Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Asta e ''Grupul posesorilor de suzuki gs 500...se ajuta reciproc'' sau bursa?Eventual fa un topic separat la vanzari si pune aici un link sau baga-ti in semnatura.

Bafta!

 

nu fi rau cu omu...ca e de-al nostru si el, ''Grupul posesorilor de suzuki gs 500...se ajuta reciproc'' ...poate-l AJUTAM si noi sa-si vanda motorul...

 

no offence...numai bine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu fi rau cu omu...ca e de-al nostru si el, ''Grupul posesorilor de suzuki gs 500...se ajuta reciproc'' ...poate-l AJUTAM si noi sa-si vanda motorul...

 

no offence...numai bine :bounce:

 

am bagat la cap de pe pagina precedenta nu e nevoie sa posteze anuntul pe fiecare pagina. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, poate a mai "studiat" careva dintre voi problema in cauza!

 

M-ar interesa sa montez la mobra un indicator de treapta de viteza(gearbox indicator).Stie careva daca exista ceva de genul asta compatibil pentru GS?De unde as putea cumpara?

 

Am gasit cate ceva pe net la Acumen sau GIpro.Dar nu sunt convins ca vor si functiona... :bounce:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fi rau cu omu...ca e de-al nostru si el, ''Grupul posesorilor de suzuki gs 500...se ajuta reciproc'' ...poate-l AJUTAM si noi sa-si vanda motorul...

 

no offence...numai bine :bounce:

 

 

:D Ideea e ca vreau sa-l dau cuiva care are grija de el si ma gandeam ca aici e cel mai bine sa scriu, are ceva special GS-ul in general, care te face sa te atasezi de el... Sau gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Ideea e ca vreau sa-l dau cuiva care are grija de el si ma gandeam ca aici e cel mai bine sa scriu, are ceva special GS-ul in general, care te face sa te atasezi de el... Sau gresesc?

 

ai perfecta dreptate, eu nu vad ce ai facut asa rau ca ti-ai scris de 2 ori anuntul aici..in fine...

 

success cu vanzarea, sper sa gasesti un proprietar bun si numai bine...

 

:D

 

O intrebare, poate a mai "studiat" careva dintre voi problema in cauza!

 

M-ar interesa sa montez la mobra un indicator de treapta de viteza(gearbox indicator).Stie careva daca exista ceva de genul asta compatibil pentru GS?De unde as putea cumpara?

 

Am gasit cate ceva pe net la Acumen sau GIpro.Dar nu sunt convins ca vor si functiona... :bounce:

 

ce idee buna, oare unde ai putea lega asa cv la cutie, ar fi o chestie faina... daca reusesti cv anunta-ma si pe mine...

 

sucess, spor la treaba

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, poate a mai "studiat" careva dintre voi problema in cauza!

 

M-ar interesa sa montez la mobra un indicator de treapta de viteza(gearbox indicator).Stie careva daca exista ceva de genul asta compatibil pentru GS?De unde as putea cumpara?

 

Am gasit cate ceva pe net la Acumen sau GIpro.Dar nu sunt convins ca vor si functiona... :bounce:

 

Vezi ca aduce un tip aici.

Este coleg de serviciu cu mine, si e de incredere baiatul. El face comenzi la www.gpt.it.

 

Discutasem mai demult cu el despre un indicator de treapta si zicea ca poate sa-mi aduca pe la 90 euro (dar parca avea ceva si la 70).

Eu am renuntat la idee pt ca m-am obisnuit cu motorul intre timp :D. Acum imi cam dau seama dupa turatie in ce viteza sunt (mai calculez si gresit, dar mai rar).

In plus, preturile la draciile astea, sunt cam piperate pentru ceea ce fac.

 

Eu cochetez acum cu ideea sa imi iau un display digital Vapor Trailtech :D.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci fain pentru pont, coane Arrakis.

 

O sa studiez intai marfa pe site-ul producatorului sa vad daca indicatoarele alea GPT sunt compatibile cu GS-urile noastre.

Dar din cate am citit eu azi despre gadget, mi-a cam dat cu -(minus) :bounce: , in sensul ca trebuie sa ai cel putin turometru electronic la bord ca sa poti adapta o dracie de-asta la o trotineta ca a noastra.

 

BTW, ce face display-ul ala digital, de te-a vrajit? Sau iti iei vapor in curand? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles eu, multe sunt universale. Principiul de functionare este simplu: se monteaza un senzor langa schimbatorul de viteze. Si in functie de cum apesi tu, se schimba informatia de pe display.

 

Uite ca m-ai facut curios. O sa ma informez si eu pe tema asta si mai vorbim.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre indicatorul de viteze m-am documemtat si eu.Pe net gata facute exista de 2 tipuri:

1.cel care preia informatia de la vitezometru si o coreleaza cu tahometrul dar are nevoie de ''invatare''.Cred ca treaba asta se face ducand toate vitezele pana pe rosu.

2.cele care vin cu 2 contacte,ce se monteaza pe schimbator.Ma intrebam ce se intampla daca nu-ti intra in viteza sau sare peste punctul mort etc.Presupun ca trebuie resetat in cazul asta.

3.Cele cu senzor pentru treapta de viteza.Sunt cateva modele de motoare,in special cele care au ''gs'' in componenta numelui care au acest senzor.Pe gs 500 exista acest senzor cu 1 singura locatie si anume nulul.Pe gsxr,gs 550,gs....etc. exista acelasi senzor ca dimensiuni dar cu 7 locatii-nul si cele 6 viteze.

Eu gasisem acest senzor pe bike-bandit,dar nu mai stiu pretul.Il caut luni la servici ca il am ca bookmark.Senzorul asta trebuie mai departe conectat la un indicator digital.Apare pe net denumirea de ''7 segment indicator''.

Ha Ha Ha am gasit chiar pentru montarea pe gs 500 aici

 

Ma gandeam la un moment dat sa fac jucaria asta dar nu am mai apucat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a mai intalnit problema asta : dupa ce accelerez nu mai revine din turatie . De la ce ar putea fi ?

Expune problema complet.Pentru economia de cuvinte pe care o faci imi vine sa raspund cu ,,esti sigur ca ai luat mana din gaz pentru a reveni din turatie?'' :D ok o sa zica lumea ca iar sunt rau...da si tu mai multe date,de genu ramane turata in x turatii singura si manerul blocat,nu revine nici daca inchid gazul,se intampla pe loc la miscarea ghidonului....ai joc in acceleratie?

explica exact pas cu pas ce se intampla ca nu e nimeni clarvazator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expune problema complet.Pentru economia de cuvinte pe care o faci imi vine sa raspund cu ,,esti sigur ca ai luat mana din gaz pentru a reveni din turatie?'' :D ok o sa zica lumea ca iar sunt rau...da si tu mai multe date,de genu ramane turata in x turatii singura si manerul blocat,nu revine nici daca inchid gazul,se intampla pe loc la miscarea ghidonului....ai joc in acceleratie?

explica exact pas cu pas ce se intampla ca nu e nimeni clarvazator.

ma andule iar ii certi pe oameni asta? :baubau:) glumesc dar ai drepatate, problema trebuie expusa in maxumul de detalii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .

I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello guys:(

are cineva un cablu pt turometru..?azi mi s-a rupt in doua...si jur ca nu i-am dat pe rosu... :D va rog frumos, dc are cineva sau dc stiti de unde as putea lua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .

I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele .

Exact asa am patit si eu. Ori sunt cuiele pontoare de vina, ori amestecul nu e bun la UNUL dintre cilindri si iti merge ba un singur cilindru ba amandoi si de aici diferenta de turatie.

La mine a fost o combinatie intre cele 2 :D

Editat de khazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi.

in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi.

in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect.

Multumesc pentru raspunsuri . Si eu cred ca e ceva legat de amestecul de relanti pentru ca este singurul loc unde am umblat de mai multe ori pentru ca de fiecare data cand am schimbat cate ceva se deregla si trebuia sa il mai reglez . Ultima schimbare (pastilele din capul supapelor ) a pus capac la toate . Nu se mai aude niciun tacanit la axele cu came dar a aparut problema cu turatia .Uneori chiar da rateuri pe toba :D si daca pornesc cilindrii separat cel din stanga merge perfect cel din dreapta abia porneste si se accelereaza foarte greu .Tot cel din dreapta ramane si accelerat adica cel din stanga ai accelerat revine imediat cel din dreapta nu se accelereaza si daca se intampla acest lucru apoi nu mai revine . Oricum 90% cred ca e de la cilindrul din dreapta (daca privesti motocicleta din spate) .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand avem GSul aveam aceeasi probelma. Chestia era ca nu totdeauna ramanea turat. Tot in jur de 3000 turatii. Eu aveam ghidonul schimbat cu unul gen enduro si cablul de acceleratie era putin mai intins, socul la fel....oricat le-am reglat nu a iesit perfect. La intoarceri pe loc stanga mi se tura mobra. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .

I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele .

 

Salut, vezi sa nu iti fie arcul de la clapete uzat si de aceea sa nu iti revina din ture iar cand inchizi clapetele la maxim e normal sa se opreasca tot motorul.

Incearca sa il accelerezi tu cu mana direct pe decanismul clapetei si sa il si reduci la minim tot tu cu mana si astfel iti dai seama. S-ar putea sa fi probleme si cu cablu de la acceleratie sa se rupa si isi face "mustati" in interior astfel revine mai greu din ture si nu poti regla relantiul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt si eu posesor nou cat de cat de gs500 (din martie).Pana acumn-am avut probleme cu el, decat semeringurile de la furca au trebuit schimbate, in rest totul e ok.Sunt foarte multumit de el, dar as vrea un singur lucru, un parbriz ceva mai retro, in stilul celor din anii '80, cum erau cele de pe GS1000.Help, anybody?O dezmembrare, ceva?

 

 

Sal cat te-a costat semeringurile ca si a mea face ca o barca si ma tem ca am aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...