Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

imi trebuie mai multe pinioane decat ce am spus mai sus, care aveti o cutie completa( doar pinioanele nu si cartere) o iau,

Si un carburator imi mai trebuie ca am montat pe el carb pacco si nu trage deloc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vinde cineva o furca de etz cu frana pe disc?

 

 

 

 

Salut tuturor. Am si eu un etz 250, care are niste simptome ce ma cam deranjeaza si anume:1. pe partea dreapta a cutiei de viteze, pe la lant mi se scurge uleiul din cutia de viteze. Nu mult deodata dar in timp destul de mult; 2. la carburator, imbinarile carterului, partea de jos a cilindrului de asemenea se umple cu ulei, carburant sau ce-o fi. Curat motocicleta sa arate frumos fara chestiile astea de care se prinde mult praf, mizerie si, nu dupa mult timp e iar asa. Care sa fie problema: etanseizare insuficienta, simeringuri , garnituri uzate ? Am pus nu demult pe ea aprindere electronica Gotronic si de atunci merge brici , chiar si cand e rece porneste la prima pedala. Nu mai am probleme cu uzura platinei, cu avansul. O problema ar mai fi ca atunci cand merg mai mult cu ea in rampa (la Transfagarasan de ex.) si s-a incalzit motorul nu mai avea asa putere ca atunci cand mergeam cu ea la loc drept. Va rog sa ma ajutati in privinta acestor neajunsuri. Mii de multumiri... si mare grija la viteza. Stirile sunt pline cu accidente cutremuratoare. Sa nu fim si noi printre ei intr-o zi !

post-20769-1246212853_thumb.jpg

post-20769-1246212914_thumb.jpg

post-20769-1246213207_thumb.jpg

post-20769-1246213298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Am si eu un etz 250, care are niste simptome ce ma cam deranjeaza si anume:1. pe partea dreapta a cutiei de viteze, pe la lant mi se scurge uleiul din cutia de viteze. Nu mult deodata dar in timp destul de mult; 2. la carburator, imbinarile carterului, partea de jos a cilindrului de asemenea se umple cu ulei, carburant sau ce-o fi. Curat motocicleta sa arate frumos fara chestiile astea de care se prinde mult praf, mizerie si, nu dupa mult timp e iar asa. Care sa fie problema: etanseizare insuficienta, simeringuri , garnituri uzate ? Am pus nu demult pe ea aprindere electronica Gotronic si de atunci merge brici , chiar si cand e rece porneste la prima pedala. Nu mai am probleme cu uzura platinei, cu avansul. O problema ar mai fi ca atunci cand merg mai mult cu ea in rampa (la Transfagarasan de ex.) si s-a incalzit motorul nu mai avea asa putere ca atunci cand mergeam cu ea la loc drept. Va rog sa ma ajutati in privinta acestor neajunsuri. Mii de multumiri... si mare grija la viteza. Stirile sunt pline cu accidente cutremuratoare. Sa nu fim si noi printre ei intr-o zi !

Schimba garnituri strange bine suruburile problema nu este curatatul ci la carb vei primi aer fals . Cu incalzitul motorului pe Transfagarasan nu-ti fa probleme ca toate motoarele racite cu aer( si chiar cu lichid ) se supraincalzesc eventual testeaza in ce regim de vitezae incalzeste mai putin

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus cu postul..........care aveti nevoie....... dezmembrez mz ETZ 150....poze mai in "sus"............pretul il faceti voi / intr-o limita decenta totusi.............

s-au dus : alternatorul si telescoapele spate

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Am si eu un etz 250, care are niste simptome ce ma cam deranjeaza si anume:1. pe partea dreapta a cutiei de viteze, pe la lant mi se scurge uleiul din cutia de viteze. Nu mult deodata dar in timp destul de mult; 2. la carburator, imbinarile carterului, partea de jos a cilindrului de asemenea se umple cu ulei, carburant sau ce-o fi. Curat motocicleta sa arate frumos fara chestiile astea de care se prinde mult praf, mizerie si, nu dupa mult timp e iar asa. Care sa fie problema: etanseizare insuficienta, simeringuri , garnituri uzate ? Am pus nu demult pe ea aprindere electronica Gotronic si de atunci merge brici , chiar si cand e rece porneste la prima pedala. Nu mai am probleme cu uzura platinei, cu avansul. O problema ar mai fi ca atunci cand merg mai mult cu ea in rampa (la Transfagarasan de ex.) si s-a incalzit motorul nu mai avea asa putere ca atunci cand mergeam cu ea la loc drept. Va rog sa ma ajutati in privinta acestor neajunsuri. Mii de multumiri... si mare grija la viteza. Stirile sunt pline cu accidente cutremuratoare. Sa nu fim si noi printre ei intr-o zi !

 

- uleiul din cutia de viteze(am aceeasi problema) se poate scurge pe langa contactul de neutral - il desfaci cu o cheie de 13 si pui garnitura. Mai poate curge pe langa surubul care tine blocul - ala il rezolvi doar daca il desfaci de tot si ungi cu pasta de etansare filete, hidraulica. Curata si tu vaselina lantului, fa curat si o sa vezi pe unde curge.

- din poze, scaparea de ulei vine pe la garnitura dintre cilindru si bloc, trebuie sa o schimbi. Probabil la incalzire apare o dilatatare suplimentara care largeste gaura si pierzi vacuum, cu toate problemele alea.

 

Bafta la depanare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vin si eu cu o intrebare :) Deocamdata nu detin nici o motocicleta, dar in viitorul apropiat sper sa fiu fericitul posesor al unui MZ ETZ 250. Intrebarea mea ar fi: pot sa ii pun cumva niste crash-bar-uri? Mi-ar place mult sa ii pun si sunt si cat de cat eficiente(cred). Mie imi plac chopperele dar din lipsa de fonduri imi iau etz, de care m-am intragostit cu mult timp in urma :)

Va rog nu sariti pe mine daca intrebarea mea e aberanta :lol: eu sunt doar curios(si nestiutor) :)

Multumesc mult! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salut ! Cred ca va fi aproape imposibil sa pui la ETZ crash-baruri , avand in vedere ca motorul este suspendat, n-are cadru leagan.Chiar daca ai incerca sa faci ceva inovatie, cu prindere de profilul-cadru, va fi foarte slab, aproape ineficient crash-barul.Eu zic sa-l lasi asa cum e ETZ-ul si incearca sa nu pici cu el, ca vei avea probleme cu cadrul...., nu-i indicat sa trantesti motorul...Numai bine ! :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stiam ca etz-ul "n-are" cadru... Tocmai de asta intrebam de o improvizatie ceva. Doamne feri sa trantesc motorul! Ar mai fi un motiv pt crash-bar si anume sa para mai chopper, sa am unde sa-mi intind cracii(asa vorbesc de parca as avea 2metrii :lol:)

Nu vreau sa fiu inteles gresit...

Mersi pt raspuns :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Am si eu un etz 250, care are niste simptome ce ma cam deranjeaza si anume:1. pe partea dreapta a cutiei de viteze, pe la lant mi se scurge uleiul din cutia de viteze. Nu mult deodata dar in timp destul de mult; 2. la carburator, imbinarile carterului, partea de jos a cilindrului de asemenea se umple cu ulei, carburant sau ce-o fi. Curat motocicleta sa arate frumos fara chestiile astea de care se prinde mult praf, mizerie si, nu dupa mult timp e iar asa. Care sa fie problema: etanseizare insuficienta, simeringuri , garnituri uzate ? Am pus nu demult pe ea aprindere electronica Gotronic si de atunci merge brici , chiar si cand e rece porneste la prima pedala. Nu mai am probleme cu uzura platinei, cu avansul. O problema ar mai fi ca atunci cand merg mai mult cu ea in rampa (la Transfagarasan de ex.) si s-a incalzit motorul nu mai avea asa putere ca atunci cand mergeam cu ea la loc drept. Va rog sa ma ajutati in privinta acestor neajunsuri. Mii de multumiri... si mare grija la viteza. Stirile sunt pline cu accidente cutremuratoare. Sa nu fim si noi printre ei intr-o zi !

 

1.curatal si verifica de unde curge si mie mia curs la surubul de sub intrerupatorul de neutral am inlocuit suruburile si la capul surubului(unde intra surubenlita) am pus canepa(se foloseste la instalatiile de apa).

 

2. te referi la imbinarea intre 'gura' de admisie si cilindru?acolo trebuie sa ai o garnitura de clingerit.(in set se achizitioneaza garniturile dar daca doar acesta il vrei poti achizitiona o bucata de clingerit si iti faci).

Motorul este normal sa se incalzeasca la viteze mici si turatie mare, dar daca ti o viteza mai marisoara(cam prin a 3) nu vei avea probleme,(nu am fost pe Transfagarasean doar pe Gutin am umblat si nu am avut probleme, mai mult se incalzeste in oras decat cand escaladez).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.curatal si verifica de unde curge si mie mia curs la surubul de sub intrerupatorul de neutral am inlocuit suruburile si la capul surubului(unde intra surubenlita) am pus canepa(se foloseste la instalatiile de apa).

 

@christensen am nevoie de un amanunt: surubul ala e scurt, se poate scoate cu surubelnita fara sa cada ceva in interior, sau e lung prin bloc? Eu din schema explodata nu am reusit sa-mi dau seama.

 

2. te referi la imbinarea intre 'gura' de admisie si cilindru?acolo trebuie sa ai o garnitura de clingerit.(in set se achizitioneaza garniturile dar daca doar acesta il vrei poti achizitiona o bucata de clingerit si iti faci).

Motorul este normal sa se incalzeasca la viteze mici si turatie mare, dar daca ti o viteza mai marisoara(cam prin a 3) nu vei avea probleme,(nu am fost pe Transfagarasean doar pe Gutin am umblat si nu am avut probleme, mai mult se incalzeste in oras decat cand escaladez).

 

Eu nu am garnitura aia, am etansare perfecta la galeria de admisie, e metal-pe-metal si nu sunt probleme. La @dordecer vad ca e un fel de banda izolatoare sau teflon, dar daca iese asa de tare acolo, nu trage si aer fals? si scurgerea de la galeria de admisie de aer dinainte de carb ma pune pe ganduri, inseamna ca e un timp in care explozia sufla carburant inapoi catre filtru(segmenti dusi? - masoara compresia!), si ala poate musteste de ulei si amortizorul de zgomot de absobtie poate fi si el plin de ulei.

Pare destul de clar ca etansarea e slaba intre cilindru si bloc fiindca orice iese de undeva, vantul il sufla catre posterior, si aici uleiul e in fata. De asemenea ulei in jurul galeriei de evacuare e iar semn de neetanseitate si ulei mult in benzina sau arderi incomplete. E greu de dat cu ghicitul din 2-3 poze asa ca mai spune ce ai mai facut si ce ai observat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acela este un surub lung si nu cade nimica cand il desfaci, doar iti scurge ulei.

eu recomand sa dai jos uleiul si asa sal scoti, cureti locul cu benzina si infasori canepa pe surub(poti utiliza silicon ca sa ramana lipit canepa de surub).

 

referitor la scurgerea dintre galeria de admisie si carburator sar putea ca sa nu ai in capat garnitura(din teflon este facut).

etzul are 2 tipuri de carburatoare diferite adica partea ce intra in galeria de admisie (numi aduc precis aminte dar parca 3N si 2N este mai mic) si daca ai strans surubul atuncea poti ovaliza(iar in timp se rupe) galeria si scapa usor benzina.

Eu am patit si s-a rupt urechiusa. acuma am un alt carburator de japoneza si i-am facut o flansa din teflon, nici nu trebuie sa strang deloc suruburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu noutati. Am desfacut motorul, l-am curatat, inspectat in interior. Azi am cumparat simeringuri, garnituri, scule. Cand am timp ma apuc sa-l asamblez inapoi si apoi am sa va spun ce a iesit. Multumesc tuturor pt. interventii, sfaturi . Sunt binevenite.

post-20769-1247685153_thumb.jpg

post-20769-1247685219_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul de garnituri din pachetul acela alb am cumparat si eu(nu sunt de buna calitate, cea folosita pt capacul de la ambreiaj nu a izolat calumea si imi picura ulei).

curata bine suprafetele si impreuna cu garniturile foloseste un pic de silicon rosu.

setul acela nu contine toate garniturile, iar garnitura pt chiuloasa nu 100% se potriveste, trebuie sa masori la ce distanta este pistonul in PMS fata de chiuloasa(scoti bujia, introduci cositor(ce se foloseste in electronica) si aduci pistonul in PMS).

 

da o cautare pe forum si vei gasi 5 filmulete cum ansamblezi/dezansamblezi motorul, cauta manualul de utilizare unde vei gasi date despre diferite setari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un etz de 250, avea o problema la cutia de viteze, am desfacut motorul si pinionul de a 5-a cea pe care vine furca era deteriorata. Am schimbat pinionul am pus totul la loc ca si in cartea tehnica si tot nu merg decit vitezele 1 si 2. Inainte de asmbalre mergeau toate vitezele. Am mai defacut odata motorul si acelasi rezultat! Intrebarea este care ar fi cauza? Va multumesc anticipat.

Editat de poetu2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un etz de 250, avea o problema la cutia de viteze, am desfacut motorul si pinionul de a 5-a cea pe care vine furca era deteriorata. Am schimbat pinionul am pus totul la loc ca si in cartea tehnica si tot nu merg decit vitezele 1 si 2. Inainte de asmbalre mergeau toate vitezele. Am mai defacut odata motorul si acelasi rezultat! Intrebarea este care ar fi cauza? Va multumesc anticipat.

http://video.google.com/videoplay?docid=-583689825491846090

compara cu ce ai facut tu..........poate e vreo gresala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceasi problema la ETZ-ul meu. Nu mergea decat treapta 1,2 si 3. am desfacut cutia bucati, m-am uitat la ea si nu am stiut ce sa ii fac asa ca am montat-o la loc si am pus un ulei nou. Acum merge de zici ca nu e adevarat. JAR MANANCA!!! :)

Mesaj completat

Am si eu o intrebare... Cand accelerez si trec de 6000 de ture, in orice treapta, parca ar decupla ambreajul ca urca automat la 9000-10000 de ture fara sa mai traga. Eu m-am gandit ca patineaza ambreajul, dar nu e logic pt. ca daca patineaza la la 6000 ar trebui sa patineze si la plecare de pe loc nu? Am desfacut de 3 ori ambreajul, e nou are doar o placuta crapata dar am pus-o la mijloc. Dati-mi un sfat ca nu stiu ce sa mai fac :lol: !!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut filmuletele de pe youtube, am montat totul exact ca acolo, am scos si cartea tehnica de pe net singura diferenta e ca pe tija pe care vin furcile am pus o saiba ceva mai groasa decit cea originala, de o parte nu era saiba cind am desfacut cutia. Mine am sa mai montez odata cutia fara acea saiba. Eu am senzatia ca acata ceva acolo si nu pot sa-mi dau seama ce! Si ce e culmea pina nu string toate suruburile merg toate vitezele f usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut filmuletele de pe youtube, am montat totul exact ca acolo, am scos si cartea tehnica de pe net singura diferenta e ca pe tija pe care vin furcile am pus o saiba ceva mai groasa decit cea originala, de o parte nu era saiba cind am desfacut cutia. Mine am sa mai montez odata cutia fara acea saiba. Eu am senzatia ca acata ceva acolo si nu pot sa-mi dau seama ce! Si ce e culmea pina nu string toate suruburile merg toate vitezele f usor.

 

Asta e! Vezi ca nu e una ci doua saibe, si sunt extrem de importante pentru buna functionare. Dimensiunile: Scheibe 8x13x1,5

Cine a mai facut(nu eu) a spus ca dupa ce a bagat saibele respective totul a mers brici. Daca le confectionezi, vezi numai sa le faci din otel dur, nu din fier moale.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit! Problema era de la furca cu numarul 12, era putin indoita partea care tinea furca sa nu iasa afara de pe craboti si acata in selectorul de viteze. Acum incep cu problemele mai marunte: instalatia electrica, dinamul nu incarca si cred ca trebuie sa refac toata instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi,un prieten si-a cumparat un ETZ.Dupa 15-20 Km s-a oprit.Cand am dat la pedala,motorul nu se rotea,cu toate ca pedala facea cursa normal,mai greu-e adevarat.Dupa ce s-a racit,din cand in cand puteam invarti motorul si o data am reusit sa il pornim.Presupun ca are probleme cu ambreiajul si maine il desfac sa vad ce e.Poate sa imi spuna cineva ce grosime trebuie sa aiba discurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi,un prieten si-a cumparat un ETZ.Dupa 15-20 Km s-a oprit.Cand am dat la pedala,motorul nu se rotea,cu toate ca pedala facea cursa normal,mai greu-e adevarat.Dupa ce s-a racit,din cand in cand puteam invarti motorul si o data am reusit sa il pornim.Presupun ca are probleme cu ambreiajul si maine il desfac sa vad ce e.Poate sa imi spuna cineva ce grosime trebuie sa aiba discurile?

99% ca e de la reglajul grosier al ambreiajului, nu e la cei 11mm prescrisi. Am patit si eu la fel. Dau amanunte pe PM sau aici daca mai e nevoie pt reglaj, fii sigur prima data ca nu e de aici, ca sa nu desfaci degeaba. Iti spun si de placute daca mai e nevoie. Si mai e chestia aia triviala la ETZ ca daca tragi ambreiajul in timp ce dai la kick, dai pana imbatranesti. La neutral + ambreiat. Dar ai spus ca l-ai pornit, deci nu e asta triviala. Bafta.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...