cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) * asa, de pozat Harley-uri si de auzit cum "canta" am mai avut ocazia, dar de calarit unul, ba! asadar, azi a fost pentru mine "The Day", adica m-am plimbat prima oara cu un motor Evo intre craci, cu mainile pe ghidon (ca deh, pasager am mai mers eu pe vreo doua, da' n-am simtit nimic, desi m-am straduit...). Iron-ul e, dupa mine, motorul care se potriveste cel mai bine cuiva care merge mai mult prin oras si care vrea sa impresioneze cu asta. ma refer la Sporster-ul Iron XL883N HDI. e nervos, face zgomot placut, atrage atentia. pentru mine e un motor cam mic. nu la cilidree ma refer, ca are destula putere si nu vreau performate sportive pe motor. dar ca dimensiuni si statura. daca ar fi sa-l compar cu Intruderul, e perfect "proportionat" dpdv tehnic, insa are un disconfort la mers pe care il simti cumva din primii km. mie asa mi s-a parut. probabil ca nu e el de vina, ci eu pozitia in sa este cam ghemuita (ptr. mine, repet), picioarele stau prea indoite, spatele la fel, capul e cam prea mult deasupra ghidonului. probabil ca optiunea cea mai buna ar fi sa iau unul si sa-l customizez, da! cred ca asta e cel mai bun lucru de facut cu un Iron. sportiv, tenace, sobru si individualist - cam asa l-as descrie. pe Intruder stau mult mai comod, are o bicicleta mai bine dimensionata/proportionata, e mai docil (avantaj? sau dimpotriva?) si un look clasic natural. Iron-ul e mai "studiat", are frane superbe(!), face sa vibreze orice suflet de chopperist care il incaleca si iti da senzatia ca ai aripi. hai sa pun si cateva poze. tks! Sorine ptr. "imortalizare" Editat Aprilie 11, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 din fericire am reusit sa testez si eu un Harley - acelasi sporster din pozele de mai sus spun din fericire pentru ca mi-am confirmat niste banuieli. parerea mea - pe scurt : mult zgomot pentru nimic. Forget harley, buy a HONDA - pe lung : am fost dezamagit de acest impostor numit Sporster. Frane pufaite, suspensie plapumioara, instabila pe viraje "scurte" , n-are nici cohones dar rage frumos de parca ar fi masina diesel. Trosc-ul cutiei de viteze m-a inspaimantat , indiferent de treapta si oricat de mult as fi strans ambreiajul. Ah sa mai adaug comenzile incomode sau poate doar diferite de ce sunt eu obisnuit - pentru stanga apesi in buton stanga si , pentru semnal dreapta apesi butonul din dreapta si da semnal dreapta. Burduful furcii nu mi se pare deloc "vintage" ci mai degraba taranesc Gusturile nu se discuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Gusturile nu se discuta ! da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 @Gix,eu ma refeream la faptul ca nu as purta vesta nici batut...poate sa fie ea si din piele,daca e galbena...bleah @Cria,ma indoiesc ca fera vre-un Evo la ride-test,eventual vreuul luat de la vre-un vizitator... @tuningboy,cred ca ai gresit locatia,tu te-ai inscris la ride test la firstbike si ai ajuns la HD... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) @Cria,ma indoiesc ca fera vre-un Evo la ride-test,eventual vreuul luat de la vre-un vizitator... * Iron-ul are motor Evolution, racit cu aer, 883 cmc. asa scrie la carte (poti sa-l vezi si-n poza) Editat Aprilie 11, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Dezamagit total de test si de motor, probabil si din cauza ca a trebuit sa merg in coloana sa merg cu a 3-a max. Nu ai cum sa vezi ce poate motorul mergand cu 50-60 km/h cel mult. Din pct meu de vedere, testul asta a fost ceva de genu hai sa ne dam mari cu motoarele noaste. Concluzie, tot nu am fost convins sa rec pe crusier, poate doar la batranete. Pana atunci sport-touring sau enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Dezamagit total de test si de motor, probabil si din cauza ca a trebuit sa merg in coloana sa merg cu a 3-a max. Nu ai cum sa vezi ce poate motorul mergand cu 50-60 km/h cel mult. Din pct meu de vedere, testul asta a fost ceva de genu hai sa ne dam mari cu motoarele noaste. Concluzie, tot nu am fost convins sa rec pe crusier, poate doar la batranete. Pana atunci sport-touring sau enduro-touring. Ai avut ghinion...eu la prima tura cu VROD am nimerit cu un conducator de grup belea ne-a spus din start ca avem voie sa iesim din coloana cand el face semn dar sa revenim poate si datorita faptului ca filmau cei de la Motomagia...a fost un tip super am ars-o frumusel nasol ca viraje nu prea aveai unde...dar la urmatoarele ture cu Fat Bob si Electra...cucu...am patit la fel ca tine....:"nu depasim vireza legala"...offf...cum naiba sa nu depasesti viteza legala cu Electra Glide????.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ai avut ghinion...eu la prima tura cu VROD am nimerit cu un conducator de grup belea ne-a spus din start ca avem voie sa iesim din coloana cand el face semn dar sa revenim poate si datorita faptului ca filmau cei de la Motomagia...a fost un tip super am ars-o frumusel nasol ca viraje nu prea aveai unde...dar la urmatoarele ture cu Fat Bob si Electra...cucu...am patit la fel ca tine....:"nu depasim vireza legala"...offf...cum naiba sa nu depasesti viteza legala cu Electra Glide????.. Formula de organizare a plimbaretilor a fost restrictiva, de aici si anumite nemultumiri legate de comportamentul motoarelor. N-ai cum sa faci o coloana de motoare ad-hoc si sa mearga totul struna. La test nimeni n-a intrebat de experienta anterioara si asa toata povara a cazut asupra celor ce struneau coloana. Eu am mers de ambele dati cu Ani(sper sa nu gafez), lidera de grup si a fost decent...Asta pana in punctul in care trebuia sa ne oprim din diverse motive de indisciplina. Ba se frana in curba ca in codru, ba se mergea in sir indian si tot asa. Unii pur si simplu n-aveau ce cauta acolo... Eu m-am dat cu un Vrod cateva ore bune acum ceva timp si doar asa am putut sa ma bucur atat de calitatile cat si de defectele lui. Cele doua Softail m-au lasat cu dorinta de mai mult. Poate asta a fost si scopul test-ride-ului Eu unu am incercat sa ma bucur cat mai mult de cele 15 minute in saua divelor americane. Toata ceata asta cu asigurarile i-a facut pe multi sa mearga crispati,pacat, au ratat fix spiritul baicului pe care erau calare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Formula de organizare a plimbaretilor a fost restrictiva, de aici si anumite nemultumiri legate de comportamentul motoarelor. N-ai cum sa faci o coloana de motoare ad-hoc si sa mearga totul struna. La test nimeni n-a intrebat de experienta anterioara si asa toata povara a cazut asupra celor ce struneau coloana. Eu am mers de ambele dati cu Ani(sper sa nu gafez), lidera de grup si a fost decent...Asta pana in punctul in care trebuia sa ne oprim din diverse motive de indisciplina. Ba se frana in curba ca in codru, ba se mergea in sir indian si tot asa. Unii pur si simplu n-aveau ce cauta acolo... Eu m-am dat cu un Vrod cateva ore bune acum ceva timp si doar asa am putut sa ma bucur atat de calitatile cat si de defectele lui. Cele doua Softail m-au lasat cu dorinta de mai mult. Poate asta a fost si scopul test-ride-ului Eu unu am incercat sa ma bucur cat mai mult de cele 15 minute in saua divelor americane. Toata ceata asta cu asigurarile i-a facut pe multi sa mearga crispati,pacat, au ratat fix spiritul baicului pe care erau calare. Perfect de acord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Pt Indian-Indieni poti sa vii oricand in Bucuresti,facem cinste cu prima tura ! Pana una -alta, scuzati echipamentu' Apoi indieni dinastia am destui si eu pe aici ! Scuze de off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Din pacate, Cross-Bones pe care l-am testat nu-i de mine. Sau invers. Imi place mult designul, dar sunt prea lung, pozitia e cam inghesuita. Am mai testat pe loc cateva modele si doar pe Heritage Softail sau pe Electraglide stau bine. Ca performante, motorul de 1600 are caracteristici asemanatoare cu VTX-ul de 1300 (atat in catalog, cat si simtite pe propria piele), cu o diferenta: e mai liniar, mai putin brutal la accelerari bruste, probabil de la diferenta de transmisie (curea vs cardan). Si e si mai silentios, pe la 80-90 la ora nu-l mai auzi. Ca organizare mi s-a parut OK, nu am remarcat nemultumiri cat am fost acolo. Poate putin cam prea drastica musculita blonda care ne-a insotit. A oprit coloana chiar inaintea rondului de sub podul de la Otopeni si n-a vrut cu nici un chip sa plece mai departe, pana cand un motociclist nu s-a pus exact in locul dorit de dansa. Cred ca ne-om fi luat niste injuraturi de la soferii din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Cross avea seaua fixa si se regla doar pe inaltime..din cate am citit despre el.. mie mi sa parut olecuta cam inalt dar per total m-a incantat destul de tare mi-as fi dorit ca bordul sa fi fost deasupra ceasului de km ..daca vroiai sa vezi neutralul trebuia sa cobori mult capatana.. bine daca ai avea motorul in timp tiai da seama cand e pus pe neutral.. da la un model nou cand urci prima data pe el te simti ca un incepator, nu stiu unde tine frana, unde tine ambriajul, cum e cu acceleratia, macar daca ne lasa si pe noi sa ne fi obisnuit acolo in parcare oleaca cu el.. Editat Aprilie 12, 2010 de logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 @tuningboy,cred ca ai gresit locatia,tu te-ai inscris la ride test la firstbike si ai ajuns la HD... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 @tuningboy,cred ca ai gresit locatia,tu te-ai inscris la ride test la firstbike si ai ajuns la HD... Un fel de "vulpea cand n-ajunge la struguri, zice ca-s acri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 din fericire am reusit sa testez si eu un Harley - acelasi sporster din pozele de mai sus spun din fericire pentru ca mi-am confirmat niste banuieli. parerea mea - pe scurt : mult zgomot pentru nimic. Forget harley, buy a HONDA - pe lung : am fost dezamagit de acest impostor numit Sporster. Frane pufaite, suspensie plapumioara, instabila pe viraje "scurte" , n-are nici cohones dar rage frumos de parca ar fi masina diesel. Trosc-ul cutiei de viteze m-a inspaimantat , indiferent de treapta si oricat de mult as fi strans ambreiajul. Ah sa mai adaug comenzile incomode sau poate doar diferite de ce sunt eu obisnuit - pentru stanga apesi in buton stanga si , pentru semnal dreapta apesi butonul din dreapta si da semnal dreapta. Burduful furcii nu mi se pare deloc "vintage" ci mai degraba taranesc Gusturile nu se discuta ! Si daca apesi pe ambele butoane in acelasi timp, ce se intampla? Frane... Ce zici ca ai pufait, de ti s-a parut suspensia plapumioara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Un fel de "vulpea cand n-ajunge la struguri, zice ca-s acri" Ce va luati degeaba de el. A ajuns la struguri a gustat si nu i-au placut. Mie de exemplu nu mi-a placut fix V-Rodul, la categoria cruiser mai degraba un Ural Wolf imi pune zambetul pe buze, cu toate ca are doar 45 cp. Sau Vulcanul de 800. E o chestie subiectiva, pur si simplu motocicleta aia pt mine nu emana nici un fel de salbaticie. Mesaj completat Din nou, respect Harley Davidson Romania pentru felul cum au pus la punct totul si a fost un eveniment de succes si fara incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Ce va luati degeaba de el. A ajuns la struguri a gustat si nu i-au placut.Mie de exemplu nu mi-a placut fix V-Rodul, la categoria cruiser mai degraba un Ural Wolf imi pune zambetul pe buze, cu toate ca are doar 45 cp. Sau Vulcanul de 800. E o chestie subiectiva, pur si simplu motocicleta aia pt mine nu emana nici un fel de salbaticie. Mesaj completat Din nou, respect Harley Davidson Romania pentru felul cum au pus la punct totul si a fost un eveniment de succes si fara incident. E drept ca nici eu n-am gasit niciuna care sa aibe si comenzile si saua si ghidonul acolo unde as fi vrut eu. Insa dupa prima plecare de pe loc cu Sportster-ul 1200 ma gandeam serios sa trag pe dreapta si sa las cricul. O fi de vina si diferenta de la 500 la 1200 cmc, dar nu pot spune ca nu m-au impresionat. Cat despre mersul in coloana, nu poti sa testezi un motor in conditiile astea. Dar sa zicem merci ca am primit si atat. In fond, a fost gratis! Mesaj completat Ce va luati degeaba de el. A ajuns la struguri a gustat si nu i-au placut.Mie de exemplu nu mi-a placut fix V-Rodul, la categoria cruiser mai degraba un Ural Wolf imi pune zambetul pe buze, cu toate ca are doar 45 cp. Sau Vulcanul de 800. E o chestie subiectiva, pur si simplu motocicleta aia pt mine nu emana nici un fel de salbaticie. Mesaj completat Din nou, respect Harley Davidson Romania pentru felul cum au pus la punct totul si a fost un eveniment de succes si fara incident. E drept ca nici eu n-am gasit niciuna care sa aibe si comenzile si saua si ghidonul acolo unde as fi vrut eu. Insa dupa prima plecare de pe loc cu Sportster-ul 1200 ma gandeam serios sa trag pe dreapta si sa las cricul, ca nu e de mine. O fi de vina si diferenta de la 500 la 1200 cmc, dar nu pot spune ca nu m-a impresionat. Cat despre mersul in coloana, nu poti sa testezi un motor in conditiile astea. Dar sa zicem merci ca am primit si atat. In fond, a fost gratis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 @TheFatBob - nu stiu ce legatura are firstbike cu HD , Honda, sau acest topic. Nici macar bicicleta fb nu am avut si nici nu o sa am @halfgoddess - nu e vorba de struguri , n-am spus ca e o "acritura" de motocicleta - mi-ar placea sa tin un HD ....dar doar in sufragerie, nu intre picioare:) @--=HD=-- - nu stiu ce se intampla, n-am incercat , dar cu siguranta imi era incomod sa dau semnal dreapta (mana fiind ocupata cu inchisul gazului si franarea) Ca eveniment , din punctul meu de vedere, a fost unul reusit ! mi-a placut ca am parcurs ceva km nu doar asa "in parcare" , am fost destul de grupati (toti pe o singura banda) si pe aceasta cale vrea sa multumesc organizatorilor faptul ca mi-au permis sa ma dau , chit ca nu eram pre-inscris pe net. Imi place brandul H D - are personalitate, are istorie, are exclusivism - atunci cand sunt iti doresti asta si ai si bani . Insa nu are ce ma astept eu de la o motocicleta ... la aceasta ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Electra Glide Ultra mega hiper giga Superba bestia, se inclina de vis iar ca stabilitate Eu m-am dat fara graba cu Magic Fm-u la maxim gratie domnului Melciu Din cand in cand mai dadeam cate un span scurt ca sa-i aud "zumzetul" . Am profitat si m-am dat super relaxat odata ce m-am imprietenit cu frumoasa americana...Pacat de echipamentul care m-a incurcat tot drumul, deh, cizmele "de circuit" si casca integrala nu prea se pupa cu modelul testat . Parbrizul e "de vis"...Iti "rupe capul" Motivul pentru care te-ai dat cu Magic FM-ul au fost manusile mele. In sus nu puteam sa nimeresc butonul de search si in jos nu mai erau decat ZU, VIBE si cine stie de alte porcarii. Cu toate ca ar fi mers o rocareala de la City FM. Hai ca nici George Michael nu e groaznic la bordul autobuzului. Motoarele erau inmatriculate in Olanda (cred) si avand in vedere ca oricine , ORICINE se putea da cu orice Harley doar cu o semnatura pe un formular sumar... Vestele alea erau practic insemnul... Fara ele, datorita abramburelii create de nr mare de participanti, oricine ar fi putut lua unul din motoarele din parcare la test fara a semna sau completa nimic (Da,erau penale vestele). Erau inmatriculate in UK dar erau modele de mainland cu toate indicatiile in KM. Acum si eu cu feedback-ul ca merita. Modelul ales era un RoadKing dar pentru ca am intarziat era mult de asteptat. Asa ca am trecut la 2010 Electra Glide Limited. Si acum cand scriu numele zambesc tamp si mare. Overall este un motor genial. Este facut cu destula grija cat sa nu-ti lipseasca nimic si cu destula neglijenta cat sa pastreze spiritul HD (ala pentru care inca se mai vand in draci niste motoare outdated si incomode). Sunt sigur ca si HD ar putea sa faca un motor care sa porneasca lin si sa nu vibreze, dar nu asta e ideea. Sunt sigur ca si HD pot sa puna o placuta termorezistenta peste toba la piciorul drept cat sa nu lasi cizma, pielea sau blugii pe ea, dar nu asta e ideea. Da stiu, pe unii ii atrage ideea, pe altii in scoate din sarite traditionalismul. Eu unu tind sa merg pe varianta prima. Asa mi-s eu. Prima senzatie maxima a fost Marcel care mi-a luat cartonasul si de acolo de sus (vreun cap si jumatate mai sus) mi-a zambit sarcastic, a oftat si mi-a zis sa am grija cu ea ca-i mare. Incurajator. Adevarul e ca 400 de kile nu-s o chestie de lepadat. But like a fucking trooper m-am tinut batzos. P-asta o vreau. Odata suit pe dansa si pornita am ridicat o manuta lejer sa zic ca mobra mea mere prost si o sa moara in curand. Adica suna ca F-ul meu fara o bujie, cu carburatoarele infundate cu coji de banane si cu o furculita in distributie. Dar mi-am amintit ca e Harley, nu e vreo domnita rafinata. Blincaneau fro trei martori luminosi la bord ca la craciun, cel mai stresant fiind cel de ABS dar mi-am amintit si dicutiile de pe forumuri ca la modelul asta diagnosticarea de inceput dureaza o vesnicie si oricum ala nu se stinge decat dupa ce inaintezi umpicutz. Oricum nu mai aveam a schimba mobra pentru ca liderul de coloana a dat semnalul ca plecam. Facut cruce cu limba in gura si la drum zic. M-au mai si pus la mijlocul coloanei. Un lucru enervant pentru mine dar cred ca tine foarte mult de obisnuinta a fost ambreiajul. Cursa lunga a manetei este inutila. Prinde fix la mijloc si distanta intre ambreiat si debreiat este de cativa milimetrisori. Obisnuit sa curga patinarea de la 30% la 90% din cursa... a fost mai ciudat dar m-am obisnuit repede. La capitolul pornire mai e si cutia. Avand BMW model vechi (la astea noi si e mai rau) nu m-am speriat cand am bagat 1-a si parca s-a rupt ceva prin cutie. Asa face ea. By default. La fel face si la a doua, si la a 3-a samd. Avantajul motrului de 103 sau 106 cubic inches (ca asa scrie mandru pe capac in loc de 1700 cc) este ca se comporta aproape ca un diesel. Pleaca de pe loc dintr-a doua fara nici o jena. Prima frana a venit fara nici o surpriza (ca doar oricum nu mergeam cu cine stie ce viteza). Sta dreapta si se opreste lin. Masa de 400 de kile plus grasu' de la ghidon ajuta in cazul asta. Stresanta a fost in schimb prima curba. Harrrsht... scarita pe jos. Baaa berbecule... nu-i capra, e touring ea dar un cruiser touring totusi. Odata iesit la drum intins am descoperit de ce as pleca cu ea in jurul lumii. Because I could. Because I would. Because I should. Primele capace de canal de pe DN`1 ajuta la recenzia despre handling. Este geniala. Este incredibil de agila pentru 400 de kile de fier. Fara nici o exagerare... daca n-ar fi atat de lata ai putea face lejer poligonul pentru categoria A cu ea. In cazul in care totusi nu faci o fandare groapa / canalul / santul fac doar niste cerculete in cescuta cu cafea dar nu varsa nici o picatura cu conditia sa nu fie ultra adanc. Cum care cafea? Aia facuta la expresorul din topcase si servita in cescutele din serviciul englezesc pe care il tii intr-una din cutiile laterale. Da, acolo... in spatele pianului. La naiba, o fi el Harley dar poti sa fii si domn la bord. Bord care este masiv. Din nou in purul stil HD este acelasi bord pe care l-ai vedea intr-un Buick din anii 50. Ceasuri mari, cromate, desenate frumos si puse unde trebuie. Ceea ce nu poti spune despre martorii luminosi. Nu prea inteleg de ce faci un bord care se masoara ca o garsoniera in metri patrati si pui niste martorei mici mici mici mici. Arata stylish dar cu niste ochelari de soare si soarele in spate sunt absolut invizibili. Poate era si noutatea pozitionarii de vina (nu aveam cum sa fiu obisnuit cu ei) dar le-as mai fi cautat si alt loc. Pentru ca slava domnului ai si loc de agatat un CD in bord, un mileu, o icoana mare ba chiar cred ca pui si un cuier acolo fara prea mare bataie de cap. Dar trecand peste incovenient sunt frumos aranjati martorii... look-ul chiar conteaza pentru asa o masinarie. Comenzile sunt la locul lor chiar si pentru piperniciti ca mine, Confort cu C mare. Imi imaginez ca pentru alte dimensiuni de rider ai mai putea face niste modificari dar acum serios... custom fitting la HD este de-a dreptul o filozofie mai mult decat o optiune. Confortul seii nu l-am simtit in cei cativa kilometri dar la cum s-a simtit si din ce zic altii nu cred eu sa fie vreun punct slab al mobrei. La un moment dat un automobilist fara frica de Dumnezeu si baicari pletosi dadeai incetisor sa se dea pe banda mea. Mi-am amintit ca am vazut cu coada ochiului un butonel mare cu HORN scris pe el. Contrar aparentelor nu este butonul care scoate coarnele de cerb (potrivite de altfel pe spoilerul GIGANTIC din fata) ci pur si simplu porneste goarna mult mai potrivita pe un Scania Freightliner decat pe o motocicleta. Brilliant. Probabil ca daca era mobra mea nu m-as fi speriat si eu de sunet dar tupeila sigur a avut socul potrivit. Mai am si banuiala ca s-a aprins si faza lunga cand am claxonat (dar ar putea fi doar o parere... nu sunt sigur, dar daca e asa e o idee foarte tare) sau au fost pupilele mele de vina. Odata inlaturat pardalnicul din fata mea am testat si maneta aia din dreapta care se invarte. Weellll... feed me garlic and call me stinky. V2 rules. 1700 de cc rules. Doar optzeciceva de cai (parca asa am citit) sunt arhisuficienti cat sa dai capul pe spate si sa te tii mai serios de ghidon. Chiar daca la semi-relanti cand mergi cu 60 motorul suna asa cum trebuie, V2-ul se Aude genial, cu A mare intentionat, atunci cand chiar ii dai niste gaz. E... foarte greu de descris. Undeva intre un leu si un urs. Infioara cam orice vena aflata in acelasi corp cu urechea care-l aude. Amazing. Nu stiu cum se simte fiara la 130-140-150 in sus. Dar pe la 110 cat am apucat si-i prind din urma pe cei din fata stiu ca e bestiala. Cand am trecut de suta am simtit un pic mai serios spoilerul fata cum apasa furca si tot autobuzul se lipeste de asfalt. Hell yeah. Cred ca pe asa ceva nu m-ar deranja plictisul niciunei autostrazi. Pana si Aleia Soarelui, pardon Autostrada Soarelui ar fi cu totul altceva calare pe Electra Glide. Odata inlaturat pericolul bagaciosului ne-am mai relaxat. Venind oricum de pe un semi-touring (macar cu jumatate de denumire) mi-e cunoscuta pozitia confortabila, obisnuit sa mai las las ghidonul din mana am inceput sa o cunosc. Destul cat sa ma joc si la sistemul audio din dotare. Incantareee. Destul de micute butoanele pentru manevrat cu manusi de touring dar in principiu te descurci. In cel mai rau caz tragi pe dreapta la o relaxare si te joci cu el. Sau scoti manusa. Sau rogi pasagerul sa coboare pe marginea mobrei cum se suiau banditii pe locomotiva si sa schimbe ea (da stiu sunt misogin dar nu m-as vedea cu un barbos pasager) posturile. Eniuie, dat drumul la basi, un pic de Michael Jackson in difuzoare... viata buna. Mai mai ca imi cautam si tigarile la un moment dat dar trecea o masina cu copii mici si nu eram un exemplu bun. Imi pare rau ca nu am avut si o pasagera sau doua sau trei mai mici pentru ca pe canapeaua aia din spate sigur incapeau. Cand m-am intors mi-am dat seama de ce ajung unele Harley-uri la milioane de km. Pentru ca e foarte greu sa te opresti. Nu franele sunt de vina ci "ciuda" ca se termina calatoria. Asta plus ca e o masinarie complicata in parcare. Nu conteaza cine esti... e grea tata. Centrul de greutate este jos totusi, ca handling nu se compara (sau eu nu o pot compara ca de... experienta mea e limitata) cu un LT de 1200 de exemplu la care chiar iti trebuie forta serioasa. Dar cu toate astea she's a big girl si peste un anumit grad de inclinare din picioare n-o mai tii. Eram un Harley-basher cu toate ca acolo undeva ma rodea pipota sa incerc unul. Inca ma mai roade dar mi s-au demontat niste mituri. Nu e inutil motorul ala "hurducaicios". Are farmec. Nu sunt inutile sutele de kilograme. Au prestanta. Nu sunt pentru batranei. Sunt pentru cei care simt nevoie unei astfel de aventuri facuta in stilul asta. Sunt scumpe... da sunt. Dar merita sa o pastrezi acolo undeva ca pe un vis (30.000 de epuroi nu-s ceva de lepadat) si daca te straduiesti destul... o faci realitate. Mi-a parut rau sa le dau inapoi cartonasul ala si ei sa-mi dea carnetul. Dar stiu ca ma mai asteapta pe mine un Harley undeva in viitor. Cat despre organizare. Nota 10. Parea haotica zona, dar si imbulzeala a fost. Asa ca au fost destul de flexibili cu absolut toata lumea, prietenosi cat cuprinde si foarte responsabili. Vestele nu m-au incomodat absolut deloc si sunt convins ca daca ii zambeai frumos lui Marcel si ii spuneai ca nu porti vesta ca vrei sa faci poze... iti scoatea de undeva si o geaca misto sa dea bine la poza. Alt motiv chiar nu vad sa nu porti vesta. Poate ca ar trebui sa o lasam mai moale cu fudulia. Prin Europa nu mi s-a parut deloc "hidos" sa vad coloane de HOG's cu veste reglementate exact ca baietii (si fetele) de la HD. Orange in fata si spate si galben la mijloc. Nici mie nu-mi plac, dar nu au vestele nici o legatura cu mobra, cu drumul sau cu placerea drumului. De ce am ales o mobra asa mare? Pentru ca pentru mine asta era Harley pana acum. Am vrut sa vad daca imaginatia mea avea dreptate. Pentru un testride cu una mai "permisiva" pot sa mai caut pe la prieteni sau sa mai gasesc la HD in showroom. Dar pentru "mama lor" am considerat ca e o oportunitate. Si am fost rasplatit cu senzatii frumoase. Palaria jos si la mai mare. Mesaj completat Scuze pentru postul lung. Si pentru erorile de scriere. Dar chiar si pentru mine a fost prea lung sa-l recitesc. Oricum intelegeti din context. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Melciule, oricat ai lauda tu testul, tot mai bine organizat si mai frumos a fost anul trecut la BMW. In afara faptului ca aveai mancare si bautura la discretie din partea BMW, puteai sa zburzi juma de ora unde vroiai tu cu motorul ales. Eu de ex cu 1200 gs m-am plimbat prin padurea de la snagov si am luat toate noroaiele la rand, iar cu k 1200 r sport pe dn1 la relaxare. Asta inseamna un test. P.S: Si sa nu uit ca La BMW aveau si reduceri la echipamente plus ca puteai sa pleci cu mai multe amintiri gratis, decat stickerele de la HD. Editat Aprilie 12, 2010 de alex ripper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Melciule, oricat ai lauda tu testul, tot mai bine organizat si mai frumos a fost anul trecut la BMW. In afara faptului ca aveai mancare si bautura la discretie din partea BMW, puteai sa zburzi juma de ora unde vroiai tu cu motorul ales. Eu de ex cu 1200 gs m-am plimbat prin padurea de la snagov si am luat toate noroaiele la rand, iar cu k 1200 r sport pe dn1 la relaxare. Asta inseamna un test. BMW e BMW nenea Riparu'. Acum trecand peste glume nu-l pot compara pentru ca nu am fost acolo atunci. Imbunatatiri pot exista la orice actiune. Ne-avand experienta BMW in spate mi s-a parut foarte bine aici. Anul trecut ia in considerare ca era an de criza. Daca nu faceau ceva sa aduca un client sau doi in showroom ii inchidea Schmidt. Pana in Aprilie vandusera o mobra - doua. HD au fost intotdeauna ceva mai deschisi decat BMW (care nici poze nu erau incantati cand faceai la Smaeb). In continuare imi mentin felicitarile si daca mai pot invata ceva de la BMW... o vor face. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Melciule, n-am dat replay la postul tau, ca era prea lung. ...dar stii asta vroiam sa zic: asa cum ai scris tu, nu mai e nimic de adaugat. doar o decizie personala. sau o promisiune: data viitoare o sa-mi iau bilet la autobuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nea Melciule..Astia,ori or sa-ti publice p-undeva nuvela,ori or sa-ti dea la juma' de pretz,vreo mobra...! Pe bune,da' ai talent la scris... In cazul meu,2 lucruri vroiam sa vad: daca ma descurc cu Rocker-ul (307 kg la gol,si eu 54 kg si 1,62 m inaltzime),si ce m-ar deranja la el. M-am dus chitit sa testez mobra asta. Vreo 3 baietzi de la reprezentanta,s-au aratat ingrijorati daca pot s-ajung la comenzi ...Le-am recomandat sa se uite-n parcare,la Vulcanul meu...cu comenzi avansate! N-a mai comentat nimeni,nimic....Am avut ocazia sa dau si-un pic de gaz,sa ocolesc si niste capace de canale,doar asa,ca sa-i vad manevrabilitatea,si chiar sa dau si 2 claxoane,la 2 dudui,de pe trotuar ...Singurul meu regret a fost ca n-am putut sa ma duc si duminica,sa-ncerc sa testez si alte modele (as fi vrut un Sportster R si Crossbones-ul).Am avut surpriza sa constat ca mai bine stateam pe V-Rod,decat pe Rocker.Si p-asta,as fi vrut s-o-ncerc, la o tura... Organizarea mi-i s-a parut OK,oamenii simpatici si relaxati,chiar in zapaceala aia,tipic romaneasca.Desi am ajuns cu intarziere,am putut sa ma dau cu motoreta dorita.Norocul meu,ca era disponibila. Daca se putea da o tura mai serioasa,era simai frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mai nea Melciu...am cetit de trei ori...si...si...sunt oameni care traiesc la fel momentul...frumos momentul si sa dea barbosul de sus sa mai avem prte de astfel de senzatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mai nea Melciu...am cetit de trei ori...si...si...sunt oameni care traiesc la fel momentul...frumos momentul si sa dea barbosul de sus sa mai avem prte de astfel de senzatii. asa e,melciule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.