din panza alba ca sa scrie negru pe alb cine suntem si ce vrem.

post-3316-1189787531_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu vreau sa creez flameuri dar...sint de acord.

 

in ce priveste notiunea de autor moral, ea se refera la instigator, nu vad ce legatura are cu accidentele rutiere :) daca e vorba de unul care cauzeaza asa ceva, desi nu exista impact direct, el este vinovat si in actuala reglementare de o eventuala vatamare din culpa/ucidere din culpa. mai greu cu proba, dar asta nu se schimba nici daca ii spui ,,autor moral", nici in orice alt mod.

 

Daca suteti asa de bine informata legislativ ar fi trebuit sa sesizati ca acest document este un Memoriu continand sugestii de modificare a codului rutier si nu un proiect de modificare a codului rutier - eu cred ca este o mare diferenta. Prin acest memoriu nu se impune adoptartea unui termen ci se emit opinii.

Altfel documentul trebuia sa sune ceva de genul:

La articolul xx aliniatul zz propunem blablabla sa fie inlocuit cu asdfadsasd.

 

Deci va rog sa fiti foarte atenti la detalii pentru ca nu pot sa raspund la orice reply, deja lumea se apuca sa caute alti termeni.

 

A, si inca ceva ... rog pe toti cei care au pus umarul la acest text sa "modereze" acest topic sa nu ma lase doar pe mine, eu oricum sunt plecat din Bucuresti in we.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca este nevoie de atata sarcasm...si nici de folosirea persoanei a doua plural :)

 

mi-am dat si eu seama ca documentul buclucas nu este tocmai un proiect legislativ redactat in forma finala, dar pot sa nu fiu de acord cu povestea cu autorul moral nici macar in principiu? si nu doar din punct de vedere terminologic, ci pentru ca mi se pare o inutilitate, din motivele expuse anterior (ce-i drept, foarte pe scurt). cu riscul de a ma repeta: daca o persoana cauzeaza un accident rutier, chiar fara sa existe un impact direct, ea este vinovata si in actuala reglementare. dificultatea consta in probatiunea contributiei respectivei persoane, dar asta nu s-ar schimba nici daca ar avea loc modificarea ceruta.

 

later edit: faptul ca am criticat una din revendicari nu inseamna ca nu apreciez faptul ca sint oameni care isi pierd timpul si nervii facand ceva pentru noi toti, insa cred ca e mai bine sa avem mai putine cereri care chiar sa ne foloseasca decat unele care sa aduca modificari doar de forma, dar fara relevanta practica.

Editat de cats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca este nevoie de atata sarcasm...si nici de folosirea persoanei a doua plural :)

 

mi-am dat si eu seama ca documentul buclucas nu este tocmai un proiect legislativ redactat in forma finala, dar pot sa nu fiu de acord cu povestea cu autorul moral nici macar in principiu? si nu doar din punct de vedere terminologic, ci pentru ca mi se pare o inutilitate, din motivele expuse anterior (ce-i drept, foarte pe scurt). cu riscul de a ma repeta: daca o persoana cauzeaza un accident rutier, chiar fara sa existe un impact direct, ea este vinovata si in actuala reglementare. dificultatea consta in probatiunea contributiei respectivei persoane, dar asta nu s-ar schimba nici daca ar avea loc modificarea ceruta.

 

later edit: faptul ca am criticat una din revendicari nu inseamna ca nu apreciez faptul ca sint oameni care isi pierd timpul si nervii facand ceva pentru noi toti, insa cred ca e mai bine sa avem mai putine cereri care chiar sa ne foloseasca decat unele care sa aduca modificari doar de forma, dar fara relevanta practica.

 

Nu era vorba de sarcasm ci de oboseala si tracasare si nu ma refer la acest topic ci la probleme personale. Si poate si faptul ca ai user pe motociclism de astazi - un element destul de des intalnit la un troll.

 

"daca o persoana cauzeaza un accident rutier, chiar fara sa existe un impact direct, ea este vinovata si in actuala reglementare." - gresit, te tog sa te documentezi strict pe cazurile de accidente intre 2 vehicole.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. am user de cateva luni, nu de azi, nu sint troll, nu am carcotit de dragul de a carcoti, ci am adus argumente, dar ai libertatea sa crezi ce doresti.

 

2. n-oi fi eu specialista in accidente rutiere, dar despre vatamari si ucideri din culpa mai stiu ei eu un lucru sau doua. oricum, daca vreti sa luati in considerare o sugestie facuta cu buna-credinta si, zic eu, in oaresce cunostinta de cauza, foarte bine. daca nu, la fel de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primiti si motociclisti cu motoare mici ?? :) 125 cmc ??? Eu oricum vin... sper doar ca tot ce se incearca sa ajunga la cei ce pur si simplu ne ignora pe strazi... e o adevara tragedie, cand ignoranta ucide.... (exemplu celor doi de pe Plevnei. Dumnezeu sa-i odihneasca.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt initiativa

 

sa nu uitam de

 

UDATUL STRAZILOR

 

legat de lovitul oglinzilor...de multe ori m'am intrebat de unde atata ura din partea conservarilor...dar e clar raspunsul...unii chiar nu se pricep pe motoare..sa recunoastem..mai bine lasa'te frate decat sa'mi iau eu blagoslovelile pt boacanele tale...crezi ca o sa faci vreun conservar sa iubeasca motociclistii daca ii lovesti oglinda...din cauza unora ca tine ma privesc si pe mine si pe toti motociclistii cu ura.Mi'e rusine ca ne numesc motociclisti pe amandoi...unii chiar sunt facuti pt jungla "frate" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa ajut, nu stiu in ce masura am reusit.

deci: am luat textul si am facut modificari si adaugiri pe el, intr-un document word. exceptand modificari de format si de forma, in esenta am reasezat cateva idei si am adaugat cateva paragrafe (ma refer la finalul documentului). nu am pretentia ca sunt cele mai reusite, daca aveti ceva mai bun chiar o sa ma bucur sa invat ceva nou.

 

modificarile le-am facut cu Track Changes, ca sa fie usor de urmarit. In paranteze drepte [ ] am indicat textul care consider ca trebuie in mod obligatoriu revizuit (se da "find" dupa "[" sau "]" si se gaseste rapid ce trebuie verificat, e simplu)

 

doua lucruri de substanta am modificat:

 

1. cuvantul "petitie" mi se pare cam nepotrivit; stiu ce scrie in DEX, doar ca suna a jalba in bat dusa de mitocani la boier la 1907; memoriu este mai frantuzit, si fara sa am pretentia ca este cea mai buna optiune (poate fi alta), imi suna mai bine decat petitie.

2. autorul moral atat de mult dezbatut: am inlocuit cu "autor ca factor declansator sau cauzator al accidentului"; poate gaseste (sau chiar stie) cineva un termen mai potrivit; stiu ca in expertizele tehnice ale accidentelor aceasta notiune si abordare este considerata ca punct de plecare in stabilirea vinovatiei, in special cand exista victime si lucrurile se fac serios; un astfel de autor/factor declansator poate fi un cal care sare in drum, soferul incearca sa evite coliziunea si loveste un alt vehicul pe contrasens sau se opreste in gardul unei case; soferul este absolvit de vina, desi nu a existat un impact cu calul.

 

avand in vedere ce am declarat in primele trei cuvinte de la inceputul textului de mai sus, carcotasilor le spun sa se abtina sau sa dea PM si vorbim (accept critici oricand cu toata atentia, daca respectiva critica are si o propunere alternativa, adica critica de genul "ce de kko" si atat nu prea imi da bine)

 

vin si eu joi cu motorul, postati totusi clar programul; ca sugestie: cred ca e de preferat in banner sa apara si detaliile gen loc & ora plecare, traseu, etc; e mai simplu sa gasesti acolo aceste info decat sa citesti 20 de pagini de forum sa vezi ultima varianta stabilita

 

bafta organizatorilor

MemoriuMotociclism20Sept2007.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as avea o propunere legata de "echipament" adica nu numai casca sa fie obligatorie ci si hainele corespunzatoare, special facute pt moto. Cu ce e un picior, o mana, o coasta, doua, trei..poate mai rau <<internal damage>> mai putin importante decat capul? Am citit tot topicul dar e posibil sa-mi fi scapat treaba cu echipamentul ...daca e asa, scuze.

 

Eu o sa ma prezint in calit. de spaectator, nu contez f mult.

 

:lol:

 

LE: Cred ca ar trebui sa se insiste f mult pe cei "creatori" de motociclisti aka Scolile Moto. Am vazut Ca Scoala Moto Louis Bucuresti face si iesiri in trafic... cati din instructorii de A fac treaba asta? Eu am facut scoala pt cat. A in Vs unde : 1. poligonul reprez o problema [de spatiu, de calitate etc] 2. au moto de prin 70-80 la care tot carpesc dar nu vor sa ia moto noi [nu f noi] pentru ca "Las' ca merg si astea" 3. nu-ti ofera echipament/nici nu te obliga si in rest is cam aceleasi probleme care s-au mai discutat si inainte. Deci, ar trebui sa se ia in considerare acest lucru si sa creasca nivelul de pregatire in poligoane...adica asta se stie oricum dar nu prea se-ntampla.

 

Latest edit ;) ..si daca tot se vorbea de incepatorii care nu au voie sa conduca moto mai puternice de 25Kw [apropo, cat inseamna asta in cc? :) ] sa fie in poligon si unele mici mai mici de 25Kw dar si peste..pana in 35Kw...cred ca ar fi o solutie buna..

Editat de Arabia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim Gabimaty. Am aruncat un ochi peste modificari si chiar si ochiul meu neliterar intelege ce nuanta vrei sa se dea unor exprimari. Cind se intoarce lumea din W-E, o sa-i bat la cap sa citeasca textul modificat si sa il analizeze.

 

Arabia, sa-ti fie rusine pt intrebarea cu 1kW=?cmc :)

Echipament nu o sa poti niciodata sa impui direct. Poti insa educa motociclistii sa poarte echipament de protectie (chestia cu "e cald afara, nu ma infofolesc" e rezolvata de mult de producatorii de echipament; nu 100% dar exista solutii care sa nu faca fleasca chiar si la 40°C). La multi altul e motivul real pt care refuza sa poarte casca/ghete/echipament_de_protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ser79ban :lol:, chiar 'mi-este rusine..o sa ma informez :) NU cred ca ii poti educa...trebuie ceva concret pt ca daca mergem pe partea asta "dragi copii, ar fi bine sa purtati echipament pt ca asa si-asa si pe dincolo" nu cred ca o sa trezeasca prea multe minti...pt ca, in fond, f multi is optimisti "mie nu o sa mi se intample" sau alte portite de scapare/de scutire...Daca purtarea castii este obligatorie si tot mai sunt motociclisti care merg fara sau motociclisti cu pasager fara casca atunci cum crezi ca echipamentul va fi luat in seama?

 

Echipament nu o sa poti niciodata sa impui direct. Poti insa educa motociclistii sa poarte echipament de protectie (chestia cu "e cald afara, nu ma infofolesc" e rezolvata de mult de producatorii de echipament; nu 100% dar exista solutii care sa nu faca fleasca chiar si la 40°C). La multi altul e motivul real pt care refuza sa poarte casca/ghete/echipament_de_protectie

 

Cum crezi ca s-ar face aceasta educare..si unde..si de catre cine?

Editat de Arabia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Arabia, sa-ti fie rusine pt intrebarea cu 1kW=?cmc ;)

 

 

 

eu unul nu stiu a exista vreo formula de calcul pt a transforma cmc in kw sau invers :lol:

 

in schimb am mers pe moto de 600cmc cu kw mai putini decat a mea de 400cmc ... cel putin asa scria in talon

 

despre obligativitatea purtarii unui echipament integral.... nu stiu cat de ok este .... acuma daca eu port si armura si genunchiere le port pt ca vreau eu in caz de ceva sa scap mai usor dar aici e vorba doar de accidente minore ... ca la un accident mai grav poti sa ai pe tine si "uniforma" lu' robocop ca tot degeaba

 

echipamentul ar trebui sa fie decizia fiecaruia daca il poarta sau nu .... ok materiale informative, campanii gen echipamentul te ajuta sa nu te zgarii de asfaltul pufos dar acum chiar ar fi exagerat sa obligi la echipament complet .... adica tu pui acolo jacheta cu protectii si eu vin cu armura de cross .... si iau amenda ca nu port jacheta cu protectii??? :)

 

Oricum asta e doar inceputul si daca ar hotara astia sa modifice ceva .... tot ce ii trece prin cap unui bosorog de prin ministerul x sau y se va scrie in noua lege sau noul regulament sau noua ce dreq o mai fi ...... macar sa ne bage in seama cu udatul strazilor, vopseaua lucioasa de la trecerile de pietoni sau de demarcare a benzilor si alte chestii mai usor de realizat si de bun simt, zic eu.

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La restul echipamentului nu merge cu obligativitati, din motivele enumerate de ser79ban si Kumuya. Poti in schimb sa faci o lukratura fina, bagand niste fitile discrete pe la bancile/companiile ofertante de asigurari medicale/de sanatate. Ca s-o pricepe ceva sau nu, asta nu poti estima. Tu insa le dai ideea. V. semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La restul echipamentului nu merge cu obligativitati, din motivele enumerate de ser79ban si Kumuya. Poti in schimb sa faci o lukratura fina, bagand niste fitile discrete pe la bancile/companiile ofertante de asigurari medicale/de sanatate. Ca s-o pricepe ceva sau nu, asta nu poti estima. Tu insa le dai ideea. V. semn.

 

:lol: stai linistit ca la aia n-ai nevoie de fitile se gandesc singuri cum sa scape de dat bani ... adica cum sa faca sa castige ei mai mult si sa-ti dea tie :)

 

la aia chiar risti sa-ti spuna ca ai avut genunchierele de 20 euro si nu de alea de 50 si nu-ti mai dau nimic chiar daca nici alea de 50 n-ar fi facut serviciu

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: stai linistit ca la aia n-ai nevoie de fitile se gandesc singuri cum sa scape de dat bani ... adica cum sa faca sa castige ei mai mult si sa-ti dea tie :)

Asigurarile au fost un mare jmen din ziua 1 a fondarii primei societati. Cine se plange c-a fost tepuit e naiv.

 

la aia chiar risti sa-ti spuna ca ai avut genunchierele de 20 euro si nu de alea de 50 si nu-ti mai dau nimic chiar daca nici alea de 50 n-ar fi facut serviciu

Nu-i chiar asa. Ei tre sa mearga dupa legislatia in vigoare cu privire la echipamentul protector (ECE blabla). Nu pot scoate ei din capatzana standarde la shto.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echipamentul ar trebui sa fie decizia fiecaruia daca il poarta sau nu .... ok materiale informative, campanii gen echipamentul te ajuta sa nu te zgarii de asfaltul pufos dar acum chiar ar fi exagerat sa obligi la echipament complet .... adica tu pui acolo jacheta cu protectii si eu vin cu armura de cross .... si iau amenda ca nu port jacheta cu protectii??? :)

 

Eu raman, totusi, la parerea mea...si nu sunt deloc de acord cu "fiecare pe barba lui" adica ignoranta [cum ar veni]..In vederea echipamentului, nu trebuie sa se faca nici specificari din astea extra-detaliate pt ca nici la casti nu este asa ceva [pt ca si castile sunt de toate felurile, de la niste plastice cu polyester pe dinaintru pana la cele mai avansate din fibra de carbon, cu bureti si alte smecherii IAR politistul nu te opreste ca sa-ti inspecteze casca sa vada daca ea corespunde cu normele in vigoare].. Eu ii vizam, in special, pe cei care merg in slapi, pantaloni scurti, tricou si casca..asta mi se pare cel mai "amuzant". Nu zic sa se bage pe gat un super echipament dar nici neglijarea lui nu ma multumeste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surprins neplacut ! asa sunt in clipa asta !

 

ati umplut o pagina de topic, si ma asteptam sa fie ceva comentarii pe textul propus de DAC Motors; ati consumat energie sa postati, fara sa contribuiti cu nimic (pot spune fara sa gresec, energie irosita)

 

se pare ca nu vreti sa intelegeti: din tot exercitiul acestui eveniment conteaza doar ideile care transpira ca solicitari, adica ce cuprinde documentul care pleaca oficial mai departe; acesta va fi citit de niste oameni care citesc aceste lucruri doar o data, pentru ca sunt ocupati, asa ca este important sa fie scris curat si la obiect. restul va fi o parada frumoasa, la ora de varf, cu ceva motoare turate

 

si inca ceva: am citit tot felul de pareri date cu diverse ocazii despre ce ar trebui facut, cerut, propus, impus, amendat si tot asa; textul propus de DAC Motors este suficient si decent; daca jumatate din cereri au ecou si un sfert chiar se intampla va fi un pas urias inainte, deci nu mai faceti propuneri de idei noi ca nu cred ca e cazul. nu merge varianta sa cerem multe sa obtinem ceva, pentru ca asa nu obtinem nimic

 

cititi si contribuiti fiecare cum puteti (cred ca sunt multe de facut: flyere, de distribuit la soferi stikere cu "Atentie la motociclisti" sa le lipeasca pe poponeata masinii, de facut o cheta pentru cele de mai sus, doar cateva idei) si poate iese ceva mai mult decat posturi pe forum

 

in rest numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabimaty, scuze pt reply, insa daca oamenii sau cel putin eu nu au/am avut de comentat nimic pe baza textului propus de DAC Motors inseamna ca suntem ok cu el...cat despre alte pareri cred ca ar trebui luate in seama pt ca unele sunt destul de importante si daca tot este o treaba f importanta si de amploare de ce sa nu se propuna tot? Poate nu se vor rezolva toate insa restul vor ramane "in vizor"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surprins neplacut ! asa sunt in clipa asta !

 

ati umplut o pagina de topic, si ma asteptam sa fie ceva comentarii pe textul propus de DAC Motors; ati consumat energie sa postati, fara sa contribuiti cu nimic (pot spune fara sa gresec, energie irosita)

 

se pare ca nu vreti sa intelegeti: din tot exercitiul acestui eveniment conteaza doar ideile care transpira ca solicitari, adica ce cuprinde documentul care pleaca oficial mai departe; acesta va fi citit de niste oameni care citesc aceste lucruri doar o data, pentru ca sunt ocupati, asa ca este important sa fie scris curat si la obiect.

pai tocmai pentru ca textul va fi citit numai o data mi se pare important sa contina numai chestii utile. iar aia cu autorul moral este o inutilitate. intrebi ce nume are el in legislatia noastra? are numele de infractor, daca din vina lui crapa unul sau sufera o vatamare corporala grava! de ce trebuie sa reinventam roata si sa-i dam alt nume, eu nu pot sa pricep :)

 

ssss, multumsc pt backup si pt ca ai explicat mai bine ca mine ce tot spun eu aici :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...