Sari la conținut

Postări Recomandate

ce spui tu aici asa ar trebui dar sigurantele daca citesti au minim 5 ap daca ai un scurt mic gen srapungere izolator sau bec,led ,circuit elecronic astea au sub 5am no sa iti arda in veci siguranta ia verfica desfa borna plus de la instalatie cu contactul luat si da la borna daca face scantei mici e clar ca sta sub tensiune un consumator,sau verifica cu un aparat de masura pe + instalatie sa iti dea 00 cu minus insalatie,apropo cu poza de la contact am vzut altele de zeceori mai urate nu cred ca este de acolo ca sa te soti din perei la mufa de la contact scoatel din circuit si baga un strap pe plus ,un sfat ia legatura cu userul cristi 57 este un profesionist in inst moto anteberice si omul iti va gasi buba ,tot el ma invatat si pe mine este un perfectionist contacteazal si nu vei regreta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Regulatorul primeste semnal de la butuc iar daca butucul e murdar supraincalzeste regulatorul si astfel se bulesc CDI-urile...dar am uitat sa mentionez ca toate astea se petrec cand turezi motorul la peste 2000rpm...eu am scos mobra la plimbare si cum ambreiajul meu tinea numai cat sa nu-mi opreasca motorul eu turam si scapam usor maneta cat sa nu opresc mobra...deci i-am cam dat turatii la greu pana am coborat rampele alea...probabil ca atunci butucul ala jegos mi-a dat CDI-urile peste cap..caut si eu sa inteleg



ce spui tu aici asa ar trebui dar sigurantele daca citesti au minim 5 ap daca ai un scurt mic gen srapungere izolator sau bec,led ,circuit elecronic astea au sub 5am no sa iti arda in veci siguranta ia verfica desfa borna plus de la instalatie cu contactul luat si da la borna daca face scantei mici e clar ca sta sub tensiune un consumator,sau verifica cu un aparat de masura pe + instalatie sa iti dea 00 cu minus insalatie,apropo cu poza de la contact am vzut altele de zeceori mai urate nu cred ca este de acolo ca sa te soti din perei la mufa de la contact scoatel din circuit si baga un strap pe plus ,un sfat ia legatura cu userul cristi 57 este un profesionist in inst moto anteberice si omul iti va gasi buba ,tot el ma invatat si pe mine este un perfectionist contacteazal si nu vei regreta .

OK man...hai ca nu prea mai am de ales si o sa-l contactez...Merci de sfat.



Salutare Maestre,

Urmarec cu mare interes saga celor doua rebele:)) , iar pana acum neavand ceva idei cu plus valoare nu mi-am bagat nasul prin topicul tau (mi-am permis doar sa savurez lecturand).
Din umila-mi experenta de electrician, imi permit cateva observatii/sugestii/intrebari:
- ai masurat cumva tensiunea la bornele releului regulator ?
- dupa cum ai remarcat si tu, un scurt nu prea vad a fi. Daca protectiile sunt bine dimensionate, ar fi trebuit sa lucreze.
- nu mai retin, folosesti un acumulator nou? Daca lasi motorul nepornit, moare cumva acumulatorul?

V

Salutare,

 

Mersi mult de aprecieri...refulez, nu scriu opere literare...incerc sa impartasesc cele traite cu mobrele mele cautand astfel sa-i ajut cum stiu mai bine pe cei carora inima le de ghes sa se apuce de asemenea aventuri... E un soi de jurnal da' public.

Am un acumulator nou Antigravity 12 Cell cu Litiu, parca...Nu moare acumulatorul...sau cel putin nu mi-a trecut prin cap sa verific la plecare si mai apoi dimineata ca sa vad daca pierde pe undeva...asta ar trebui sa fie un semn, asa e!...cat de simplu!... Bornele regulatorului au fost masurate de elctrician si mi-a zis ca-s in regula...dar, si aici e un dar, am sa verific la randu-mi ca poate sunt valori anormale....nu stiu ce sa zic... Toate informatiile voastre sunt piste noi pe care am sa le explorez din lipsa de contraargumente..

 

Mersi mult de ajutor, baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

post-73566-0-40468100-1373799922_thumb.jpg

post-73566-0-55745900-1373799935_thumb.jpg

post-73566-0-11769800-1373799950_thumb.jpg

post-73566-0-10527800-1373799962_thumb.jpg

post-73566-0-85271400-1373799977_thumb.jpg

post-73566-0-50458700-1373799989_thumb.jpg

post-73566-0-82836100-1373800003_thumb.jpg

post-73566-0-73204900-1373800013_thumb.jpg

post-73566-0-19775800-1373800027_thumb.jpg

post-73566-0-56989400-1373800039_thumb.jpg

Editat de green spider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

salut, arata foarte interesant proiectul,inspecial farul ,o intrebare cum se comporta carburatoarele cu filtrele sport ,ai facut alte reglaje sau au mers si asa.bravo :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua, am ajuns si eu aici cam din greseala dar una care nu o regret. incep prin a va felicita asupra proiectelor si va doresc la mai multe. intentia mea e sa va prezint ceva la care am lucrat vreo 3 luni. va rog sa va dati cu parerea, sa vedem daca si place ce am facut :)

E...patrata! Me likey! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul e construit complect de la zero. carburile au trebuit sincronizate si reglate la filtre, nu a fost usor dar a fost interesant si didactic :))

Salutari,

 

frumoasa papusa si interesanta abordare. Bravo pentru detalii caci in ele sta diavolul...:) La mai multe!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cateva detalii care le-as vedea altfel, imi place tema unghiulara si cu siguranta apreciez efortul. bravo.

chiar imi pare rau ca esti la cluj, ca as fi vrut sa o vad si in realitate si sa o vad cum merge.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu 2 poze cu Ducati-ul meu 'usor' modificat in stil Cafe-racer

 

Modelul e Monster Dark de 600, din 2001

 

in poza apare legat la laptop pt ca am pus CDI programabil Ignitech

 

 

post-19820-0-10568800-1374440199_thumb.jpg

 

 

post-19820-0-72104400-1374440069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un prieten vinde Moto Guzzi V35 Cafe Racer, an fabricatie 1979, inmatriculata, pret 3300 euro. Informatii la tel 0784262626 sau email ciupeilucian@yahoo.com

post-55145-0-57893400-1375437049_thumb.jpg

post-55145-0-02237300-1375437152_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io-l astept pe nea Essad sa mai puna o pozna doua, sa mai zica o vorba doua, ca ieri a trecut pe langa mine si nici nu m-a bagat in seama. :(

Salutare Frate,

 

Iarta-ma daca lucrurile s-au petrecut intocmai cum povestesti. Pesemne ca eram prea distrat sau atent la altceva daca s-a petrecut grozavia asta. Mii de scuze Bro'!.

 

 

Stiu ca am lasat povestea in coada de peste ca-n Dallas, cand toata lumea se-ntreba cine ma-sa l-a-mpuscat pe Jerica, insa lucrurile se complicasera intr-atat de mult incat pauza a fost mai mult decat binevenita. Am plecat in concediu si mi-am luat gandul de la ceea ce devenise o obsesie in ultimele 9 luni...Ca sa rezum, la ultima postare anuntam ca a doua zi dupa ce am pornit si plimbat Bestia prin ograda, mobra mea n-a mai vrut neam sa porneasca din motive de lipsa crasa de scanteie: CDI-urile arse... Am innebunit de furie, nu alta. Dupa mii de zbierete si vaicareli, injuraturi ca la usa cortului si smocuri mari de par smuls sau cazut de buna voie la picioarele mele m-am remontat cat de cat si m-am aventurat in aflarea cauzei pentru care al doilea set de CDI-uri isi gasea sfarsitul in atari conditii. Dupa zeci de pagini, citite dealtfel si rascitite cu saptamani in urma inca de la primul incident similar, pe care le-am mai luat la puricat odata in speranta ca voi gasi o usa de care sa ma agat ca Leo DiCaprio ala din Titanic, intr-un final gasesc o pagina atat de palida incat poate ca mi-ar fi scapat din nou, insa nu si in acea clipa, cand nici soimul nu avea vedere mai apriga ca a mea, pagina in care doi palavrageau despre exact aceeasi problema ca si a mea: aprinderea defectuoasa. Dau click cu bale la gura si incep sa le citesc plin de speranta dialogul dintre cei doi si aflu cu stupoare ca butucul de cheie este unul dintre raufacatorii mei pe care-i cautam cu bata de baseball in mana. Stuchesc inspre monitor ca mața la caine sau ca vampirul la apa sfintita si cumpar fulger-style un butuc mandru nevoie mare, un set nou de CDI-uri si un Regulator/Rectificator gandindu-ma ca daca va fi sa fie nevoie de unul, sa fie la-ndemana. Ce am omis sa cumpar au fost conectorii originali corespunzatori pieselor in cauza, si asta pentru a nu mai fi nevoit sa-i inlocuiesc ori de cate ori se mai arde cate ceva; se arde ceva? Scot piesa stricata si o inlocuiesc in zece secunde cu alta noua. Ideea e ca acum astept conectorii si pana vin m-am pus pe masurat toata mațăraia ca sa detectez vreun potential scurt sau ceva asemanator...Bateria e intacta, nu s-a descarcat deloc, ba dimpotriva, chiar si-a mai adaugat o juma de volt in doua saptamani, semn ca nu am un consumator ascuns, gen LED, care sa-si faca de cap...trebuie sa imbunatatesc masa si...cam atat...daca si de data asta mai arde ceva dupa ce-o pornesc, ma jur c-o miruiesc cu barosul de 10kg...ii arat eu cum se prezinta o aprindere de numa numa...

 

Pana la urmatoarea intalnire, Safe Ride my friends

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Adevarul e ca bipede care-ti distrag atentia gasesti cu duiumul pe strazile capitalei noastre indragite si nu m-ar mira ca asta sa fi fost motivul real...of, sunt atat de multe si eu sunt atat de insurat...mda...deci, CDI-uri arse..."desicur", ca da...sa ma concentrez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten vinde Moto Guzzi v35, an fabricatie 1979, inmatriculata, pret 3300 euro. Informatii la tel. 0784262626 sau email ciupeilucian@yahoo.com

 

Un prieten vinde Moto Guzzi V35, an fab 1979, inmatriculata,pret 3300 euro. Informatii la tel. 0784262626 sau email ciupeilucian@yahoo.com

post-55145-0-85680900-1375729301_thumb.jpg

post-55145-0-70426000-1375729319_thumb.jpg

post-55145-0-80135700-1375729337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Gata, mai am putin si o rezolv...Deja strang documentatia pentru RAR pentru ca se pare ca fiind radiata in Germania, inmatricularea urmeaza niste alte cai decat cele obisnuite...:) So close...

 

Safe ride

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

:)

 

Nu, n-a murit...desi am avut parte de niscaiva provocari in sensul asta, marturisesc. Prima provocare a venit in primavara cand am plonjat in freza prin Mogosoaia de era sa ajung sub TIR-ul care venea de pe contrasens. A doua a fost ceva mai aparte. M-am trezit ca vreau sa dovedesc un mare cacao inotand ca smecherul in largul marii Egee. Totul a fost ok pana cand am dat cu ochii de niste alge negre si urate foc care se agitau in draci in bataia curentului...atunci m-a cuprins ceea ce aveam sa cataloghez drept atac de panica. A fost prima data cand am trait asa ceva si va marturisesc ca abia atunci am inteles ce inseamna sa puna stapanire pe tine un alter ego. Starship Enterprise era pilotat de altcineva inafara de Picard iar asta in timp ce Picard era de fata...ceva de genul asta... respiram atat de adanc incat imi inchideam valva snorkel-ului in aer liber, nu sub apa. sinistru, nu alta...in fine, am scapat cu greu lopatand pe spate ca un speedboat si mi-am jurat revenge, ca-n filmele idioate ale anilor 80. Zis si facut. O saptamana mai tarziu eram in costum de scafandru la 7,5 m sub apa, in Marea Neagra...Ma vrei? Ia-ma, dar in termenii mei...pregatit, nu ca fraierul...

..Si in sfarsit, ultima provocare: ieri, strada Sisesti sau cum ma-sa o cheama pe aia de leaga Doi Cocosi de Romatsa. Ora 6 pm. Sta sa ploua. personaje? Eu, doua taxiuri si un turbat care vroia sa-si demonstreze ca ceasul lui are cucul mare. Toti suntem pe acelasi sens de mers, adica catre Doi Cocosi. Eu pe banda 1, in spatele meu era bosonul Higgs, turbatul, iar taxiurile, amandoua, pe banda 2. Final? Eu las garda jos si trec in spatele taxiurilor, turbatul accelereaza si ajunge in spatele meu, primul taxiu pune frana brusc si face un "U turn" al doilea opreste de urgenta, eu incerc o eschiva dar frustratul era in ceafa mea asa ca oha, nu-mi iese, musc frana puternic si...Smurd, politia, 33m de taras pe asfalt multiple fracturi la mana dreapta, dureri adevrate dar si...mmmmm...morfina...mmmmm...I shot the Sheriff....ma ropg, d-astea...:)....END Transmission... Acu ma duc sa-mi stranga suruburile si sa-mi dea...mmmm...curcubeu!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...