dusa cu cx Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Pt cei ce au CX-uri A,B am piese ramase care nu se potrivesc la mine la E. Le dau ieftin ca nu am ce face cu ele sau pe schimb cu ceva folositor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 CX Multi nu au vazut decat in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 am avut cx 500 , le-am iubit mereu, pe mobile de , de multe ori incep cu cx 500.........este prima mea dragoste......acum ai cx 500 e?poti sa spui cate ceva despre ea?de fapt spune cat de multe , citesc eu pentru toti motociclistii din lume//////////// Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Salutare ..........la toti posesorii de CX . Am avut si eu , acum mi-am luat un SILVER WINGS , de fapt un cx mai imbracat......Am fost foarte multumit de cx, dar era cam mic ptr. mine.....l-am dat la un vecin care vrea sa-l dea si el ca nu mai are bani, (are si un motor de schimb,cadru, sa, coarne,partea din spate, etc).....poate e interesat cineva ? Ca incheiere imi place ca aud vb. bune despre cx si as vrea sa mai comunicam si despre modelul GL pe care-l calaresc acum si sunt f. multumit ......Am sa incerc sa pun ceva poze. Salutare la toti si un an bogat in benzina si drumuri bune Salutare. Am si eu un Gl 500 si imi place la nebunie. Ester foarte confortabila (si pt cel din spate) si se manevreaza destul de usor pt cele 240 kg ale lui (mai greu e cu ridicatul de jos cand am scapat'o). Cam care ar fi cele mai importante probleme care apar la un GL din 82. As dori sa stiu cate modele de GL sunt prin tara, deoarece am auzit ca e destul de rar modelul (sper sa nu ma fi inselat). Asfalt uscat. Mesaj completat Frati motociclisti posesori de CX sau GL. Am un grande problemas. Mi'am pierdut cheile de la coburile de bagaje si cea mai importanta cheia de la busonul rezervorului de benzina. Stiu doar ca am inchis cobul si dupa nu mai retin ce'am facut cu cheile. Le'am cautat de nebun, am fost de 3 ori la locul unde le'am vazut ultima oara dar au disparut. Cheia din contact era introbagata in contact si pe ea n'am pierdut'o. Partea proasta este ca deja sunt pe rezerva, deci daca nu gasesc cheile la revedere plimbare cu motocicleta. Culmea ironiei e ca am copie originala de la cea de contact nu si de la celelalte. Deci cam care ar fi solutiile? M'am gandit sa caut un buson de schimb cu tot cu cheie si pe asta sa il scot de pe rezervor. Un prieten mi'a zis sa bag benzina pe tzeava pe care iese. Da parca n'as da rezervorul jos de pe ea. Un mulaj al busonului se poate face? Sa se faca cheia dupa acel mulaj. Va rog da'ti'mi o mana sau un picior de ajutor sa ies din problema. Sper uichendul asta sa le gasesc ca pe 1 octombrie se termina sezonul pt mine. Multumesc mult. Editat August 4, 2009 de pomo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 salutare tuturor. V-o prezint pe Akutagawa, o Honda CX 500 din 30 martie 1978 (...cu 6 zile mare ca mine). Am cumparat-o din Olanda cu 500 de euro. La 130-140 (viteza mea de croaziera) toarce minunat si se tine pe sosea incredibil de bine (bine, ca are si numai fier serios pe ea, nu plastice). Urca pana in 185 fara probleme. Este uimitor contrastul intre aerul modest si cumsecade de batranica - atunci cand e parcata - si atitudinea/tinuta agresiva de pe sosea. Am avut un Intruder 800 inainte si credeti-ma ca necesita mai multa atentie/concentrare la drum decat actuala mea doamna. Pur si simplu actuala imi inspira incredere. Trebuie sa urcati pe una sa vedeti cu cata naturalete si dexteritate croseteaza drumuri, indiferent de textura si consistenta. Dupa ce parchezi te uiti ca prostul cum redevine cuminte si modesta, nu-ti vine sa crezi ce tocmai a facut... D.p.d.v. al constructiei iar sunt incantat: nu poti sa o ignori total (mai verifici si tu un ulei, o atentie) dar nici nu trebuie sa mergi panicat si obsedat de calitatea fierului, cum te conditioneaza multe din motoarele moderne din plastic, E-uri, transpiratie de robot si formule de business chinezesti (imi bat tachetii ? aoleo, carburatoarele !.. daca ma lasa releul ? cilindrii sunt in regula ? vai, aprinderea e sensibila, etc.) Nu a fost gandita pentru performanta (viteza, timp si mod de raspuns la manevre), dar au lasat o marja de siguranta pentru cei mai agresivi. Nu a fost gandita sa adormi in ea ca-n choper-e sau in actualele touring-uri, dar au lasat o marja de siguranta pentru cei care vor sa se relaxeze. A fost gandita sa te slujeasca cu fidelitate multi ani si multi kilometri. Nu-ti acapareaza toata atentia dar nici nu te lasa sa o folosesti strict ca pe un vehicul. Tot ce pretinde este sa nu scuipi seminte langa ea si sa o scoti in lume cat mai des. Cu ultima parte te cam bate la cp, dar crede-ma ca iti face o favoare. sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 salutare tuturor. V-o prezint pe Akutagawa, o Honda CX 500 din 30 martie 1978 (...cu 6 zile mare ca mine). Am cumparat-o din Olanda cu 500 de euro. La 130-140 (viteza mea de croaziera) toarce minunat si se tine pe sosea incredibil de bine (bine, ca are si numai fier serios pe ea, nu plastice). Urca pana in 185 fara probleme. Este uimitor contrastul intre aerul modest si cumsecade de batranica - atunci cand e parcata - si atitudinea/tinuta agresiva de pe sosea. Am avut un Intruder 800 inainte si credeti-ma ca necesita mai multa atentie/concentrare la drum decat actuala mea doamna. Pur si simplu actuala imi inspira incredere. Trebuie sa urcati pe una sa vedeti cu cata naturalete si dexteritate croseteaza drumuri, indiferent de textura si consistenta. Dupa ce parchezi te uiti ca prostul cum redevine cuminte si modesta, nu-ti vine sa crezi ce tocmai a facut... D.p.d.v. al constructiei iar sunt incantat: nu poti sa o ignori total (mai verifici si tu un ulei, o atentie) dar nici nu trebuie sa mergi panicat si obsedat de calitatea fierului, cum te conditioneaza multe din motoarele moderne din plastic, E-uri, transpiratie de robot si formule de business chinezesti (imi bat tachetii ? aoleo, carburatoarele !.. daca ma lasa releul ? cilindrii sunt in regula ? vai, aprinderea e sensibila, etc.) Nu a fost gandita pentru performanta (viteza, timp si mod de raspuns la manevre), dar au lasat o marja de siguranta pentru cei mai agresivi. Nu a fost gandita sa adormi in ea ca-n choper-e sau in actualele touring-uri, dar au lasat o marja de siguranta pentru cei care vor sa se relaxeze. prima dragoste nu se uita.........am iubit si iubesc in continuare cx ......am avut multe alte motociclete dar cx va ramane pentru totdeauna motoreta sufletului meu......spunea un damblagiu englez parca de cx -uri , nu putine, cu 300 de mii demile facute, exista o legenda despre un cx cu 1 milion de km....sau mile, nu maistiu.........ce frumos si rapid urca in ture........o sa vand supertenere si , cine stie, poate pe undeva prin germania , asteapta sa fie cumparat un vechi cx 500 , si poate o sa-lk iau eu, cu toate ca vine iarna, mai vine un prunc pe lume [ nr 6], trebuie lemne, sobe, camere reparate, copii inscrisi la scoala, gradinita, si multe altele........ma bucur pentru tine si motoreta ta,imi face placere sa aud ca si altii ,mai tineri , sunt indragostit de cx 500......doi englezi , normali, au parasit slujbe, case , prieteni , si au plecat in lume, 17 ani, cu un cx 500......nici lor nu le venea sa creada la inceput ca motoreta va face fata , au parcurs cu ea 250 de mii de km.......viva las vegas!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Va salut. Mi-am adus micuta in Romania. 2350 km fara absolut nici o problema. 170-180 km/h in Germania, 139 in Austria si Ungaria, 70 (ca medie, timp/drumuri proaste) in Romania. Tot in Romania, pe motiv de drumuri si mentalitate era sa mor de doua ori intre Timisoara si Deva si o data pe DN1 (+ a inceput sa-mi planga un amortizor + mi-am pierdut un capac lateral, asa ca bateria e total expusa). Dar e ok. S-a comportat admirabil. Nu mi-e clar ca am facut bine ca am adus-o aici dar sper sa o hranesc in curand cu drumurile cu care s-a obisnuit (adica cele olandeze, best of-ul din tot ce am vazut). A, sa nu uit sa intreb: un mecanic pasionat de CX500 avem ? sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 felicitari Sabin, bine ai venit, arata foarte bine, unii ar zice ca-i un BMW japonez, dar este mult peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Mai am ceva piese pt aeria A sau B cum este al tau. Marius Dusa 0724 296 269 Cx are vit constructiva max 170 Mesaj completat Mai am ceva piese pt aeria A sau B cum este al tau. Marius Dusa 0724 296 269 Cx are vit constructiva max 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 [salut sunt strain prin aceasta zona dar am indraznit sa vin cu o rugamninte si o intrebare ... problema sta in felul urmator : statorul de la batrana mea honda (honda VT700C Shasow din 1987) s-a ars. pe net am gasit ca se potriveste si cel de la : Street Motorcycle: HONDA CX500T Turbo, 82 Replaces OE Number(s): 31120-MC7-005 • Street Motorcycle: HONDA CX500C Custom, 80-82 Replaces OE Number(s): 31120-MA1-005 • Street Motorcycle: HONDA CX500D Deluxe, 80-81 Replaces OE Number(s): 31120-MA1-005 • Street Motorcycle: HONDA CX650C, 83 Replaces OE Number(s): 31120-MA1-005 • Street Motorcycle: HONDA CX650T Turbo, 83 statorul original pt modelul meu de honda scoate 300W/4000RPM (INFORMATIE DE PE NET.). pe cei care ma pot ajuta cu o informatie despre copatibilitatea statoarelor intre aceste modele sau care au cunosc pe cineva care dezmembreaza asa ceva ii rog sa imi faca un PM sau un sms la 0726701197 pentru a nu ocupa zona voasta cu discutii privitoare la un chopper. astept raspunsurile voastre. multumesc anticipat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Se vinde cx-ul +multe piese . 0727 735 392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Va salut. Mi-am adus micuta in Romania. 2350 km fara absolut nici o problema. 170-180 km/h in Germania, 139 in Austria si Ungaria, 70 (ca medie, timp/drumuri proaste) in Romania. Tot in Romania, pe motiv de drumuri si mentalitate era sa mor de doua ori intre Timisoara si Deva si o data pe DN1 (+ a inceput sa-mi planga un amortizor + mi-am pierdut un capac lateral, asa ca bateria e total expusa). Dar e ok. S-a comportat admirabil. Nu mi-e clar ca am facut bine ca am adus-o aici dar sper sa o hranesc in curand cu drumurile cu care s-a obisnuit (adica cele olandeze, best of-ul din tot ce am vazut). A, sa nu uit sa intreb: un mecanic pasionat de CX500 avem ? sabin Salutare. Sa'ti traiasca CX'ul. Am o intrebare legata de cricul lateral al motocicletei. La tine sta singur cand il pui? La GL'ul meu sare cand ridic motorul si daca nu il asez bine cade motocicleta, am patit'o de cateva ori. Oare a'si putea sa ii fac si eu ceva sa ramana pe pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Asa este gandit sa functioneze. Cand o lasi pe cric il tii cu piciorul pana isi lasa greutatea pe el.(Cred ca stii deja acest lucru) Este mai bine asa pt ca nu ai contact la cric cum au moto mai noi si risti sa pleci cu el dechis.Mai ai avantajul cricului central pe care este bine sa il folosesti cand o lasi mai mult timp intr-un loc . Numai bine Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoriMotonari Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salutare Am o intrebare legata de cricul lateral al motocicletei. La tine sta singur cand il pui? La mine sta singur dar are in schimb alta buba - mi se pare prea scurt si motocicleta este prea inclinata asa ca nu il folosesc decat temporar, pana imi urc bestioara pe cricul central. Avand in vedere densitatea de maidanezi jucausi, copii cretini, precum si asfaltul in panta (intr-un unghi total random) nu ma incumet sa-mi las motorul intr-o rana nici macar pentru 10 minute. sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) Asa este gandit sa functioneze.Cand o lasi pe cric il tii cu piciorul pana isi lasa greutatea pe el.(Cred ca stii deja acest lucru) Este mai bine asa pt ca nu ai contact la cric cum au moto mai noi si risti sa pleci cu el dechis.Mai ai avantajul cricului central pe care este bine sa il folosesti cand o lasi mai mult timp intr-un loc . Numai bine Marius Stiu lucrul asta da uneori ma enerveaza, daca e un teren mai ciudat o scap mai mult ca sigur. Singura solutie e sa ma dau jos de pe ea si apoi sa o asez pe cricul lateral. Acum alternez si eu cu cricurile, uneori o las pe cel central ateori pe cel lateral, dar in garaj tot timpul pe cel central. Japonezii nu sunt prosti. Chestia e ca deja m'am obisuit cu el asa si daca ii fac vreo schimbare, sa il fac sa stea, o sa plec mai mult ca sigur cu el, asa ca il las asa. Mesaj completat Salutare La mine sta singur dar are in schimb alta buba - mi se pare prea scurt si motocicleta este prea inclinata asa ca nu il folosesc decat temporar, pana imi urc bestioara pe cricul central. Avand in vedere densitatea de maidanezi jucausi, copii cretini, precum si asfaltul in panta (intr-un unghi total random) nu ma incumet sa-mi las motorul intr-o rana nici macar pentru 10 minute. sabin Daca e cricul ei original, mie imi pare a fi, nu ai de ce sa iti fie frica, asa sta ea, foarte lasata. Gandeste'te cum se vede cand imi las eu motorul cu dita carena pe o parte, ti se pare ca pica instantaneu. Taica'miu s'a speriat de cateva ori la treaba asta. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea multi km de'acum incolo. Mesaj completat Se vinde cx-ul +multe piese .0727 735 392 Acum am observat ca ai frana pe disc pe spate la CX'ul tau. Tu i'ai facut modificarea? Editat Octombrie 23, 2009 de pomo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Asa este din fabrica. Ambele roti sunt pe 18 si cu disc pe spate si 2 discuri mai mari pe fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Asa este din fabrica.Ambele roti sunt pe 18 si cu disc pe spate si 2 discuri mai mari pe fata . Din ce an e CX'ul tau? GL'ul meu din 82 are tambur pe spate de asta te'am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Se vinde cx-ul +multe piese .0727 735 392 Am pus anuntul pe bike-shop.putem face poze sa vedeti mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacu Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Am de vanzare foarte multe piese de Honda CX 500 . Nu prea stau pe forum , dar ma puteti contacta la tel 0745821815 ( Dacu ,Arad ) . Sarbatori fericite si un an nou mai bun la toata lumea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walker Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 SE VINDE MARE PARTE DIN GARAJ... Adica: KAWASAKI en 500 c, an 97, pret 2500 euro; honda vf 750 custom, an 82, pret 2200 euro; HONDA silverwing, an 83, pret 2000 euro; Preturile usor negociabil... Ceva poze in ordinea anuntului... tel. 0744909565 Mesaj completat Salut .....mai ai cx ? Ma intereseaza un telescop spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cum am scris si mai de mult ,se vinde Cx. Ma-m apucat de construit si o dau si la schimb pe diverse acum daca e cazul. Am pus aici pt ca nu este valabil pt oricine .Doar pt cei ce cunosc sau recomanda pt prieteni. Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Nou proprietar de CX care va suferii unele modificari . Se adauga la " viitoare proiecte in curs de desfasurare " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Fratilor, am nevoie de ceva ajutor... Un amic vrea sa regleze supapele la un cx500 Eurosport din '82, si m-am oferit ca fac eu treaba. Din ce am citit in manual(e) si pe net, par sa fie diferite valori pentru admisie si evacuare(normal ca sunt diferite jocurile intre admisie si evacuare, eu ma refer la specificatii diferite de la manual la manual). Asta ca asta, dar nu sunt multiplu de 0.05, cum am eu lerele. Nu e prima data cand fac supape, stiu cat de important e sa fie facute corect. Am inteles procedeul specific cx-ului, dar cum fac sa obtin valorile alea gen 0.08 pentru care nu am lera? Ce sa fac, sa vad ca aia de 0.10 intra si aia de 0.05 nu? Si inca ceva, ziceau astia la un moment dat pe net, ceva de reglatu intinzatorului la ceva lant. Ce stiti despre ala? Are de-a face cu reglatu supapelor sau e doar o chestie buna de facut cand faci si jocu la valve? Multam fain. Editat Aprilie 11, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Fratilor, am nevoie de ceva ajutor... Un amic vrea sa regleze supapele la un cx500 Eurosport din '82, si m-am oferit ca fac eu treaba. Din ce am citit in manual(e) si pe net, par sa fie diferite valori pentru admisie si evacuare(normal ca sunt diferite jocurile intre admisie si evacuare, eu ma refer la specificatii diferite de la manual la manual). Asta ca asta, dar nu sunt multiplu de 0.05, cum am eu lerele. Nu e prima data cand fac supape, stiu cat de important e sa fie facute corect. Am inteles procedeul specific cx-ului, dar cum fac sa obtin valorile alea gen 0.08 pentru care nu am lera? Ce sa fac, sa vad ca aia de 0.10 intra si aia de 0.05 nu? Si inca ceva, ziceau astia la un moment dat pe net, ceva de reglatu intinzatorului la ceva lant. Ce stiti despre ala? Are de-a face cu reglatu supapelor sau e doar o chestie buna de facut cand faci si jocu la valve? Multam fain. Sunt lere care au 0.08; 0,09; 0,10 etc ... mai sunt pe louis niste lere facute doar cu dimensiuni mici (10003975) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Multam. Intre timp am rezolvat problema, am luat lerele de pe louis, specurile sunt 0.08 mm la admisie si 0.1mm la evacuare. Semnele de pe volanta mi-au dat putin de furca ca nu batea cu ce era in alea 2 manuale care le-am luat de pe net dar pana la urma o fost bine, TL si TR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.