Jump to content

Recommended Posts

A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia.

Ai idee cam care vor fi problemele la montat, daca sunt vreunele? Lovesc ghidoanele in rezervor cumva? Handling-ul cum va fi afectat? Cineva imi zicea ca e riscanta varianta cu furca de GSXR, ar putea face motocicleta imprevizibila in curbe. S-a mai lovit cineva chestiile astea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie masurat trail.ul cu noua furca, iar daca acesta va scadea, atunci motocicleta va fi mai instabila, dar mai manevrabila in viraje, adica va supravira.

Deasemenea trebuie adaptata suspensia spate, ca sa fie la acelasi nivel cu cea fata, trebuie masurat sag.ul si eventual schimbate amortizoarele cu unele reglabile. Nu poti monta o furca performata pe fata si spatele sa fie de rahat. Modificarile se fac conjugat, fata si spate.

Probleme o sa ai nenumarate, vor trebui alte juguri, care sa fie potrivite cu noua furca, probabil vor trebui modificate limitatoarele de ghidon ca sa nu loveasca ghidonul la bracaj maxim in rezervor...multe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Sa iei legatura cu John DESu' (Ionut Dracea) . El este customerul in Craiova.

0742.116.014

 

Salut.

 

MST, tu esti ? :D

Edited by theos_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, salut Teo! Am vbt cu DES-u', ma duc sambata pe la el. (MST-u', da).

 

@Zenklawa: aveam eu o banuiala ca nu e chiar asa simplu. Cred ca o sa las furca OEM si pun semi ghidoane de sportiva pe ea, daca merg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha XS 360, 1977.

Imi place mult ca-i joasa.

E cumva de vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc?

 

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

Edited by theos_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha XS 360, 1977.

 

Schimba ghidonul sau macar intoarce-l si renunta la scarile pasagerului. In rest e super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

 

Multam fain, Teo! Avem timp sa recuperam, nu-i bai, vine caldura curand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai...daca tot e monopost, da-i jos scaritele pasagerului!

In rest, faina foc jucaria! :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

alinierea monopostului cu rezervorului este momentan in lucru... cat despre culoare, albastrul urmeaza sa fie aplicat si pe monopost (este momentan in grund), iar rotile vor fi vopsite in urmatoarele luni (sa se incalzeasca putin pe afara - culoarea jantelor va fi un maroniu similar cu cel din logo-ul de pe rezervor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am mind blow cu babuta de fata :)

 

394abb9a9ba6b4d1c96d906248ee3174.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un nou proiect- HONDA FT 500, monocilindru, 1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zdriki, nu te potolesti? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor,trebuie sa inmatriculez motocicleta si apoi ma pun pe mesterit la ea.

Un xs400 es cu bascula pe mijloc :( . Vreau sa-l fac cafe racer insa nu sunt sigur de unele chestii.

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna cine ma sjuta si pe mine cu o pagina unde pot cumpara piese pt a face un Cafe Racer???

 

 

Piesele le fabrici / adaptezi de la alte motoare, nu le cumperi :D asta pentru un proiect veritabil. Depinde si ce vrei sa cumperi. Semighidoane? Codita? Sa? Nimic nu va fi bolt on ( cu cateva mici exceptii ). Fiind un proiect custom vei avea nevoie sa fabrici tot felul de chitzibusuri. De la ce baza pleci?

» Post actualizat in 10 Apr 2016 21:37

Un nou proiect- HONDA FT 500, monocilindru, 1983

 

 

Frumos! In ce stare se afla propulsorul?

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

 

1) ghidonul stock este de 22 mm, se potriveste cam orice ghidon de 22.

2) da, dar mai bine pastrezi airbox-urile.

3) vitezometru este actionat tot prin cablu de roata fata. Cablul de pe blocul motor este pentru turometru.

4) se schimba toata comanda, in cazul in care este cea stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...