petcudan55 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) La Mulți Ani Dle Petcu! Știu că urările sunt valabile cu 24 de ore înainte și după. Până la urma am decis să renunț la cerculețele de pe lateralele atașului, m-am echipat cu tot feluri de abrazive să fac tabla cât mai frumoasă. Sigur, pentru asta trebuie să depun eforturi deosebite, și trebuie să îl duc încă o dată și la sudat pentru remedierea deficiențelor. Mi-a sosit pachetul de la stoye-fahrzeugbau astăzi, deși am făcut comanda abia luni. Am primit de la ei și un cadou drăguț. Mulțumesc la fel. Dacă hotărăști ca tabla să fie lucioasă, vor ieși în evidență toate denivelările tablei și slavă Domnului, vor fi. Cerculețele tocmai acest rol au, să estompeze aceste mici defecțiuni. Credeam că stoye-fahrzeugbau au murit, că de câte ori i-am contactat cu câte ceva informații, n-am primit nici un răspuns. Și eu aștept cu nerăbdare să vină jantele de aluminiu și spițele, să pun Calul Troian pe roți. Între timp, ca să nu-mi ies din mână, frec roțile RT-ului Țăndărică. Am găsit ceva abraziv în obor la "ruși", care nu e nici piatră de polizor, nici perie de pâslă. Face minuni pe jante, butuci etc. înainte de lustruirea finală cu peria de pâslă. După roțile Red Bull-ului, asta e a doua pereche de roți pe care o fac singur. Mi-am făcut niște SDV-uri ordinare și am adoptat o tehnică așa încât, după ce roata iese de pe masa de montaj, este centrată perfect. Tehnica asta am aplicat-o azi la roata de față și ca atare, am demontat roata de spate făcută ieri și care ieșise cam ca "pișatul boului", și am montat-o din nou după noua tehnică. Dacă e interesat cineva, pot să descriu în detaliu această tehnică. Editat Decembrie 16, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) La fel am spitat si eu numai ca am folosit nu 3 ci 4 puncte de sustinere, la fel ca in imaginea de mai jos. Editat Decembrie 16, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 La fel am spitat si eu numai ca am folosit nu 3 ci 4 puncte de sustinere, la fel ca in imaginea de mai jos. M-am gândit eu, atunci când montam, că a inventat roata altcineva înaintea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 as fi curios sa ne descrieti procedeul cap-coada.mai mult ma intereseaza ordinea in care ati strans spitele,sau nu conteaza asta din moment ce ati contrat cercul-butucul cu acele bete care va dau distanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Seara buna, Domnule Petcu, imi spuneti si mie va rog cum ati slefuit piesele din aluminiu, vad ca arata foarte bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Seara buna, Domnule Petcu, imi spuneti si mie va rog cum ati slefuit piesele din aluminiu, vad ca arata foarte bine... Este polis,pasta de metale,lustruieste orice metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Vă spun tot, dar nu acum că abia am venit de la chef. Am avut 30 de prieteni invitați într-un restaurant închiriat, inclusiv Banditul (pardon, Rudolf). A fost un chef pe placul meu, dat fiind faptul că eu l-am regizat; s-a ascultat doar jazz și blues la volum mic, unele piese au fost dublate "live" la saxofon de un prieten de-al meu care e membru în orchestra filarmonicii din Ploiești, proiecții de filme pe peretele cârciunii (Bujiile Siriului, ture cu MZ-ul prin Muntenegru și alte drăcii). Editat Decembrie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) M-am gândit eu, atunci când montam, că a inventat roata altcineva înaintea mea Domnu' Petcu ..... in momentul in care veti fi dispus sa faceti toate procedeele de restaurare singur, fara ajutorul angajatilor facultatii sau al studentilor, fara ajutorul utilajelor universitatii..... atunci mai stam de vorba.... pana atunci ............. nu cred ca vorbim de acelasi nivel de "chin". Daca vreti sa dati cu "flit" celor care incearca sa faca ceva pentru miscarea retro pe cont propriu............... PUNETI MANA LA TREABA, nu mai incercati "marea cu degetul" pe carca elevilor si al angajatilor universitatii la care sunteti ANGAJAT. Si daca inca sunteti lezat de ceea ce v-am spus in 2010 la Intrunirea De Motociclete Clasice Si Cu Atas, la Mizil, cu privire la ce ati facut atasului Stoye.....ar trebui sa va documentati mai bine despre restaurarea unui atas care necesita cateva sute de ore pentru a-l aduce pe linia de plutire, nu sa dati cu peria de sarma pe el ca sa acoperiti imperfectiunile tablei de aluminiu pe care nu ati fost in stare sa o indreptati si sa folositi bucati de tabla prinse in pop-nituri...... Daca cei care au vazut in ce fel a fost "restaurat" MZ-ul si atasul Stoye ("live") al Domnului Petcu sunt multumiti de ceea ce a relaizat dansul nu au critici la adresa dansului inseamna ca nu au ce cauta printre restauratori PUNCT relaizat = realizat Editat Decembrie 18, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Domnu' Petcu ..... in momentul in care veti fi dispus sa faceti toate procedeele de restaurare singur, fara ajutorul angajatilor facultatii sau al studentilor, fara ajutorul utilajelor universitatii..... atunci mai stam de vorba.... pana atunci ............. nu cred ca vorbim de acelasi nivel de "chin". Daca vreti sa dati cu "flit" celor care incearca sa faca ceva pentru miscarea retro pe cont propriu............... PUNETI MANA LA TREABA, nu mai incercati "marea cu degetul" pe carca elevilor si al angajatilor universitatii la care sunteti ANGAJAT. Si daca inca sunteti lezat de ceea ce v-am spus in 2010 la Intrunirea De Motociclete Clasice Si Cu Atas, la Mizil, cu privire la ce ati facut atasului Stoye.....ar trebui sa va documentati mai bine despre restaurarea unui atas care necesita cateva sute de ore pentru a-l aduce pe linia de plutire, nu sa dati cu peria de sarma pe el ca sa acoperiti imperfectiunile tablei de aluminiu pe care nu ati fost in stare sa o indreptati si sa folositi bucati de tabla prinse in pop-nituri...... Daca cei care au vazut in ce fel a fost "restaurat" MZ-ul si atasul Stoye ("live") al Domnului Petcu sunt multumiti de ceea ce a relaizat dansul nu au critici la adresa dansului inseamna ca nu au ce cauta printre restauratori PUNCT relaizat = realizat auleuu, sa suparat LOLO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) auleuu, sa suparat LOLO Anul asta ai vazut si tu cum arata atasul ala si cilindrul si chiulasa.... Da-ti cu parerea. Multi nu o fac pentru ca il considera un mare restaurator pe cand dansul nu face altceva decat sa zica, ca face (nu face, ci fac altii pentru dansul). Diferenta intre dansul si cei care se chinuie pe aici e mare. Daca nu esti in stare sa primesti indicatii de la cineva cu cateva zeci de ani mai tanar (chiar daca nu le ceri) mai bine abtine-te.....nu da cu bata-n balta (mai ales de la o anumita varsta-n-colo si doar cu 3 "mobre aranjate"). A vrut UP la topic......asta are. Editat Decembrie 18, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Lolo,fără niciun fel de supărare,domnul Petcu lucrează singur la motociclete! Dacă am mai fost eu pe acolo Âşi am mai ținut de un Âşurub nu înseamnă că se foloseÂşte de studenți sau altele pentru a pune pe picioare fiare uitate de timp! Iar dacă are doar trei mobre aranjate,(deÂşi astea sunt restaurate doar în ultimii 2-3 ani),nea Petcu a avut multe motorete încă din tinerețe cu care străbătea drumurile patriei Âşi nu numai! ÂŞi dacă are "doar trei mobre aranjate",nu vrei să Âşti câte trofee are în birou! UPG-ul ar trebui să fie Âşi cred că Âşi este, mândru de nea Petcu! Cu toate că este profesor la catedra de foraj,UPG-ul mereu câÂştigă locuri pe podium la campionatele naționale Âşi internaționale de aeromodele! ÂŞi chiar dacă nu credeți,cei care au văzut cum lucrează Âştiu cât de meticulos este în ceea ce face! Iar dacă ai nevoie de ajutor Âşi îl ceri,cel puțin pe mine,m-a servit ori de câte ori am avut nevoie! Dacă unul centrează roata pe trei "bacuri" iar celălalt pe patru, nu cred că e nevoie de astfel de discuții! Lolo,tu ai ij-ul ăla 49,care e o piesă foarte rară! Iar la finalul restaurării va fi o bijuterie! ÂŞi sunt sigur că oricare dintre noi,dacă ar avea posibilitatea financiară ar duce la bun sfârÂşit multe proiecte ambițioase! Mult spor în continuare! De la amândoi,e foarte mult de învățat Âşi forțele pentru a continua să facem ceva pentru retromotociclism trebuie să fie concentrate Âşi nu disipate! Vă doresc sărbători cât mai călduroase alături de cei dragi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Anul asta ai vazut si tu cum arata atasul ala si cilindrul si chiulasa.... Da-ti cu parerea. Multi nu o fac pentru ca il considera un mare restaurator pe cand dansul nu face altceva decat sa zica, ca face (nu face, ci fac altii pentru dansul). Diferenta intre dansul si cei care se chinuie pe aici e mare. sti bine ca nu pot sa-mi dau cu parerea despre placerile altora,placerile nu se discuta niciodata. fiecare isi face moto cum ii place si chiar nu pot sa-mi dau cu parerea in cazul asta. eu doar am ramas surprins...de aia am si postat:auleuu sa suparat LOLO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Cu tot respectul, dar domnul Dan chiar lucrează singur la motocicletele dînsului Âşi implicarea este de 100%. Faptul că foloseÂşte o cameră incălzită nu cred ca este o faptă de condamnat. ÂŞi eu am finalizat sistemul de încălzire din atelier Âşi continui proiectul pe timpul sezonului rece în limita timpului disponibil. Asta ar însemna ca nu ne ocupăm de restaurări ? ÂŞi apropos, cilindrul si chiuloasa originale de ES sunt in garaj în aÂşteptare. Fiecare la timpul lor... Deocamdată am primit felicitari din Germania pentru realizări, iar cu fiecare proiect finalizat ridicăm standardul Âşi cel mai important aspect : SUNT RESTAURATE PENTRU A MERGE CU ELE MII DE KM, NU PENTRU A LE ÂŞTERGE DE PRAF ÎN VITRINĂ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 SUNT RESTAURATE PENTRU A MERGE CU ELE MII DE KM, NU PENTRU A LE ÂŞTERGE DE PRAF ÎN VITRINĂ ..dupa multa lalaiala cineva pune punctul pe "i" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 hai sa revenim.... vreau sa fac un alezaj cat se poate de corect si la meserias,.... stie cineva pe cineva potent?? domnu dan?? domnu ,,red bandit"? lolo?? ceva prin bz sau ph..sa zicem ca locuiesc in ambele judete,,,, ce imi recomandati?? si ce toleranta imi recomandati? 3 sutimi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ..dupa multa lalaiala cineva pune punctul pe "i" Nu cred că sunt mulți cei ce se pot lăuda cu peste 3000 km efectuați cu o motocicletă restaurată. Eu am peste 700 km în 3 luni Âşi este abia începutul unei frumoase prietenii hai sa revenim.... vreau sa fac un alezaj cat se poate de corect si la meserias,.... stie cineva pe cineva potent?? domnu dan?? domnu ,,red bandit"? lolo?? ceva prin bz sau ph..sa zicem ca locuiesc in ambele judete,,,, ce imi recomandati?? si ce toleranta imi recomandati? 3 sutimi? Am un meseriaÂş cu care colaborez. Am să iau legătura cu el. Nu alezează decît după ce îi dai Âşi pistonul ( cota nouă ), iar ca Âşi toleranță recomand 4 - 5 sutimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Domnu' Petcu ..... in momentul in care veti fi dispus sa faceti toate procedeele de restaurare singur, fara ajutorul angajatilor facultatii sau al studentilor, fara ajutorul utilajelor universitatii..... atunci mai stam de vorba.... pana atunci ............. nu cred ca vorbim de acelasi nivel de "chin". Daca vreti sa dati cu "flit" celor care incearca sa faca ceva pentru miscarea retro pe cont propriu............... PUNETI MANA LA TREABA, nu mai incercati "marea cu degetul" pe carca elevilor si al angajatilor universitatii la care sunteti ANGAJAT. Si daca inca sunteti lezat de ceea ce v-am spus in 2010 la Intrunirea De Motociclete Clasice Si Cu Atas, la Mizil, cu privire la ce ati facut atasului Stoye.....ar trebui sa va documentati mai bine despre restaurarea unui atas care necesita cateva sute de ore pentru a-l aduce pe linia de plutire, nu sa dati cu peria de sarma pe el ca sa acoperiti imperfectiunile tablei de aluminiu pe care nu ati fost in stare sa o indreptati si sa folositi bucati de tabla prinse in pop-nituri...... Daca cei care au vazut in ce fel a fost "restaurat" MZ-ul si atasul Stoye ("live") al Domnului Petcu sunt multumiti de ceea ce a relaizat dansul nu au critici la adresa dansului inseamna ca nu au ce cauta printre restauratori PUNCT relaizat = realizat Lolo, tu ori ești bolnav și atunci trebuie să te tratezi, ori ești gelos și atunci trebuie să te sinucizi (îți recomand procedeul cu Tesla). Seara buna, Domnule Petcu, imi spuneti si mie va rog cum ati slefuit piesele din aluminiu, vad ca arata foarte bine... Repet, am cumpărat din obor o chestie care nu e nici piatră de polizor, nici perie de pâslă. Se montează în polizorul de banc și se slefuiește cu ea. Cu răbdare ies toate imperfecțiunile. Apoi cu peria de pâslă și cu pastă verde. Și mai am din Germania un tub cu o pastă ca cea de dinți, pentru final. Durează circa 4 ore/jantă, cronometrat. as fi curios sa ne descrieti procedeul cap-coada.mai mult ma intereseaza ordinea in care ati strans spitele,sau nu conteaza asta din moment ce ati contrat cercul-butucul cu acele bete care va dau distanta? Pe fiecare parte a roții sunt câte 18 spițe, grupate în perechi de câte două. Deci 9 perechi. 1. întrucât 9 se împarte exact la 3 (și nu la 4), am montat 3 perechi de spițe la 120 grade, cu niplurile strânse doar 2-3 ganguri. 2. am calat butucul și janta ca în poze, adică sub jantă am pus niște baghete de lemn de 11 mm (sau 6 mm), pentru că diferența dintre lățimea butucului și lățimea jantei este de 22 mm la roata din față și 12 mm la roata din spate. 3. am pus cele 3 distanțiere dintre interiorul jantei și exteriorul butucului tot la 120 grade în dreptul celor 3 perechi de spițe. Distanțierele au 139 mm, adică diferența dintre raza interioară a jantei și raza nervurilor de pe butuc. 4. am strâns niplurile la mână, până când a dispărut jocul axial al spițelor. 5. în sens trigonometric sau al acelor de ceasornic, am montat și celelalte 6 perechi de spițe, și am strâns niplurile tot la mână. 6. am întors roata și am repetat operația și pe partea cealaltă. 7. Pentru tensionarea finală la care nu mă pricep, chem o grupă de studenți și câțiva angajați ai universității, spre satisfacția unuia care n-are ce face și-și bagă nasul unde nu-i fierbe Loala. Editat Decembrie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi bmw38 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ... și atunci trebuie să te sinucizi (îți recomand procedeul cu Tesla)... Nimic civilizat? Asta-i tot ce poti? ...p'asta cu "tesla" sau cu "pumnul" o stiu toti tiganii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) ..dupa multa lalaiala cineva pune punctul pe "i" Pardon, se zice Lolo-ială. Editat Decembrie 18, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ce naiba aveti??va pedepsit mosul?si cautati vinovat? ceva mz?noutati?nu se mai aboneaza nimeni?sa revenim la subiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pardon, se zice Lolo-ială. Nu-i frumos pentru un om erudit ce ziceti .....sa va comportati ca si copii cu 2 de ii ce jale ce chinuri ce autoflagelari otv-ul e copil mic pe langa ce se intampla , ce sa zic niste ignoranti astia toti de se chinuie sa si repare gioarsele in garaje neincalzite , lolo_id nu vezi ca toata lumea e impotriva ta degaba ai un izh ala nu e mz mz-ul e tata lor si mama lor. no spor in toate colegi forumisti si la mai mare in blacareala continua. ps aa ca am uitat astia de comentati de pe margine ia munciti si voi la 2 , 3 motoare si nu mai comentati aiurea in tramvai mai ceva ca niste babe clevetitoare dupa slujba de duminica. http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi bmw38 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pardon, se zice Lolo-ială. Argumentul cuvantului este mai puternic decat jicnirea,calomia... Pe @Lolo Id il cunosc este un perfectionist(fiind in stare sa frece un surub o saptamana doar pentru ca este original), pe d-stra @petcudan55 doar din ce scrieti si pozele postate... solutii practice(nu neaparat fiabile), aspect frumos si atat! Perceptia mea este diferita! Pe un alt topic, un user spune ca aluminiu nu este bun pentru CONTACTE ELECTRICE! De ce? .. pai scrie in manualul de fizica de clasa a V-a. Oxidul de aluminiu(Al2O3) este un dielectric in comparatie cu oxidul de argint (Ag2O) care conduce electricitatea, argintul fiind unul din metalele utilizate in industria contactelor electrice. In incapacitate de a sustine propia afirmatie(se pare sunteti profesor) raspundeti cu „copy paste” cu un citat din Wikipedia, fara a avea legatura cu tema dezbatuta(contactul electric)... este ca nuca in perete ..este ca-n bancul ala cu: „... voi vreti sa-mi furati calul”... In acelasi topic vreti sa demonstreze „stiintific” ca o carpeala(chernaruirea unui ax) este de fapt o actiune profesionala... Aplicand eronat o formula fizica (in care faceti abstractie de suprafata, valoare integrata acelei formule)... Sincer ma intrebam de ce oare toti producatorii se lupta cu microni, folosind prese sofisticate sau fenomene fizice la asamblare cum ar fi dilatarea? Cand este atat de simplu sa folosesti forta, japca si barosu...este” no comment”, asta am si facut(atunci)... Pacat de topic, derapajele acestea distrug tot ce-i frumos... Admir ce faceti, admir dorinta de a salva batranele motoare(am mers mai bine de 20 de ani pe un RT125/'61)... Hai sa dam doar ce-i bun din noi... Craciunul ce vine este un bun motiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) In curand .. in curand... ma poi apuca de toba de la mz ! am deja pregatite cateva piese care merg la zincat . Eu roata am spitat-o altfel. Nu am impartit nimic. Roata a fost verificata daca cercul e in regula si nu e oval sau alte surprize. demontat tot, slefuit ,polis iar la asamblare am bagat spitele pe o parte , dupa care pe cealalta .Am strans fiecare niplu egal, pana nu mai juca nici unu.am montat in furca fata de la moto, si am inceput sa strang niplurile cate jumat de tura fiecare.Teoretic se spiteaza ca o roata de bicicleta!Sa nu uitam picatura de ulei pe fiecare niplu inainte de montare! Editat Decembrie 18, 2011 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 In curand .. in curand... ma poi apuca de toba de la mz ! am deja pregatite cateva piese care merg la zincat . Eu roata am spitat-o altfel. Nu am impartit nimic. Roata a fost verificata daca cercul e in regula si nu e oval sau alte surprize. demontat tot, slefuit ,polis iar la asamblare am bagat spitele pe o parte , dupa care pe cealalta .Am strans fiecare niplu egal, pana nu mai juca nici unu.am montat in furca fata de la moto, si am inceput sa strang niplurile cate jumat de tura fiecare.Teoretic se spiteaza ca o roata de bicicleta!Sa nu uitam picatura de ulei pe fiecare niplu inainte de montare! Asa spitam eu la biciclete cind eram ciutan,la moto nu am facut,dar cred ca va esi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ps aa ca am uitat astia de comentati de pe margine ia munciti si voi la 2 , 3 motoare si nu mai comentati aiurea in tramvai mai ceva ca niste babe clevetitoare dupa slujba de duminica. Asta DA remarcă. Am spus-o Âşi o mai repet. Veniti dragilor cu poze ce ilustrează munca voastră, demonstrați cît de aproape de perfecțiune puteți ajunge si apoi să comentați. De teorie Âşi scenarii suntem sătui cu toții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.