Roadkill_Himself Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Eu am un Harley Davidson Nightster. Imi plac tare cafe racer-ele si spuneau astia cand a iesit pe piata ca e inspirata din cafe racer-ele din anii 60. Dupa ce poze a-ti postat voi aici mie nu prea mi se pare ca si a mea e. Am sau n-am si eu cafe racer?? Habar n-am cum iti plac cafe racer-ele, cind nu sti ce-s alea. Cine spunea, ce spunea, cind spunea, te-a fraierit. Raspuns: n-ai! Comentariu: nu-i bai, ca n-ai, pt. ca poti avea, cu ceva modificari, respectiv cu ceva blood, sweat and beers. Inspira-te din pozele puse aici(si nu numai), taie, spinteca, modifica si o sa fii cel mai tare din parcare. Editat Martie 18, 2009 de Roadkill_Himself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 sigur o sa-si modifice harley-ul in cafe racer, e mult de lucru si nu cred ca e dispus sa-l transeze... atasez si eu o fotografie cu o idee accesibila de cafe racer, este o yamaha xs 650 la baza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 primele poze cu a mea facuta doar cu manutele mele din asa ceva cbr 600 f2 mai e de lucru la ea ce-i drept dar momentan e pregetita sa mearga evident ca pe parcurs va ma suferi cerva modificari toate bune!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 sal! am un XS400 din 81 si ma bate gandul sa-l modific nitel, gen cafe. nu vreau sa scurtez cadrul ca nu am cum sa mai prind aripa spate si n-am chef de improvizatii. saua am modificat-o, e inca in lucru (monopost). in plus, vreau sa pastrez cat mai multe elemente originale, gen semnale, suport numar, stop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 misto de tot wraith motorul ala chiar are potential de cafe si ii da bine asa cu aripa spate eventual niste burdufe de cauciuc pe furci .. un ghidon specific cafe, in m si oglinzi pe exteriorul ghidonului alea le gasesti pe e.bay ieftine si ghidon si burdufe pe louis ce sa zic bafta si mai pune poze toate bune!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 misto de tot wraith motorul ala chiar are potential de cafe si ii da bine asa cu aripa spate eventual niste burdufe de cauciuc pe furci .. un ghidon specific cafe, in m si oglinzi pe exteriorul ghidonului alea le gasesti pe e.bay ieftine si ghidon si burdufe pe louis ce sa zic bafta si mai pune poze toate bune!!!! la XS nu prea e rentabil sa pui ghidon "cafe" ca dai cu el in rezervor... mai degraba un ghidon "flat", iar oglinzile vreau sa le pun pe cele originale ca sunt intregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ...cu rezervorul original. scuze de calitatea pozei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 uite unul similar cu al tau....este frumos tare dar omul a renuntat la aripa spate.....parerea mea e sa-i schimbi ghidonul sau sa-i pui semighidoane sa iasa ceva frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) uite unul similar cu al tau....este frumos tare dar omul a renuntat la aripa spate.....parerea mea e sa-i schimbi ghidonul sau sa-i pui semighidoane sa iasa ceva frumos... la noi la romanica e cam nasol fara aripa pe spate, mai ales cand ai parte de strazi "spalate" din belsug. iar cu ghidonul, am pus unul mai "flat", dar nu semi-ghidoane sau ghidon intors, am 1,84 si n-am chef sa "stau in maini" pe el. la un cafe nu este un criteriu fix ghidonul. in plus, pastrez rezervorul original (cel negru), care difera destul de mult de cel de XS400 SE (cel din poza atasata de tine). Editat Mai 6, 2009 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Salutare Vreau si eu ceva sugestii despre ce moto sa achizitionez (la pret mic) pentru a putea s-o folosesc ca baza de plecare pentru un cafe racers. Pana in prezent am vazut o Honda CB 400 N din '83, o Suzuki GSX 400 din '81, Kawasaki Kz 550 din '82 si o Yamaha XS 850 S. Chiar doresc pareri serioase in aceasta privinta Editat Mai 13, 2009 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 SalutareVreau si eu ceva sugestii despre ce moto sa achizitionez (la pret mic) pentru a putea s-o folosesc ca baza de plecare pentru un cafe racers. Pana in prezent am vazut o Honda CB 400 N din '83, o Suzuki GSX 400 din '81, Kawasaki Kz 550 din '82 si o Yamaha XS 850 S. Chiar doresc pareri serioase in aceasta privinta ca design, KZ-ul si GSX400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 la noi la romanica e cam nasol fara aripa pe spate, mai ales cand ai parte de strazi "spalate" din belsug. iar cu ghidonul, am pus unul mai "flat", dar nu semi-ghidoane sau ghidon intors, am 1,84 si n-am chef sa "stau in maini" pe el. la un cafe nu este un criteriu fix ghidonul. in plus, pastrez rezervorul original (cel negru), care difera destul de mult de cel de XS400 SE (cel din poza atasata de tine). poze poze normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile . oricum spor la munca si poze poze!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 poze poze normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile . oricum spor la munca si poze poze!!!!! o sa bag si poze, momentan cadrul este la sudat, are un suport de motor rupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 poze poze normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile . oricum spor la munca si poze poze!!!!! si apropo de ghidon, diferenta de nivel intre cel actual si unul pus invers, traditional, este de vreo 15 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 NORTON se intoarce acasa!!! Dupa aiureala americana, firma Norton, cu toate drepturile, design-urile si tehnologiile, a fost cumparata de omul de afaceri enlgez Stuart Garner, intorcindu-se astfel acasa, in UK. Se lucreaza la nou fabrica, la nici 20 km de Hinckley (fanii stiu ce si cum...), pt. productia in serie. Englezii imi inspira mai multa incredere, decit americanii, asa ca sper sa fie de bun augur stirea. As fi printre primii cumparatori... ei bine, da! si cu un cafe racer de serie, commando 961. nascut in sua, acum adaptat pt pentru piata europeana: euro 3, injectie. primele 200 de exemplare SE, special edition. doar negru. http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/nor...do-961-spec.php triumph thruxton era, pana acum, cel mai frumos cafe racer de serie. acum are un rival cel putin la fel de frumos. in plus, commando 961 SE e mai puternic, mai usor, mai compact. probabil va fi si mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Sper ca am nimerit bine - daca nu aici, atunci unde? Cam la asa ceva salivez pe net lately... ...mai ales scramblerele, mai ales be o baza SR 500 - in opinia mea motoare esentiale... uitasem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 foarte adevarat nortonul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Am vazut si eu Norton-ul acum ceva timp, sincer imi place mai mult Thruxton-ul, are o linie mai clasica...un look mai "cafe" spre deosebire de norton care-mi da senzatia de "naked".... e fain, dar as alege Triumph.....tine de preferinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 si eu am vazut nortonul acum ceva timp. sunt chiar curios pe la ce bani e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) MEAN GUZZI Abia astept "noul" Norton! Editat Septembrie 3, 2009 de Go-Getter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 frumos domne.... in vara asta am ajuns si eu in sfarsit in austria si germania....unde vreau sa ajung..e ca am vazut live un SR500, era intr-o stare formidabila, de la distanta am avut impresia ca e triumph asa bine arata.. m-am apucat sa pun bani la saltea, nu mai tine.....ce zici dane, pe la 1000 de bete gasesc unu acceptabil? Mesaj completat am gasit si poza cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 frumos domne....in vara asta am ajuns si eu in sfarsit in austria si germania....unde vreau sa ajung..e ca am vazut live un SR500, era intr-o stare formidabila, de la distanta am avut impresia ca e triumph asa bine arata.. m-am apucat sa pun bani la saltea, nu mai tine.....ce zici dane, pe la 1000 de bete gasesc unu acceptabil? Mesaj completat am gasit si poza cu el Da, cu in jur de 1000 de iepuroi gasesti, chiar mai ieftin, uneori, daca ai chef si de ceva munca. Faza e ca, la nemti, SR-urile nu stau mult pe piata, deci trebuie sa te misti repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxa Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Da, cu in jur de 1000 de iepuroi gasesti, chiar mai ieftin, uneori, daca ai chef si de ceva munca. Faza e ca, la nemti, SR-urile nu stau mult pe piata, deci trebuie sa te misti repede. ieftine si in stare relativ ok, XS-urile. 400/500/650/750. http://www.yamahaclub.com/forums/topic/188...400-cafe-racer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Am gasit stirea ASTA Englezii au un nou brand de motociclete: Mac Motorcycles The company has created four different models: “Spud” for dossing about on, “Ruby”, the motorcycle equivalent of the girl-next-door, “Peashooter” for squirting to your favourite pub and gassing with your mates and the “‘Roarer”, a modern-day dinosaur-chaser. All models use a tubular backbone frame and are powered by the 500cc Buell “Blast” motor, a pity as there are better options from Japan, Austria and Germany available Haioase rau. Editat Octombrie 7, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 ce motoare mistoooo:X au. Haioase dar misto:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.