Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Doppelport a fost prima varianta a ES-ului, s-a fabricat un singur an, din 1956 pana in 1957, si nu in numar mare.

Tehnic vorbind a fost o varianta "platforma de test" care a scos in evidenta neajunsurile modelului, si in 1957 s-a scos varianta cu corectii ES250/0 "Einport" care apoi s-a facut in 150326 exemplare.

 

Doppelport avea aripa fata rotunjita, estetica dar cu probleme de aerodinamica, la viteza ceva mai mare facea probleme. S-a adoptat aripa cu varf ascutit.

Modelul cu 1 toba avea 2CP in plus (si un cot si o toba in minus, important la economia de kg si pret)

 

BK a fost produs si ca model IFA BK350 si ca MZ BK350 deci o perioada mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

io stiu ce sa zic? poate nemtii, este mai rar modelul cu 2 evacuari? a avut 60 de licitatori

 

http://www.ebay.de/itm/111158988371?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Din cunostintele mele acest model s-a fabricat in 800 de exemplare. Ultima licitatie pe care eu am urmarit-o (unul 1957 verde) s-a finalizat cu pretul de 11.750 euro.

Asa ca nu este deloc anormal pretul de mai sus.

Modelul ca al meu se vinde in germania la 4000 euro ( in starea asta)....

post-28174-0-22808900-1378882450_thumb.jpg

 

Tocmai a "implinit" 2000 km dupa restaurare.

Functioneaza in parametri fabricantului:

- 3,5 % consum

- 75 - 80 km/h viteza de drum

- 120 km/h viteza maxima

 

post-28174-0-80341200-1378885046_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand piese de furca de ETZ:

Disc, butuc, telescoape fata complete, etrier cu pompa de frana, arcuri NOI un pic mai tari:

http://www.meinzweirad.de/MZ-Ersatzteile/Fahrwerk/Telegabel/Druckfeder-fuer-Telegabel-MZ-ETZ-TS-verstaerkte-Ausfuehrung::1193.html

Spite Kleeblatt (cele mai bune) din inox, made in Germany pt roata fata de ETZ.

Spitele sunt 45 de euro setul, arcurile 90 de lei perechea, restul la intelegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva mz 150cc de prin anii 68-70'?motocicleta e completa



intereseaza pe cineva mz 150cc de prin anii 70'?motocicleta e completa

ca asta

post-66271-0-77066800-1378918863_thumb.jpg

Editat de lidi_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand piese de furca de ETZ:

Disc, butuc, telescoape fata complete, etrier cu pompa de frana, arcuri NOI un pic mai tari:

http://www.meinzweirad.de/MZ-Ersatzteile/Fahrwerk/Telegabel/Druckfeder-fuer-Telegabel-MZ-ETZ-TS-verstaerkte-Ausfuehrung::1193.html

Spite Kleeblatt (cele mai bune) din inox, made in Germany pt roata fata de ETZ.

Spitele sunt 45 de euro setul, arcurile 90 de lei perechea, restul la intelegere

Salut

 

Cu cat dai telecoapele fara arcuri? Astea m-ar interesa cel mai mult.

 

Ca o paranteza, in Germania nu e voie cu spite de inox, se pune magnetul pe fiecare spita la TUV(ITP), daca e de inox nu se lipeste magnetul si nu treci testul. Otelul cromat e cel mai bun, elastic. Inoxul nu e cel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spite de inox se folosesc cu succes la motociclete enduro mari, unde solicitarile sunt mult mai mari. Nu cred in faza cu TUV-ul. Eu am urmarit suficient forumuri de vechituri din Germania si nimeni nu spus asa ceva., cu toate ca multi le folosesc. Spitele sunt de la firma asta: http://www.speichen-spokes.de/ , cea mai consacrata firma de spite din Germania. Eu le-am luat de la pe un site, unde mai aveau pe stoc, pt ca pt ETZ nu se mai fabrica.

O pereche de telescoape fata cu tot cu arcurile originale si suruburile care le acopera, 200 de lei. Nu am ce face cu arcurile separat. Poze fac un pic mai tarziu.

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce să zic de TUV, n-am experiență cu așa ceva, dar pot spune, din experiența mea de ciclist, următoarele: Spițele de inox și cele de oțel nu se amestecă! Spițele de inox sînt mai plastice, cele de oțel sînt mult mai elastice. La bicicleta mea folosesc numai de inox, acestea făcînd parte din sistemul de amortizare, avînd furcă rigidă (am cursieră). O roată făcută „țambal” îmi va rupe și bicicleta și dosul! Nu cunosc principiul de la motociclete, doar v-am spus ce știu din ciclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spitele sunt facute de firma WWS din Germania. speichen-spokes.de e un dealer.

 

Spite de inox se folosesc cu succes la motociclete enduro mari, unde solicitarile sunt mult mai mari. Nu cred in faza cu TUV-ul. Eu am urmarit suficient forumuri de vechituri din Germania si nimeni nu spus asa ceva., cu toate ca multi le folosesc. Spitele sunt de la firma asta: http://www.speichen-spokes.de/ , cea mai consacrata firma de spite din Germania. Eu le-am luat de la pe un site, unde mai aveau pe stoc, pt ca pt ETZ nu se mai fabrica.

O pereche de telescoape fata cu tot cu arcurile originale si suruburile care le acopera, 200 de lei. Nu am ce face cu arcurile separat. Poze fac un pic mai tarziu.

Editat de motodinest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tn_1379081838SAM_1831.JPG

Tárgy: mz trophy
Hirdetés típusa: Eladás
A hirdetés feladója mz
Telefon: 0746643871
Ár: 2600 lej

Hirdetés szövege: mz trophy minden eredeti rajta ev 1974 125cm regi talonal uj gumik stb

»»»

Daca intereseaza pe cineva-aveti tel mai sus

 

Zice anuntul

Totul origina din 1974 ,125cc talon vechi anvelope noi etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

322 cmc. Piston de tractor luat la strung , stramb ...ca sa alunece mai bine in cilindru .... :))

Motocicleta nu imi apartine, nici domnisoara din atas. Pentru detalii luati legatura cu Dracones :moto:

Oricum , a iesit o motocicleta frumoasa. S-a lucrat mult la ea si inca se va lucra . Iar rezultatul va fi pe masura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor pasionatilor de MZ,lucrez la un MZ cu atas,ma intereseaza unde as gasi toba de esapament pt MZ ES 250 din 1962 , pahare telescoape noi si spite crom?Sper sa-l termin in iarna asta sa pot posta si poze gen ``inainte-dupa``.

 

http://www.pieces-motos-mz.net/ro/

 

http://www.piese-mz.net/ro/ spor la treaba

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

322 cmc. Piston de tractor luat la strung , stramb ...ca sa alunece mai bine in cilindru .... :))

Motocicleta nu imi apartine, nici domnisoara din atas. Pentru detalii luati legatura cu Dracones :moto:

Oricum , a iesit o motocicleta frumoasa. S-a lucrat mult la ea si inca se va lucra . Iar rezultatul va fi pe masura !

 

De frumoasa e frumoasa, sper sa o vedem si live sa mearga mai departe de 50km.

 

Ca pasionat in intelegerea fenomenelor, as fi curios si de amanuntele ce se ascund sub cuvinte -

322 cmc asta inseamna over-bore, cat e diametrul cotei si cat a mai ramas din grosimea camasii unui cilindru de ES250, banuiesc. Sau a fost scoasa camasa originala, marit si recamasuit cu o camasa mai larga de ceva.

Apoi pistonul de la ce model de tractor? Cu segmentii de tractor? S-a modificat compresia?(la pistonul de trabant segmentii sunt mai sus si automat compresia e mai mare) Ce biela e in ambielaj, cum s-a facut adaptarea?

Stiu ca la pistoane dupa CNC mai e si o faza de tratament superficial dar poate nu mai este asa important.

Daca va deranjeaza intrebarea sau vreti sa pastrati secretul, intrebarea mea este de simpla curiozitate, la partea mecanica pastrez originalitatea cat pot, ca nu ma pricep si nici nu am materiale si utilaje sa fac modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...