Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZZR1400


freak
 Share

Postări Recomandate

Corect, asteptam replica Busei.

 

Niko, dupa cum stii, am trecut de la ZZR la GTR.

Din pacate, trebuie sa recunosc faptul ca scopul pentru care a fost creat ZZR-ul este sa tina prima pagina a revistelor moto, adica reclama. Eu as incadra-o in categoria drag racing. De altfel majoritatea testelor (care mi se par extrem de stupide) se refera la parcurgerea distantei x in linie dreapta si in cat mai putine secunde.

Abia dupa ce am trecut pe GTR am inteles ce inseamna manevrabilitate si siguranta in viraje (cel putin la cat am invatat eu sa merg cu motocicleta in 15 ani si peste suta de mii de km). Ca sa-ti dau un exemplu clasic, iti fac Cheia-Sacele in maxim 80% din timpul pe care il scoteam cu ZZR-ul, tocmai fiindca merg mult mai constant si ma simt mai sigur.

Motocicletele astea, gen ZZR si Busa sunt esentiale pentru producatori, aduc imagine si renume, insa placerea de a conduce vine de la alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 548
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:huh:

Cum bre, pentru tine kg in plus la masa motocicletei inseamna manevrabilitate mai buna?

 

Cu bre sa vorbesti la tine acasa, ca nu-mi amintesc sa fi facut scoala impreuna.

Iar despre motociclete crede-ma ca stiu ce vorbesc. Manevrabilitatea vine in primul rand din pozitia in sa si inaltimea centrului de greutate. De-aia la curbe de viteza mica o supermoto cu cauciucuri de strada bate orice sportiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-mi plac disputele astea "supersport" despre tourere puturoase..gen 5000 km..intr-o saptamana!!!

post-11437-0-24536400-1348690885_thumb.jpg

post-11437-0-31799700-1348690937_thumb.jpg

post-11437-0-82057900-1348690975_thumb.jpg

post-11437-0-06288800-1348691065_thumb.jpg

post-11437-0-01473300-1348691157_thumb.jpg

post-11437-0-38619600-1348691202_thumb.jpg

post-11437-0-76413300-1348691381_thumb.jpg

post-11437-0-98829400-1348691480_thumb.jpg

post-11437-0-99484100-1348691557_thumb.jpg

post-11437-0-98602700-1348691643_thumb.jpg

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-mi plac disputele astea "supersport" despre tourere puturoase..gen 5000 km..intr-o saptamana!!!

 

Bravo voua si la mai multe excursii de genul asta.

Eu am facut pe ZZR 4 ture de tipul celei pe care ne-o afisezi si am extrem de multumit, de motor + peisaje.

Mergand pe aceleasi drumuri cu GTR, pur si simplu constat niste diferente. Nu impun nimanui parerile mele, ci doar vorbesc in cunostinta de cauza.

Ca sa nu ma refer la tine, ci la propria persoana, aceeasi 5000 km facuti in altfel de sa, mi-au facut o placere si mai mare. Am luat motocicleta in iunie si acum am 8000 km.

Ar fi absurd (si sper ca nu esti vreun fanatic cum s-au mai vazut pe aici) sa sustii ca nu exista motocicleta mai grozava ca a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu bre sa vorbesti la tine acasa, ca nu-mi amintesc sa fi facut scoala impreuna.

Iar despre motociclete crede-ma ca stiu ce vorbesc. Manevrabilitatea vine in primul rand din pozitia in sa si inaltimea centrului de greutate. De-aia la curbe de viteza mica o supermoto cu cauciucuri de strada bate orice sportiva.

 

 

Imi cer scuze daca te-a deranjat felul in care m-am adresat. Referitor la manevrabilitatea gtr vs zzr, permite-mi sa nu te cred. Nu pot decat sa trag concluzia ca ai folosit zzr-ul strict in regim touring si acum pe noua motocicleta, in acelas regim de utilizare, beneficiezi de confort la superlativ de unde rezulta o mai mare placere in saua gtr-ului.

 

Vreau sa precizez ca acest post nu este scris de "vreun fanatic cum s-a mai vazut pe aici".Dupa ~ 45 mii km in saua Busei, sa stii ca am ajuns si eu la concluzia ca exista motocicleta mai grozava decat a mea, tocmai de aceea as vrea sezonul viitor sa trec la italience.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoretele de genul asta (ZZR,Busa,XX) au fost create pentru top speed si cea mai buna acceleratie, dar sunt folosite si de cei care mai vor sa simta caracteristicile unei sportive insa ori au de carat cate o pasagera, ori mai pleaca la plimbari mai lungi, ori au un gabarit care nu le permite sa-si ia sportive.

 

Eu nu am mers cu ZZR-ul, dar am mers cu Busa si XX. Am XX-ul unui prieten la mine si ma dau cu el zilele astea. NICIODATA nu cred ca voi dori o motocicleta mai confortabila decat un XX sau Busa! E chestie de gust si de temperament. Eu inca jinduiesc dupa ceva sportive, deci pe un GTR nu am sa ma urc prea curand.

La fel, pe Busa se poate face touring linistit, ZZR-ul se zice ca e chiar mai confortabil, asa ca producatorii stiu ei ce fac, nu e numai reclama.

 

Ma vad oricand detinand o Busa sau un XX, probabil si un ZZR. Constientizez ca sunt un pic prea grele si ca n-o sa ma pot da la fel de tare cum ma dau acum pe curbe cu ZX9, dar generatia actuala de sportive nu-mi mai permite mersul cat de cat confortabil la touring si cu pasager cum o fac acum cu ZX9-le.

 

M-am dat de curiozitate cu 1600GTL de la BMW, ca zicem ca e mai bine sa mergi confortabil. Daca mi-ar trebui o motoreta atat de confortabila as lua masina si as pune motociclismul in cui!:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare o tine pe a lui, ca asa-i romanul, priceput la toate.

Daca cititi ceea ce am scris eu, nu cred ca am pomenit cuvantul confort.

Am vorbit de MANEVRABILITATE LA VITEZA MICA. Adica acolo unde nu poti sa te inclini ca sa iei curba, ci faci manevra din ghidon, eventual bracat la maxim.

Ca de exemplu pe Stelvio, daca tot s-a amestecat Hayabusa calatoare pe topicul de ZZR.

Plus ca nu inteleg de unde placerea de a te contrazice cu cineva care a mers si a detinut ambele modele, din moment ce nici unul din voi nu a pus mina nici pe ZZR, nici pe GTR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, ca sa-l citez pe Stege: Dupa un drum lung cu sportiva, intri in camera (sau intinzi cortul) si te culci. Poate reusesti sa manaci ceva inainte.

 

 

: Dupa un drum lung cu un Touring, intinzi cortul(sau iti inchiriezi camera), iesi sa bei-mananci ceva,ai chef de viata si sunt toate se termina tarziu in noapte cu un somn bun sau cu un F*thai. Asta e diferenta. Nu stiu cate mobre sau feluri de mobre ai probat dar eu pot spune ca sunt unul dintre norocosii care le-au incercat aproape pe toate(ma refer aici la tipuri de mobre).

 

In masina ma plictisesc crunt si dupa cateva sute de km ma ia somnul, deci nu e neaparat o optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo voua si la mai multe excursii de genul asta.

Eu am facut pe ZZR 4 ture de tipul celei pe care ne-o afisezi si am extrem de multumit, de motor + peisaje.

Mergand pe aceleasi drumuri cu GTR, pur si simplu constat niste diferente. Nu impun nimanui parerile mele, ci doar vorbesc in cunostinta de cauza.

Ca sa nu ma refer la tine, ci la propria persoana, aceeasi 5000 km facuti in altfel de sa, mi-au facut o placere si mai mare. Am luat motocicleta in iunie si acum am 8000 km.

Ar fi absurd (si sper ca nu esti vreun fanatic cum s-au mai vazut pe aici) sa sustii ca nu exista motocicleta mai grozava ca a ta.

Intr-una din zile (de fapt noaptea) am sa te astept la rascruce ca sa-ti sutesc mobra. You have been warned.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus un link cu un review, din multele pe care le-am vazut pe net de cand a iesit modelul asta de ZZR 2012.

Daca batalia asta intre producatori, Kawa si Suzuki, aduce imagine si doar atat nu ma pot pronunta.

 

Cand am sa conduc un ZZR am sa ma pronunt, pana atunci pot doar sa zic ca Busa e un model sport-touring excelent, nu e buna pentru curbe stranse, dar cam atat. In linie dreapta si pe curbe largi merge foarte bine, poate cara linistita pasager si bagaje la viteze supersonice. SI nici nu consuma mult. E un model inutil?Nu cred. Se pacalesc toti posesorii singuri si le-ar sta mai bine pe un touring adevarat?Iar nu cred.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoretele de genul asta (ZZR,Busa,XX) au fost create pentru top speed si cea mai buna acceleratie, dar sunt folosite si de cei care mai vor sa simta caracteristicile unei sportive insa ori au de carat cate o pasagera, ori mai pleaca la plimbari mai lungi, ori au un gabarit care nu le permite sa-si ia sportive.

 

Eu nu am mers cu ZZR-ul, dar am mers cu Busa si XX. Am XX-ul unui prieten la mine si ma dau cu el zilele astea. NICIODATA nu cred ca voi dori o motocicleta mai confortabila decat un XX sau Busa! E chestie de gust si de temperament. Eu inca jinduiesc dupa ceva sportive, deci pe un GTR nu am sa ma urc prea curand.

La fel, pe Busa se poate face touring linistit, ZZR-ul se zice ca e chiar mai confortabil, asa ca producatorii stiu ei ce fac, nu e numai reclama.

 

Ma vad oricand detinand o Busa sau un XX, probabil si un ZZR. Constientizez ca sunt un pic prea grele si ca n-o sa ma pot da la fel de tare cum ma dau acum pe curbe cu ZX9, dar generatia actuala de sportive nu-mi mai permite mersul cat de cat confortabil la touring si cu pasager cum o fac acum cu ZX9-le.

 

M-am dat de curiozitate cu 1600GTL de la BMW, ca zicem ca e mai bine sa mergi confortabil. Daca mi-ar trebui o motoreta atat de confortabila as lua masina si as pune motociclismul in cui!:laugh:

 

 

de acord total.....!!!

 

Am vorbit de MANEVRABILITATE LA VITEZA MICA. Adica acolo unde nu poti sa te inclini ca sa iei curba, ci faci manevra din ghidon, eventual bracat la maxim.

Ca de exemplu pe Stelvio, daca tot s-a amestecat Hayabusa calatoare pe topicul de ZZR.

 

nu vreau sa fiu rautacios, nici sa par superior.....dar decat curbele pe loc se iau din ghidon!!

 

uite asta e o guma data pe stalle, stelvio, gavia si pordoi cu pasager si bagaje!!!...pentru confort exista intercity si avion!!

post-11437-0-06743800-1348790842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord total.....!!!

 

 

 

nu vreau sa fiu rautacios, nici sa par superior.....dar decat curbele pe loc se iau din ghidon!!

 

uite asta e o guma data pe stalle, stelvio, gavia si pordoi cu pasager si bagaje!!!...pentru confort exista intercity si avion!!

 

Nu esti nici rautacios, nici superior, ci pur si simplu amuzant. Chiar as fi curios sa vad cum te inclini tu de tare la 10 kmh (nu uita aparatul foto, sa vedem si noi cum e lucrata Hayabusa pe dedesubt).

Si, ca sa fiu eu rautacios, se adevereste inca o data bancul cu argesenii nascuti prin cezariana.

Nu stiu de ce nu va place unora sa ramaneti in limitele bunului simt, s-a umplut tara de raceri. Poate e cazul sa mai ascultati si de cei care s-au mai copt la minte, nu cred ca dauneaza. Sau daca nu esti de acord, macar nu te da in spectacol.

 

 

Aici sigur n-ai tocit caucicul. Pe propria ta poza de pe Stelvio, observ ca luai curba ca toata lumea, intrand pe contrasens si mergand in viraj cu maxim 20 kmh. Sau poate doar ai incetinit pentru poza, sa nu iasa miscata, asta era de fapt.

post-15375-0-33123200-1348803642_thumb.jpg

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis nimic de raceri....din contra sustin ca asa zisele hyperbikes sunt de fapt niste mobre touring sport..cu mari rezerve de putere..si cuplu din ture mici...lucru super avantajos in excursii!!...

 

fiecare merge cu ce vrea si cu ce poate,,,important e sa mergi!!! sunt oameni care au facut inconjurul lumii pe R1....asa ca ...nu-ti trebuie touring dedicat. daca tie iti place mai mult Gtr-ul ..foarte bine..nu trebuie sa incerci sa ne convingi ca noi suntem masochisti si tu detii adevarul suprem!!

 

eu zic ca mi-am pastrat bunul simt..si nu vad ce importanta are aici zona unde te-ai nascut...sau modul cum ai vazut lumina zilei!

 

cat despre poza cu pricina....astea sunt cele dinaintea ei!!

post-11437-0-42341800-1348851626_thumb.jpg

post-11437-0-72017200-1348851660_thumb.jpg

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari ,

 

As vrea sa scru si eu cate ceva ca proaspat posesor de ZZR1400 . Un fel de review al meu personal dupa primii 5000 de km cu el . Am citit aseara aici si cred ca vine in continuarea discutiilor dar in primul rand ,asa cum am zis , e un review. L-am cumparat de la Vlad in iunie (textex) ,de altfel un tip foarte corect si cu experienta in ale motociclismului.

 

Sa trec la bestie acum .E posibil sa fiu subiectiv pe alocuri :)Am inceput sa ne imprietenim dupa ce l-am dat pe jos. Blocare fata. Motocicleta este formidabila cu tot cu putinele minusuri pe care le are, sau le-as numi mai degraba paradoxuri. Incep cu ele. Nu trage in ture joase. E

post-18891-0-44043100-1349593261_thumb.jpg

post-18891-0-33154000-1349593278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e de fapt tot ce am vrut sa scriu .

 

Salutari ,

 

As vrea sa scru si eu cate ceva ca proaspat posesor de ZZR1400 . Un fel de review al meu personal dupa primii 5000 de km cu el . Am citit aseara aici si cred ca vine in continuarea discutiilor dar in primul rand ,asa cum am zis , e un review. L-am cumparat de la Vlad in iunie (textex) ,de altfel un tip foarte corect si cu experienta in ale motociclismului. Ii multumesc din nou ,o motoreta super ingrijita.

 

Sa trec la bestie acum .E posibil sa fiu subiectiv pe alocuri :)Am inceput sa ne imprietenim dupa ce l-am dat pe jos. Blocare fata. Motocicleta este formidabila cu tot cu putinele minusuri pe care le are, sau le-as numi mai degraba paradoxuri. Incep cu ele. Nu trage in ture joase. E ca una de 600 aproape. Ca sa depasesti ,cel putin in stilul meu de mers ,daca nu esti la 5000 de ture ,schimbi in jos. Se incalzeste mult in oras ,ajunge si la 4 din 4 casi grafic ,fara sa dea high. Nu prea ii place sa stea subturata, de altfel consumul mediu sta la fel ori ca mergi incet ori ca mai tragi de gaz, si anume 6.2 . In afara ma refer,ca acolo merg 90% din timp. Inca nu pot lua cu ea serpentinele si acele de par asa cum as vrea de tare .Nu prea imi iese si nu vreau sa fortez inca. Cu FZ6n le luam cu 40 chiar si 50 la ora ,acum decat cu 30. Se incrie mai greu la viteze mici pe curbe stranse ca un naked mic sau ca o vitezana mai usoara. Dar pe undneva e normal,nu va asteptati sa fie asa flickable ca ceva dedicat. Fiecare este facuta pentru ceva pana la urma. Si da ,ZZR-ul face bine ceea ce trebuie. Si acum sa incep si cu partile bune,ca destul am fost rau. Este exact ce vroiam si respecta mot a mot denumirea "Sport Touring" .Asta am si vrut . Imi place touringul dar nu puteam renunta la sport. Sport era si naked-ul meu ,cu care mai mult faceam touring ,insa acolo nu excela deloc. Imi plac mult si ss-urile . Eram aproape sa imi iau ceva ,insa ,la fel, nu aceea nu facea partea de touring ,si aici ma refer la pozitie si consum. De ce zic consum va explic imediat. Cand scap cu zzr pe portiuni de autostrada sau drumuri bune merg cu viteza ,insemnand 180-200 cu consum de 6-6.5 pt 180 si 7-7.5 pt 200 . Trage foarte lin dar atat puternic incat te trezesti cu viteza prea mare pt o noua curba. Ieri am facut un Sibiu dus -intors pe valea oltului . La intoarcere am facut 2,5 ore de la iesire Sibiu pana in Bucuresti. Vorbesc serios, fara mers periculos si cu drum oarecum liber pe alocuri.(cu depasiri pe linia continua).Nu am ce sa ii cer mai mult la acest capitol. Provocarea este sa te stapanesti pe tine in dozarea puterii . Ziceam ca trage lin in ture joase. Da,dar si cand incepe sa traga sa te tii nenica. Incepand cu 6000 parca ii mai porneste un motor. E avion ,sa folosesc un cliseu invechit. Depasirile au devenit un deliciu, face minuni in treapta 3 pe drumuri inghesuite. Pe curbe largi si in general pe drum sta f bine . Adora curbele mai largi (treapta 4 ,3 ) dar si mai inguste si interminabile .Acolo daca ai cojones tragi de gaz in tr 2 .Inca nu prea fac asta. Iese in curba ca o racheta ,se indreapta si apoi toata puterea este livrata instant . Nu am avut miar ss dar am mers si pe ss 600 si pe 1000 . SS-ul e mai agresiv si luvreaza puterea mai de jos ,e mereu acolo ,agresiv .Am mers la drum . Am fost intrecut pe curbe ami stranse de treapta 2,3 de ss.Dar la iesire cand tragi de gaz il lasi in spate.

Si in linie dreapta la fel. Pe mine daca ma intrebati ,zzr mi se pare mai mult sport decat touring .un sport mare ,de aici si caracterul nu asa jucaus. Ca si distante ,am mers cel mai mult 730 km intr-o zi fully loaded. Obositor dar nu esti terminat. Cum zicea Gixu' mai faci si altele. Cand merg singur sunt si mai ok. Iti da o amorteala in incheieturi si niste muschi ai gatului lucrati un pic . Ceea ce e super ok. Cum spunea si Niko, si sunt de acord , este pana la urma o chestiune de preferinta, de temperament poate. Am mers km intregi cu anturaj format din varadero,ktm, v-strom .F bune pt ceea ce fac ele ,dar nu sunt sport.

 

Atasez si doua poze cu el si anvelopa spate,am vazut ca se poarta :) Sper sa se vada urmele .Inca mai am de lucru dar sunt pe drumul cel bun zic eu :)Ne intelegem din ce in ce mai bine. Nu e ca cel de 180 ,e mai mult de munca aici ,mai tricky :D

 

O intrebare pt posesori sau fosti posesori. Al meu este limitat intr-a 6 -a la 8k.Cred ca si pe tr1 si 2 pe la 10500-11.000.Merge cu top speed de doar 240. Cum o pot scoate ? La Kawasaki ,sau poate TNG ma poate ajuta>? Am auzit lucruri bune despre el.

 

 

Sa ne auzim cu bine si sa ne vedem pe drumuri .

 

Bafta!

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca George TNG te poate ajuta. Cu partea cu trasul de jos stii ca o poti rezolva usor. Modelele 2006-2007 au fost limitate pana la 6000 de ture pentru ca atunci Kawasaki s-a gandit ca nu e bine sa dea atata putere de jos.

Apoi au aparut comparativele cu Busa si toti s-au plans ca ZZR-ul nu trage de jos. Asa ca in 2008 au rezolvat problema si au setat motorul la fel ca la Busa, cred ca au suprapus diagramele de putere si cuplu si cand s-au suprapus au zis ,gata, e bine!:bigstar:

 

Dar posesorii de 2006-2007 pot face imediat modificarea printr-o manevra care in engleza se numeste "remove the secondary butterflies", eu sunt mai atehnic, nu stiu daca chestiile astea care trebuie scoase sunt niste clapete in toba sau unde or fi,dar George stie sigur.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate scoate STV,se verifica,regleaza injectia,se elimina PAIR valve, si eu zic ca nu o sa mai spui ca nu trage zx14...

Sunt curios daca al tau pierde ulei pe la capacul de la axele cu came....este o problema a lor....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...