strumfuadi Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Nu neg ca imaginile sunt post-procesate in photoshop, absolut tot ce apare este post procesat si slefuit putin. Insa subiectul din fotografii este real. Detaliile sunt perfecte (am un cbr1000rr-2007 jos la job, am studiat motorul) si nu s'ar chinui nimeni sa randeze in asa hal de detaliat un subiect care deja exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 de unde s-a pornit si unde s-a ajuns........ deja tipic pentru acest forum....din pacate! Buster, cred ca e logic sa discutam pe marginea acestui subiect, mai ales daca ii contesti insasi veridicitatea. Adica e important daca asta e sau nu. La hornetul 2007 (600) la fel s-au pus intai proiecte si apoi a iesit adevaratul la lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Este lansata deja la Milano. Din pacate anul asta nu am mai plecat sa transmit poze proaspete direct de-acolo cum am facut la Koln anul trecut, insa am colegi care sunt acolo si care vor face Later edit Sunt deja poze de la lansare - http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...amp;R=EPI-96844 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Thomas, si alea sunt randari!! Totul e randat. We live in a matrix. There's no spoon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 WE HAVE A WINNER!!! Thomas a pus un link la niste imagini reale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Acum pot sa zic si eu. Foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Google -> Honda Milano pictures -> voila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 am ramas prost... un street fighter adevarat!!! ... Viespea asta chiar intzeapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Baaaaaaaaaaaah, asta nu e motor, e scuter... scuteru' lu' Predator. Ca si la ZX10 observ aceeasi tendinta de a introduce in productia de serie niste chiciuri gen "bug-face" si codite "sculate" care pana acum se gaseau (din fericire) doar aftermarket. Ce streetfighter ??? streetfighter inseamna minimalist si functional, esential daca vrei, nu are nici o legatura cu papagalul asta. Un pic de eleganta, asta ii lipseste acestui motor. Alergatura asta dupa futurism nu face bine, parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) WE HAVE A WINNER!!! Thomas a pus un link la niste imagini reale. Hellryder...NU sunt randari. Absolut TOATE pozele din acest topic sunt REALE. Am 5 ani de cand lucrez in photoshop si 2 ani de fotografie semiprofesionala cu SLR-uri. Primele poze au fost poze de studio iar celelalte sunt poze de prezentare post-prelucrate in Photoshop. NIMENI nu prezinta poze direct din aparat toate sunt filtrate. Toate pozele fac parte din pachetul oficial pt MEDIA facut public odata cu lansarea oficiala de la Milano. Esti putin paranoic Randare/CGI e asta http://bp3.blogger.com/_Mvhjidbvdzc/RnH-Tz...hornet+1000.jpg Iar randarea cu Z4 prezentata de tine ca exemplu, se vede foarte clar ca e..Randare:) Lasand la o parte polemica, mi se pare absolut bestial motorul. Si ca design si ca specificatii. Inima de fireblade, bascula monobrat, semicarena care integreaza perfect radiatorul, e o dulceata. Codita si stopul bestiale. F f sharp, si se aseamana destul de mult cu codita de la noul Fireblade doar ca asta e mai reusita (la fireblade parca e prea simpla). Bravo Honda! Un tur la 360 de grade puteti vedea aici http://honda.co.uk/motorcycles/2008/CB1000R/360/index.html (sunt POZE nu randari) si va recomand sa dati click pe 200% in dreapta jos pt rezolutie mare. Editat Noiembrie 7, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Oare cam cati cai o sa-i lase din motoru' lui Fireblade? Cred ca o sa fie un naked foarte apreciat pe piata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) Oare cam cati cai o sa-i lase din motoru' lui Fireblade? Cred ca o sa fie un naked foarte apreciat pe piata! Din cate am auzit o sa fie cam 125-130 de cai, dar si cuplu f mare. Sigur o sa fie un best-seller. Sincer nu vad rostu la mai multa putere pe un naked. La peste 140-160 oricum is mult mai instabile decat o carenata. Si pana in vitezele alea chiar si Hornetul meu de 600 are accelerari si reprize f f bune. Editat Noiembrie 7, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 s-a estimat un pretz ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 s-a estimat un pretz ceva ? CB-ul de 600 acuma e 8000 de euro nou iar CBF-ul de 1000 e 10.100. Asta creca va fi intre 10-12.000 as estima eu:D Specifications Type Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4 Displacement 998cm³ Fuel capacity 17 litres (including 4-litre LCD-indicated reserve) Dimensions 2,090 x 775 x 1,090mm Tyre front 43mm inverted HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload, compression and rebound adjustment, 120mm cushion stroke Tyre rear Monoshock with gas-charged HMAS damper featuring 10-step preload and stepless rebound damping adjustment, 128mm axle travel Clutch Wet, multiplate with coil springs Features * New design crankcase covers feature eye-catching nickel-plated bolt heads * Short, compact and lightweight seat and tail cowl * LED taillight integrated under tail cowl * Advanced gravity die-cast aluminium Mono-Backbone frame * 256mm rear disc brake with compact dual-piston calliper * Attractive new cast aluminium wheels feature swept 4-spoke design * Monoshock rear suspension with adjustable HMAS damper * Lightweight and powerful 998cm3 liquidcooled fuel-injected inline-4 engine based on 2007 CBR1000RR Fireblade * 310mm floating front disc brakes feature same radial-mount callipers as new Fireblade * Combined-ABS version features 3-piston front brake callipers * Fully adjustable 43mm inverted front fork same as new Fireblade * Triangular multi-reflector headlight with distinctive LED position lamp * Honda Ignition Security System (HISS) helps prevent ride-away theft * Small and stylish 3-section LCD meter panel features wide-throw multi-segment LCD tachometer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) hornetul de 600 il stiu.. pacat de coditza aia urata. e prea scump asta de 1000...tot intre aprillia shiver si hornetu de 600 ma zbat pacat ca nu pot sa gasesc nicaieri shiver sa vad cum e Editat Noiembrie 7, 2007 de legnakrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Thomas, si alea sunt randari!! Totul e randat. We live in a matrix. There's no spoon! Adi, ceva modificari sunt la pozele alea, nu de alta, dar altfel e nevoie de interventii supranaturale sa stea mobra pe roti fara cric. Studiati atenti primele poze puse pe topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 sunt sincer fascinat, dar nu e genul meu de motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Era de ajuns o simpla vizita pe site-ul firmei honda italia (pentru europa) pentru a ne da seama daca e pe bune sau nu. (vedeti ca sunt poze adevarate cu modelul de 5MP) Sincer sa fiu, si eu am avut indoieli in privinta autenticitatii pozelor si m-am pus pe cautat, desi Buster este extrem de bine informat in privinta produselor honda. Revenind la subiect, motocicleta arata extrem de bine, demential, cred ca e cea mai importanta noutate de la Honda. Pare cam "puturoasa" fata de fz1 la doar 120 de cai la 10k rpm si un cuplu maxim ce porneste de la 8.000 rpm. Nu prea ma prinsesem ce dracu au bagat plasticu ala in dreptu' radiatorului pentru ca deh, i-ar lua din frumusetea minimalitatii nakedului. Trecand cu vederea micul detaliu pun pariu ca ajuta foarte mult la aerodinamica si la reumatism. Totusi, cred ca ramane mai mult un showbike, neputand fii la fel de practica precum cea de 600 care are o putere asemanatoare. Pe mine ma sperie ideea de a conduce un animal din ala prin oras, cuplul dezvoltat fiind prea mare trebuie sa fii mai mereu atent la masura miscarilor tale... Pana la urma merita si eforturi pentru a o conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Design mai mult copiat dupa ER-6N... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Design mai mult copiat dupa ER-6N... ER 6n are un design mai "organic" ceva mai invechit. mult mai urat dupa parerea mea. Honda are un edge-design foarte modern (e si normal de altfel doar e proaspat lansat) Exista oarece asemanari la nivel de idei de carenare si linii de design dar e firesc si asta (daca vrei sa faci un produs sa apartina unei clase anume trebuie sa ii dai caracteristicile principale ale acelei clase) In nici un caz nu e cazul aici de copiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...ollsoutinstyle/ Uite filmuletz de la lansare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Frumusica foc. Toba e singurul detaliu care ma zgarie un pic pe retina, in rest.. acadea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ztrkrr Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Honda CB1000R XESS mai multe detalii pe: http://www.honda-bikes.ro/forum/viewtopic.php?t=15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wan Ted Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Ce tuning oribil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Uber motor. Turometrul LCD insa e cam gay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.