vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 kCeC2K_fBUg zZFDJ9fjWmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 kCeC2K_fBUg cuplul lui peshte - se aude cum il tine dim ambreiaj la fiecare urcare mai ciudata (NU serioasa!!!). Cu monocilindru sau boxer nu avea greata asta. Ce face ala in primul clip si poate chiar mai mult fac si am facut cu ijul meu din 61 RELAXAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 cuplul lui peshte - se aude cum il tine dim ambreiaj la fiecare urcare mai ciudata (NU serioasa!!!). Cu monocilindru sau boxer nu avea greata asta. Ce face ala in primul clip si poate chiar mai mult fac si am facut cu ijul meu din 61 RELAXAT e.. si cu tine.. coloana sonora a fost facuta in studio ma. fain motor! pentru ce e facut sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Bine ca s-au gandit si la astia mai mici si mai fricosi, ca mine. Ma doare in suflet cand vad GS-urile astea mari si tare as vrea unu, dar ma uit in oglinda si inghit in sec. Nu e muschi, si, dupa cum merg lucrurile, nici nu prea o sa fie. F800GS e inca putin c-am inalt pentru mine, dar F650 vine ca o manusa ca are aceeasi inaltime la sea cu ST-ul din dotare. Acum serios, asa cum s-a mai spus cred, umple foarte bine o nisa in gama de motociclete BMW. Daca va avea sau nu succes ramane de vazut. Eu sper ca da, ca imi place tare mult. Numai Bine, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) Salut, prieteni ! Sa comentam obiectiv: Germanii au o solida experienta in constructia de motociclete, si aici putem vorbi despre recordurile de viteza ale lui Ernst Henne din anii '30 (272 km/h) si "trecand" (la propriu) prin noroaiele sovietice (WWII), nisipurile Saharei, (Africa Korps), si culminand cu victoriile in Raliurile Dakar. Noul F 800 are ca indicativ "GS", deci Gelande Strasse. Teren si sosea. Asta inseamna: ca "civil" oarecare fiind - oricand iti vine dor de duca - poti sa te dai linistit multi kilometri pe asfalt si sa faci expeditii in teren "minat" cu oarece emotie, ca un adevarat cercetas motorizat... Analizand filmul: in primul rand motocicleta nu are numar de concurs (nu este de competitie) si poate fi condusa fara niciun stres dotata cu portbagajele aferente (un tourer usor)... Coloana sonora nu este edificatoare. Zgomotul real este suficient de barbatesc (aducand a motor boxer) si nu atat de agresiv ca un motor de concurs sa termini ziua la cabana, cheaun de "scufita"... Concluzie: nemtii au acoperit (speram cu succes) o nisa de piata. La multi kilometri frumosi ! Friend or Foe ?!... Editat Noiembrie 11, 2007 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 cuplul lui peshte - se aude cum il tine dim ambreiaj la fiecare urcare mai ciudata (NU serioasa!!!). Are cuplul atat de puternic, incat patineaza ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Are cuplul atat de puternic, incat patineaza ambreiajul Enduristu, daca nu stiai, poti sa ai cuplu de camion, ca daca transmisia e prea lunga, la viteza mica va trebui sa te joci cu ambreiajul. Motocicleta asta e o motocicleta facuta sa atinga viteze destul de mari si pe sosea, si are pinioanele alese pentru a servi f bine la chestia asta. La TOATE motocicletele din categoria ei, cu transmisie de sosea trebuie sa tii ambreiajul la manevre la viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Enduristu, daca nu stiai, poti sa ai cuplu de camion, ca daca transmisia e prea lunga, la viteza mica va trebui sa te joci cu ambreiajul. Motocicleta asta e o motocicleta facuta sa atinga viteze destul de mari si pe sosea, si are pinioanele alese pentru a servi f bine la chestia asta. La TOATE motocicletele din categoria ei, cu transmisie de sosea trebuie sa tii ambreiajul la manevre la viteza mica. nu chiar. r1100, r1150, f650 gs/dakar monocilindru - au treapta 1 suficient de scurta; primele doua ruleaza la 200+ , furile ruleaza la aproape 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 La astea chiar patineaza ambreiaju' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tafu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) da, acopera clar o nisa de piata...cine vrea BMW da nu monocilindru si se teme de boxer....are acum ocazia sa isi ia.... trend-ul a inceput clar cu noile F800 -uri,...ala de sosea asta e tourer de capacitate medie...face cam orice... amu ramine de vazut cit % i-a mincat in c...p ecei de la BMW doar sa acopere o nisa de piata/consumatori la un anumit pret si cit % au gindit un motor pt a fi motor care stie face ce promite. amu is citeva etape pe care noul BMW incepe sa le strabata> 1. lansarea oficiala.....ect etc etc....cu marjketing-ul si reclamele de rigoare...ceea ce asistam acum 2. competitii, raliuri..etc (s anu uitam ca intr-o comp in care o fabrica trimite un motor,..mai ales nou...trimite si XXX echipe de mecanici iar pilotul stie si trebuie - sarcina de servici- sa faca kestii smecherecu respectivul motor 3. testul pietei - consumatorul "civil" average....ca mine...ca x-lescu...hansel si gratel din germania...etc etc etc 4. testul tourerilor.....peste 2-3 ani o sa fie deja persoane care fara masini de suport, fare echipe de mecanici si fara multe altele o sa ia F 800 GS-ul si o sa il frece prin locuri gen anzii cordilieri, asia, africa, australia, deserturi si mlastini...zeci de mii de kilometri...si o sa aflam de la ei daca ce si cum...... 5.testul timpului....daca peste citiva ani buni F800 GS va tine piata in acelasi stil cum il tina acum GS -urile 1100, 1150 etc etc ....adica preturi bune pt motoare kiar cu KM multi....atunci inseamna ca e valabila masinaria....daca de nou e 10 000 E si peste 2 ani il iei cu 16 000 km cu sub 5000...atunci is just another pretty face...cu nimic mai valabile decit japonezele de aceeasi categorie...vom vedea..oricum pt piata noastra carpato-danubiano-pontica devin interesante numai atunci... parerea mea:) asfalt uscat Editat Noiembrie 12, 2007 de tafu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 mie doar ghidonul mi se pare putin cam adunat sau poate testpilotul era ditai namila daca sare de 10.000 de oiro va recomand cu strashnicie sa mai faceti un efor de 2500 oiro si sa luati un 990 adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 pare cam "neterminata" dpdv al design-ului ... si ca gen ... o struto-camila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manon_ Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Salut, prieteni ! Sa comentam obiectiv: Germanii au o solida experienta in constructia de motociclete, si aici putem vorbi despre recordurile de viteza ale lui Ernst Henne din anii '30 (272 km/h) si "trecand" (la propriu) prin noroaiele sovietice (WWII), nisipurile Saharei, (Africa Korps), si culminand cu victoriile in Raliurile Dakar. Noul F 800 are ca indicativ "GS", deci Gelande Strasse. Teren si sosea. Asta inseamna: ca "civil" oarecare fiind - oricand iti vine dor de duca - poti sa te dai linistit multi kilometri pe asfalt si sa faci expeditii in teren "minat" cu oarece emotie, ca un adevarat cercetas motorizat... Analizand filmul: in primul rand motocicleta nu are numar de concurs (nu este de competitie) si poate fi condusa fara niciun stres dotata cu portbagajele aferente (un tourer usor)... Coloana sonora nu este edificatoare. Zgomotul real este suficient de barbatesc (aducand a motor boxer) si nu atat de agresiv ca un motor de concurs sa termini ziua la cabana, cheaun de "scufita"... Concluzie: nemtii au acoperit (speram cu succes) o nisa de piata. La multi kilometri frumosi ! Friend or Foe ?!... de acord cu dumneata... Dar stii ca vulpea, cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri... Lasa-i in pace sa carcoteasca, ca dansii asa se simt cel mai bine... Eu zic ca ar fi mai util sa incercam sa cautam mai mult placerea drumului pe orice mobra avem la indemana decat sa ne pierdem vremea cautand perfectiunea in ultimele modele de motoare, pe care oricum putini dintre noi ni le putem permite... Prea multa vorbarie strica... uitam de ce suntem motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 de acord cu dumneata... Dar stii ca vulpea, cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri... Lasa-i in pace sa carcoteasca, ca dansii asa se simt cel mai bine... Eu zic ca ar fi mai util sa incercam sa cautam mai mult placerea drumului pe orice mobra avem la indemana decat sa ne pierdem vremea cautand perfectiunea in ultimele modele de motoare, pe care oricum putini dintre noi ni le putem permite... Prea multa vorbarie strica... uitam de ce suntem motociclisti. Asta e un forum. Ai idee la ce foloseste? Si pe de alta parte, n-ai facut altceva decat sa mai adaugi si tu putina vorbarie mai mult decat inutila in acest forum. Hai pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Eu ma gandesc la succesul AfricaTwin-ului (fier care tine si astazi pretul cu coada pe sus), care s-a datorat in mare parte fiabilitatii dar si constructiei care intrunea calitati de aventurier: roata de 21 in fata, amortizoare potrivite, suficient de puternica, rezistenta in caz de "buf pe jos", pozitie de condus adaptata pt off, capacitate de incarcare, capacitate de trecere peste obstacole datorata unei garzi la sol permisive si multe altele. Toate acestea intrunite au dat nastere unei legende ! Daca ma uit la noul F800GS si compar cu AfricaTwin, nu pot sa zic decat de bine despre BMW si sa-i acord votul meu de incredere. Nu stiu cum sta pe plastice (e singurul punct mai slab care a rezultat din comparatie), dar in rest mi se pare peste africana la toate capitolele si daca si fiabilitatea va fi la inaltime, atunci BMW a dat lovitura: acesta este FIERUL !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) Nu stiu cum sta pe plastice (e singurul punct mai slab care a rezultat din comparatie), Daca are plasticele la fel ca pe F-urile astea clasice e de bine. Am scapat-o peste un stalp infipt in pamant cu carena fata. A ricosat din el, a zgariat vopseaua dar plasticul nu s-a spart. De asemenea daca dau carena jos se indoaie plasticul de nu imi vine sa cred, dar revine teapan inapoi. Numai Bine, MM Editat Noiembrie 15, 2007 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 bai lasati Africa Twinul sa-si vada linistita de pensie si nu o mai comparati cu motoarele de generatie noua. Da, africana a fost f tare la vremea ei si puncteaza si acum la un singur capitol - fiabilitate. de-aia e foarte apreciata de multi - nu se strica. In rest nu are nici o legatura cu motocicletele noi din aceeasi clasa care sunt mai rapide, mai puternice, mai confortabile, mai manevrabile, mai sigure (frane, abs-uri). Hai sa comparam mere cu mere si pere cu pere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) Pai Africa Twin a lasat gol un segment de piata, pe care constructorii ar fi bine sa-l exploateze. Chiar daca tehnic, lucrurile evolueaza, asta nu inseamna ca nu se pot face comparatii in timp si spatiu Editat Noiembrie 15, 2007 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Da-mi voie doctore sa compar ce vreau io cu ce vreau io, mai ales ca merele si perele in acest caz sunt ambele fructe zemoase si dulci ! cineva pe aici definea forumul ca loc de discutii degajate si fara monopol pe posesia adevarului. Justificarea comparatiei: din buketul ofertei generale de fiare opresti prea putine cand vine vorba de o categorie speciala, asa cum a initiat africana. Aceasta, desi generatie mai veke, nu a fost coborata de pe un piedestal anume si multi o considera inca regina, iar eu spun ca acest F800GS ar putea inlocui si in suflete si pe strada golul lasat de honda prin renuntarea la africana. Cu pasager si bagaje la tura lunga neasfaltata, gasesti prea putini amatori sa te poarte asa mandrii ca africana, caci fie sunt prea greoi, fie prea skilozi, fie needucati, fie prea plini de ei ... etc Doar KTM-ul ce se poate lauda ca au o scula buna pt acest sector special, dar unul e prea putin si oricum nu inlocuieste ci doar completeaza ! F800GS vine insa cu forte proaspete, vine cu fiabilitate BMW, greutate mica, capabilitati off, practic preagatit sufleteste si trupeste sa INLOCUIASCA pt totdeauna un mit al categoriei ! Asa cred eu, asa mi se arata mie .. sorry ca te-am suparat cu comparatia mea "nepotrivita" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) Una peste alta, uite ca la ora actuala BMW-ul reuseste sa satisfaca aproape toate gusturile in materie de enduro si enduro-touring. Pentru "tinerii" enduristi exista G-ul 450. Pentru enduristii "pensionari", G-ul 650 . La categoria enduro-touring avem GS-ul 800 (o motocicleta SUPERBA din toate punctele de vedere), iar pentru entuziastii motorului boxer exista frumosul GS 1200. Altceva? Hmm .........si dac-ar mai scoate si un 2T de 250 ......sincer ma indoiesc dar, totusi, oare putea sa spuna cineva acum vreo 2-3 ani ca BMW-ul va scoate un enduro de 450?......... Asa ca, KTMistilor.......... .......... hai nu sariti pe mine........faceam si eu caterinca ...... Editat Noiembrie 15, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Asa cred eu, asa mi se arata mie .. sorry ca te-am suparat cu comparatia mea "nepotrivita" ! nici o suparare man Fiecare cu parerea lui. @angi - cum mai spuneam si in discutiile cu husabergii - pentru noi nu poate sa fie decat bine ca apar multe variante. Pana la urma prima mea motocicleta a fost yamaha chopper , apoi aprilia pegaso si apoi 2 ktm-uri. Fiecare la vremea ei s-a potrivit cu aspiratiile si bugetul. Si asa o sa fie si de acum incolo. Daca BMW-u de 450 o sa se dovedeasca o super motocicleta la bani apropiati de ktm, cine stie, poate o sa ma dau cu bmw peste 1 an sau 2. Insa ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Insa ma indoiesc 'Om mai trai si-om mai vedea Important e sa tii ochii deschisi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Bravo d-le Nastase[/color], o deosebita stima si respect: un adevarat veteran BMW ( a construit primul BMW in 3 cilindrii si 2timpi de pe mapamond) care a cutezat sa se dea si pe niste japoneze post comuniste, sa revina la BMW, si pe deasura sa aiba deosebitul curaj sa intervina pt. drepturile celor pe 2 roti pe timpul comunistelor...!!! Un motorist si mai ales un OM deosebit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 (editat) Bravo d-le Nastase, o deosebita stima si respect: un adevarat veteran BMW (a construit primul BMW in 3 cilindrii si 2timpi de pe mapamond) Cine l-a construit frate, DanNastase ??? Cum adica japoneze postcomuniste ?? Editat Noiembrie 17, 2007 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Bravo d-le Nastase[/color], o deosebita stima si respect: un adevarat veteran BMW ( a construit primul BMW in 3 cilindrii si 2timpi de pe mapamond) care a cutezat sa se dea si pe niste japoneze post comuniste, sa revina la BMW, si pe deasura sa aiba deosebitul curaj sa intervina pt. drepturile celor pe 2 roti pe timpul comunistelor...!!! Un motorist si mai ales un OM deosebit!!! Alooo... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.