Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

rezervorul ala arata de milioane. doar ca nu se potriveste cu restul mobrei. adica ala e vopsit stil rat-bike, iar restul motocicletei e impecabila.

e ca si cum iei o tiganca de pe strada cu moloz sub unghii si o imbraci intr-o rochie de 5000EUR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am rotit surubu' 2 ture in sensul acelor de ceasornic. peste inca o luna o sa caut si o dinamometrica sa'l pun la cuplu.....

 

 

...io cred ca e naspa :blbl:

 

:pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am rotit surubu' 2 ture in sensul acelor de ceasornic. peste inca o luna o sa caut si o dinamometrica sa'l pun la cuplu.....

 

 

...io cred ca e naspa :blbl:

 

:pics:

Salut,

 

Daca vorbesti de advance timing rotor, ai grija sa nu tii contra de pe partea cu alternatorul pentru ca la un moment dat o sa fortezi in pinisorul ala de ghidaj si o s-o scoti din punct si astfel n-o sa mai reusesti sa-i reglezi avansul deloc.Tine contra pe piulita prin care trece surubul de prindere in vibrochen iar strangerea e de maxim 25Nm, adica echivalentul unei banale strageri "la mana"... E din seria patite si drese...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am obisnuit ca-n ultima vreme dupa ce reusesc s-o pornesc, in mod cert a doua zi sa am o problema la aprindere si situatia nu mai poate continua asa. De fapt, nu mai putea pentru ca am facut sapaturi adanci in subiectul asta si am descoperit niste lucruri oarecum surprinzatoare despre CB750 DOHC dar mai intai sa ma explic...

In 1979 Honda s-a decis sa faca trecerea de la motoarele SOHC la DOHC. Ca diferenta, pe langa aspectele evidente legate de design, de carburatie si de motor, japonezii au modificat si instalatia electrica anuntand lumea astfel ca urmeaza o noua era. Ei bine, ca orice inceput dealtfel (la capitolul electrica implicit sau mai ales) reusita a fost partiala cel putin pana prin 1981 si sustin asta pentru ca am aflat de peste ocean de la proprietarii de CB-uri ca este de domeniul banalului ca toate Hondele CB750 produse din 1979 (lucky me) pana prin 81-82 au probleme grave atat la incarcare cat si la aprindere. Grave, dar nu de remediat. Eu, Sandokan sadea, cand m-am hotarat ca vreau sa construiesc doua Cafe-uri am pornit in cautarea unor CB750 acceptabile la pret, pana in 1980 si neaparat identice fara sa ma interesez si de alte amanunte "banale" de genul problemelor de notorietate cum ar fi cele mentionate mai sus. Pana la capat nu-i o tragedie, e mai provocator asa, nu?

 

Asa cum am mai mentionat si in postarile anterioare, eu m-am zgarcit la tarate si am ascultat sfaturile de a nu schimba alternatorul vechi gandindu-ma ca n-as face altceva decat sa umflu inutil nota de plata care deja era si asa revoltatoare..dar cat m-am inselat. Trebuia sa-mi fi asculat instinctul! DA, alternatorul trebuia inlocuit, in special rotorul. Iarasi DA, Regulat/Rectif. se cerea la randu-i inlocuit pentru ca e deosebit de sensibil. Si in sfarsit DA, CDI-urile se cereau musai inlocuite pentru ca cele de pe mobra erau scurse si mozolite. Ei bine, eu am cumparat doar Regulat/Rectif. si CDI-urile. Nu m-am interesat de fabricant sau de "housing"-ul lor (plastic sau aluminiu), ci numai de codul recomandat de catre fabricant. Am sunat, am intrebat, mi-au raspuns afirmativ si eu am platit. Big mistake!. Asa cum ziceam si altatdata: n-au performat in 1979, de ce ar performa in 2013, in special daca sunt fabricate de terti si nu de Honda. Am motat totul la loc si i-am dat o cheie. Prrrrrrr...si a doua zi fas!

Investigatii peste investigatii si descopar ca Regul/rectif. si CDI-urile sunt duse la padure. Citesc, ma documentez pe "n"-spe forumuri si aflu ca rotorul trebuie sa dea la citit intre 3,5-5 Ohmi si ca el arde Regulatorul ala blestemat care trage dupa el si CDI-urile. Scuip in oglinda, cumpar tot ansamblul plus aprinderea (timing rotor si timing plate) furios nevoie mare si dau sa o pornesc. Prrrrr....prrrrr... CE P!@ ma-sii???? Fac cercetari pe forumuri pana dau de o informatie care m-a pus pe ganduri: ordinea de aprindere. La toate motoarele in patru timpi ordinea de aprindere e 1234 numai la Honda e 1243!...Fuck me!...Cum ma-sa de a mers la mine? Cica sunt cazuri cand poti merge si km intregi cu fisele aiurea puse pentru ca mergi in doua pistoane...n-as fi zis ca merge aiurea dupa cum suna motorul...verific in carti si informatia e oarecum acolo dar nu e explicit desenata pe nicaieri...sau cel putin n-am vazut-o eu...asez fisele de la bobine in ordine de la stanga la dreapta fisa 1 la pistonul 2, fisa 2 la pistonul 3, fisa 3 la pistonul 1 si fisa 4 la pistonul 4. Dau o cheie si mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....totul in regula! La fel, nimic notabil schimbat...Wow! O masor la incarcare si e ok, o scot la plimbare, o aduc inapoi si a doua zi dau s-o pornesc din nou. Clanc!... Nu tu scanteie!...WTF!!!!!... Masor CDI-urile si oha! Arse!...Incep sa rag la pereti ca un leu muscat de taune si-mi smulg parul de pe cap plin de spume la gura injurand ca la usa cortului...45 de minute mai tarziu scuip imbufnat ultima injuratura si ma apuc sa verific din nou toata partea electrica...zabovesc o idee in dreptul butucului de cheie apoi sting tigara si inchid atelierul...

 

Seara tarziu ma asez din nou la calculator cumpar CDI-urile din nou si daca tot eram acolo ma enervez si cumpar si butucul de cheie pentru ca numai ala ramasese neilocuit din toata electrica apoi incep sa caut pe net in draci...si caut si caut si la un moment dat dau peste un forum ciudatel in care descopar o conversatie de 7 randuri intre doi tipi, un pusti si un tip mai la 50 de ani dupa descrierea de sub poza avatarului. Subiectul: aprinderea naspa la un DOHC...Tipul mai varstnic ii raspunde ca e normal sa aibe probleme de natura asta la un CB750 DOHC si ca el s-ar uita mai intai la rotor...ce sa spun! Al meu e nou si in parametri ma gandeam io...apoi ii zice sa se uite la Regulator...mda...zic eu...pustiul insista ca s-a uitat si acolo...apoi, mosu zice ceva ce m-a facut atent: ai curatat butucul de cheie? Am ramas masca...pustiul ii raspunde ca nu. Mosu-i da un link obscur cu pozele unui butuc de cheie desfacut bucati si-i zice sa curete bine contactele pentru ca odata pornita mobra, daca are butucul nefunctional din motive de mizerie sau de contacte perlate etc atunci provoaca o supraincalzire a CDI-urilor prin intermediul Regulatorului...!!!!????!!!!!. CB750 DOHC nu are CDI-uri desi sunt vandute sub denumirea asta. Are niste ignitoare sau niste "unitati de scanteie tranzistorizate". Regulatorul primeste semnal de la butuc iar daca butucul e murdar supraincalzeste regulatorul si astfel se bulesc CDI-urile...

 

Ajung la atelier si desfac butucul...

post-70651-0-37898300-1373485782_thumb.jpg

Jegos cat cuprinde... Doamnelor si domnilor, infractorul asta mic asta mi-a scos peri albi cat nu mi-au scos toti clientii mei plus toata casnicia mea plus cei doi copii ai mei toti luati la un loc.

 

Acum astept sa-mi vina butucul plus CDI-urile si sper c-am incheiat cu toata prostia asta de electrica care mi-a mancat zece ani din viata. Sunt surprins ca am invatat intr-o luna atatea lucruri despre un domeniu care de cand ma stiu mi-a repugnat...Omu cat traieste invata, nu?...Ei bine, eu am luat meditatii pe bani grei.

 

Pe mai tarziu dupa ce ma-ntorc de la RAR. Asfalt uscat



ERATA

 

"Grave, dar nu de remediat" a se citi "Grave, dar nu de neremediat"...pentru chitibusari, "desicur"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,scuze ca intervin imi pare rau ce ai patit dar parerea mea este ca tu ai ceva gesit in instalatia electrica ,tu ai aceste probleme du pe ce ai refacut instalatia ,iar o prnesti merge o opresti a doua zi poc deci iti ramane sub tensiune sau un consumator care da la masa si baga in scurt instalatia consumatorul nu este mare ca ar lua foc dar indeajuns sa prajeasca cdeiurile verifica izoltia la platina si acolo poate fi o problema ,eu as face o proba iarasi cu vechia instalatie asta daca mai exista macar pe zona motor incarcare fara consumatori.o seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,scuze ca intervin imi pare rau ce ai patit dar parerea mea este ca tu ai ceva gesit in instalatia electrica ,tu ai aceste probleme du pe ce ai refacut instalatia ,iar o prnesti merge o opresti a doua zi poc deci iti ramane sub tensiune sau un consumator care da la masa si baga in scurt instalatia consumatorul nu este mare ca ar lua foc dar indeajuns sa prajeasca cdeiurile verifica izoltia la platina si acolo poate fi o problema ,eu as face o proba iarasi cu vechia instalatie asta daca mai exista macar pe zona motor incarcare fara consumatori.o seara buna.

Salut Frate,

 

Mersi mult de sugestie...M-am gandit la inceput ca n-as avea masa suficienta pe undeva si vad ca si tu esti oarecum de aceeasi parere. Vopsitoria electrostatica are reputatia ca e un excelent izolator si dupa ce m-am tot conversat cu diversi electricieni atat de aici cat si de afara mi-au confirmat intr-un fel banuielile ca n-as avea masa pe undeva. O sa verific si aspectul asta pentru ca sunt deja pe tavan. E incredibil de infect domeniul asta al electricii iar aici depind de altii pentru ca nu ma pricep. La mecanica e usor: identifici problema cu ochiul liber si o remediezi prin reparatie sau prin inlocuire dar aici ai de a face cu "lupTatori de guerrilla", nene. Dusmani invizibili care-ti trag "perverse de la Targul Ocna" si fug in ceata...Ohmi, volti, masa...pi@ ma-sii de treaba ca nici nu stii incotro s-o apuci sau de unde s-o apuci... O sa verific si asta dar pentru asta eu trebuie s-o pornesc, nu?...sau cum altfel? Sa iau la mana toti consumatorii???

 

Salutare din nou,

 

Dar daca am un consumator care baga un scurt pe instalatie asta n-ar presupune ca ar trebui sa se arda si o siguranta pe undeva? Amandoua sigurantele generale, de fapt amantrei sigurantele sunt intregi, celelate 6 sigurante din cutie sunt intacte asa ca e posibil sa fie asa cum spui? De ce loveste CDI-urile si nu altceva? Ma gandesc ca problema e "locala" si ca are legatura directa cu butucul de cheie, CDI-urile si Regulatorul/Rectificatorul...Din triunghiul asta blestemat CDI-urile si Rectificatorul sunt parte atat in alimentare cat si in aprindere asa ca daca intai m-am uitat urat la rotor, acum m-am rasucit 180 de grade si privesc urat si la butuc...Daca aveam un shotgun le rezolvam imediat si treceam baricada la biciclisti, mama ei de treaba....

 

...Sa fie vorba de vreun volt rebel care scapa pe undeva si cum n-are masa sa se zbenguiasca pe toata instalatia????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Maestre,

 

Urmarec cu mare interes saga celor doua rebele:)) , iar pana acum neavand ceva idei cu plus valoare nu mi-am bagat nasul prin topicul tau (mi-am permis doar sa savurez lecturand).

Din umila-mi experenta de electrician, imi permit cateva observatii/sugestii/intrebari:

- ai masurat cumva tensiunea la bornele releului regulator ?

- dupa cum ai remarcat si tu, un scurt nu prea vad a fi. Daca protectiile sunt bine dimensionate, ar fi trebuit sa lucreze.

- nu mai retin, folosesti un acumulator nou? Daca lasi motorul nepornit, moare cumva acumulatorul?

 

V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce spui tu aici asa ar trebui dar sigurantele daca citesti au minim 5 ap daca ai un scurt mic gen srapungere izolator sau bec,led ,circuit elecronic astea au sub 5am no sa iti arda in veci siguranta ia verfica desfa borna plus de la instalatie cu contactul luat si da la borna daca face scantei mici e clar ca sta sub tensiune un consumator,sau verifica cu un aparat de masura pe + instalatie sa iti dea 00 cu minus insalatie,apropo cu poza de la contact am vzut altele de zeceori mai urate nu cred ca este de acolo ca sa te soti din perei la mufa de la contact scoatel din circuit si baga un strap pe plus ,un sfat ia legatura cu userul cristi 57 este un profesionist in inst moto anteberice si omul iti va gasi buba ,tot el ma invatat si pe mine este un perfectionist contacteazal si nu vei regreta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul primeste semnal de la butuc iar daca butucul e murdar supraincalzeste regulatorul si astfel se bulesc CDI-urile...dar am uitat sa mentionez ca toate astea se petrec cand turezi motorul la peste 2000rpm...eu am scos mobra la plimbare si cum ambreiajul meu tinea numai cat sa nu-mi opreasca motorul eu turam si scapam usor maneta cat sa nu opresc mobra...deci i-am cam dat turatii la greu pana am coborat rampele alea...probabil ca atunci butucul ala jegos mi-a dat CDI-urile peste cap..caut si eu sa inteleg



ce spui tu aici asa ar trebui dar sigurantele daca citesti au minim 5 ap daca ai un scurt mic gen srapungere izolator sau bec,led ,circuit elecronic astea au sub 5am no sa iti arda in veci siguranta ia verfica desfa borna plus de la instalatie cu contactul luat si da la borna daca face scantei mici e clar ca sta sub tensiune un consumator,sau verifica cu un aparat de masura pe + instalatie sa iti dea 00 cu minus insalatie,apropo cu poza de la contact am vzut altele de zeceori mai urate nu cred ca este de acolo ca sa te soti din perei la mufa de la contact scoatel din circuit si baga un strap pe plus ,un sfat ia legatura cu userul cristi 57 este un profesionist in inst moto anteberice si omul iti va gasi buba ,tot el ma invatat si pe mine este un perfectionist contacteazal si nu vei regreta .

OK man...hai ca nu prea mai am de ales si o sa-l contactez...Merci de sfat.



Salutare Maestre,

Urmarec cu mare interes saga celor doua rebele:)) , iar pana acum neavand ceva idei cu plus valoare nu mi-am bagat nasul prin topicul tau (mi-am permis doar sa savurez lecturand).
Din umila-mi experenta de electrician, imi permit cateva observatii/sugestii/intrebari:
- ai masurat cumva tensiunea la bornele releului regulator ?
- dupa cum ai remarcat si tu, un scurt nu prea vad a fi. Daca protectiile sunt bine dimensionate, ar fi trebuit sa lucreze.
- nu mai retin, folosesti un acumulator nou? Daca lasi motorul nepornit, moare cumva acumulatorul?

V

Salutare,

 

Mersi mult de aprecieri...refulez, nu scriu opere literare...incerc sa impartasesc cele traite cu mobrele mele cautand astfel sa-i ajut cum stiu mai bine pe cei carora inima le de ghes sa se apuce de asemenea aventuri... E un soi de jurnal da' public.

Am un acumulator nou Antigravity 12 Cell cu Litiu, parca...Nu moare acumulatorul...sau cel putin nu mi-a trecut prin cap sa verific la plecare si mai apoi dimineata ca sa vad daca pierde pe undeva...asta ar trebui sa fie un semn, asa e!...cat de simplu!... Bornele regulatorului au fost masurate de elctrician si mi-a zis ca-s in regula...dar, si aici e un dar, am sa verific la randu-mi ca poate sunt valori anormale....nu stiu ce sa zic... Toate informatiile voastre sunt piste noi pe care am sa le explorez din lipsa de contraargumente..

 

Mersi mult de ajutor, baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

post-73566-0-40468100-1373799922_thumb.jpg

post-73566-0-55745900-1373799935_thumb.jpg

post-73566-0-11769800-1373799950_thumb.jpg

post-73566-0-10527800-1373799962_thumb.jpg

post-73566-0-85271400-1373799977_thumb.jpg

post-73566-0-50458700-1373799989_thumb.jpg

post-73566-0-82836100-1373800003_thumb.jpg

post-73566-0-73204900-1373800013_thumb.jpg

post-73566-0-19775800-1373800027_thumb.jpg

post-73566-0-56989400-1373800039_thumb.jpg

Editat de green spider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

salut, arata foarte interesant proiectul,inspecial farul ,o intrebare cum se comporta carburatoarele cu filtrele sport ,ai facut alte reglaje sau au mers si asa.bravo :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

E...patrata! Me likey! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul e construit complect de la zero. carburile au trebuit sincronizate si reglate la filtre, nu a fost usor dar a fost interesant si didactic :))

Salutari,

 

frumoasa papusa si interesanta abordare. Bravo pentru detalii caci in ele sta diavolul...:) La mai multe!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cateva detalii care le-as vedea altfel, imi place tema unghiulara si cu siguranta apreciez efortul. bravo.

chiar imi pare rau ca esti la cluj, ca as fi vrut sa o vad si in realitate si sa o vad cum merge.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu 2 poze cu Ducati-ul meu 'usor' modificat in stil Cafe-racer

 

Modelul e Monster Dark de 600, din 2001

 

in poza apare legat la laptop pt ca am pus CDI programabil Ignitech

 

 

post-19820-0-10568800-1374440199_thumb.jpg

 

 

post-19820-0-72104400-1374440069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un prieten vinde Moto Guzzi V35 Cafe Racer, an fabricatie 1979, inmatriculata, pret 3300 euro. Informatii la tel 0784262626 sau email ciupeilucian@yahoo.com

post-55145-0-57893400-1375437049_thumb.jpg

post-55145-0-02237300-1375437152_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io-l astept pe nea Essad sa mai puna o pozna doua, sa mai zica o vorba doua, ca ieri a trecut pe langa mine si nici nu m-a bagat in seama. :(

Salutare Frate,

 

Iarta-ma daca lucrurile s-au petrecut intocmai cum povestesti. Pesemne ca eram prea distrat sau atent la altceva daca s-a petrecut grozavia asta. Mii de scuze Bro'!.

 

 

Stiu ca am lasat povestea in coada de peste ca-n Dallas, cand toata lumea se-ntreba cine ma-sa l-a-mpuscat pe Jerica, insa lucrurile se complicasera intr-atat de mult incat pauza a fost mai mult decat binevenita. Am plecat in concediu si mi-am luat gandul de la ceea ce devenise o obsesie in ultimele 9 luni...Ca sa rezum, la ultima postare anuntam ca a doua zi dupa ce am pornit si plimbat Bestia prin ograda, mobra mea n-a mai vrut neam sa porneasca din motive de lipsa crasa de scanteie: CDI-urile arse... Am innebunit de furie, nu alta. Dupa mii de zbierete si vaicareli, injuraturi ca la usa cortului si smocuri mari de par smuls sau cazut de buna voie la picioarele mele m-am remontat cat de cat si m-am aventurat in aflarea cauzei pentru care al doilea set de CDI-uri isi gasea sfarsitul in atari conditii. Dupa zeci de pagini, citite dealtfel si rascitite cu saptamani in urma inca de la primul incident similar, pe care le-am mai luat la puricat odata in speranta ca voi gasi o usa de care sa ma agat ca Leo DiCaprio ala din Titanic, intr-un final gasesc o pagina atat de palida incat poate ca mi-ar fi scapat din nou, insa nu si in acea clipa, cand nici soimul nu avea vedere mai apriga ca a mea, pagina in care doi palavrageau despre exact aceeasi problema ca si a mea: aprinderea defectuoasa. Dau click cu bale la gura si incep sa le citesc plin de speranta dialogul dintre cei doi si aflu cu stupoare ca butucul de cheie este unul dintre raufacatorii mei pe care-i cautam cu bata de baseball in mana. Stuchesc inspre monitor ca mața la caine sau ca vampirul la apa sfintita si cumpar fulger-style un butuc mandru nevoie mare, un set nou de CDI-uri si un Regulator/Rectificator gandindu-ma ca daca va fi sa fie nevoie de unul, sa fie la-ndemana. Ce am omis sa cumpar au fost conectorii originali corespunzatori pieselor in cauza, si asta pentru a nu mai fi nevoit sa-i inlocuiesc ori de cate ori se mai arde cate ceva; se arde ceva? Scot piesa stricata si o inlocuiesc in zece secunde cu alta noua. Ideea e ca acum astept conectorii si pana vin m-am pus pe masurat toata mațăraia ca sa detectez vreun potential scurt sau ceva asemanator...Bateria e intacta, nu s-a descarcat deloc, ba dimpotriva, chiar si-a mai adaugat o juma de volt in doua saptamani, semn ca nu am un consumator ascuns, gen LED, care sa-si faca de cap...trebuie sa imbunatatesc masa si...cam atat...daca si de data asta mai arde ceva dupa ce-o pornesc, ma jur c-o miruiesc cu barosul de 10kg...ii arat eu cum se prezinta o aprindere de numa numa...

 

Pana la urmatoarea intalnire, Safe Ride my friends

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...