Sari la conținut

Postări Recomandate

GoodKat: ma intereseaza o mobra ieftina, vad o Estrella pe bikeshop la 2100 euro....wtf

Vreau o gioarsa ieftina...

cam asa sun Strellele pe la noi, si chiar si in afara...

Mai bine cauta o honda CB 250, 350 etc de prin anii 70-80, yamaha xs 250, 400, yamaha sr...sau variantape care am mers eu Suzuki TU250x...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La asta ma gandeam un cb 350/450, ce alte modele mai stiti ca s-ar preta?

Kawasaki Z 1000, 550, 500, K 400, banditul de 400, suzuki GT (cu variantele lui) dar toate pana pe la anii 1985...

Cauta la Tomina si vezi ce motoare au adus si mai aduc (daca mai aduc) uite un link http://www.tomina.ro/motociclete/vanzarimotociclete.php?categorie=Strada&afisare=foto&cautare=&dela=1

nu fac reclama! le-am gasit si eu pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 :)



HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

la majoritatea ai f putin de modificat :((( de ce ati postat linkul :(((((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 :)

 

HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

la majoritatea ai f putin de modificat :((( de ce ati postat linkul :(((((((

Tocmai am vorbit cu domnul Doru Gugeanu, de la Tomina, mi-a zis ca ar mai avea cateva aduse si care se afla pe site, asa ca sambata dimineata (inainte sa plec la SMAEB) probabil o sa-i fac o vizita, sa vad ce are pe acolo...apropo..si-au mutat sediul, pe la Fundeni din cate am inteles.

mai e vreun doritor de vizite?

P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati.

 

Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay.

TCe bine, deja am rezolvat o problema! :peace:

Mai ramane una mica..banii :-L

 

Pe net am gasit tot felul de pareri pro si contra Tomina (referitoare la motoarele aduse)..daca aveti si voi e bine sa le expuneti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama ce inghesuiala la cafeneaua asta!...Bre, uite cat'a fumu' de sa-l tai cu cutitu, bai nene. @ Goodkat...Frate, multumesc pentru ieri! A fost misto sa va cunosc si-n carne si oase, nu doar pe forum, si mai mult decat atat, eu sunt un picut mai castigat pentru c-am mai avut ceva de invatat. Pai o data nu se prea pune, nu? Mi-ar placea s-o mai repetam cat de curand asa ca tu doar da un bip si aranjam...

 

Cat despre celelate discutii, eu sunt de parere ca daca vrei sa-ti iei un motor mic e mai bine sa cumperi unul facut pentru Europa sau SUA , cu precadere SUA, pentru ca, in general, mi-a explicat tipu' de la piese de la United Motors, motoarele japoneze cu o capacitate de pana si inclusiv 400cc sunt modele exclusiv contruite pentru piata japoneza asa ca atentie mare...le poti cumpara dar dai de benga pana-ti vin piesele...Doar sa aranjezi cu tipii de la Tomina sa-ti aduca si piesele dar...nu m-as avanta intr-atat incat sa ma gandesc s-o si fac cadnva in viata asta...Am auzit destule despre ei, din surse foarte, foarte apropiate de Tomina ca nu prea au mama si in mod cert n-au tata cand vine vorba de banuti si ca-ti iau si pielea de pe tine... ma bag si eu... :) Americanii au niste stocuri impresionante de scrap bike-uri si, in consecinta, au si surse de piese cacalau asa ca SUA ar fi prima mea optiune. Imagineaza-ti o piesa, oricare, si aia o au ori second hand, ori nou-nouta, proaspat scoasa de pe CNC...apare insa problema vamii dar te poti intelege cu dansii sa mermeleasca si ei cate ceva pe ici, pe colo ca sa scapi mai ieftin...sau poti sa scapi de tot cu o secta religioasa care are birou de coletarie undeva prin New York. Le trimiti pachet urias la aia si ei redirectioneaza pachetul la tine contra comision...asa am auzit si eu de la un prieten care are un alt prieten si care la randul lui a auzit de la un var mai de grad 6 care are un prieten....nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata...

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce, dar o gramada de motoare de 400 am vazut pt. Uk... piese cacalau pe ebay :) SH-uri majoritatea, intradevar. Dar mai degraba am curaj sa iau un SH de acolo, cum am luat cilindrii de TDM (cota 0, ca noi) decat sa iau ceva de la noi (ma refer aici la cazul cand cumpar pe 'neveu').

 

In alta ordine de idei, era sa cad in fund cand ti-am facut poza de plecare, asa ca a iesit miscata, dar ... iti trimit pe pm imediat poza cand ne-am intalnit :)

 

Si am zis sa mai pun si eu niste poze de le-am gasit pe cardul asta cu mica motoretuta.

 

 

PS: acum motoreta e cam terminata dpdv al pieselor care o alcatuiesc, trebuie insa vopsita si facut naibii carburatorul ala, cum ajung in C-ta, e primul lucru de care ma ocup.

 

 

dscf3348o.jpgdscf3346z.jpgdscf3345d.jpg
dscf3344d.jpgdscf3343o.jpgdscf3340j.jpg
dscf3322h.jpgdscf3321n.jpg
Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Ieri am fost la SMAEB si...mhmm...impresionant si nu prea. Partile bune au fost numarul mare de motociclisti prezenti la eveniment si sentimentul de comunitate strans apropiata pe care ti-l lasau cu totii laolalta, adunati claie peste gramada. Pe bune, era un spectacol impresionant sa vezi legiuni intregi de motociclete curgand val dupa val pe culoarele desemnate in acest sens, unul mai galagios ca altul si fiecare in parte special in felul lui insa cam atat...Partile nasoale, sau hai sa zicem mai putin impresionante au fost cu ghiotura: una la mana, organizarea standurilor a fost varza pentru ca nu erau structurate pe capitole ca sa intelegi ceva; ba te loveai de motociclete ba te frecai de firme care vindeau accesorii si altele, cu toatele amestecate intr-o ciorba greu de mistuit. Doi la mana, nu toti s-au straduit sa aduca ceva nou exceptie facand Honda, BMW si Kawasaki, firme care s-au agitat cat de cat cu folos in timp ce altele s-au multumit sa se prezinte cu patru-cinci capre la misto, pur si simplu fizic, ca sa nu urle targul ca n-au dat p-acolo...Pai nene, in vremuri de restriste iti vinzi si sufletul ca sa convingi lumea ca merita cu varf si-ndesat sa-si amaneteze viitorul, organele si copiii ca sa-ti cumpere produsele, nu? Iar pentru asta trebuie sa-ti pui la bataie tot arsenalul de idei, bugetul si sufletul ca altminteri de ducii naibii pe copca, ca multi altii inaintea ta care s-au crezut infailibili pana si-au inchis pravaliile cu privirile intrebatoare. Asta e crezul meu. Cand vezi puhoiul de interesati ca-ti intra in spatiul expozitional inseamna ca jumatate din treaba ta e deja facuta si ca ai deja in fata ochilor o jumatate din fiecare client in parte. Jobul tau ca vanzator e sa-ti insusesti cealalta jumatate din client...Cum? Asta e treaba ta ca vanzator, nu a mea ca si client. Trei fufe cu cracii lungi care sprijina un banner nu sunt un vehicol de marketing convingator. De ce? In primul rand pentru ca nu sunt veridice. Arata ca niste fufe, sunt imbracate ca niste fufe, ti-ai dori sa fie fufe insa NU SUNT FUFE. Sunt niste biete fete aproape majore care-si castiga banii de 1 Mai incercand marea cu degetul sperand ca la vederea lor toti clientii si-or pierde mintile declansand astfel un tsunami de portofele deschise sau de promisiuni ferme de cumparare...Exact asa stau lucrurile si cu mobrele voastre; Sunt acolo, sunt misto, sunt performante insa totodata sunt ingrozitor de scumpe si mai mult de atat, ceea ce-mi repugna la maxim e ca daca treci peste toate astea si vrei sa cumperi o motocicleta, trebuie sa-ti imaginezi bine de tot cum se comporta pe sosea pentru nici sulea nu ti-o scoate din stand s-o testezi pe asfalt. E ca-n copilarie: te urci la volan si vrum-vrum...iiiiiiii....aaaaaa....ni-no, ni-no...OK, o iau!...Cat ziceati ca e? 15000 de euro?... O laie, baieti, fix o laie. Ia veniti voi cu niste demo bike-uri, cu niste instructori binevoitori care sa-ti dea sfaturi, un plan creativ de achizitie in rate, facilitati la service si achizitii de piese si cu niste preturi mai omenesti, toate ajustate undeva mai pe curba (nu curva) lui Gauss, cat sa fie toata lumea multumita si sa vedeti voi cum se intoarce roata, iar ca bonus, puteti sa ne aratati si ceva craci goi pana semnam noi actele premergatoare achizitiei ca n-o sa facem nazuri... Promitem solemn!

Una peste alta, expozitia a fost mai naspa ca aia de la Parlament insa a constituit un excelent prilej de intalnire cu amicii si o platforma minunata de lansare pentru adevarata distractie care urma sa inceapa dupa plecarea de acolo. Zic si io bagandu-ma ca musca-n lapte...

 

Pe maine



Helau Boys,

 

Drum spre atelier. Mos c-un Mercedes cabrio in fata mea. Mosu' pune o frana aberanta si opreste de la 50-60km/h la ZERO in fata unei treceri pietonale, pe mijlocul sensului de mers, desigur. Eu mirare cat cuprinde si o secunda irosita pe asta...Incerc o evitare pe contrasens pe care o anulez intr-o fractiune de secunda din motiv de TIR-uri si maxi taxiuri... trag dreapta si musc puternic frana fata, pierd controlul trag stanga si zbor fix in mufarina si pe cotul stang...Mosu' franeaza, eu ma ridic sa ma duc la el, mosu baga drive si tira, nene...Pagube: pedala schimbator viteze, maneta ambreiaj, suport ceas, oglinda stanga, semnal stanga, aripa fata si toba zgariata, maneta stanga bulita nasol, casca FLIP UP zgariata si viziera sarita... Nu-i bai, le cumpar la loc insa mosu' ala n-are cum sa scape pentru ca l-am mai vazut pe drumul ala de cateva ori. Mogosoaia e un orasel c-o magistrala asa ca ii urez bafta.

 

Cristi si Black Wolf, multumesc mult fratilor pentru ajutorul acordat!

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

Ca tot veni vorba de starea motorului...uite peste ce am dat pe bikeshop http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-350four-din-1980-508713.html,

sa nu-ti dai cu ceva!

Pacat, mare pacat..de starea ei, de acte! Cred ca era un proiect bun de cafe racer, Cb 350 four...

 

@Essad, sincer imi pare rau de ce ai patit, bine ca nu a fost mai rau!

Bafta si sanatate!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Neata,

 

Multumesc pentru ganduri. Problema nu e ca mosu a franat de la 50km/h la zero in fata unei treceri pietonale, ci ca a franat inchipuindu-si ca cineva vrea sa traverseze, asta ar fi problema mea. Nici acum nu realizez ce naluci o fi vazut ala...Secunda aia pretioasa irosita de mine cu mirarea la maxim a fost decisiva in constructia accidentului, so to speak, si-mi fac reprosuri pentru asta pentru ca se putea sfarsi mai rau, cu mine pe contrasens in fata TIR-ului par example...Noroc ca si TIR-ul de pe contrasens pusese o frana de urgenta pentru cateva clipe vazandu-l pe bou cum opreste la zero ca mai apoi sa se replieze si sa accelereze dandu-mi astfel un ragaz suficient cat sa revin pe sensul meu de drum ca sa cad mai apoi in spatele bovinei. Asta face Romania speciala pana la capat, nu? Impredictibila si fascinanta cat cuprinde. Ce ma surprinde totodata e cat de viu m-am simtit dupa incidentul cu pricina, fratilor. Un plonjon in mecla la timpul lui poate face cateva miracole, nu alta, va jur....totul e sa ai o casca full face :) Cand m-am ridicat de pe asfalt aveam un "zvac" de zile mari, si zic asta amintindu-mi c-am ridicat cele 235 kg cat are mobra mea ca pe o plasa cu cirese si pot pune prinsoare ca sase masini mai incolo nici nu s-a sesizat ca a avut loc un incident in trafic pentru ca n-au apucat sa vada. Ma rog, asta e. Am inceput procesul de reconstructie comandand pe mail urgent piesele in cauza si sper sa fiu back on track in zece zile...

 

Ieri am comandat comodourile de la reprezentanta Honda. Sunt similare cu cele folosite pe Fireblade din 2011 si nu numai ca arata chiar misto dar au si niste functii incorporate cum ar fi de exemplu buton de avarie. Piesele pentru electrica vin pe 18 asa ca here we go.

 

Later, boys!



Salutare,

 

Asa cum ziceam si-n postarea precedenta, ieri am comandat blocurile de comanda stanga-dreapta pentru Cafe-ul meu. Sunt aceleasi ca si la Honda Fireblade Repsol din 2011 si se potrivesc de minune cu proiectul meu. Abia acu o saptamana am realizat ca puteam folosi binemersi si manetele de la Fireblade scutindu-ma astfel de neplacerile cu cele italienesti care n-au lacasuri pentru switch-uri, arza-i-ar focu' de vagabonzi...Nu-i bai, altadata. Printre picaturi de ploaie, accidente rutiere si eventuri oficiale am tot pigulit la cafe ocupandu-ma de lucruri mai putin evidente insa importante pentru intreg, cum ar fi lustruitul de suruburi, confectionatul aparatorii de lant (care se si apropie de final) si altele, mai putin relevante...recunosc ca nu m-am dat peste cap ca-n basmele cu Harap-Alb si ca am mers mai la relanti insa motivul este argumentat de sictirul asteptarii diverselor piese si componentelor electrice care urmeaza sa vina abia pe 18; M-a inebunit asteptarea. Asteptarea pare sa fie laitmotivul proiectului meu...Totul s-a lasat asteptat; banii, piesele, asteptarile...absolut totul. La urmatorul proiect promit sa-mi insusesc o cu totul alta strategie, una care sa ma scuteasca de asteptari fara de sfarsit. Sper!

 

Ma duc la atelier...numa bine



"Good morning Miss Moneypenny. You look as lovely as ever"

"Oh, James! You are a darling and a flatterer"

 

"Buna dimineata Domnisoara Bani si Penny! Uita-te draga, ca intotdeauna"- (aaaaaa...hmmm... pentru cine nu stie, Penny e o diviziune a Lirei Sterline, moneda oficiala a Marii Britanii) -

"O, James! Esti un drag si te flatulezi asa!" - (aaaa...chestia cu flatulatul in public probabil ca este ceva tipic englezesc)

 

1982. Irina Nistor

 

Mi-a venit coletul cu bunataturi electrice din UK deci, mingea e-n terenul meu acum. Trebuie sa-i dau zor cu pozatul componentelor pe sasiu pentru ca electricianul sa se poata juca de-a mama si de-a tata cu conectorii aia... Au mai ramas comodourile sa vina si, in principiu, sunt gata pentru operatiune. De cablu, se ocupa ala. Ma rog, nu sunt convins ca n-o sa mai cumpar cate una-alta insa, asa cum am mai zis, in principiu am tot ce-mi trebuie.

Ieri aproape c-am gatat aparatoarea de lant si ma declar destul de multumit de felul in care a iesit. Azi urmeaza s-o sablez, s-o spal apoi s-o dau c-un primer spray, tot de la VHT, pentru ca dupa aceea s-o fac pachet cu celelalte doua piese ramase nevopsite si hop cu toate la sulemenit...si gata cu vopsitul la atelier specializat. Raman cateva componente pe care trebuie sa le-ndes personal in cuptorul familiei...bleah... parca nu se mai termina!

Wow, sunt destul de "excited" sau "excitat" dupa Irina Nistor, asa ca fiecare poate intelege cam ce vrea insa in niciunul dintre cazuri n-ar gresi prea mult...:)

 

Ne auzim mai tarziu si urmeaza poze...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Good morning Miss Moneypenny. You look as lovely as ever"

"Oh, James! You are a darling and a flatterer"

 

"Buna dimineata Domnisoara Bani si Penny! Uita-te draga, ca intotdeauna"- (aaaaaa...hmmm... pentru cine nu stie, Penny e o diviziune a Lirei Sterline, moneda oficiala a Marii Britanii) -

"O, James! Esti un drag si te flatulezi asa!" - (aaaa...chestia cu flatulatul in public probabil ca este ceva tipic englezesc)

 

1982. Irina Nistor

 

Wow, sunt destul de "excited" sau "excitat" dupa Irina Nistor, asa ca fiecare poate intelege cam ce vrea insa in niciunul dintre cazuri n-ar gresi prea mult... :)

 

Special pentru tine...http://www.digi24.ro/stire/Ca-n-filme-Video-ul-in-anii-80-si-vocea-de-neuitat-a-Irinei-Margareta-Nistor_44162

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Safi, imi pare rau sa aud de patania ta... era sa o musc si eu chiar vineri cand am plecat, dar eram cu masina... De data asta o tipa care la fel a franat maxim si dupa ce a facut dreapta a semnalizat... mama masii de treaba, ma uitam in bucuresti ca era full, stateai la semafoare de 'n' ori, inebuneai nu alta. Pacat la noi 'smecheria' e sa ai masina cat mai mare si inutila si sa bagi benzina/motorina de 30 de lei iar daca ai motoreta inseamna in ochii celorlati ca esti teribilist, c.retin, donator (e la moda asta), etc... In alte parti motoreta e privita si ca un lucru util, care consuma mai putin, polueaza mai putin, ajuta un pic la fluidizarea traficului. Hai frate ca iar ma ia deprimul cand stiu ce frumos e prin alte parti si la noi...nu prea... sa auzim de bine!

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de ce ai patit. Bine ca nu a fost mai grav. Totusi, din cate stiu nu prea ai ce face legal contra soferului care a franat fara motiv, mi se pare ca legea spune ca trebuie sa pastrezi o distanta suficienta de masina din fata, ca sa poti opri in siguranta. Poate s-a mai schimbat intre timp, dar mai demult asa stiu ca era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

@KNO3 normal ca eu sunt de vina ca doar ar fi fost vorba de o lovitura in spate...conform legii, desigur...Legea strazii e putin diferita insa pentru ca ne invata urmatoarele: daca lasi 3-5 metri intre tine si cel din fata ta inseamna ca inviti pe cel din spatele imediat tie, sau daca nu pe el, atunci pe un altul care vine lansat mai din spatele coloanei sa te depaseasca si sa se infiga intre tine si cel din fata ta... si sa nu uitam, frate, ca vorbesc de prima ora a diminetii, ora la care se intersecteaza batalioane de functionari, simpli angajati, maxi taxi-uri, caini vagabonzi si zapaciti de haos, taxi-uri, copii, targoveti cu remorci pline, TIR-uri, patroni grabiti sau nu, curieri, popi, echipaje RADAR iar colac peste pupaza, peste toate astea, in adevaratul minut de aur al traficului Bucurestean trebuie sa adaugi si ingredientul-bomba: legiunile de mamici turbate care-si duc contra cronometru copiii pe la scoli intr-o maniera cel putin discutabila, in timp ce se machiaza, rujeaza, penseaza si converseaza la telefon... Ei bine, pentru a mari suspansul acum arunca in joc si cateva vehicule pe doua roti si ai sa te minunezi de adevarata rata de supravietuire a motociclistilor care in conditiile date pesemne ca e de peste 300%, nene :)

 

OK...ia sa vedem...Cafe-ul meu... Ieri mi-am regasit CHI-ul care se cam tulburase in ultima vreme. "Cum" si "de ce", sunt intrebari la care n-am un raspuns. Asta o fi fost vrerea FORTEI si cine sunt eu sa ma impotrivesc? Cert e ca am terminat de sudat, batut, chituit si vopsit cu primer aparatoarea mea de lant si am remodelat putin tabla seii pentru a limita pornirile artistice ale eventualului selar. Forma tablei seii trebuie sa impuna si forma buretelui, fara nicio interpretare. Punct. Apoi, in clipa de fata sunt mai matur artistic vorbind si am umblat nitel si la fluiditatea ei...un twist discret si atragator, zic eu.

Azi, daca tot am umblat la forma ei, o mai sudez putin si o s-o ajustez pe ici pe colo si la prinderi apoi o declar gata de "step two" si trec la electrica. Wow, ce incantare! Bleah. Oricum, ieri seara mi-a trecut prin cap o idee care m-a bagat in priza serios de tot si care mi se pare extrem de sexi asa ca abia astept se se-ncheie saptamana viitoare ca s-o si pun in aplicare! Nu va zic inca despre ce este vorba pentru ca e surpriza. :)

 

Poze:

post-70651-0-68046200-1366264095_thumb.jpg

 

post-70651-0-84877800-1366264183_thumb.jpg

post-70651-0-18706800-1366264211_thumb.jpg

post-70651-0-77617300-1366264236_thumb.jpg

post-70651-0-28627000-1366264260_thumb.jpg

 

Mai astept o ora si ma duc si eu la atelier

 

Bafta si asfalt uscat!!!



Buna seara fine Cafe Society,

 

Azi am terminat seaua si maine ma duc cu tabla si cu macheta din polistiren la tipii care prelucreaza 3D buretele. Sunt curios sa vad cum o s-o confectioneze...Nu mi-a fost usor sa modelez metalul asa cum mi-am propus initial asa ca a trebuit sa pun la bataie tot arsenalul de idei si pana la capat am izbutit s-o scot la lumina. Dai cu sudura, ba cu flexul, ba cu flexul din nou insa cu panza de slefuit, ba cu ciocanul si tot asa...Am batut la tabla aia pana m-au lasat palmele si bratele asa ca infuriat la culme mi-am trecut pe lista scurta un numar de scule "must have" pe care intentionez sa le achizitionez cat mai curand. Nu mai merge old school, nene! Acu, seaua mea zace-n portbagajul masinii mele asteptand cu-nfrigurare ziua de maine. Daca tot mai aveam ceva timp la dispozitie, mi-am aruncat un ochi uber critic asupra aparatorii de lant si mi-am zis ca trebuie chituita si acolo unde ieri puteam jura ca nu-i cazul...deh, probabil ca mi se trage de la vaporii de diluant. Ca maine sa nu ma razgandesc, imediat ce am avut ocazia am si pus mana pe flex si i-am "putut" aparatorii o slefuire de "tu-i mama" pe latura in cauza asa ca nu prea mai am alternativa.

Tank-ul ala ruginit a fost dres de vopsitor intr-un mare fel si abia astept sa-l vad cu ochii mei, nu numai pe MMS... Oricum, la vopsitor trebuie sa livrez urgent aparatoarea si suportii de scarite asa ca merg sa iau ceva dar nu vin cu mana goala..si la cum se prezinta lucrurile, cand le-oi lua inapoi, mai duc ceva la vopsit...si tot asa...

Electrica se prefigureaza a fi inceputa sambata...asta asa ca sa nu las subiectul in aer. Stiu ca trebuia inceputa de azi insa n-a fost chip; am cam obosit, fratilor

 

va las pentru ca ies la shopping pe Ebay.. Numa bine

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

pentru aparatoarea de lant it trebuie niste prese "dimple dies" ... se pot face usor pe strung la dimensiunea gaurilor deja existente.

nu sunt doar cosmetice, iti aduc un pic de rigiditate pe tabla aia subtirica.

 

uite aici cum arata

post-74625-0-97799400-1366356860_thumb.jpg

Editat de MoederNuker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viata mea e Radio Erevan

 

Inca de ieri mi-am pregatit in lista de apel numarul tipilor cu buretele asa ca la prima ora a diminetii ridic telefonul din consola, aprind o tigara si..."numarul format nu este alocat"...WTF???!... Ma urc in masina si da-i bataie cu viteza gandului inspre atelier sa aflu cum ma-sa se numea firma aia. Ajung la atelier, ies din masina ca o naluca si dau buzna peste tapiter. "Cum se numea firma aia, ca nu mai dau de ei?"... "Poliflex. Sunt si pe net" zice tipul catre mine. Caut pe net si dau de ei...Soseaua Pantelimon 266. Sun la telefonul fix si-mi raspunde o voce blonda. "Alo, da." "Firma Poliflex?"..."Da"..."Am si eu o sea pe care vreau sa mi-o decupati 3D"..."Nicio problema, veniti la noi"... "va gasesc la adresa de pe net?"..."da, cum sa nu"... "Bun, haideti ca plec inspre Dvs"..."va asteptam"...

Plec inspre ei si pe drum bag adresa in GPS...Ajung la McDonalds, in Pantelimon si GPS-ul imi zicea sa fac la stanga...Pun mana pe telefon si-i sun pe aia..."Buna ziua, sunt la McDonalds si fac stanga, unde va gasesc mai exact"..."de ce sa faceti stanga? Faceti dreapta"..."???"..."mergeti inspre Cora si cutare, cutare"... "Multumesc"...Ii gasesc acolo unde mi-au zis ca-i gasesc si cobor. Intru...in fata mea un birou c-o acritura de se zbarcea si smantana in termen... "Buna ziua"..."'na ziua"..."Am venit pentru seaua in discutie".."care sea?"...Aici e firma Poliflex???"..."Nu vedeti ce scrie in spate?. Aici e Eurofoam"...Pun incurcat mana pe telefon si sun la numarul la care am mai sunat inainte si-i suna aleia telefonul..."Doamna, pesemne c-am vorbit c-o colega de-a Dvs daca nu cu Dvs in persoana. Aici e Poliflex?"..."S-a numit Poliflex, acum e Eurofoam"... Zambesc incurcat ca sa nu injur si astept sa termine hartogaraia aia superimportanta care solutiona Pacea Mondiala si foametea din Lumea a Treia de se uita atat de incruntata inspre dansa... "Vreau sa-mi decupati 3D un burete pentru sea"..."Nu taiem 3D. Doar 2D"..."???"..."Bine, doamna" ma repliez eu cu viteza si-i zic mai departe "Taiati-o 2D dar cu ce o lipesc?"..."C-un adeziv special c-altfel se topeste"...."Bine, aveti asa ceva?..."da"..."si cam cat adeziv mi-ar trebui pentru cantitatea asta de burete?"...pune aia mana pe calculator si-mi raspunde "200gr"..."OK, dati-mi atunci si 200gr de adeziv"... "pai n-am!" ..."cum n-aveti?. Mi-ati zis c-aveti asa ceva"..."Am, da-i la 15kg"..."gasesc in alta parte asa ceva?"..."nu stim"... "da-mi in aia mea si 15 kg de adeziv"... :) ...Curat Caragiale! Incep saptamana c-un accident de motocicleta si-o inchei cu proasta satului...frumos

 

@Moeder Nuker,

 

Mersi, frate! Mi-am achizitionat un set de asa ceva chiar acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea essad, tie sigur nu ti-a trecut vreo matza neagra prin fata sapt trecuta/deocheat vreo muiere pe strada aiurea. Bine ca macar s-a terminat asa si nu mai rau. Iti urez spor la munci si weekend placut.

PS: mai stii ceva de mufele alea? te gaseste lumea in weekend la garaj ca daca ma primesti vin ca la muzeu la tine, platesc si bilet la intrare.

PS2: tu te plangeai de aia cu coletele din anglia, stai sa vezi cum e sa ti se intample in romanica, dupa ce le zici de vreo 3 ori ca vrei livrarea(in cazul meu in bucuresti) la o adresa si te suna firma de curierat de la 350km(adresa de domiciliu) distanta sa te duci sa`ti ridici pachetu ... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...