Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, maestre, nu stiu de ce am scris 300 euro, eram cu gandul ca atat ma ajung pe mine piesele... Imi aduc aminte discutia din pub si zicea geo ca ai dat pe carburi mai mult de cat a dat pe mobra el, iar la mine se cam apropie de pretul de achizitie al vf-ului :crack: .



special pt. tine Maestre!

 

Hai ca pana la urma fac carburile astea, cu tot cu reducere ies la vreo 840 ron. Am desfacut si furca veche de rezerva ieri - avea un moloz ciudat, dar cred ca nu le pot folosi, au tijele zgariate in zona semeringurilor, banuiesc un cap patrat ca ar fi fortat cu surubelnita ceva, ca e sarit cromul binisor. Asa nu apareau urme pe ele, dar cel mai bine cred ca le refac pe cele care deja sunt pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara,

 

Azi m-am intors de la Brasov, localitate unde am fost plecat inca de luni pentru niste treburi care nu sufereau amanare. Nu m-am abtinut sa nu trec si pe la atelier ca sa ma refamiliarizez cu proiectul pentru ca pentru maine mi-am propus sa inchei povestea cu galeriile...Da, mi-au venit rolele cu banda pentru galerii si acum pot inchide treaba ca la carte, nene, cu finale cu tot. Tocma' bine pentru ca piesele de prindere sunt vopsite inca de sambata si asteptau momentul asta cu sufletul la gura :)

Daca le prind de capra nu-mi mai ramane altceva de facut inafara de electrica...doar asta-mi mai ramane de facut...bleah...

 

pe mai tarziu, fratilor.



Buna seara din nou,

 

Acum ca sunt in caminul meu pot si eu sa-mi restivuiesc in tihna gandurile fara ca cineva sa ma baraie la cap cu tot felul de intrebari la care musai trebuie sa raspunzi in clipa aia, c-asa-i in tenis, nu? Vizita mea spontana de alaltaieri la Brasov n-a fost chiar atat de spontana pe cat s-ar putea intelege la o prima citire, ci ea a venit ca un raspuns la cea facuta vineri de Basty la atelierul meu vinerea proaspat trecuta; cu o generozitate cum rar mai intalnesti zilele noastre, Basty m-a invitat cat mai degraba la Brasov deoarece o intreprindere de Stat a intrat intr-un proces de lichidare a mijloacelor fixe (ce noutate zilele astea!) si era musai sa fim acolo pentru a putea salva de la fier vechi tot ce se putea salva, natural, pe masura bugetului fiecaruia... Am fost, le-am vazut, am cheltuit de patru ori bugetul alocat, am ridicat si azi am le-am adus apropiindu-ma astfel mai mult de ceea ce consider ca este cu adevarat un atelier pricopsit. Sculele si utilajele achizitionate nu sunt la prima tinerete insa nu si-au spus ultimul cuvant si sunt sigur de asta... In mod cert, de iubit sunt iubite si viitor lung si stralucit o sa aibe cu toatele pentru ca merita un asemenea tratament. Basty, my man, multumesc mult pentru ajutorul acordat si pentru caldura cu care m-ai primit la tine acasa. I owe you one!

Dupa ce le-am instalat in atelier am dat roata cu privirea-n jur si multumit m-am decis ca trebuie sa continui cu proiectul care-i la un pas de finalizare astfel ca maine sunt pe metereze c-o misiune precisa: termin tot pana la electrica. Mai sunt cateva mici detalii pe ici pe colo dar in principiu maine termin cu povestea asta.

 

Numa bine fratilor, un mare si baban "Happy First of May" si asfalt uscat!



Hai ca pana la urma fac carburile astea, cu tot cu reducere ies la vreo 840 ron. Am desfacut si furca veche de rezerva ieri - avea un moloz ciudat, dar cred ca nu le pot folosi, au tijele zgariate in zona semeringurilor, banuiesc un cap patrat ca ar fi fortat cu surubelnita ceva, ca e sarit cromul binisor. Asa nu apareau urme pe ele, dar cel mai bine cred ca le refac pe cele care deja sunt pe mobra.

Moshi Moshi Banzay San,

 

Super! Ai iesit bine cu carburatoarele daca le scoti in banii aia. VB-urile mele ieseau super scump daca incercam sa le refac si cum nu mai mergeau oricum fara air box, chiar nu mai meritau deranjul asa ca n-am prea mai avut de ales...sau cel putin asa mi s-a dat de inteles, Visez sa le fac ca noi doar ca sa-i verific pe aia care m-au ametit de cap ca trebuie sa-mi iau carburi noi...soon, my friend, soon... Tijele alea la care faci referire sunt asa zisele "stanchions"? Adica bratele cromate ale furcii? Daca da, de ce nu incerci pe Wemoto?...acolo am gasit piesele cele mai rezonabile ca pret pentru batranica mea...ale mele au fost undeva in jurul lui 100 GBP bucata; ma rog, sunt convins ca le gaseam un pic mai jos daca ma strofocam mai tare dar cum restul de piese, in prima faza, veneau de la ei pur si simplu nu se mai justifica efortul din ratiuni de transport si comoditate... O alta sursa ar putea fi flatracer.com unde, iarasi, vand asa ceva, si cateodata mai ieftin ca la Wemoto...mai stiu cativa dar nu-mi aduc aminte acu.

Tu cum sarbatoresti 1 Mai? Mergi cumva la mare? :))))))) Ce te mai invidiaza unii pentru asta...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, safi de alea cromate vorbesc. Dar sunt de la furca de rezerva, nu de la furca principala. Ma gandeam sa le fac de pe acum, cand iau motoru sa schimb furca, roatele si asta e. Dar in C-ta nici macar de sablat nu gasesc... O sa vorbesc cu o cunostinta de-a mea daca are timp de mine sa imi sableze jantele dupa sarbatori. Cu carburile, da, e rezonabil, dar sunt cam multi bani pt. niste piesulici mici si amarate, ca am dat cam dublu cat am de pe un cauciuc nou sa zic... Macar mi-am terminat TDM-ul si chiar nu mai am ce sa ii fac, doar sa il inmatriculez, dar la cati bani am bagat si in ala, banii de inmatriculare nici nu ii simt.

 

Cum sarbatoresc 1mai? Prin munca, de mare m-am saturat :) Mi-am facut curat prin garaj un pic de nu am avut timp nici de motociclit...dar rezolv eu si problema asta mai pe seara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Fratilor,

 

Am inceput sa montez piesele vopsite la locul lor insa am realizat ca nu mai aveam spatiu de manevra printre toate cele ravasite prin atelierul meu asa ca plin de amaraciune am lasat treaba aia, mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat sa rostuiesc nitel incaperile mele. Am eliberat partea de sus a bancului proaspat achizitionat de explozia aia ametitoare de scule care tronau cu varf in partea stanga, depozitandu-le cu grija in sertarele lui, apoi m-am apucat sa distribui intr-o ordine teutona toate sculele de mana pe care le-am achizitionat din Brasov si care le contrabalansau cu succes pe primele, de data asta insa in partea dreapta a bancului...ce mai...inca nu am terminat cu povestea asta insa am castigat uluitor de mult spatiu si astfel mi-am mai gasit putin oxigen de tras pe nas...era cumplit...nu mai zic de Triumph-ul meu ranit care, din lipsa de spatiu, blocheaza intrarea intre doua incaperi si care ma tot pandeste cu o rabdare de aligator ca sa se razbune pe mine pentru accidentul care l-a schilodit temporar caci altfel nu-mi explic cum de m-a atacat la tibie cu teava de esapament de topaiam ca idiotul intr-un picior tinandu-ma cu mainile de celalalt. Razbunator ca o femeie, ce sa zic ..Piesele lui sunt "in Transit" (end quote) insa nici sa ma pici cu ceara n-am habar pe unde anume iar eu salivez la altii care se dau cu mobrele ca plodul cu nasul lipit de vitrina unei cofetarii. Oricum, azi n-am mai indurat si m-am urcat pe VN 900-le unui prieten si asa m-am deplasat peste tot prin oras, pe unde am avut treaba...Pai nu se mai putea, nene!

La atelier acum e ceva mai bine insa pana nu asez si blatul ala din otel special care cantareste o tona (fara misto, o mie de kilograme!) si care zace amenintator intr-un echilibru precar in anticamera atelierului meu, in rama mesei in care trebuie sa sada cumintel, eu nu ma pot misca fizic prin incapere, nene. Maine o sa aduc o macara de atelier si sper sa-l montez odata acolo unde trebuie sa stea ca sa eliberez naibii CHI-ul atelierului care zace deocamdata captiv sub maldarul meu fiare...

 

Apoi mi-am bagat picioarele in tot si-n toate si mi-am dat intalnire cu sotia la o terasa ca sa socializam si noi in tihna, fara plozi, sub obladuirea placuta a soarelui ca prea ne vedem in ultima vreme doar ca varcolacii numa' la lumina lunii, chestie care nu-i in regula deloc. Pai am investit 21 de ani in relatia asta ca sa-mi "tuf" norocul tocma inainte de incasarea dividentelor acestei casnicii? Apoi, gesturi ca astea venite la initiativa mea ridica pretul actiunilor la bursa dansei, a doamnei mele si asta-i bine...pause for building scene tension... really evil laugh! ... evil music theme... :)

 

Ne "auzim maine"... Va urez chefuri cat mai tari si nu uitati: rupeti-va saltelele fara nicio grija pentru ca am lipici special de bureti cat sa dau la tot cartieru'...

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Azi m-am intors de la Brasov, localitate unde am fost plecat inca de luni pentru niste treburi care nu sufereau amanare. Nu m-am abtinut sa nu trec si pe la atelier ca sa ma refamiliarizez cu proiectul pentru ca pentru maine mi-am propus sa inchei povestea cu galeriile...Da, mi-au venit rolele cu banda pentru galerii si acum pot inchide treaba ca la carte, nene, cu finale cu tot. Tocma' bine pentru ca piesele de prindere sunt vopsite inca de sambata si asteptau momentul asta cu sufletul la gura :)

Daca le prind de capra nu-mi mai ramane altceva de facut inafara de electrica...doar asta-mi mai ramane de facut...bleah...

 

pe mai tarziu, fratilor.

 

Buna seara din nou,

 

Acum ca sunt in caminul meu pot si eu sa-mi restivuiesc in tihna gandurile fara ca cineva sa ma baraie la cap cu tot felul de intrebari la care musai trebuie sa raspunzi in clipa aia, c-asa-i in tenis, nu? Vizita mea spontana de alaltaieri la Brasov n-a fost chiar atat de spontana pe cat s-ar putea intelege la o prima citire, ci ea a venit ca un raspuns la cea facuta vineri de Basty la atelierul meu vinerea proaspat trecuta; cu o generozitate cum rar mai intalnesti zilele noastre, Basty m-a invitat cat mai degraba la Brasov deoarece o intreprindere de Stat a intrat intr-un proces de lichidare a mijloacelor fixe (ce noutate zilele astea!) si era musai sa fim acolo pentru a putea salva de la fier vechi tot ce se putea salva, natural, pe masura bugetului fiecaruia... Am fost, le-am vazut, am cheltuit de patru ori bugetul alocat, am ridicat si azi am le-am adus apropiindu-ma astfel mai mult de ceea ce consider ca este cu adevarat un atelier pricopsit. Sculele si utilajele achizitionate nu sunt la prima tinerete insa nu si-au spus ultimul cuvant si sunt sigur de asta... In mod cert, de iubit sunt iubite si viitor lung si stralucit o sa aibe cu toatele pentru ca merita un asemenea tratament. Basty, my man, multumesc mult pentru ajutorul acordat si pentru caldura cu care m-ai primit la tine acasa. I owe you one!

Dupa ce le-am instalat in atelier am dat roata cu privirea-n jur si multumit m-am decis ca trebuie sa continui cu proiectul care-i la un pas de finalizare astfel ca maine sunt pe metereze c-o misiune precisa: termin tot pana la electrica. Mai sunt cateva mici detalii pe ici pe colo dar in principiu maine termin cu povestea asta.

 

Numa bine fratilor, un mare si baban "Happy First of May" si asfalt uscat!

 

 

Bafta!

 

Cu placere ,

sper sa iti fie de mare folosinta , cum imi sunt si mie in momentul de fata ( nu chiar acu ca sunt in concediu ) si sa dai viata la multe Cafe-uri in ciubuletul tau !:) pe linga asta ,keep up on Posting !

cu riscul de a ma repeta , oameni cu rabdarea ta ,de a explica procesul , fac multi alti oameni sa inteleaga de ce ne minjim toata ziua pe miini .

Indiferent ca vor aparea mai multe ateliere decit consumatori de cafe-custom , este si mai bine :))

 

ai apucat sa restaurezi ceva din scule sau pastrezi directia deocamdata cu CB-ul ?

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua Frati motociclisti,

 

Acum zece minute am facut ceva ce nici prin cap nu mi-ar fi trecut cu doua ore mai devreme, semn ca Divinitatea intervine in viata fiecaruia la momentul oportun... Am achizitionat la un pret de-a dreptul ridicol un frame de Norton Commando 750 din 1968 cu acte cu tot asa ca pentru mine povestea Cafe continua!!!... Wow! Sunt in al 9lea cer! Vazusem sasiul ala pe net acum 9 zile, l-am contactat pe seller si am si uitat de el...Plecat de acasa, ajung la birou si-mi deschid calculatorul asea, intr-o doara si...heart attack! Sasiul ala a devenit al meu in mai putin de 1 minut... Azi beau!

 

Pe mai tarziu! Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Yep! Initial la asta ma gandeam...Acu nu prea stiu daca o sa merg pe varianta Triton, Norbsa sau Norton pur sange...sa-i cumpar un motor nou de Triumph Bonneville, unul vechi de Triumph sau poate mizez pe un Norton 750, pentru ca toate ideile ma cam coplesesc in clipa asta. E ca la bordel, dupa ce intri in incinta le vrei pe toate dar dupa prima nu mai stii cum sa iesi din cladire mai repede...ma rog, nu stiu sigur daca-l aduc in secolul XXI sau il restaurez asa cum l-a vrut Dzeu initial...Intai sa-l tin in brate apoi mai vedem...De mult doream asa ceva insa nu prea aveam "loc" sa-l iau dintr-o bucata :) Cert este ca-l vreau un Cafe adevarat, ca la ma-sa acasa!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum,

 

Faptul ca acu mai bine de 2000 de ani cineva a "calcat pe moarte" spre eterna resurectie pot spune ca a servit drept pilda pana si masinariilor...Triumph-ul meu a inviat! Azi mi-au sosit piesele si azi si-a scos nasucul in strada cu mine pe dansul, desigur, pupa-i-as faru' ala mic si rotund. Fine gentlemen, mi-a revenit cheful de viata si de maine promit ca mut muntii din loc...muntii de scule si piese care zac tames-balmes prin tot atelierul ca sa pot ajunge la Cafe-ul meu care sta incremenit pe stand asteptand sa-i dau viata. De maine el devine prioritatea mea. Gata cu lancezeala in care ma afundasem pesemne din depresie. De maine trecem pe infuzii cu Red Bull pentru ca avem nevoie de aripi, nu gluma.

 

Pe maine.

Asfalt uscat Fratilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare cafe racers.

Sper sa nu deranjez, vroiam doar sa va anunt ca am spre vanzare mai multe bucati de : stickere Ace Cafe London, referinta aveti aici: http://www.acecafeshop.com/products/12

si petice http://www.acecafeshop.com/products/24. pretul este cel de pe site (transport din cluj,gratuit), iar livrarea o fac de 2 ori pe saptamana :). daca sunteti interesati, astept PM voastre.

 

Drum bun!

Editat de sidereel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

N-am mai scris de ceva vreme pentru ca am tras ca vita la jug sa termin Cafe-ul scufundandu-ma cat mai mult in proiect care-n ciuda efortului facut, ma batjocureste aruncandu-mi cate o provocare la care nici nu m-as fi gandit...de fiecare data-si baga dracu coada si intervine cate ceva in plus si se mai lungeste data limita; ba ies vraiste niste valori masurate (pe langa niste zone puternic afumate si ascunse privirii pana nu le scoti din ansamblu) la bobinele bujiilor, ba fisele bujiilor care sunt fisurate in locuri abia vizibile, ba starter generator-u' (nu stiu cum ma-sa ii zice in romana) se dovedeste a fi greu de restaurat... si cum, cu toatele, n-au fost puse la timp pe lista de cumparaturi, hop cu ele in my pretty little basket si asteapta-le acu'... electrica nu e singura care ma tradeaza...mai sunt si altele; doua zile la rand am cautat prin tot atelierul doua suruburi speciale de 8 prevazute cu gauri pentru siguranta pe filet...nenorocitele alea doua sustin bara care fixeaza "oala" cu saboti impiedicand-o sa se plimbe dupa cum o taie capul cand apesi frana si de bine ce erau atat de speciale, parca le-nghitise pamantul nu alta. Sunt speciale si au lacasuri dedicate, deci nu pot fi inlocuite cu altele.. Bai nene, am rascolit tot atelierul pana am crezut ca innebunesc nu alta. Abia spre ieri seara am dat peste unul dintre ele si plin de spume si intr-un cor gregorian de injuraturi ca la usa cortului care-i ridicau in slavi mamica, taticul, fratii si surorile, neomitand nici alte grade de rudenie dinspre ambii parinti i-am "tufut" un polish de l-am facut ca nou... Apoi, plin de speranta, l-am cautat in draci si pe al doilea insa "oha"... nici urma de el. Pesemne ca nici nu l-a avut insa pe de alta parte, nici nu tin minte sa fi avut o improvizatie in zona aia...ma rog...asa ca abia in ceasul al doisprezecelea am pus mana pe cheile potrivite, m-am infipt in celalalt CB si i-am rechizitionat surubul cu pricina...Asta e, doar n-o sa astept cu saptamanile sa-mi vina blestematia aia de surub!

Ce sa mai zic de sigurantele din sarma...mai toate s-au rupt cand am dat sa le bag la loc asa ca pune slapii aia de duminica in picioare si umbla cu miloaga prin tot atelierul pe la altii dupa o foaie de tabla de 0,5mm cat palma de mare ca sa-mi confectionez sigurantele.. D'astea...cu d'astea m-am ocupat... Mai un surub, mai o piesa vopsita si zgariata accidental, mai o gaura de dat...Acum toate defectele-mi sar in ochi si cu toatele se cer revizuite imediat ce au fost zarite pentru ca altminteri asa raman pe vecie. Dar pana la capat asa e pe final, nu?... Ieri pozam cablurile de ambreiaj, de acceleratie, de turatie, etc si am mai descoperit un motiv pentru care italienii merita batuti, nu alta... Fratilor, ambreiajul ala e superb, dar m-a bagat in boala copiilor de cat de nepractic e. Pe langa ca n-are un lacas pentru switch, fratilor, n-are nici lacas pentru "cable nipple" ci un ax pentru un cablu cu inel, iar cablurile mele, ca am mai multe, sunt de nefolosit... asa ca luni dau o fuga la United Motors sa-i intreb de sanatate, poate au asa ceva pe stoc...sau poate ca Honda are asa ceva pe stoc...daca nu, o sa ma transform intr-un varcolac de nervi. E vina mea ca nu l-am studiat mai atent inca de cand am descoperit primul neajuns insa o gaura din maneta m-a pacalit ca este lacasul bumbisorului aluia...ei bine, e o gaura moarta, la misto... sa-mi dau cu tesla-n nuci, nu alta. Sa fac practice manetele bulangiilor alora de macaronari a devenit scopul vietii mele, nu alta. Nu se poate asa ceva! Mi-am iesit din fire pe loc, am pus mana pe "leptop" si am mai tras o sesiune de cumparaturi prin UK de mi-am luat trei kituri de cabluri: doua de acceleratie, si unul pentru ambreiaj, asa, sa fie; de inel fac io rost de undeva daca nu-l gasesc la United... Una peste alta, ieri am vazut pentru prima data motorul gata si m-am indragostit de el. Finalele arata impecabil in continuarea galeriilor imbracate iar intreaga tinuta este armonioasa. Seaua, rezervorul, comenzile,...totul...Pana si ansamblul parghie de frana-levier arata intr-un fel... Am sa rostesc o blasfemie...cred ca arata mai bine ca Triumphul meu!...Ups! ...Am zis-o!

Luni sau marti vin roata engleza si planishing hammerul si cum abia am rostuit atelierul o sa ma trezesc din nou ca le-nghesui ca sa le fac loc in spatiu... Nu ma plang!...As fi un ingrat!...Ziceam si io... Una peste alta preconizez ca saptamana asta care vine o sa-i aud glasul mobrei asa ca am emotii cat cuprinde.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat sa spui ca ai "cioplit" si la seaua mea :)

e mizda frate cum stau bucile pe ea la drum.

Salut Frate,

 

Ma bucur ca dosul tau zambeste la drum! :) O sa mai iau d-alea ca sa am un stoc mai mare ca vad ca trec cu brio de proba practica deci, research-ul meu intens a dat roade.

 

Sa vezi cum arata motorul, nene... E aproape gata.

 

Weekend placut, man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felina my man,

 

Am cam obosit, e drept, insa inca mai rezistam in transee pana la ultimul cartus. N-a fost sa fie chiar o plimbare prin parc cum poate ca mi-a trecut prin mintela un moment dat cu multa vreme in urma, dar n-a fost nici sfarsitul lumii in carne si oase, sa fim seriosi. A fost anevoios, a fost costisitor dar a fost totodata si super distractiv ca sa nu mai vorbesc de respectul de sine care-mi șontâcăia de cativa anisori si caruia prin proiectul de fata i-am daruit o pereche de armasari pur sange dintre cei mai alesi de acum umbla impanat nevoie mare... Stii ce m-a distrus nervos pe mine in toata povestea asta? Termenele de livrare a tuturor pieselor comandate. A fost un cosmar. Peste jumatate din astea sase-sapte luni cat a durat proiectul meu a fost consumat pe asteptari si pe unghii roase de nervi. In paralel cu asteptarea m-a mai stricat la stomac si numarul urias de intrebari despre cum s-ar face cutare sau cutare si care nu-si gaseau raspunsurile, sau la care raspunsurile erau truncheate sau partial veridice. Daca zicala "meseria se fura" este veridica, atunci eu pot intra linistit in Guinness Book pentru ca ma fac vinovat de un numar record de spargeri raportat la o perioada atat de scurta de timp :) E drept, am avut si complici la treaba asta asa ca nu ma duc singur la vale la o adica... V-am avut pe voi, am avut Youtube-ul, L-am avut pe prietenul meu Dan, pe Black Wolf si pe altii, multi, carora le fac o mica nedreptate nementionandu-i deci daca ma prinde potera, I take you all down with me...:)

 

Update

 

Planishing hammerul e la TNT in hambar si maine va fi livrat fara dar si poate. E scris negru pe alb si nu pot da inapoi. Roata engleza pica pana miercuri si ea iar eu jubilez si plang in acelasi timp nu alta pentru ca momentan nu beneficiez de spatiul necesar...momentan... Trebuie sa ma extind si asta presupune ca foarte curand sa pun mana pe lopata si pe ciment sa torn o șapa, sa ridic niste pereti, sa trag lumina si tot tacamul si n-o s-o fac pana nu decoleaza Cafe-ul de la Cape Canaveral...

 

Pe maine bro'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mah omule tu no o sa duci nici o data la final acest proiect in felul asta ,investesti o gramada pentru nimic te stresezi pentru un surub cu gaura cateva ore ,este inadmisibil eu am la activ cam 20 de proiecte de restaurare vre o patru aici pe forum un simson trasformat total in choper si nu m am stresat pentru un surub atat de tare ,dar cand ai sa pornesti motoru, daca va porni imediat ceace nu cred ,inseamna ca albesti,incearca sa petreci un timp pe langa un mecanic de motoare si atunci ai sa vezi cum se abordeaza lucrulire ,cum mergi tu mergi pe o panta gresita ,credema iti urmaresc topicul de la inceput , ca of topic eu am inceput un proiect de reconditionare pe 8 ianuarie ,acel suzuki de 500 care am pus poze si trasformare in moto cu atas si la am terminat de mai bine de o luna se pune praful pe el si nu am avut fonduri si logistica nici pe sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cum sa-ti raspund la cele spuse?...Felicitari pentru numarul mare de proiecte duse la capat si pentru rapiditatea cu care l-ai terminat sau pe care esti pe cale sa-l termini pe ultimul, si anume pe cel inceput pe 8 Ianuarie, cu o logistica pe nici un sfert...ma rog, aici simt un usor "rautacism" care are menirea de a-mi demostra cat de priceput esti tu si cat de dobitoc sunt eu. Poate ca ai dreptate, nu zic nu. Asta sunt eu. Abordez in doua feluri orice problema care-mi da batai de cap: ori se rezolva usor si cum vreau eu, ori se rezolva foarte greu, dar se rezolva asa cum vreau eu. Pentru inceput, vreau sa-nteleg ca amandoi avem in fata ochilor aceeasi definitie pentru restaurare: "RESTAURÁ, restaurez, vb. I. Tranz. 1. A repara, a aduce în bună stare, a reface în forma inițială un monument de arhitectură, o pictură etc." Toate proiectele tale au fost duse la bun sfarsit in maniera descrisa de definitie?

Eu asta am facut: am restaurat complet din punct de vedere tehnic platforma "rearanjandu-i" mai apoi look-ul intr-unul de Cafe, deci am luat acest CB vechi si in stare nu tocmai grozava si l-am explodat cum l-a facut ma-sa, in sute de piese, am reconditionat ca la carte fiecare cm2 din mobra, apoi am luat fiecare surub la mana si i-am redat stralucirea de acum 34 de ani. Apoi fiecare sfanta garnitura, fiecare o-ring, fiecare bucsa din cele mai stramte si-ntunecate cotloane ale motocicletei au fost inlocuite cu unele noi noute, genuine parts (cand s-a putut, iar cand n-a fost posibil s-a mers pe recomandarea specialistului), iar acum in fata ochilor mei se afla o motocicleta nepipaita, țiplă, fabricata in 1979 si unica de felul ei...nota bene, toate astea fara sa fi stiut inainte mare lucru despre motociclete... Promit ca la urmatoarea o sa ma incadrez intr-un timp mai scurt dar iti garantez ca in niciun caz n-o sa fie mai ieftin pentru ca piesele ORIGINALE si NOI tot atata costa, indiferent cat ai spera la mai bine...

 

Bafta pe mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

salut. mah omule tu no o sa duci nici o data la final acest proiect in felul asta ,investesti o gramada pentru nimic te stresezi pentru un surub cu gaura cateva ore ,este inadmisibil eu am la activ cam 20 de proiecte de restaurare vre o patru aici pe forum un simson trasformat total in choper si nu m am stresat pentru un surub atat de tare ,dar cand ai sa pornesti motoru, daca va porni imediat ceace nu cred ,inseamna ca albesti,incearca sa petreci un timp pe langa un mecanic de motoare si atunci ai sa vezi cum se abordeaza lucrulire ,cum mergi tu mergi pe o panta gresita ,credema iti urmaresc topicul de la inceput , ca of topic eu am inceput un proiect de reconditionare pe 8 ianuarie ,acel suzuki de 500 care am pus poze si trasformare in moto cu atas si la am terminat de mai bine de o luna se pune praful pe el si nu am avut fonduri si logistica nici pe sfert.

 

tu ai vazut pozele de pe topic? asta nu este restaurare, e o opera de arta mecanica, un produs mai calitativ decat ce a iesit din fabrica !!!!!!!!!

sunt cativa oameni/ateliere in lumea asta care se tin de un proiect de genul asta

 

o sa fie gata cand va fi gata dar sunt sigur ca nu-i vei gasi cusur

 

carburatoare NOI !!!! asta da angajament , putea foarte bine sa le puna pe alea vechi cu rezultate indoielnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad mi`am adus aminte acuma ca ziceai ceva de banditu meu ... ca are putina aliura de cafe ... ie ce gasii pe net ... nu e chiar cafe pur ... dar da bine tare :eek:

post-68651-0-22660300-1368521230_thumb.jpg

 

si unu car e chiar cafe ... :D

 

post-68651-0-05998800-1368521240_thumb.jpg

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta va rog cu cateva modele de motociclete care pot fi facute cafe racer,cele care sunt accesibile ca pret,se gasesc usor dar si pot fi modificate cu usurinta,daca exista aici deja o astfel de lista,imi cer scuze.

uita-te pe aici /index.php?/topic/686720-cafe-racers/page-22

s-a discutat despre ceva modele pretabile...poate gasesti pe acolo

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...