Sari la conținut

Honda CBF 600F


Navaro
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Are cineva o Honda CBR 600F ? As vrea sa obtin o opinie despre ea ....Ma bate un gand si nu ma pot decide.

 

As fi recunoscator daca un posesor de Honda CBR 600F imi poate da un mesaj in prv la mihaileo@yahoo.com

 

Va salut again...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Pai pareri numai de bine.

Deh, sunt ele subiective ca asa i in tenis .

PE bune acum, in afara de F2 ( pc25 ) nu mi au placut cum arata suratele mai "noi " - nu ma intrebati de ce, chestie de gust.

 

Cum merge - eu zic BETON - vrei sa mergi usor, e superba, vrei sa "dai " in ea , te asculta .

 

Am ajuns la 180 si pe bune daca stiu cand.

 

Iar sunetul ..faceti un test, - pusa langa "concurenta " , pe bune, are un sound de ti umple sufletul .- si asta la un motor din '91.

 

 

Acu, ,eu sunt mai inalt si pe rr uri sau de astea mai noi raman fara urmasi ca mi le strivesc de rezervor - pe ea stau imparateste.

 

Cu 2 persoane se simte dar foarte putin ( ce trece de 6 -7000 ) deja e frumos cum trage .

Eu am frane racing si mi se pare ca merg super ( nu stiu cum e cu alea .."normale") asa ca il las pe altul.

 

BTW - ALO - cum e cu 230 media?:)cat iti consuma ?:wave:)Eu inca n am ajuns acolo si inca nu ma "incanta " ideea .dar..vedem

 

Hai CBR isti, din ce in ce mai bine

 

alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape de caracteristicile unei HORNET cu ceva "CAI PUTERE" mai putin

Hornetul e cel care are mai putini cai.Eu am un Hornet dar dar inca nu am facut primul schimb de uleu si nu pet sa va zic cum merge. Poate de saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea propie si personala .

Am un CBR 600 F 2 ca motorizare , F3 ca aspect ( carene de F3 ) .

Diferentele dintre cele 2 sunt oricum mai mult pe parte optica ; in afara de acestea ar mai fi - discurile de frina mai mari , km-traj fara cablu , bordul putin schimbat .

Despre motocicleta mea pot sa spun ca este ceea ce mi-am dorit - usor de manevrat ( pt oras e un mare + ) , pozitie destul de comoda pt un speed , cutie foarte exacta , frine excelente ( si nu am conducte racing ) , ciclistica buna ( se inscrie bine in curbe ) .

Ca sprint nu stiu ca inca nu am curaj sa ii dau tare de pe loc dar ca top speed eu am mers cu 210 atunci cand inca mai aveam cablu la kilometraj ( speram cu ajutorul lui hadess ca saptamina asta vine si un alt cablu de km ) , intre timp am inceput sa mi urc in ture :wave: .

Daca aveti intrebari , trageti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

titlul topicului este CBF, NU CBR :(

 

parerea mea: m-am dat cu CBF cînd am lasat Hornet-ul (900) la inspectie si pot spune ca-i puturoasa

... acu' sa nu-mi veniti cu argumentul ca ... ma dau jos de pe 900 si ma urc pe 600, ca nu tine :)

Hornet-ul de 600 da clasa la CBF ... cu bataie :crack:

 

de consum nu ma exteriorizez ca :blbl: n-am mers nici macar un rezervor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

titlul topicului este CBF, NU CBR  :D

o fi, dar e gresit :crack: ...vezi un pic mai jos...

Salutare,

 

Are cineva o Honda CBR 600F ? As vrea sa obtin o opinie despre ea ....Ma bate un gand si nu ma pot decide.

 

As fi recunoscator daca un posesor de Honda CBR 600F imi poate da un mesaj in prv la mihaileo@yahoo.com

 

Va salut again...

Consumul in oras e in jur de 6,5 l, iar afara intre 4,8 si 6,5...depinde de pasager si felul in care mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

CBR600F

- cel mai fiabil motor sport

- cel mai prietenos motor sport (de 600 cmc)

- sigurul motor sport pe care vei putea face touring

- cea mai buna valoare la revanzare dintre toate motoarele sport

- cel mai bun pret in clasa 600 sport

 

Sper ca la anul sa-mi pot permite unul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumente la prietenos:

 

- Curba larga luata prost cu 130km/h, iesit de pe trasa, tendinta de intrat pe banda cealalta, chiar intr-o Dacie. Gadilat putin frana fata, iesit din kakao. :lol:

- Plecat la impresii la rugamintea fratelui, forja intr-a-ntaia, ambreiaj dat brusc drumul, normal - wheelie, kakao la koor cat incape, rezolvat problema prin lasarea gazului noroc ca nu m-a lasat sa fac tumbe.

 

In concluzie: saru' mana CBR :finger: :crack:

 

Fiabilitate..nu stiu inca, am numai vreo 3000 de km pe ea.

 

Touring? Hmm, poate, nu-s foarte convins, o sa incerc si altele, poate un VTR.

 

Cea mai buna valoare la revanzare, corect, la fel si pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR600F

- cel mai fiabil motor sport

- cel mai prietenos motor sport (de 600 cmc)

- sigurul motor sport pe care vei putea face touring

- cea mai buna valoare la revanzare dintre toate motoarele sport

- cel mai bun pret in clasa 600 sport

 

Sper ca la anul sa-mi pot permite unul....

 

daca ai ocazia, go for it :finger:

 

:lol: Posedat approx. 20k km un PC 19.

 

Dupa 6 ani cu Jawa 250, Simson si Dnepr, cautand un motor cu majoritatea "adjectivelor" citate, am ajuns evident la CBR 600 F. Leasing, evident, ca la majoritatea.

Pot totusi sa confirm "cel mai bun pret in clasa 600 sport" - daca se ia in considerare raportul calitate/pret. Pentru ca daca era sa iau pe ceva mai ieftin, era un GSXF. Dar fiind ca sunt fixat pe Honda, si avand CBR-ul legendara fiabilitate...

 

Din primii km m-am "potivit" cu motorul - "cel mai prietenos motor sport de 600 cmc" - check

De unde vine si calitate "Ideala pentru incepator/mediu" - check

SUPERB. Dintr-o data am descoperit o noua latura a motociclismului. Unde intram pe contrasens in curbe cu DNEPR la 90-100, luam cubele relaxat cu 120.

Unde vorbeam inainte de 100 kmh am inceput sa vorbesc de 200...

Ingaduitor, as mai adauga, intr-o anumita masura. Te lasa sa faci greseli destule, dar nu prea multe :D

Consum 6 - 11 /100 km , unde

drum in oras oras = 6,5 - 7 l

drum lung (regim de "touring" 120 kmh) 6 l

drum lung (regim de pus pielea-n bat - peste 230) - undeva la 11 l

 

Viteza maxima: putin peste 240 pe ceas, adica probabil max 220 reali. - fara tuning whatsoever

 

"sigurul motor sport pe care vei putea face touring" - aici nu sunt de-acord.

Touring la mine inseamna pana in 100 kmh - iar eu nu am putut sa fac nici o tura lunga cu viteze de croaziera sub 120 kmh, fara sa-l chinui.

Un motoras micut, care vrea ture la greu, nu prea ii place la pana in 4k RPM. Sa nu vorbim de sub 3000, in oras ai tendinta sa-l chinui la turatii de-astea mici. Mai in gluma, mai in serios: "Afumi bujiile" :lol: Oricum, scurtezi considerabil durata de viata a motorului...pur si simplu nu e facut sa mearga la ture mici. In oras l-am categorisit undeva la "aproape stresant". E super usor si ghidonarea e de nota 10. Dar ori acceleram, ori eram in frana/frana de motor.

Dar, daca vrei neaparat touring poti sa faci, trage cat de cat si "de jos".

 

Iar aici mai pot spune ca este destul de comod, si daca te gemuiesti cum treabuie dupa carene, nici nu te prea bate vantul :crack:

 

"cel mai fiabil motor sport" - eu as spune "cel mai fiabil motor din clasa 600" - contrar zicalei cu cat mai multe RPM cu atat se scurteaza viata motorului - am vazut CBR 600 F-uri care au ajuns la 150k km fara probleme - cu o ingrijire corespunzatoare. Nu prea lasa loc de comentarii, doar unul:

 

As dori sa avertizez asupra "impactului consumabilelor".

Schimb ulei la 4-5k (minim 30 RON/litru * 4 - ca mai trebuie sa completezi din cand in cand - 100-150 ml la 1k km). + filtru ulei (pana in 10 Eur)

Bujii (4*10+ RON),

Filtru de aer e ieftin (2-7 Eur)

etc.

 

si "semiconsumabile" -

kit transmisie (undeva la 200 Eur),

Intinzatorul lantului de distributie este iarasi considerat "consumabil" - boala la CBR-uri - pret: dunno

cauciucuri....in cel mai bun caz SH 30 Eur...noi 350EUR/ perechea.

 

De vandut, l-am vandut cu mult mai putin decat cu cat l-am luat, dar ce sa-i faci, leasing....

 

Dap, cam atat....se pune mai greu pe-o roata, ceea ce nu e neaparat rau, ca poti sa dai gaz maxim dintr-o data, fara sa te trezesti pe spate ;)

 

 

@ Runaway: de obicei cand pisti frana in curbe, LARGESTI arcul acesteia - deci cred ca alta e cauza fericitului incident. In curbe "la limita" nici macar frana de motor sa nu pui!

Stateam intre VTR 1000 si CBR 1000 - l-am luat pe al 2-lea, VTR-ul e mai mult sport decat touring, si are rezervorul mic (Firestorm & Co 18 l parca, cu rezerva cu tot)! (- SP2 - nu mai are problema rezervorului mic, dar tot prea sport este - si se cam plang "copilotii").

CBR 1000 insa, este o limuzina cu valente de supersport, iar daca ii pui un pinion mai mare pe spate..."numa razi"

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SRY - Am lasat gazu' dar tot incolo se ducea si chiar am gadilat putin frana fata. Eu asa tin minte din toata treaba, eram prea ocupat sa nu ma fixez pe Dacie, ca era tare rosie, plus inclinat mai tare motorul.

 

Oricum, pupa tata la ea de scumpa, ca m-a iertat la vreo 2-3 faze de cacao, dupa cum am mai zis, a fost chiar mai iertatoare decat o dezbracata de 400.

 

Kit-ul este vreo 160 de EUR la Louis, chiar m-am uitat ca vreau sa-l schimb spre primavara. E posibil ca intre timp sa mai fie o reducere, asa ca stau la panda :finger: . Intinzatorul nu stiu cat e desi si eu as avea nevoie de asa ceva. Mi-a zis cel de la care am luat motorul ca nu-i mare chestie, ca merge si-asa pana una alta, iar daca el a zis asa, asa o fi, pana una-alta e proprietar peste ea.

Am sa ma interesez oricum si-am sa anunt si pe-aici pretul.

La caocioace zic eu ca ti-ajung si 300 de EUR.

 

Cam atat, numai asfalt uscat va doresc, desi nu prea mai e cazul (la Predeal are zapada vreo 10 cm din ce-mi zice taica-meu, la Brasov a fulguit toata ziua ieri, azi e un cancer de mori).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

123kid a scris mai sus cam exact ce am tot citit si eu pe aici si prin alte parti despre 600F, asta am retinut si eu.Am 3800 km pe una d'asta cam de o luna de zile,am adus-o personal din Germania,via mobile.de.Consumul mi-a iesit 6,5 in oras (unde nu imi place sa ma plimb decat noaptea sau pe portiuni libere caci altfel condusul se rezuma la accelerat/franat si nu e nici o placere)si cam tot atat afara,cu a doua persoana in spate cu bagaj la viteze de 120-170 km/h.Consum in oras nu am reusit sa scot mai bun iar afara nu am reusit sa merg incet deci nu stiu.Frane misto,manevrabilitate misto,trage inclusiv in ture joase,nu sa zboare de sub tine dar nici sa dea in nas,cu persoana in spate mie mi se pare mare diferenta la condus.Personal ma deranjeaza zdravan dar... ce sa faci!Consumabile accesibile dupa cum am citit si eu prin Louis, ramane de vazut cat de usor le primesti.Initial mi-a fost tarsa de ea ,nu am mai mers pe sportive dar cred ca are proprietatea de a te invata cum s-o stapanesti in timp record.Daca te stapanesti de a o abuza din prima.

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am dat GS-ul si urmeaza sa-mi iau un CBR. Am vorbit cu Peter (Fox Motors) si cel mai bine e sa il cumperi iarna (cica diferenta iarna(extrasezon) - inceput de sezon(primavara) poate ajunge la 500euro !!! ), deci foarte probabil ca in ianuarie imi inchiriez garaj pentru motor :P

 

Nu stiu inca cat o sa coste dar sper sa fie undeva in jur de 3500euro (asta inseamana probabil 2500 pe mobile.de ).

 

Ce parere aveti de pretul de iarna la un CBR600f (model PC35, deci dupa 96)?

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

titlul topicului este CBF, NU CBR :moto:

 

parerea mea: m-am dat cu CBF cînd am lasat Hornet-ul (900) la inspectie si pot spune ca-i puturoasa

... acu' sa nu-mi veniti cu argumentul ca ... ma dau jos de pe 900 si ma urc pe 600, ca nu tine :eek:

Hornet-ul de 600 da clasa la CBF ... cu bataie :ok:

 

de consum nu ma exteriorizez ca :moron: n-am mers nici macar un rezervor :lol:

Care e diferenta intre cbf 600 si cb 600 f hornet? Nu e acelasi motor? Stiu ca hornetul are 98 sau 100 de cai parca, motorul provenit de la vechiul model cbr. Ma bate gandul sa-mi iau si eu unul la anul. Care eviteza maxima a lui? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e diferenta intre cbf 600 si cb 600 f hornet? Nu e acelasi motor? Stiu ca hornetul are 98 sau 100 de cai parca, motorul provenit de la vechiul model cbr. Ma bate gandul sa-mi iau si eu unul la anul. Care eviteza maxima a lui? :lol:

 

chestia cu viteza-i la shto?!? :ok:

 

asta-i difernta:

full.jpg

 

full.jpg

 

iar ptr. date technice:

http://www.motorbikes.be/en/Honda/2005/CBF%20600/

si aici

http://www.motorbikes.be/en/Honda/2005/CB%...0%20Hornet%20F/

 

hai sa'tr :-)

Editat de RO-shu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...