Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam Thomas, am sa caut acum in oras 37x49x8 e un semering si 37x49.4x9.5 e alt semering asta am intiles eu. Doua din fiecare !

Salut

Nu m-am exprimat eu bine.

Cotele date mai sus sunt cele din catalogul Ariete pt modelul acesta. Cotele de dupa semnul / reprezinta buze de iesire in afara a simeringului (nu e un simplu tub de cauciuc).

Tu trebuie sa cauti fix 37x49x8 ,

 

Uite si corespondenta Saito:

http://www.louis.de/_2049c354d4737a8752111...x=0&cmd.y=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU luati Saito de pe Louis. Sunt stock vechi si nu etanseaza perfect. La mine a inceput deja sa musteasca putin uleiul, simeringuri noi, schimbate vineri. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va spun cam ce am inteles si ce am mai aflat eu in legatura cu suzuki si honda.recunosc ca un model honda din acelasi an ca si suzuki si cu acelsai nr de km poate costa cu 100-200 e mai mult(nu m-ar deranja).la aspect nu-i mare diferenta,doar ca suzuki pare putin mai ''slaba'' in comparatie cu honda.pe mine ma intereseaza daca imi iau unul din cele doua modele sa pot sa gasesc piese de schimb pt motor.Aaaa .. si inca ceva,am inteles de la unul dintre voi ca la suzuki este mai scumpa revizia.Dintre cele doua care este cel mai buna raportat la calitate/pret/eficienta/service/piese.Am uitat sa mentionez ca eu vreau sa imi iau motor si sa fac plimbari mai de cursa lunga,adica la cel putin o luna sa ma plimb asa prin romania si poate si prin europa daca o sa am banii necesari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place mai mult varianta necarenata.as putea sa ii pun doar unu parbriz ?

salut

 

daca vrei un gs 500 si te gandesti si pt piese am eu unul de vanzare si-ti dau si unul de piese(unul e carenat si unul e necarenat)alegi tu cand vrei carene si cand nu le dai jos...nu e prea complicat

doar ca e diferenta mare untre ele......parerea mea ca merita toti bani carenele

 

daca vrei trimit si cateva poze cu ea...e din 97

 

pt mai multe informatii da add pe mes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi place mai mult varianta necarenata. acum depinde de fiecare. eu am facut 3000 km cu a mea in 3 zile si nu m-am plans. depinde cum esti facut e mai confortabil cu carena dar e mai urata (parere personala) si daca o scapi carena tre sa o repari pe cand la naked o cazi o ridici. merge pusa o semicarena in fatza d'aia demontabila si la drum lung o montezi. am auzit ca e super tare eu personal nu stiu ca nu m-a interesat niciodata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc

 

am schimbat bujiile intre ele si face la fel. am pus bujii noi si face la fel.

 

mi-am sunat mecanicul si a zis ca mersul la relanti e irelevant. ca niciodata nu vor merge cilindrii identic , ca deschiderea nustiucaror clapete, ca nivelul etc. zice ca tot ce conteaza este cum merge in sarcina. sambata o duc oricum sa o mai vada o data si sa-i puna doua filtre mici de benzina.

 

apropo, voi aveti filtre de benzina montate??? a mea nu a a vut niciodata si i-am cumparat acuma.

 

 

sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!

asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva.

 

voi incerca si asta. fisele cred ca e simplu sa le inversez. bobinele nu prea stiu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. :) Poate doar 5 in sus. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. :) Poate doar 5 in sus. :laugh:

[/quote

 

 

 

crede ma ca stiu ce model e.chiar de n-as sti, imi scrie pe acte. dar nu e cazul. iar vitezele le-am numarat de mai multe ori. si din mers si din stand; nu dau mai mult de 5 nici sa le freci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din 1'a pana intr'a 6'a tragi de 5 ori in sus, ai dreptate. cred ca te deruteaza 1'a care e in jos..

 

Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a :laugh:. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a :laugh:. Numai bine

 

 

 

nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu un suzuki gs 500 necarenat din 2004, dupa o saptamana am avut accident...acum incerc sa-l repar....stie cineva un service in Bucuresti. Are cineva de vanzare un bord si un far?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

M-am alaturat si eu de ieri acestui grup. Abia astept sa " forjez" :laugh:

 

In weekend incerc prima plimbare, sper sa reusesc sa nu cad.

Inca nu stiu mai nimic despre aceasta motocicleta, o sa citesc topicul sa ma pun la curent si daca o sa intampin greutati sper sa ma ajutati.

 

Va salut cu fauru' si asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5!

Spal'o frumos si pune'o in vitrina. Ai un GS unicat. :laugh:

 

LE: auzi? tu ai suzuki gs500 sau bmw gs650? ca atunci ai dreptate :)

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi stricata cutia de viteze :)

sal

 

o fi un nou tip de gs :P :laugh:

nu am mai auzit de gs-eu cu 5 viteze...ceva unicat

vand gs 500...http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intrebare... De ce imi porneste dimineata greu?? Cam dupa 10-15 min de chin. Cu socul tras la maxim, cu setarea pe vacum...

Si azi am ajuns cu ea la munca, si camd am plecat seara iar m-am chinuit vreo 10 min. De la ce poate sa fie ca in rest merge bine, nu mi se pare sa mearga aiurea. Doar cu pornirea am probleme si asta numai dupa ce sta cateva ore nepornita, sau trece vreo ploaie peste ea.

MErci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-isti,

 

Am un GS 500 F 2004 si dupa cateva drumuri eu-motor cativa prieteni cu masina am observat o oarecare diferenta intre viteza pe care o indica vitezometrul analogic si viteza cu care circulam de fapt. :moto:

 

Am facut proba mergand in spatele masinii(masina avea 100km/h) eu incercam acelasi lucru cu moto dar vitezometrul indica 110-115km/h pe bord asa ca am cautat pe ceva informatii legate de vitezometru si am gasit pe www.bikepower.net o modificare la un GS 500 in care se monta un vitezometru digital SIGMA.

 

Mic tablou de diferente(de la 50 in sus se simt cel mai bine)

Analogue speedometer....Digital speedometer ....Actual speed

20 km/h (12,5 mph)........20 km/h (12,5 mph)....20 km/h (12,5 mph)

50 km/h (31,3 mph)........50 km/h (31,3 mph)....50 km/h (31,3 mph)

80 km/h (50 mph)...........72 km/h (45mph)........72 km/h (45 mph)

100 km/h (62,5 mph)......89 km/h (55,6 mph).....89 km/h (55,6 mph)

120 km/h (75 mph).......107 km/h (66,9 mph)....107 km/h (66,9 mph)

140 km/h (87,5 mph)....125 km/h (78,1 mph)....125 km/h (78,1 mph)

160 km/h (100 mph).....141 km/h (88,1 mph)....141 km/h (88,1 mph)

 

sursa:Bikepower.net

 

M-am uitat pe Louis si am gasit un vitezometru digital Sigma(e un model destul de ok cu mai multe functii printre care trip computer,total distance,avg speed,max speed etc etc):SIGMA

 

pe care l-am comandat si iata ce am primit:

post-18619-1210691991_thumb.jpg

 

Dupa un mic efort am reusit sa montez magnetul pe discul de frana:

post-18619-1210692070_thumb.jpg

si senzorul pe swingarm cu cateva mestereli (poxipol,coliere etc).

Am verificat si roata din spate dupa montaj sa vad daca este inca echilibrata dar era ok. :moto:

Cablul cu care vine vitezometru e suficient de lung pentru GS asa ca nu am avut probleme nici la capitolul asta. :(

Asa arata doar cu suportul(se poate scoate usor ceasul de pe bord si chiar e indicat...)

post-18619-1210692043_thumb.jpg

 

Se mai fac niste mici setari in ceas(instructiunile sunt f detaliate in pachet) si asa arata in final montat si chiar mi se pare ca arata ceva mai bine bordul:

post-18619-1210692056_thumb.jpg

 

In plus pentru ca ceasul are mai multe functii imi dau seama mai usor acum cand trebuie sa alimentez(nu am indicator low fuel... poate modele mai noi au asa ceva) si nici nu mi-am facut un obicei in ma holba in rezervor... :)

 

Nu stiu daca a mai observat vreunul din voi aceeasi problema dar din cate am mai cautat eu pana la modelul din 2004 problema apare frecvent.

 

Sper ca post-ul va folositor si daca doreste cineva mai multe informatii pot sa le ofer mai multe detalii :moto:

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are careva dintre posesorii de GS500F un manual de service/reparatii pentru acest model de Suzuki(sau stiti vreun site de unde se poate downloada acest manual)?Modelul meu este din 2007(daca asta are vreo importanta).

 

Multumesc anticipat.

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...