Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Pana miercuri trebuie sa termin cu sudatul coditei si suportilor pentru ignition si choke. Dup-aia trec la modelat seaua, intins fibra de sticla, intariturile de rigoare, sudat suportii seii apoi trec la sablat si vopsit.

Astept de doua luni momentul asta si ma grabesc ca mireasa la maritis, nu alta...

 

Numa' bine Fratie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu mai am....daca nu gasesc roata de spate..am cam puso..sad.png.....spor si pofta chef ai:)))))))))))

 

Salut,

am postat pozele cu roata despre care-ti spuneam pe celalalt thread, la rubrica "Motocicleta mea"...cred c-am incurcat oalele nitel insa asta e, mea culpa. :) Inca nu m-am dumirit cum se trimit poze prin messages si in graba le-am pus aiurea... Sper sa fie ok.

 

Succes cu proiectul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de la ce este?

 

Salutari din Albion,

 

Rezervorul este conceput de mine de la zero. Ca sa fiu mai exact, nu chiar de la zero...am taiat rezervorul vechi pentru a pastra prinderile insa de la fund in sus, totul este nou si muuuult mai trainic. El este un mix intre rezervorul Manx TT si clasicul Norton.

 

Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Caut si eu un far ca cel din imagine. Gasesc pe la voi?

 

PS. Am modificat titlul si am pus topicul Pinned :)

post-18773-0-24676000-1354089276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei pe SC1000 merita cautat de nou dar la un proiect de asta de garaj merita cumparat un far vechi, curatat, demontat, polishata sticla si oglinda, revopsit exteriorul si montat. Singura problema va fi ca niciodata nu va mai fi oglinda la fel de buna ca una noua pt condus seara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este facut la noi. motorul este de pe un Ducati SS 900 injectie 2001 reconditionat si usurat adus la stadiul de 0 km, motocicleta are in jur de 150 kg cu tot cu lichide

 

 

- Cadru usurat si modificat;

- Furca Showa full regrabila;

- Pompa frana radiala Brembo;

- Semighidoane Ducati Performance;

- Etrieri Brembo;

- Filtre aer sport K&N;

- Soft Racing;

- Ambreiaj Ducati Performance;

- Evacuare mandla Design corelate cu filtrele si calculatorul;

- Amortizor spate Showa reglabila;

- Jante Brembo;

post-66504-0-59898500-1354122430_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Cafe Society,

 

Eu mi-am tras un far din State, Brit retro cu ampermetru si buton de ebonita pe carcasa pentru ca cel vechi e destul de "lovit". Are zgarieturi pe cam peste tot si ca sa-l reconditionez dureaza binisor asa ca am preferat sa-l inlocuiesc urmand ca pe celalalt sa-l aduc la lumina in timp. Sunt nou in chestia asta si inca n-am primit toate raspunsurile cautate de mine insa, pentru inceput, pot spune ca nu-i prea rau...chiar deloc as zice. Multe din tainele meseriei, ca sa zic asa, care-mi torturau noptile s-au lasat lamurite, nu fara batai de cap insa... De la reconditionarea suruburilor, vopsitul motorului, galeriei sau reconditionarea plasticului pana la confectionarea pieselor din fibra de sticla, mai toate vor primi un raspuns cat de curand. Acum incep sa experimentez.

Maine sudez codita si trec la Level two!!!... Abia astept

 

Numa bine!

 

Este facut la noi. motorul este de pe un Ducati SS 900 injectie 2001 reconditionat si usurat adus la stadiul de 0 km, motocicleta are in jur de 150 kg cu tot cu lichide

 

 

- Cadru usurat si modificat;

- Furca Showa full regrabila;

- Pompa frana radiala Brembo;

- Semighidoane Ducati Performance;

- Etrieri Brembo;

- Filtre aer sport K&N;

- Soft Racing;

- Ambreiaj Ducati Performance;

- Evacuare mandla Design corelate cu filtrele si calculatorul;

- Amortizor spate Showa reglabila;

- Jante Brembo;

 

Frumoasa "Bestia",

 

S-o stapanesti sanatos si sa va bucurati impreuna de calatorii cat mai misto! La primavara il scot si eu pe Castor (:)) la plimbare si poate le facem cunostinta...:)

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca lumea mai confunda cafe racerul cu motociclete custom. Acel SS900 arata excelent si e o piesa foarte speciala. Dar nu prea intra in categoria cafe racer. Intra in schimb fara probleme la categoria motoarelor modificate ce au iesit bestial. :)

 

@EssadBey: daca vrei sa se bucure si altii cu tine vino cu intrebari, arata-ne experimentele esuate si reusite sa savuram, sa dam o idee, sa invatam, sa aplicam! Sunt si eu in cautarea unui proiect dar tot incepator sunt la capitolul asta neavind nici macar o comunista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-70651-0-55051100-1354203017_thumb.jpg

@EssadBey: daca vrei sa se bucure si altii cu tine vino cu intrebari, arata-ne experimentele esuate si reusite sa savuram, sa dam o idee, sa invatam, sa aplicam! Sunt si eu in cautarea unui proiect dar tot incepator sunt la capitolul asta neavind nici macar o comunista.

 

Salut,

 

Pai, am sa-ncep cu restaurarea suruburilor.

Intotdeauna m-am intrebat cand venea vorba de restaurari, cum de americanii reusesc sa gaseasca suruburi noi pe masura fiecarui proiect de care se apucau, fie el Indian Bike din '30, Corvette, Harley, hot rod etc. Unde ma-sa gaseau asa ceva? Cine naiba le manufactura? Unde? Ei bine, dupa o sumedenie de cautari, un tip cu par alb (si nu degeaba) a postat undeva solutia, pe un forum oarecare, o reteta supersimpla: otet alimentar, coca-cola (!!!) si multa rabdare... Am sa trec peste detaliile descrierii procesului chimic care are loc in povestea asta si am sa certific rezultatele. Fratilor, am luat suruburi super ruginite si super pline de minerale si alte alea, le-am scufundat in otet in jur de 30minute, apoi le-am imbaiat o ora in Cola, apa, uscate si miracol, nene. Suruburile mele erau beton!. Apoi, frecate c-un glantz nemtesc si asa le-am scos fata. Inca nu e perfect pentru ca mai am sa le trec printr-un tratament de polish la polizorul de banc.

 

Iata cam cum se prezinta etapele:

post-70651-0-55051100-1354203017_thumb.jpg plin de rugina

post-70651-0-99450300-1354203020_thumb.jpg otet alimentar si Coca Cola

post-70651-0-38575600-1354203024_thumb.jpg frecat c-o pasta nemteasca...

post-70651-0-74862300-1354203027_thumb.jpg...iaca si pasta... :)

Mai am o etapa insa astept sa-mi vina polizorul ala dedicat

 

Numa' bine oameni buni!

 

Greetings Cafe Society,

 

In ciuda promisiunilor desantate facute de sudorul la care trebuia sa rezolv azi codita cafe-ului, acesta mi-a dat bir cu fugitii ca cica-l dor ochii...Inca un motiv sa ma policalific. TIG-ul nu mi-a venit inca, masina de sablat se tot plimba prin Europa asta de mai bine de o luna juma'...p!%#@ ma-sii...aia e!...ca sa-mi mai ostoiesc oful ma alin cumva ca TIG-ul oricum nu-mi era prea mult de folos pentru ca, din cate am inteles de la un bun amic de-al meu, sudura electrica mi-ar servi mai mult in cazul de fata. Pana la capat cred ca dau o fuga pana la Hornbach si-mi iau un MIG (mai apropiat de sudura clasica) si incerc sa ma rezolv singur. Vorba aia: "ce faci cu mana ta e lucru manual". una-alta m-am apucat de sea, atat cat mi-a permis codita aia si m-am mai linistit un pic. Am de gand sa fac matrita pe care urmeaza sa-mi intind fibra de sticla folosind polistiren extrudat, un adeziz spray, niscaiva scule de taiat, glaspapir si multa rabdare. Trebuie sa tin cont de grosimea sezutului, materialul din care o sa-l confectionez, linia tank-ului, stopul cu LED si de spatar iar codita aia zbanghie (inca) ma-ncurca... iata cam cu ce m-am ales deocamdata

post-70651-0-93383000-1354274109_thumb.jpg

post-70651-0-10107700-1354274114_thumb.jpg

post-70651-0-32983700-1354274119_thumb.jpg

post-70651-0-32933100-1354274124_thumb.jpg

post-70651-0-36746400-1354274130_thumb.jpg

post-70651-0-04575900-1354274134_thumb.jpg

 

Ne mai auzim...

 

Numa' bine Baeti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes cu proiectul, se anunta foarte promitator. Jantele arata foarte bine, defapt totul se contureaza foarte frumos.

Pentru suruburi poti incerca pasla de lustruit metale si pasta de polish, eu am avut rezultate foarte bune.

Acelasi rezultat si pentru suruburi.

post-40351-0-43086300-1354275823_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes cu proiectul, se anunta foarte promitator. Jantele arata foarte bine, defapt totul se contureaza foarte frumos.

Pentru suruburi poti incerca pasla de lustruit metale si pasta de polish, eu am avut rezultate foarte bune.

Acelasi rezultat si pentru suruburi.

 

Salut,

 

Mersi mult pentru incurajari. Fuel petcock-ul ala arata ubercool asa lustruit. Polizorul de banc trebuie sa-mi vina undeva pe miercuri cu tot cu pasle si vazandu-ti piesa lustruita ma felicit...

 

Numa bine

 

Salutare Fine Gentlemen,

 

Azi am inceput prost si era cat pe ce sa termin la fel de prost daca nu venea un prieten bun pe la mine pe la atelier... Am reusit sa sudet codita, am terminat seaua si mi-a mai ramas ceva timp si pentru spart in "rasini" cu stopul cu LED-uri asa ca, vorba lu' batranu' Bill Shalespeare: "totu-i bine cand se sfarseste cu bine"... Ladies and Gentlemen, vi-l prezint pe "Castor" asa cum ar trebui sa arate inspre final.

post-70651-0-65945200-1354289912_thumb.jpg

post-70651-0-49308300-1354289917_thumb.jpg

post-70651-0-49588400-1354289922_thumb.jpg

post-70651-0-34227800-1354289927_thumb.jpg

post-70651-0-80943700-1354289933_thumb.jpg

post-70651-0-54385200-1354289939_thumb.jpg

 

Azi adorm cu-n ranjet pe chip...

 

Numa' bine Fratilor

 

ERATA: "sudet" a se citi "SUDEZ" iar batranu' in cauza nu e "shalespeare" ca nu-i Rrom, ci Shakespeare... Scuze de virgule... :)

 

Data Stelara 7:40 Constelatia Romania Intr-o sambata,

 

Jurnaldebord,

 

Azi ma doare capul de nu ma vad, probabil de la aerosolii adezivului aluia. Buna adeziv, marfa de aurolac!...M-am trezit cu gandul ca trebuie sa fug la atelier pentru ca azi e zi mare, cu rosu in calendar: In doua ore pun motorul pe mobra pentru ultimele verificari inainte sa trimit cadrul, bascula, jambele furcii, tank-ul si restul de mici piese la vopsit. As mai avea de gandit suportul bateriei (rahat!...nu mi-am ales si eu o mobra cu pedala de pornire!). Ma rog, am montat toata fata (furca, top tree si comenzi) si mi s-au inmuiat picioarele cand l-am vazut pe "Castor" cum belea ochiul la mine. Un far mare si urechile pleostite cu oglinzi si ceasuri mici... Ne! ne! ne!...no pictures please!...Unde ar mai fi surpriza? :)

Update de prima ora: Mi-am gasit rotile!!!! Tipii de la Dime City Cycle mi-au dat un link eBay si mi le-am achizitionat cat ai zice "fish" cu numa' 400 dolari!

Baieti, Craciunul a si venit la mine. Mericrismas la toata lumea!

 

Ne auzim mai tarziu.

 

Captenpicar, over and out

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un set de bar-end mirrors care stau degeaba prin pod (sunt la fel ca astea, dar pe negru). Zi-mi daca prezinta interes ca sa le fac niste poze in detaliu ca sa vezi exact despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mistocute oglinzile. Daca sunt pentru ghidoane de 7/8 m-ar interesa. Sunt noi sau folosite? Fa-le o poza mai in detaliu ca sa ma pot pronunta.

Numa' bine Baeti!

 

Update la ceea ce am facut azi.

Asa cum anuntam mai de dimineata, azi am montat motorul pe sasiu, i-am pus in par toate bunataturile cumparate pentru dansa, am mai confectionat niste matrite din polistiren pentru zona de baterie si i-am asezat aripa pe roata din fata. Cand am vazut cat de bine arata aripa de pe fata mi-am zis ca situatia se cere echilibrata de urgenta si in zona din spate si...iar am dat de dracu'. Am realizat ca aripa veche se cere taiata, sudata, gaurita si cromata iar contraaripa, element pe care nu mai intentionam sa-l folosesc, se cere la randul ei prelucrata si asezata in rand cu aripa. Aceste doua constatari ma arunca din nou in lumea minunata a meseriasilor care te ametesc cu termene si preturi demne de Lumea Basmelor.

In orice caz, ma apropii de finalizarea proiectului si sunt in culmea extazului. I-am tras o poza ca s-o pot prelucra in Photoshop in vederea alegerii celei mai potrivite combinatii de culori si teme.

Pana una-alta, iata cam ceea ce a iesit din aceste doua manute iscusite :)...

post-70651-0-04972300-1354400426_thumb.jpg Project "CASTOR"

 

Numa' bine Brotherhood!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mistocute oglinzile. Daca sunt pentru ghidoane de 7/8 m-ar interesa. Sunt noi sau folosite? Fa-le o poza mai in detaliu ca sa ma pot pronunta.

Numa' bine Brotherhood!

 

Sunt folosite, le-am tinut vreo doua luni pe motocicleta mea pana mi-am gasit ce aveam nevoie, dar nu-s zgariate, nu au nimic. In general se cam pot prinde pe orice tip de ghidon. Maine seara o sa incerc sa le gasesc si sa revin cu poze - acum sunt prins cu munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt folosite, le-am tinut vreo doua luni pe motocicleta mea pana mi-am gasit ce aveam nevoie, dar nu-s zgariate, nu au nimic. In general se cam pot prinde pe orice tip de ghidon. Maine seara o sa incerc sa le gasesc si sa revin cu poze - acum sunt prins cu munca.

 

Ok, Astept pozele.

 

Numa' bine, man!

 

'Neata Fratilor,

 

Postez un clip care pe mine m-a tulburat nopti intregi dandu-mi parca aripi sa fac ceea ce deja stiti ca fac...

.

Sper sa va placa si voua.

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ambele documentare-mi sunt familiare pentru ca in cautarea mea disperata despre tot ceea ce-nseamna Triumph am dat intamplator si peste ele. Inspirationale, romantice si pline de adevaruri istorice, amandoua m-au convins de insemnatatea Cafe Racing-ului ca si curent socio-filosofic (wow!), daca vrei, explicand in marea sa parte manifestarea generatiei Baby-Boom de dupa razboi si culmea, desi ai fi tentat sa crezi ca s-a incheiat, Cafe-ul e in continuare viu si binemersi iar dovada afirmatiei mele este interesul viu manifestat fata de fenomen pe care-l afiseaza si tinerii de azi. Multumesc pentru ele deoarece revederea lor ma-npinge de la spate sa termin odata proiectul meu.

Numa bine!

 

Buna seara Fine Cafe Society,

 

Ieri am lucrat in Photoshop o gramada de combinatii cromatice si ceva ma tot deranja fara sa-mi dau seama ce anume...Am stat in cap, intr-o rana, mai de aproape, mai de departe si m-am prins intr-un sfarsit ce ma deranja: seaua. Stand in picioare langa motocicleta, seaua nu era nasoala deloc insa din unghiul in care facusem poza era evident ca e prea mare si patratoasa asa ca m-am decis ca musai trebuie sa umblu la dansa pentru ca era prea agresiva, ca sa nu zic, hmmm, grosolana fata de rest. Azi am extirpat surplusul de material si ma declar 90% multumit pentru ca intotdeauna e loc de mai bine, nu? Ca sa nu mai fiu tentat de alte modificari am trecut la Level Two si am si invelit polistirenul in banda de hartie pentru a-l pregati de intins fibra de sticla. Maine intind fibra asa ca inspre seara sper sa pot tine victorios trofeul in brate! Doamne Ajuta!

Iata cam cum se prezinta dansa in clipa de fata:

post-70651-0-05353900-1354573712_thumb.jpg

post-70651-0-40775200-1354573683_thumb.jpg

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...