owene Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Doppelport a fost prima varianta a ES-ului, s-a fabricat un singur an, din 1956 pana in 1957, si nu in numar mare. Tehnic vorbind a fost o varianta "platforma de test" care a scos in evidenta neajunsurile modelului, si in 1957 s-a scos varianta cu corectii ES250/0 "Einport" care apoi s-a facut in 150326 exemplare. Doppelport avea aripa fata rotunjita, estetica dar cu probleme de aerodinamica, la viteza ceva mai mare facea probleme. S-a adoptat aripa cu varf ascutit. Modelul cu 1 toba avea 2CP in plus (si un cot si o toba in minus, important la economia de kg si pret) BK a fost produs si ca model IFA BK350 si ca MZ BK350 deci o perioada mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 io stiu ce sa zic? poate nemtii, este mai rar modelul cu 2 evacuari? a avut 60 de licitatori http://www.ebay.de/itm/111158988371?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Din cunostintele mele acest model s-a fabricat in 800 de exemplare. Ultima licitatie pe care eu am urmarit-o (unul 1957 verde) s-a finalizat cu pretul de 11.750 euro. Asa ca nu este deloc anormal pretul de mai sus. Modelul ca al meu se vinde in germania la 4000 euro ( in starea asta).... Tocmai a "implinit" 2000 km dupa restaurare. Functioneaza in parametri fabricantului: - 3,5 % consum - 75 - 80 km/h viteza de drum - 120 km/h viteza maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Vand piese de furca de ETZ: Disc, butuc, telescoape fata complete, etrier cu pompa de frana, arcuri NOI un pic mai tari: http://www.meinzweirad.de/MZ-Ersatzteile/Fahrwerk/Telegabel/Druckfeder-fuer-Telegabel-MZ-ETZ-TS-verstaerkte-Ausfuehrung::1193.html Spite Kleeblatt (cele mai bune) din inox, made in Germany pt roata fata de ETZ. Spitele sunt 45 de euro setul, arcurile 90 de lei perechea, restul la intelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) intereseaza pe cineva mz 150cc de prin anii 68-70'?motocicleta e completa intereseaza pe cineva mz 150cc de prin anii 70'?motocicleta e completa ca asta Editat Septembrie 11, 2013 de lidi_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Vand piese de furca de ETZ: Disc, butuc, telescoape fata complete, etrier cu pompa de frana, arcuri NOI un pic mai tari: http://www.meinzweirad.de/MZ-Ersatzteile/Fahrwerk/Telegabel/Druckfeder-fuer-Telegabel-MZ-ETZ-TS-verstaerkte-Ausfuehrung::1193.html Spite Kleeblatt (cele mai bune) din inox, made in Germany pt roata fata de ETZ. Spitele sunt 45 de euro setul, arcurile 90 de lei perechea, restul la intelegere Salut Cu cat dai telecoapele fara arcuri? Astea m-ar interesa cel mai mult. Ca o paranteza, in Germania nu e voie cu spite de inox, se pune magnetul pe fiecare spita la TUV(ITP), daca e de inox nu se lipeste magnetul si nu treci testul. Otelul cromat e cel mai bun, elastic. Inoxul nu e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Spite de inox se folosesc cu succes la motociclete enduro mari, unde solicitarile sunt mult mai mari. Nu cred in faza cu TUV-ul. Eu am urmarit suficient forumuri de vechituri din Germania si nimeni nu spus asa ceva., cu toate ca multi le folosesc. Spitele sunt de la firma asta: http://www.speichen-spokes.de/ , cea mai consacrata firma de spite din Germania. Eu le-am luat de la pe un site, unde mai aveau pe stoc, pt ca pt ETZ nu se mai fabrica. O pereche de telescoape fata cu tot cu arcurile originale si suruburile care le acopera, 200 de lei. Nu am ce face cu arcurile separat. Poze fac un pic mai tarziu. Editat Septembrie 12, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 intereseaza pe cineva mz 150cc de prin anii 68-70'?motocicleta e completa ca asta Interesant LIDI. Ce pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu știu ce să zic de TUV, n-am experiență cu așa ceva, dar pot spune, din experiența mea de ciclist, următoarele: Spițele de inox și cele de oțel nu se amestecă! Spițele de inox sînt mai plastice, cele de oțel sînt mult mai elastice. La bicicleta mea folosesc numai de inox, acestea făcînd parte din sistemul de amortizare, avînd furcă rigidă (am cursieră). O roată făcută „țambal” îmi va rupe și bicicleta și dosul! Nu cunosc principiul de la motociclete, doar v-am spus ce știu din ciclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Tocmai DT Swiss, cei mai tari in spite de bitza, fabrica (cred ca) exclusiv din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodinest Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Spitele sunt facute de firma WWS din Germania. speichen-spokes.de e un dealer. Spite de inox se folosesc cu succes la motociclete enduro mari, unde solicitarile sunt mult mai mari. Nu cred in faza cu TUV-ul. Eu am urmarit suficient forumuri de vechituri din Germania si nimeni nu spus asa ceva., cu toate ca multi le folosesc. Spitele sunt de la firma asta: http://www.speichen-spokes.de/ , cea mai consacrata firma de spite din Germania. Eu le-am luat de la pe un site, unde mai aveau pe stoc, pt ca pt ETZ nu se mai fabrica. O pereche de telescoape fata cu tot cu arcurile originale si suruburile care le acopera, 200 de lei. Nu am ce face cu arcurile separat. Poze fac un pic mai tarziu. Editat Septembrie 16, 2013 de motodinest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Ai dreptate. Siteul respectiv este al producatorului. Relevanta ar fi fost calitatea. Acum nu mai e. Spitele respective se retrag de la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Tárgy: mz trophyHirdetés típusa: EladásA hirdetés feladója mzTelefon: 0746643871Ár: 2600 lej Hirdetés szövege: mz trophy minden eredeti rajta ev 1974 125cm regi talonal uj gumik stb»»» Daca intereseaza pe cineva-aveti tel mai sus Zice anuntul Totul origina din 1974 ,125cc talon vechi anvelope noi etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Biju-ul proaspat iesit din tunelul cel luuung ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Faine jucarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Biju-ul proaspat iesit din tunelul cel luuung ! ai trecut de la 125 la 175 ? nu crezi ca e cam brutala trecerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 nu crezi ca e cam brutala trecerea? Doar 50 centimetri cubi. Bravo Fishy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 322 cmc. Piston de tractor luat la strung , stramb ...ca sa alunece mai bine in cilindru .... ) Motocicleta nu imi apartine, nici domnisoara din atas. Pentru detalii luati legatura cu Dracones Oricum , a iesit o motocicleta frumoasa. S-a lucrat mult la ea si inca se va lucra . Iar rezultatul va fi pe masura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodinest Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Da, e cel mai reusita din care am vazut... din Cluj. Recondionata homemade timpul de un an jumate. Lucru de un pasionat adevarat. Biju-ul proaspat iesit din tunelul cel luuung ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Felicitari @dracones ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Lolo: .... te sun diseara ...dar... raspunde-mi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_z750 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Salut tuturor pasionatilor de MZ,lucrez la un MZ cu atas,ma intereseaza unde as gasi toba de esapament pt MZ ES 250 din 1962 , pahare telescoape noi si spite crom?Sper sa-l termin in iarna asta sa pot posta si poze gen ``inainte-dupa``. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Vad ca esti din Tg. Mures - era cineva cu MZ ES cu atas de IJ in Mureseni poate mai are el una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Salut tuturor pasionatilor de MZ,lucrez la un MZ cu atas,ma intereseaza unde as gasi toba de esapament pt MZ ES 250 din 1962 , pahare telescoape noi si spite crom?Sper sa-l termin in iarna asta sa pot posta si poze gen ``inainte-dupa``. http://www.pieces-motos-mz.net/ro/ http://www.piese-mz.net/ro/ spor la treaba Editat Septembrie 25, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 322 cmc. Piston de tractor luat la strung , stramb ...ca sa alunece mai bine in cilindru .... ) Motocicleta nu imi apartine, nici domnisoara din atas. Pentru detalii luati legatura cu Dracones Oricum , a iesit o motocicleta frumoasa. S-a lucrat mult la ea si inca se va lucra . Iar rezultatul va fi pe masura ! De frumoasa e frumoasa, sper sa o vedem si live sa mearga mai departe de 50km. Ca pasionat in intelegerea fenomenelor, as fi curios si de amanuntele ce se ascund sub cuvinte - 322 cmc asta inseamna over-bore, cat e diametrul cotei si cat a mai ramas din grosimea camasii unui cilindru de ES250, banuiesc. Sau a fost scoasa camasa originala, marit si recamasuit cu o camasa mai larga de ceva. Apoi pistonul de la ce model de tractor? Cu segmentii de tractor? S-a modificat compresia?(la pistonul de trabant segmentii sunt mai sus si automat compresia e mai mare) Ce biela e in ambielaj, cum s-a facut adaptarea? Stiu ca la pistoane dupa CNC mai e si o faza de tratament superficial dar poate nu mai este asa important. Daca va deranjeaza intrebarea sau vreti sa pastrati secretul, intrebarea mea este de simpla curiozitate, la partea mecanica pastrez originalitatea cat pot, ca nu ma pricep si nici nu am materiale si utilaje sa fac modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 )))) Am glumit cu pistonul de tractor ) Simpatic mai esti Owene ! E facuta ca la carte , de 250cmc . E inca in rodaj ... si da, o sa faca mult mai multi km decat 50 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.