diana.d Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 O sa incep cu o scurta descriere si apoi o sa specific ce as dorii sa cumpar , doresc un pic de ajutor la alegerea modelului . Varsta 26 , permis A si B de la 18 ani , motoare detinute in numar de 6 , ultima a fost luata cu scopul de a face trecerea de la chooper la speed , este o suzuki gs500 carenata cu care am strabatut sezonul 2007 aprox 8000 km . Problemele la actuala se pot enumera : lipsa de cuplu , acceleratie prea lenta , instabila peste 100 la ora . Are si parti bune : manevrabilitate , consum mic , fiabilitate , etc . In alegerea viitoarei nu prea ma pot hotara, am testat un cbr de 600 si este semnificativ mai apropiat de ceea ce doresc , am testat si unu de 1000 si mi s-a parut un pic prea mare si greu de tinut . As vrea un motor care sa fie puternic sa ma domine el pe mine nu invers ca in cazul gs500 , care sa imi impuna respect si pe care sa ma tarai incet si sa ne cunoastem reciproc asa usurel . Vreau sa aiba rezerva de putere mare daca simt vreodata nevoia sa o folosesc si cuplu. Cerintele : 1 . manevrabilitate cat mai buna posibil 2 . consum acceptabil , nu prea mare 3 . aspect placut , aerodinamic , carenat si daca se poate negru 4 . pret intre 3000 si 5000 euro pe mobile.de 5 . sub 40.000 km si in stare buna 6 . nu mai veche de 96 Ceea ce s-ar incadra in cerintele mele si despre care am citit sute de pagini deja este honda fireblade . Stiu ca probabil se considera ca voi ingrosa randurile celor cu RIP dar va asigur ca nu e cazul , daca eram genul o face-am deja in ultimi 6 ani . Sunt o persoana responsabila si stiu sa respect un motor si sa imi accept limitele . Planuiesc aceasta achizitie de 2 ani deja si am trecut prin gs500 special ca pas pregatitor . Va rog mult sa imi dati un sfat legat de modelul ales sau altul recomandat . Cu respect, Diana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 pai ideea este sa domini tu motorul si nu invers. sfatul e sa lasi deoparte motoarele de 1000 deoarece sunt prea puternice si nu'si au sensul pe strada. criteriul de cautare este mult prea aplu...mai limiteaza'l vazand ca ai bani destui: -motor dupa 2002 -maxim 600 cmc gasesti: cbr 600 rr din 2003 kawa 636 din 2003 in sus gsxr si yamaha r6 sincer sunt in acelasi caz si eu ..si optez intre 600RR si kawa 636 la consum nu ma gandesc dar sunt sigur ca vor consuma amandoua mai mult decat fostul meu 900 RR, cu 2-3l minim (la stilul meu de mers) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kninja Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 cu MAC Nu e vorba ca nu ai putea sa faci fata unui motor de 1000 cmc ... intrebarea mea e daca crezi ca ai nevoie neaparat de atata putere. Eu am tot respectul pentru cei (sau cele) care stiu ca pot stapani un motor de 1000 cmc, dar isi iau unul de 600 cmc (de exemplu) pentru ca isi dau seama ca prea multa putere nu isi are intotdeauna rostul. Parerea mea ! Iti recomand Honda CBR 600 RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 .... numa sportive... DA' VFR-800Fi ce are? ca e fiabil... de te plictisesti TU de el.... consum mic mic mic, iar de putere... AI DESTULA +CUPLU DE LA TURE MICI aspect important(cred eu ) si e si confortabil la drum intins , si accesibil in privinta pretului!(numa de nou sa nu-l iei ... ca nu mai e accesibil) BAFTA IN ALEGEREA MOTORULUI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 nu am recomandat vfr deoarece: este fata motorul este prea greu ptr ea zic eu consuma foarte mult din cate spun toti membrii de pe forum din italia cam astea sunt argumentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ba mac mai las-o in colo cu consumul.ai bani de o motocicleta de x mii de oiro si te uiti la 1 litru in plus sau in minus. gsxr rr zxr r6 ...toate de 600 consuma aproximativ la fel, adica intre 8-10 in oras si 6-8 afara,in functie de stilul de mers. personal iti recomand una dintre cele enumerate mai sus. sub 6-7mii RPM sunt niste mielusei care pot fi controlati,zic eu,de oricine.peste 7000 rpm e o alta poveste,dar nu se compara cu 1000. bafta in alegerea facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 andy ..nu glumeam cand ziceam ca VFR'un e foarte insetat oricum nu mi se pare foarte bun ptr o fata sincer vorbind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 andy ..nu glumeam cand ziceam ca VFR'un e foarte insetat oricum nu mi se pare foarte bun ptr o fata sincer vorbind chestia cu consumul e relativa. eu trebuie sa fac plinul la maxim 100km. eu zic ca nu asta e principala dilema, ci cat de mult te poti imprieteni cu un motor dintr-o anume marca. evident, castig de cauza au japonezele, iar in cazul tau diana, unul de 600. nu e vorba ca miarul are prea mult power, dar e mai greu si de aici vei avea mai mult de " furca" cu el. la pret, convenabil ar fi gixxerul de 600, poate chiar un K4. de condus, cel mai usor e cbr-ul. cel mai frumos e R6-le. si kawa nu e rau. cred ca in final, pretul va conta cel mai mult in alegerea ta. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 consuma mult VFR-ul?! poate astea mai noi... are un amic VFR-750F din 1994 cumparat de aici de pe forum! si pot sa zic ca de 5,5l/100km nu a trecut... acuma depinde muuult stilul de condus... ca daca mergi numa peste 7000 Rpm... e ceva normal un 7-8 la suta sau mai mult... si chiar asa...CINE SE UITA LA CONSUM cand iti permiti sa dai 7-8mii de euro pe o motocicleta?! cum zicea un amic de-a meu in timp ce studiam niste reviste "auto-moto" : "mah cum dreaqu sunt asa scumpe motoarele, si o masina NOUA e mai ieftina decat un VFR de-ala nou?!... CRED CA E UN MOFT"... a descoperit si el roata... NORMAL CA E DOAR UN MOFT ... CA DOAR NU FACI 60MII KM/ AN CUM FACI CU VREO DUBA SAU MASINA DE SERVICI... sau poate mai mult de 60 mii de km ... si o vinzi dupa 1an jumate... CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Octombrie 2, 2007 Autor Share Postat Octombrie 2, 2007 (editat) -la cat fac eu consumul nu e relevand , sa nu treaca de 10 % . ( 10 mii km pe an fac in medie cu motorul si triplu cu masina ) -fiabilitate si manevrabilitate sunt si raman de mare importanta . - m-am hotarat sa iau una de 600 totusi pt ca merg mult in oras si cea mai mare parte fara pasager . - am pus poza cu cele enumerate de voi sa le pot analiza mai bine ... toate imi plac , toate sunt asa cum visez sa fie motorul meu . Inca nu stiu pe care sa o aleg , depinde si ce o sa gasesc la nemti , ma tenteaza cel mai mult honda , chiar si aceea mai grea pt fiabilitatea ei . Ps: eu nu conduc foarte sportiv , am nevoie doar de cuplu la viteza mica , rar trec de 7000 rpm , poate cateva sec la o depasire , niciodata nu merg pana la rosu . 90 % din timp merg pe la 4- 5000 ture cu actuala . Editat Octombrie 2, 2007 de diana.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 600 rr...all the way! se inscrie in toate cerintele tale la clasa 600 SS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Toate modelele enumerate de tine sunt foarte bune si foarte fiabile despre consum nici nu are rost sa vorbim dar ca fapt divers iti spun ca Honda 600 RR are un consum mediu mai mic decat restul cu aprox. 0,5% .Honda 600 RR a iesit pe locul 1 intre 600 si sa nu uitam este honda ce sa zic mai mult de aici in colo este alegerea ta! Bafta oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 (editat) "si sa nu uitam este honda" reveniti-va copii! Diana,parerea mea este sa te indrepti catre modelul care te atrage cel mai mult.aici ma refer la design. Ca va fi kawasaki yamaha honda suzuki nu prea conteaza. ia-ti ce-ti place. bafta Editat Octombrie 2, 2007 de AnDyTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 din auzite iti spun ca cea mai "fiara" este R6. eu daca mi-as lua un 600 SS , ordinea ar fi cam asa : CBR 600RR 2007 (cea mai usoara) ZX6R Ninja (personal mi se pare cea mai frumoasa) GSXR600 Triumph Dayton 675 (pentru noblete si caracter) R6 (track bike on the streets) VFR 800 iti e suficient daca nu conduci turat, extrem de fiabila , buna si pentru sport-riding si pentru touring....motor V4 deosebit . Singura problema : greutatea. incearca sa incaleci unu si sa il impingi cativa metri, sa incerci sa il parchezi (fara sa ai motorul pornit). vezi cum te descurci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 honda e cam inalta la sa, la fel si zx si r6, cea mai joasa este gsx-r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Octombrie 4, 2007 Autor Share Postat Octombrie 4, 2007 " VFR 800 iti e suficient daca nu conduci turat, extrem de fiabila , buna si pentru sport-riding si pentru touring....motor V4 deosebit . Singura problema : greutatea. incearca sa incaleci unu si sa il impingi cativa metri, sa incerci sa il parchezi (fara sa ai motorul pornit). vezi cum te descurci... " Stop cadru putin . Ieri in trafic am avut un accident cu suzi gs500e , motocicleta actuala . Motivul a fost o neacordare de prioritate , l-am vazut ca intra si am franat prea puternic , motorul alunecand pe stanga . Ala cu masina nici nu a oprit . Am franat din reflex ca altfel intram in plin in el . Daunele la motor : carena stanga zgariata , maneta ambreaj , capat ghidon , geam fata , rezervor , semnalizator stanga . Daune la echipament : o pereche de manusi zgariate bine , o pereche de pantaloni putin stricati . Daune la mine : sperietura buna si stres pentru biata suzi , durere la picioru stang si vantaie dar nimic grav inafara de schiopatat un pic Costul total de reparatie este de vreo 1500 ron din ce am calculat si sezonu 2007 ca si uitat . Cu astea fiind zise sa ne reorientam atentia catre honda pe care o sa o am la anul . Imi pare rau pentru suzi , crap de nervi pentru ce s-a intamplat , o sa o repar nu e asa de grav , costul pe parcursul iernii e nesemnificativ dar asta e ... m-am decis sa merg inainte , nu e prima data si probabil nu va fi nici ultima . Asadar ... : Am vazut intr-un magazin second local o honda VFR 750 , si este ceea ce voi alege pe motiv de cuplu la turatie mica , eu merg lent de obicei si la turatii mici . Foarte fiabila , relativ manevrabila si cu forta mult mult peste ceea ce i-as putea cere eu vreodata . Am o singura problema , pe loc drept o pot impinge cu greu , in panta deloc . Daca se rastoarna cumva nu pot sub nici o forma sa o ridic. Daca trebuie sa o ridic pe capra nici nu are rost sa mi bat capul , nici pe suzi nu prea pot . Numai bine si see u on the road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 vezi ca Edgji din ploiesti are motociclete BUNE! din cate am vazut pe forum , are O HONDA VFR-750F la 2600 euroi! CU TOTUL SI CU TOTUL CIUDAT: "ERA" TOPICUL "OFERTA LUNII OCTOMBRIE" a lui Edgji ,LA "VANZARI MOTOCICLETE 750-999 CMC" sau era la 500-750cmc?!... ACUM NU-L MAI GASESC W T F ?! care-i treaba?! ori sunt eu "prost" ori nu mai vad bine ?! sau cineva le sterge?! ... va spun serios ca am cautat de m-am saturat ...nu-l mai gasesc... ... poate ma ajuta careva...ca am si raspuns in topicul ala...TOTUSI! VFR-750F e cea mai buna alegere! STAI SA-L AUZI CU TOBA SPORT !!! ZICI CA E ALTCEVA... RESTUL Sport-touring-urilor sunt ... plictisitoare... cel putin spus CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 prietenei mele i-am recomandat un 6oo RR. E usoara si pana in 6ooo rpm e cuminte. daca vrei cuplu atunci iti trebe motor in V. Referindu-te la motoare carenate care sa arate cat mia aproape de speed sau sa fie chiar speed variantele nu sunt foarte generoase la clasa 6oo. Fiind V uri urca in cilindree ca sa faca fata puterilor de pe piatza. Important e de ce bani dispui pentru ca practic am observat ca vorbesti un pic in plus. In sensul ca pui poze cu motoare de 6oo de fabricatie dupa 2oo3 si apoi vi si spui ca iti iei VFR de 75o care e un motor vechi si de maxim 28oo euro. Deci hotaraste-te. Un V carenat ar fi Ducati. Cam singurul din cate stiu eu. Ducati 748 s-a fabricat pana in 2oo2, Ducati 749 l-a urmat si arata mai bine. Asta daac vrei cuplu repede. Da din nou ajungem la bani. p.s anuntsei in titlu ca vrei speed, VFR nu e speed, e touring, nu tot ce are carene e speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 de acord cu pacatoasa de mai sus pui -1 dinte la pinion si 2 in plus la coroana si sa vezi cum mergi la 3000rpm in viteza a 4 -5'a fara probleme cu orice moto de viteza, daca asta vrei imp e sa fie usoara, in rest sunt toate bune. vfr nici nu l'as include in lista, dar sunt gusturile tale si imp e sa'ti placa tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 600f4 cu sau fara i negru sau 600f sport.RR este totusi rau pt a trece de pe gs500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 600f4 cu sau fara i negru sau 600f sport.RR este totusi rau pt a trece de pe gs500. Cam la asta ma gandeam si eu. Mai practic ar fi un F4i...si daca il vei considera prea "lent"(desi nu prea cred) poti sari pe un RR! Bafta la cautari si la cumparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 cb600 ..... mi`se pare o motocicleta prea reusita si utila fata de restu carenatelor...mai ales modelu` 2007 hornet care are motor de cbr600rr ...se comporta mai bine pe strada decat celalalte, mult mai manevravila...asta e singuru motor de la clasa naked care`mi place .....choise is yours Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana.d Postat Octombrie 8, 2007 Autor Share Postat Octombrie 8, 2007 Poi cu banii , partea cea mai enervanta dintre toate . Bugetul ar fi banii de pe suzi acutala + inca vreo 2000 pe care i mai am eu adunati . Deci vreo 3500 euro . Tot ce depaseste acesti 3500 euro trebuie sa fie din linia de credit de card si cu o dobanda de 19%pe an deci sper sa nu fie prea multi ca banca ma usuca. Deci motoru asta trebuie sa fie undeva intre 3000 si 4000 euro . O suna suficienta zic eu . In rest ce sa mai zic , nu tin neaparat sa merg cu 200 la ora , sunt la al treilea accident de motocicleta din care unu a fost destul de grav . Ma multumesc si cu un motor ceva mai lent si cu cuplu mare , suficient cat sa pot si eu depasi un Logan la nevoie si cat sa ma pot tine decent in rand cu gasca la drum . Inca nu stiu ce sa zic , am testat o hornet de 600 zilele astea , nu e mult diferita de suzi , la fel are forta dupa 7000 ture si e ceva mai manevrabila . Pana acuma raman la honda vfr de 750 aprox . Mai am o fantezie sa testez un speed de 1000 poate un yamaha thunderrace , sau o honda cbr de 900 sau un fireblade de 900 , ceva de genu . Dupa ce dau o tura cu una din astea o sa aleg motorul final . Oricum iarna e lunga si timp am destul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Nush ce faci tu cu fireblade-ul mai ales daca zici ca nu sari de 7000ture, motoru ala e motor facut sa alerge, si destul de mare pt tine, din cate observ eu. Iti recomand un F4i, mi se pare perfect pt o fata, dar nu cred ca te incadrezi in bani. VFR-ul e ditai vaca fata de GS500.Si e scumpisor, in maxim 4000 chiar nu stiu ce poti gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 hmm.. ne-ai disperat cu VFR ul ala al tau. ia-ti VFR si lasa-ne nu ne mai bate le cap daca tot vorbim degeaba aici. Am mers eu cu thunderace si NU VREI asa ceva iti garantez. Mare, greoaie, pleaca lent, nu are explozie de putere. E motor turing care se intinde la drum. Eu cu F4i ii dau jet cu fortza, grav. btw: orice e peste 9oo la honda ii zice fireblade. Plus ca este tot 4 in linie. si da nu trage de la 7 ooo, trage de la 5ooo. same shit. Eu m-am cam lamurit acum ce vrei tu la cuplul ala de fapt nu prea stii sa "folosesti" o motocicleta. Tie nu iti trebe "V" iti trebe niste km pe un motor mai puternic si sa inveti sa tragi de ea cand e cazul si nevoia. In cele mai rele cazuri patinezi un pic ambreiajul, dar solutia cea mai la indemana e sa retrogradezi o treapta, sau 2 dupa caz. Asta daca vrei sa depasesti un audi cu 3 litrii de motor. pentru logan e deajuns sa mergi al relanti. Gluma gluma dar o dai in bancuri deja. Ia-ti un CBR 6oo F4 (fabricat adica intre anii 1999-2ooo; cunosc pe cineva daca vinde unul) de banii aia si nu te doare capul. Daca vrei sa asculti bine, daca nu, nu mai scrie, e useless. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.