cipi banbit Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salutare dinou,va atasez niste poze care sper eu au sa va faca placere sa le vedeti. Sunt poze din arhiva personala a familiei, poze de la inceputul motociclismului in Romania. Personajul principal din fotografii este bunicul meu un fost mare alergator de moto care s-a stins din viata in anul 1999. Ghe. Voiculescu 1928 - 1999 viteza pe circuit speedway obstacole (un fel de motocross de azi) * pozele sunt cu drepturi de autor. Mesaj completat Salutare dinou,va atasez niste poze care sper eu au sa va faca placere sa le vedeti. Sunt poze din arhiva personala a familiei, poze de la inceputul motociclismului in Romania. Personajul principal din fotografii este bunicul meu un fost mare alergator de moto care s-a stins din viata in anul 1999. Ghe. Voiculescu 1928 - 1999 viteza pe circuit speedway obstacole (un fel de motocross de azi) * pozele sunt cu drepturi de autor. fru moase poze ei pline de istore. pt cei care inbtragesc stilul clasic uite aicea http://www.classic-motorbikes.com/default.asp mie unul imi place asa zisele Cafe Racer respect <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salut.. ca lumea pozele am si eu niste poze tot de pe vremea aia, am sa le pun intro zi. Hogan, hai cu ele ca sunt curios.., Ride to Live, frumoase poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Mesaj completat fru moase poze ei pline de istore. pt cei care inbtragesc stilul clasic uite aicea http://www.classic-motorbikes.com/default.asp mie unul imi place asa zisele Cafe Racer respect <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Daca-ti plac asa de mult Cafe Racer-rulile ce zici de motocicleta asta chiar de la mama lor de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi banbit Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Daca-ti plac asa de mult Cafe Racer-rulile ce zici de motocicleta asta chiar de la mama lor de acolo. arata bine ,mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Salut! Indraznesc sa adaug si eu o poza din alte vremuri. Cel din spate este tatal meu, Ion Iordan, dintr-o comuna de pe langa Turnu Magurele si anume: Uda Paciurea. Cel din fata este prietenul lui din acele timpuri, Nae Draghici. Iar motocicleta, un ij 59 era a tatalui meu si, cand am inceput eu sa plec cu ea la plimbare, a vandut-o de frica sa nu-mi rtup gatul. Cu respect, Aurel- Shepard Iordan! Se pare ca nu pot atasa poza. O sa incerc mai tarziu Mesaj completat Salut!Indraznesc sa adaug si eu o poza din alte vremuri. Cel din spate este tatal meu, Ion Iordan, dintr-o comuna de pe langa Turnu Magurele si anume: Uda Paciurea. Cel din fata este prietenul lui din acele timpuri, Nae Draghici. Iar motocicleta, un ij 59 era a tatalui meu si, cand am inceput eu sa plec cu ea la plimbare, a vandut-o de frica sa nu-mi rtup gatul. Cu respect, Aurel- Shepard Iordan! Se pare ca nu pot atasa poza. O sa incerc mai tarziu Se pare ca am reusit sa atasez poza! Editat Noiembrie 4, 2009 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Ar trebui un topic in care sa fie mentionati si prezentati toti pilotii sau pasionatii seniori de motoare! Si cei care mai traiesc sa scrie amintiri si sa descrie atmosfera de atunci... temerile lor in concursuri si in calatorii... punctele slabe ale motocicletelor pe care le-au exploatat in cele mai diferite situatii... Cei care au rude glorioase ar trebui sa faca un topic de genul asta! Vor disparea incet-incet si acesti oameni si aceste motoare... Macar sa ramana o amintire cat mai vie a acelor vremuri! Multe succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 M-am hotarat sa postez si eu 2 fotografii de acum vreo 30 de ani. E vorba de Mobra 50 Super, prima mea intanire cu motoarele pe 2 roti. Va rog sa va uitati cu atentie la detalii. Veti vedea o mobra cu racire cu apa, "home made". In a doua fotografie se poate vedea interesul motoristilor pentru acea ciudatenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 M-am hotarat sa postez si eu 2 fotografii de acum vreo 30 de ani.E vorba de Mobra 50 Super, prima mea intanire cu motoarele pe 2 roti. Va rog sa va uitati cu atentie la detalii. Veti vedea o mobra cu racire cu apa, "home made". In a doua fotografie se poate vedea interesul motoristilor pentru acea ciudatenie. foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 frumoase poze, ride to live si bogdan voiculescu...multumim... f misto cea cu BSA-ul (cred) cu nr 3 (ghe voiculescu) pe piatra cubica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Ar trebui un topic in care sa fie mentionati si prezentati toti pilotii sau pasionatii seniori de motoare! Si cei care mai traiesc sa scrie amintiri si sa descrie atmosfera de atunci... temerile lor in concursuri si in calatorii... punctele slabe ale motocicletelor pe care le-au exploatat in cele mai diferite situatii... Cei care au rude glorioase ar trebui sa faca un topic de genul asta! Vor disparea incet-incet si acesti oameni si aceste motoare... Macar sa ramana o amintire cat mai vie a acelor vremuri! Multe succesuri! .......mmmmda, vroiam sa va pove din ce piese erau compuse motoarele mele, dar aici nu era locul potrivit. De asemeni am amintiri de urmariri de militieni de trecut cu motocross-ul printre giste pe cimp, doar nu era carne, nu? Sa ma anuntat si pe mine de faceti un topic cu povesti de pe timpu lu bunicumiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Sa ma anuntat si pe mine de faceti un topic cu povesti de pe timpu lu bunicumiu. uite aici: /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanvoiculescu Postat Decembrie 16, 2009 Autor Share Postat Decembrie 16, 2009 Hai sa ma prezint si eu, ca acusi sint mos. De prin anii 1980, inainte de revolutie. Judetul Timis, zona Uivar. Super pozele. Ce motor de cross era..CZ? Imi plac tare mult pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Super pozele.Ce motor de cross era..CZ? Imi plac tare mult pozele. Moto cross: Roata fata, cerc de carpati, butuc de CZ, spite electrozi.Telescope fata originale de CZ 250 de cross. Ghidon facut de mine. Cadru din CZ de 125 din 1960, taiat si modoficat. Motor de la GO-KART, de la liceul auto, de 175, supra comprimat cu admisii frezate, cutie 5 trepte. Bascula spate din teava dreptunghiulara, cu telescoape pe aer originale de CZ250. Am avut inainte de telescoapele spate, un telescop central, de la cabina de Raba, cu arc cu tot. Dupa o saritura, s-a inchis telescopul la maxim si s-a indoit bascula de freca roata de spate de aripa. Roata spate, cerc si butuc de CZ, spite de electrozi. Roata dintata spate facuta, special, lant de presa de baloti, cablu acceleratie de combina, rezervor de mobra super taiat, sitz care venea pina pe rezervor. Cauciucuri originale, de cross. Timp de construire, aproape un an, dar distractie dupa, pentru o veata! In rest benzina la ratie, bagam 2 litri si mergeam pe linga sat, unde aveam traseul pina se oprea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Moto cross: Roata fata, cerc de carpati, butuc de CZ, spite electrozi.Telescope fata originale de CZ 250 de cross. Ghidon facut de mine. Cadru din CZ de 125 din 1960, taiat si modoficat. Motor de la GO-KART, de la liceul auto, de 175, supra comprimat cu admisii frezate, cutie 5 trepte. Bascula spate din teava dreptunghiulara, cu telescoape pe aer originale de CZ250. Am avut inainte de telescoapele spate, un telescop central, de la cabina de Raba, cu arc cu tot. Dupa o saritura, s-a inchis telescopul la maxim si s-a indoit bascula de freca roata de spate de aripa. Roata spate, cerc si butuc de CZ, spite de electrozi. Roata dintata spate facuta, special, lant de presa de baloti, cablu acceleratie de combina, rezervor de mobra super taiat, sitz care venea pina pe rezervor. Cauciucuri originale, de cross. Timp de construire, aproape un an, dar distractie dupa, pentru o veata! In rest benzina la ratie, bagam 2 litri si mergeam pe linga sat, unde aveam traseul pina se oprea Tare!Mai ceva ca motoru' lu' fiu-meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Tare!Mai ceva ca motoru' lu' fiu-meu. Aveam pe atuci 16-17 ani cind am construit motoarele, sudatul si vopsitul, toate facute de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sky_Hunter Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Foarte tare topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) Imi permit sa pun si eu o poza-doua din arhiva personala - in anii 62-63 tatal meu a alergat la viteza si motocross cu o Jawa 350 modificata de el. Cu numarul 8 in spatele tatalui meu este Alexandru Huhn. Mesaj completat brosura unueia dintre curse Mesaj completat . Mesaj completat si Jawa cu pricina Editat Decembrie 23, 2009 de Horia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Foarte tare topicul asta. Ce reprezinta fotografiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Ce reprezinta fotografiile? nu pare niciuna din RO... in a 2-a apare o unitate de vanatori de munte italieni Bersaglieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Niste poze luate de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 nu pare niciuna din RO... in a 2-a apare o unitate de vanatori de munte italieni Bersaglieri. Merci, Aleko. Mi-am dat si eu seama. De aia am si pus intrebarea. Eram curios ce raspunde Vanatorul cerului. Mesaj completat Niste poze luate de pe net. Sunt de aceeasi parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Din trecut sa pastram doar amintirile frumoase. Pentru viitor: sanatate, belsug, bucurie, La multi ani ! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanvoiculescu Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 Imi permit sa pun si eu o poza-doua din arhiva personala - in anii 62-63 tatal meu a alergat la viteza si motocross cu o Jawa 350 modificata de el. Cu numarul 8 in spatele tatalui meu este Alexandru Huhn. Mesaj completat brosura unueia dintre curse Mesaj completat . Mesaj completat si Jawa cu pricina Super poze. Cum il chema pe tatal tau? Probabil ca a fost de generatie cu bunicamiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Salut, Nu am vrut sa scriu mult sa nu se zica ca ma laud. Tatal meu se numea Rascanu Liviu si intr-adevar a concurat la aceleasi curse in aceeasi perioada cu bunicul tau. Atasez pentru exemplificare pliantul de la concursul international din 30 septembrie 1962 de la Bucuresti - locurile la finalul cursei au fost trecute cu pixul pe foaie de catre tatal meu. El a alergat din pasiune (legitimat la Vointa), cum zicea, doi ani (1962-1963) cu Jawa 350 (ogar) modificata de el insusi, cum se poate vedea in poza din primul meu post, astfel: roti pe 19 (original erau pe 16), cartere modificate, maneta de acceleratie de curse (cu cursa de rotire scurta). Alte modificari nu stiu sa fi avut. Si cu toate astea a iesit pe locuri de cinste (de ex. locul 4 la cursa balcanica). Om fara experienta anterioara de curse, cu o Jawa cu modificari minime... Eu unul sunt mandru de el! Imi vorbea mereu cu mare bucurie si de bunicul tau, si de Mihai Danescu, Stefan Iancovici sau Sandu Huhn, cu care fusese bun prieten. Editat Decembrie 28, 2009 de Horia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salut, Nu am vrut sa scriu mult sa nu se zica ca ma laud. Tatal meu se numea Rascanu Liviu si intr-adevar a concurat la aceleasi curse in aceeasi perioada cu bunicul tau. Atasez pentru exemplificare pliantul de la concursul international din 30 septembrie 1962 de la Bucuresti - locurile la finalul cursei au fost trecute cu pixul pe foaie de catre tatal meu. El a alergat din pasiune (legitimat la Vointa), cum zicea, doi ani (1962-1963) cu Jawa 350 (ogar) modificata de el insusi, cum se poate vedea in poza din primul meu post, astfel: roti pe 19 (original erau pe 16), cartere modificate, maneta de acceleratie de curse (cu cursa de rotire scurta). Alte modificari nu stiu sa fi avut. Si cu toate astea a iesit pe locuri de cinste (de ex. locul 4 la cursa balcanica). Om fara experienta anterioara de curse, cu o Jawa cu modificari minime... Eu unul sunt mandru de el! Imi vorbea mereu cu mare bucurie si de bunicul tau, si de Mihai Danescu, Stefan Iancovici sau Sandu Huhn, cu care fusese bun prieten. Foarte interesant! Asteptam mai multe poze....respect pentru cei care au reusit sa faca performanta in anii respectivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.