Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te duci pe orice site al producatorilor de baterii si cauti Suzuki GS500 E 1991.

http://yuasa.dreamhosters.com/batteryprint.php?id=39

Exemplu Yuasa - http://yuasa.dreamhosters.com/batteryprint.php?id=39

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut frati posesorii de gs.

am si eu o asemenea frumoasa an fabricatie 2005 model f.aici apare si problema mea,eu am dat carenele jos din motive ''mecanice''si as vrea s stiu daca are cineva de vanzare un far rotund indiferent de marca bineinteles de vanzare.sau unul original de model 500f.ok sa vedem daca poate s ma ajute cineva.mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am o problema care persista de ceva vreme si nu am reusit sa-i dau de capat sa vad care e prb. Daca merg mai sportiv suge toata benzina de pe "instalatie" si din filtru , si da sa moara motoru , practic consuma mai mult decat primeste, ma tot gandesc sa nu fie din robinet ca altceva nu stiu ce ar putea cauza treaba asta ... stiti vreo modalitate prin care sa leg fara a folosi robinetul pt a-mi putea da seama daca el este cauza ?Cum as putea oare sa leg direct de la rezervor la carburator fara a folosii robinetul? Sau unde gasesc un robinet la care sa pot monta si furtunul de vacuum ? multumesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am o problema care persista de ceva vreme si nu am reusit sa-i dau de capat sa vad care e prb. Daca merg mai sportiv suge toata benzina de pe "instalatie" si din filtru , si da sa moara motoru , practic consuma mai mult decat primeste, ma tot gandesc sa nu fie din robinet ca altceva nu stiu ce ar putea cauza treaba asta ... stiti vreo modalitate prin care sa leg fara a folosi robinetul pt a-mi putea da seama daca el este cauza ?Cum as putea oare sa leg direct de la rezervor la carburator fara a folosii robinetul? Sau unde gasesc un robinet la care sa pot monta si furtunul de vacuum ? multumesc :laugh:

incearca sa ii dai benzina dintr-o sticla inainte de a demonta si altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, am si eu o mica problema.

Mi-am cumparat un geam nou (windshield) si azi m-am dus sa il schimb - pregatit cu o surubelnita (pentru cele 5 suruburi pe care le ochisem data trecuta) si niste imbusuri.

Si....surpriza: dupa ce am dat suruburile jos am realizat ca geamul este tinut si de carena din fata :laugh: .

Acum intrebarea: care are gs 500 f si a dat vreodata jos carena fata / farul. Cum se face treaba asta?

Din cate am vazut eu, trebuie umblat si la semnale. Nu inteleg de ce trebuia sa faca atat de complicat sistemul asta.

 

Merci!

 

eu am E cu carene de la Fivestar... acelasi sistem: carena fata se demonteaza demontand defapt aparatorul dintre carena si bord, dessuruband carenele laterale (numai pt a avea putin spatiu) demontand semnalizatoarele si oglinzile. Poate singura diferenta: pt a schimba winshield nu trebuie demontat carena fata. Eu procedam in felul urmator: suruburile carenei afara, aparatorul dat jos, oglinzile date jos, pus o carpa pe aparatorul rotii din fata (e nevoie ca sa nu se zgarie vopseaua cand carena atinge aparatorul rotii) si rotind carena in fata avand ca punct fix cele doua semnalizatoare laterale. Asa poti lucra mult si bine, fara sa dai jos toate. Sper ca ti-am fost de ajutor...

 

ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm..it might work :laugh:

Merci pentru sfat! O sa incerc dupa ce trec ploile astea.

Ideea e ca data trecuta am ajuns pana la ce mi-ai zis tu: desfacut toate suruburile carenei si dat oglinzile jos. Dar tot nu se misca deloc, parca era tinuta bine si in alte locuri (de asta am si pus un comentariu pe una din poze - si am intrebat ce sunt chestiile din plastic incercuite cu verde). Cat despre semnalizatoare - nu am habar de unde sa incep; spatiul de acces la ele fiind foarte mic.

Este prima data cand fac asta si nu imi place sa trag de lucruri sau sa le fortez cand nu stiu cum se face treaba bine.

 

Intre timp astept sa vad ce zice si JhOn (are tot 500 F) ...vad ca s-a dat la fund...

O sa-l sun sa-l intreb de sanatate :laugh:, si daca isi revine vremea ne intalnim sa-mi arate exact cum se face. Va tin la curent.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectific anul : '93-'94 scuze!Acum am vazut si eu...

 

am eu aici unul foarte bun, porneste brici, consumabilele la zi, cauciucuri trebuie reinnoite (pot aduce si cauciucuri la pret ok, daca ne intelegem)

pretul e negociabil, ofer si reducere consistenta cu ocazia crizei, in functie desigur de oferte (sunt mai rau ca banca, negociez numai cu banii jos :laugh: )

 

da-mi un pm

 

ASFALT USCAT!

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .. am si eu nevoie de un alternator de gs model 98 -99 cunoasteti ceva ??

salut. vorbeste cu user moto.consumabile sau intra aici /index.php?...ic=251906,aduce piese noi/sh,inclusiv din babbitt's.

 

 

 

chiuloasa, stiti careva pe unde pot gasi?

Merci,

Vorbeste tot cu moto.consumabile poate te ajuta.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm..it might work :laugh:

Merci pentru sfat! O sa incerc dupa ce trec ploile astea.

Ideea e ca data trecuta am ajuns pana la ce mi-ai zis tu: desfacut toate suruburile carenei si dat oglinzile jos. Dar tot nu se misca deloc, parca era tinuta bine si in alte locuri (de asta am si pus un comentariu pe una din poze - si am intrebat ce sunt chestiile din plastic incercuite cu verde). Cat despre semnalizatoare - nu am habar de unde sa incep; spatiul de acces la ele fiind foarte mic.

Este prima data cand fac asta si nu imi place sa trag de lucruri sau sa le fortez cand nu stiu cum se face treaba bine.

 

Intre timp astept sa vad ce zice si JhOn (are tot 500 F) ...vad ca s-a dat la fund...

O sa-l sun sa-l intreb de sanatate :laugh:, si daca isi revine vremea ne intalnim sa-mi arate exact cum se face. Va tin la curent.

 

Nu trebuie sa demontezi carena pentru a scoate parbrizul, de asemenea in nici un caz semnalele si oglinzile. Trebuie doar sa desfaci cele 5 suruburi, sa scoti bumbii aia de plastic (cei incercuiti cu verde) care se scot extrem de usor, rebuie doar sa apesi cuisorul ala din mijlocul lor cu ceva subtire pana iese pe partea cealalta, iar apoi tragi bumbi aia in sus. Dupa aceea nu mai ramane decat sa tragi usor de carcasa aia de plastic si sa impingi colturile parbrizului spre interior. (parbrizul este tinut in tensiune de carena frontala) Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!

Suntem de acum 'colegi' :laugh:

Multumesc pt sfaturi,pareri si oferte pe PM-uri.

'92,pana-n patruj-de mii,putin sub 1200 iepuroi.

Va salut,

Florin

 

Felicitari pentru Suzuka si km cat mai multi fara pic de probleme... :wink:

 

Din poze, pare a arata brici(pentru vechimea ei...).Inseamna ca a avut un stapan atent! :laugh:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am o problema care persista de ceva vreme si nu am reusit sa-i dau de capat sa vad care e prb. Daca merg mai sportiv suge toata benzina de pe "instalatie" si din filtru , si da sa moara motoru , practic consuma mai mult decat primeste, ma tot gandesc sa nu fie din robinet ca altceva nu stiu ce ar putea cauza treaba asta ... stiti vreo modalitate prin care sa leg fara a folosi robinetul pt a-mi putea da seama daca el este cauza ?Cum as putea oare sa leg direct de la rezervor la carburator fara a folosii robinetul? Sau unde gasesc un robinet la care sa pot monta si furtunul de vacuum ? multumesc :laugh:

Ca sa poti proba daca este de vina robinetul, treci robinetul pe PRI si mergi sportiv cu ea asa. Daca tot se manifesta, posibil sa ai traseele infundate sau filtrul de benzina care nu da drumul la benzina destul de repede/infundat. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa poti proba daca este de vina robinetul, treci robinetul pe PRI si mergi sportiv cu ea asa. Daca tot se manifesta, posibil sa ai traseele infundate sau filtrul de benzina care nu da drumul la benzina destul de repede/infundat. Spor!

 

 

 

Salut.Am incercat sa il pun pe PRI si aceiasi chestie face, furtunele au fost date jos verificate fiecare , sunt ok , filtru iarasi nu incurca pt ca si fara filtru tot asa se manifesta ... :laugh: . Ma gandesc poate sa nu fie din robinetul ala de sub rezervor care e cu sita , cu toate ca e dat pe ON ,poate nu da destula benzina , nu stiu , ca ultima varianta ma duc la alt service sa imi desfaca din nou carburatoarele si sa le regleze , poate poate ... Nu e nimic infundat , strangulat . Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am incercat sa il pun pe PRI si aceiasi chestie face, furtunele au fost date jos verificate fiecare , sunt ok , filtru iarasi nu incurca pt ca si fara filtru tot asa se manifesta ... :laugh: . Ma gandesc poate sa nu fie din robinetul ala de sub rezervor care e cu sita , cu toate ca e dat pe ON ,poate nu da destula benzina , nu stiu , ca ultima varianta ma duc la alt service sa imi desfaca din nou carburatoarele si sa le regleze , poate poate ... Nu e nimic infundat , strangulat . Multam

incearca sa scoti in o sticla benzina, dupa filtru, dand pe PRI (fara motor pornit) si vezi ce debit ai. daca curge si nu picura , clar nu e din alimentare, posibil ceva pe la carburatoare, cuiul poantou de la fiecare carburator sa nu deschida cum trebuie sau.. un nivel mic in carburatoare. Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un sfat legat de achizitionarea unei tobe Yosimura pentr Suzi:

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3259-1154-t...on-slip-on.aspx

Ideea este daca merita cu tot cu transport si vama 2100 ron si daca mai este cineva care o are montata pe motor, fiind una din putinele finale facute pentru gs-uri. Orice sfat este bine venit.

post-17555-1233475068_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa scoti in o sticla benzina, dupa filtru, dand pe PRI (fara motor pornit) si vezi ce debit ai. daca curge si nu picura , clar nu e din alimentare, posibil ceva pe la carburatoare, cuiul poantou de la fiecare carburator sa nu deschida cum trebuie sau.. un nivel mic in carburatoare. Spor!

 

 

 

Azi am iesit la plimbare , am ramas fara benzina din nou pe instalatie , am comutat robinetu pe pri si nimic.. :laugh: , dadea benzina doar cand porneam motorul, si aia destul de putina in sensul ca motorul nu statea la relantiv si robinetul nu se umplea .Am oprit motorul 2 minute lam pornit si am venit spre casa tot cu filtrul gol ... O sa desfac maine din nou motorul si o sa incerc si varianta cu sticla cu toate ca , daca filtrul nu sa umplut cand am comutat pe PRI nu vad de ce sar umple sticla. Concluzia nu stiu care ar putea fii , eu ma gandesc ca ar fii de la robinet, prin urmare daca stiti careva de unde sau cum pot face rost,improviza un astfel de robinet va rog sa imi ziceti. Multumesc tuturor , sincer altceva nu stiu ce sa mai verific .. decat robinetul ca dupa simtome asta ar fii de vina . Numa bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...