Sari la conținut

Postări Recomandate

eu am inmatriculat chiar saptamana asta un motor,cel putin la mine am avut nevoie de:

 

*certificat de autenticitate de la RAR

*contract V-C

*fisa fiscala pe anul trecut

*certificat deala de radiere

*o cerere catre comandant care o faci la unul din ghiseele de langa politie.

*asigurare valabila pe o luna,daca e provizorie sau pe perioada mai mare

*hartia aia de la primarie pentru luare in evidenta

*taxa de permis

*taxa la primarie pentru carte tehnica parca

 

eu am luat motorul de la cineva de aici din tara si am avut nevoie de talon,semnat de catre vanzator la rubrica de instrainat si cartea tehnica.Fiecare in original si copie

 

daca imi mai aduc aminte de ceva iti scriu

Sal,cat timp ti-a luat sa iti elibereze toate actele in compentinta?Si eu vreau sa imi inmatriculez 2 moto,sau macar una momentan,si nu am prea mult timp la dispozitie sa stau in tara.P.s. De cati euro as avea nevoie pentru un kawasaki ninja 636 sa o transcriu,asigurata pe un an.etc cu toate actele in regula pentru un an.Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dc motorul e adus de afara...pt inmarticulare... La potitie trebuie ceva DECLARATIE NOTARIALA cum a intrat motorul in tara sau cum a fost transportat???

Declaratie in fata notarului pe proprie raspundere cum si cu l-ai adus ,nu stiu cat costa pt ca am rezolvat o scrisoare de transport ...e buna si aia.

Luni ma duc la Politie cu dosarul redactat de o firma care cu asta se ocupa iar costurile de inmatriculare sunt (pana acum) :

-50 lei transportul objectului la RAR

-532 lei la RAR -pt carte (CIV) ,certificat de unicitate si ITP

-60 lei la Primarie -traducere acte in regim de urgenta (45')

-21lei tot la Primarie -impozit anual ;se poate plati ulterior dar daca tot esti acolo ...

-40 lei intocmirea dosarului pt Politie

-37lei taxa pt talon platit la CEC

-140 lei RCA pe 6 luni

-60 lei vizare fisa Primarie .

In Cluj ,RAR-ul e la mama dracului de am facut 50km cu duba . Utasi de o chestie ,cum ca trebuie de la fisc si un certificat care sa ateste ca esti neplatitor de TVA (idiotenie,ca doar e in retea de calculatoare ceea ce face RAR-ul ,ceea ce face Primaria,ceea ce face Politia) ;in fine ,a costat 2 lei si doua drumuri la ei -cand am depus dosarul (destul de stufos), adica cererea si cand am ridicat certificatul .Daca aveam in VIN literele EU sau un certificat ca e produsa in UE era cu 100 lei mai putin CIV-ul. Acum sa vad cat le trebuie pe tabla cu numarul... .

 

Posted 20 May 2013

...17 lei nepreferential .+ 2 ore ,adica mai putin (~5') dar pana mi-a venit randul s-au scurs aproape 2 ore .Si maine dimineata primesc tabla si talonul .

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am permis categoria A de prin 2008 (si B de prin 2001). Scoala am facut la Ploiesti cu Maestrul d-l instructor Mihai Ionita. Scoala facuta pe Voskhod. De atunci nu m-am mai urcat pe motor in Romania, am condus doar pe afara. Intre timp m-a apucat microbul. Am gasit de cumparat o motocicleta Nipru cu atas. Imi place retro. Toata mecanica refacuta, o sa ma duc cu trusa de scule si ceva aparatura sa ma conving la fata locului si sa-i fac ceva reglaje fine daca este cazul. Later edit: am citit despre mecanica de nipru, m-am documentat despre toanele ei, la munca repar si reglez toate natiile de motoare, pentru alte sfaturi voi intreba la sectiunile specifice ale forumului.

 

As dori niste lamuriri referitoare la pasii care trebuiesc facuti. Motocicleta e inmatriculata cu numere de tip nou (judet - numar - combinatie de 3 litere). ITPul e expirat, proprietarul s-a programat pentru maine.

 

1. constatarea defectelor - e o documentatie foarte bine pusa la punct pe internet pe un anume sait, nu stiu daca am voie sa pun linkuri. Am tras-o la imprimanta. O urmez litera cu litera.

 

2. Omul tre sa-mi dea cartea de identitate a motorului, talon, fisa inmatriculare cu viza de la primarie (administratia financiara) si cheile la motor.

 

3. Fac contract de vanzare-cumparare cu omul.

 

4. ITP valabil (deocamdata nu-i valabil, azi-maine are loc la ceva unitate RAR de langa localitatea de bastina, pentru ca am inteles ca moto cu atas trebuiesc neaparat inspectate la RAR si nu la orice unitate autorizata pt ITP)

 

5. Cu contractul + certificatul fiscal merg la biroul de acte. Specific ca vreau sa pastrez numerele.

 

6. Dupa ce obtin tot dosarul cu actele, cumparatorul scrie in talon "instrainat catre....." si semneaza. In momentul ala i-am dat leii, am batut palma si m-am tirat.

 

 

Avand in vedere ca toata treaba asta se va intampla in alt judet care-i destul de departe de Prahova, intrebari:

 

1. Sunt liber sa plec cu motorul? sau mai trebuie ceva vizita pe la politie in localitatea de bastina a motocicletei/proprietarului?

 

2. Tre sa strabat juma de tara pana la Ploiesti. Trebuie sa ajung din nou la RAR (ploiesti) pentru identificare sa-mi dea ceva hartii. Apoi trebuie sa ajung la primarie si s-o inregistrez pe numele meu. Trebuie si ceva taxa de inmatriculare la circa financiara de care apartin. M-ar bate gandul sa-i pun si numere preferentiale. Nu stiu daca asta este ordinea exacta a actelor. Am voie intre timp sa circul cu ea, macar s-o aduc acasa? Este adevarat ca am voie sa circul maxim 30 de zile iar intre timp tre s-o inregistrez la financiar?

 

3 (cel mai important) - Din punct de vedere legal, motocicleta cu atas poate circula si fara atas? Adica sa il las in curte si sa il montez numai cand am nevoie.

 

 

Multumesc mult.

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - iti faci tu ce verificari vrei si te lasa el.

2 - faci contract si ii dai banii, iti da cheile si talonul semnat la rubrica instrainat

3 - el cu contractul si cu civ-ul se duce la radiere (daca e inmatriculata in alt judet, nu poti mentine numarul)

4 - iti da civ-ul, fisa ficala si cea de radiere, restul de chei si ce v-ati mai vorbit, pa si pusi.

5 - poti sa pleci unde vrei pe roti daca ai itp si rca valabile. vehiculele nu se mia radiaza din circulatie de la politie, ci doar de la fisc.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie la certificatul fiscal ... Acela care specifica ca nu are impozite/amenzi neplatite.

 

Fara el .. nu poti inmatr atelajul.

 

Nu dai banii pana nu il ai ...

 

In rest .. e valabil ce a spus Cobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am schimbat culoarea inainte de autentificare este vreo problema ? Trebuie sa fac ceva ? Nu imi trece culoarea actuala ?

 

LE: Dupa ceva cautari am aflat:

 

După vopsirea vehiculului în culoarea preferată, trebuie să vă prezentaţi la sediul unei reprezentanţe R.A.R. pentru modificarea culorii în cartea de identitatea vehiculului. 

Actele necesare la R.A.R. pentru modificarea cărţii de identitate a vehiculului (C.I.V.) sunt:
- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de către solicitant pe propria sa răspundere, va fi semnată în prezenţa angajatului R.A.R. care efectuează prestaţia);
- act de identitate solicitant;
- cartea de identitatea vehiculului.

Menţionăm că pentru modificarea culorii în cartea de identitate a vehiculului este necesară obţinerea în prealabil a unei programări, la numărul de telefon 021 9672, în cazul când vă hotărâţi să veniţi cu autovehiculul la reprezentanţa R.A.R. Bucureşti.
Editat de Chrome
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am gasit un motor adus de un cetatean roman din italia, acesta spune ca a platit vama dar nu a inmatriculat motorul. As dori sa stiu ce acte ar trebui sa primesc eu de la cetateanul roman pentru ca toata procedura de inscriere la financiar si inmatriculare sa decurga fara probleme. Am incercat sa caut un thread care sa raspunda la aceasta intrebare dar fara succes. Multumesc anticipat.

Care vama?????? poate a vrut sa spuna ca a dat spaga la vames sa sa treaca motorul(poate cu probleme in acte)

1.Trebuie sa ai certificatul de inmatriculare cu stampila pusa pe el scris asa:" Radiat in vederea inmatricularii intr-un stat membru UE" si nu ar trebui sa aiba numerele de italia pentru ca la radiere in italia iti opreste si numarul de inmatriculare

2.Certificatul de proprietate al motocicletei,la fel scris pe el ca e radiata si urmeaza sa fie inmatriculata intr-un stat membru UE

3.Contract de vanzare cumparare(diclarazione di vendita)

SAU

Daca a venit cu numerele de italia inseamna ca nu e radiata,si trebuie trimise actele+numarul de inmatriculare in italia(trebuie sa fie proprietarul acolo) pt radiere

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp am voie sa circul dupa ce am cumparat mobra fara sa o inmatriculez pe numele meu ?

 

cat vrei tu, doar sa scrie pe talon "instrainat catre X". X fiind tu, in cazul de fata. ideal, totusi, e sa o inmatriculezi la politie pe numele tau. in caz ca ramai fara talon, doar proprietarul din acte il poate ridica de la politie.

sal, cred ca 30 de zile, sper sa ai asigurarea omului si sper sa aibe itp valabil

gresit. 30 zile sunt pt administratia financiara si, chiar daca depasesti acel termen, in cel mai rau caz platesti o amenda nu foarte mare, nu cred sa depaseasca 100 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la fisc nu iti trebuie nimic, iti trebuie contractul de V-C intre prporietarul din acte si proprietarul actual+inca un certificat de V-C intre tine si cetateanul roman.

Si eu tot asa am facut cum ai vrea tu sa faci doar ca am fost eu in italia si am cumparat-o,am facut contract de V-C pe numele meu am trimis mobra in romania si acolo nu am inmatriculato pe numele meu ci pe numele unui unchi,am facut un contract de V-C direct intre italian si unchiul meu.Dar eu am fost 100%sigur ca nu am probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok si unchiul tau avea pana contractul de V-C intre tine si el sau intre el si italian? Si contractul intre el si italian a fost facut cu semnatura "frauduloasa" ? (ca banuiesc ca nu a venit italianu aici sa semneze)

Am facut contract de V-C intre italian si unchiul meu.

Da eu am semnat in locul italianului :D pentru ca in italia nu se practica contractele de vanzare cumparare(doar la noi se cere)

De retinut: O data ce moto a fost radiata din italia (proprietarul italian)isi pierde dreptul de proprietar daca timbrat pe certificat "radiata pt export UE"

Deci nu e o problema ca am facut contractul direct intre italian si unchiul meu,puteam sa fac si varianta corecta:contract v-c intre italian si mine apoi contract intre mine si unchiul meu

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are numerele de inmatriculare. Si de la cetateanul roman, care a incheiat contractul de vanzare-cumparare cu italianul, nu imi trebuie nici un act de la fisc? Tipul asta imi spune ca imi da toate actele de italia si eu il inmatriculez ca si cum l-as fi cumparat direct de la italian. Este ok treaba asta? O sa ma duc oricum si pana la administratia financiara sa intreb ce acte imi trebuie.

 

Atata timp cat nu s-au scos numere de RO, rosii sau normale, nu ai probleme, poti sa faci direct intre italian si proprietarul actual (cel care inmatriculeaza). Doar noi romanii complicam lucrurile,ne place asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost radiata...da,doar la RAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceias problema , cu ITP`ul ca si colegu de mai sus , ideea e urmatoarea : daca fac itp`ul inainte sa o radieze nu ies mai ieftin ? adica 100-150 itp`ul si 100 autetificarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...