Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

sa nu mai punem enduristi sa ne faca traseul traiv-ar neamu! la coborarea aia am simtit ca mi se rupe sufletul in gaurile alea!!!

La cat am dat pana in capatul suspensiei prin bucuresti plimbarea asta nu m-a deranjat. Gs suporta mult mai mult de atat. Singura problema a mea a fost ineficienta totala a franei pe panta tampita cu piatra cubica\apa\noroi\gropi din comarnic cand am iesit in ''depasire'' cu 10 km/h si nu mai reuseam sa franez sa intru la loc. :rolleyes: Bineinteles ca enduristii ma depaseau pe acolo de parca mergeam in sens invers.

In rest plimbarea a fost super ok. Manusile au facut diferenta :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai frate las-o in durerea sfintzilor ca geseul nu e facut pentru panta aia! nu ma zic ca ma uit cu maaaaaaaare mila la felu cum arata acu. o sa pun furtunu pe ea.

by the way poti sa speli motoru cu furtunul de acasa atat timp cat nu e motoru incins si nu afectezi instalatia electrica. asta inseamna ca ar trebui sa stii o leaca constructia motoretei tele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, vad ca incepe sa fie frumos afara. dak e asa frumos si sambata va fac io un traseu pana la horezu judetul valcea de mai mare frumusetzea. drumul este super, fara gropi si alte minuni , peisajul de vis.

io fac traseul asta de mic, anu asta a dat domnu sa il fac cu suza si ai ce vedea, va jur!

dak va intereseaza, spunetzi-mi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioi cat a trecut de cand nu am intrat.. hello again toata lumea!

Ref la spalat, eu de aproape 2 ani o duc la spalatorie normala si o dau baieti cu jet - spuma -jet o sterg si gata. o las 10 min inainte de a porni sa nu fie apa undeva pe la inst. electrica si e ok. asa se elimina usor murdaria si chiar jegul de pe jentile albe la care cu mana tre sa freci mult cu mana.

 

GS-ul chiar suporta multe si nu e pretentios. Chiar ma mira si ma face sa o respect si sa o iubesc si mai mult pe suzy a mea. Prin cate am trecut si nu s-a plans deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o problema : de la uzura s-a "mancat" piesa asta, si acuma curge ulei din furca :

post-22867-1225808340_thumb.jpg

 

E vorba de piesa numarul 4 . E ceva piesa cu bronz pe ea. Ce optiuni am ?

Stie cineva unde o pot gasi ? Sau cum se numeste exact s-o pot cauta.

Sa gasesc macar masurile exacte, poate se poate face la un mester.

 

Mersi fain.

 

EDIT : E vorba de SuzukiGS500, am postat din greseala cu alt user.

 

 

 

Pana la urma am aflat ca mi sau dus bucsele,am desfacut furca si am constatat ca am joc.Stie cineva de unde pot face rost/comanda acele bucse?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am aflat ca mi sau dus bucsele,am desfacut furca si am constatat ca am joc.Stie cineva de unde pot face rost/comanda acele bucse?

 

Poti sa dai comanda la suzuki (motorteam bvd. Timisoara) sau e un magazin la Cotroceni ( langa Dambovita)- e mai ieftin decat la suzuki , termen livrare 2 saptamani.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

In weekend am facut o plimbarica cu GS ul dar din pacte drumul nu afost chiar bun ( gropi si denivelari) , m am trezit cu o durere de spate de toata frumusetea.. oare pot sa i fac ceva la suspensie sa fie ceva mai moale??

Bafta

 

Da, daca mai ai trusa de scule e o piesa folosita pt suspensie. Are 7 setari, de la moale la tare :lol:. Suspensia e chiar in fata rotii spate, o piesa oblica, formata dintr-un cilindru central infasurat de un arc. Cheia se pune in partea de jos, pe langa cricul central, de pe partea stanga. A fost chiar postat un filmulet de pe youTube in care arata cum se modifica setarea.

 

Have fun :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca mai ai trusa de scule e o piesa folosita pt suspensie. Are 7 setari, de la moale la tare :lol:. Suspensia e chiar in fata rotii spate, o piesa oblica, formata dintr-un cilindru central infasurat de un arc. Cheia se pune in partea de jos, pe langa cricul central, de pe partea stanga. A fost chiar postat un filmulet de pe youTube in care arata cum se modifica setarea.

 

Have fun :P

Multumesc.. ma apuc de surubarit:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o nelamurire oameni dragi

N-am mai pornit mobrica (gs500f) de 5 zile si dau azi dimineata cheie...ioc , la pranz la fel :P (se aude clinchetul ala dar nu invarte).Bateria este ok, adica e incarcata, bornele sunt puse bine.Credeti ca este de la releu,bujii,sigurante? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o nelamurire oameni dragi

N-am mai pornit mobrica (gs500f) de 5 zile si dau azi dimineata cheie...ioc , la pranz la fel :P (se aude clinchetul ala dar nu invarte).Bateria este ok, adica e incarcata, bornele sunt puse bine.Credeti ca este de la releu,bujii,sigurante? :lol:

 

A venit frigul :ok:. Soc tras la maxim, eventual pus un pic pe RES ca sa mai curga ceva benzina in carburator. Nu o ia intotdeauna din prima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit frigul :P. Soc tras la maxim, eventual pus un pic pe RES ca sa mai curga ceva benzina in carburator. Nu o ia intotdeauna din prima...

Si daca e pe rezerva se intampla ce?

Acu pe bune mai curata tu o data bornele si verifica tensiunea din baterie.Daca iti indica bine dar in schimb tot nu o ia....imprumuta o baterie.Daca asa o ia atunci stii ce ai de facut.

 

PS: motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator

 

... atunci cand se da de cheie

 

teoretic fi asa:

- nu mai ai baterie (nu mai are putere sa mai invarta)

- contact imperfect pe undeva si cand cere putere de la baterie nu mai face contact

- stricat ceva pe la electromotor (dar daca auzi "clinchetul" nu cred ca e asta)

 

cei mai experiementati in ale surubaritului cred ca ar avea idei mai bune.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu are o singura siguranta sub sa intr-o cutie patrata mica iar cand se arde nu mai merge nimic deci nu cred ca e de la siguranta . Poti sa incerci sa o pornesti impinsa .

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca e pe rezerva se intampla ce?

Acu pe bune mai curata tu o data bornele si verifica tensiunea din baterie.Daca iti indica bine dar in schimb tot nu o ia....imprumuta o baterie.Daca asa o ia atunci stii ce ai de facut.

 

PS: motorul se invarte cu curent electric nu cu benzina cursa in carburator

 

Pai daca nu mai are destul gaz in rezervor n-o sa mearga decat pe res :drink:. Iar daca incearca s-o porneasca de vreo 5-6 ori i se duce si bateria, eu am patit-o intr-o primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care Âştiți cum naiba reglez farul la Gs. Că bate prea sus. Tre să înclin farul cu totul ? sau se reglează doar un mecanism interior ?

Cum te uiti din fata farului, pe partea stanga, ai suportul lateral, si intre oala farului si suportul lateral, ai o flansa in care intra un surub. Acest surub trebuie slabit, inclusiv cele laterale. Dupa slabire, farul se regleaza rabatandu-l cu totul :drink:. E posibil sa ai nevoie sa dai jos geamul cu tot cu suport pentru a strange la loc suruburile laterale. Spor la treaba!

 

@ady2008... 170, cu roata descentrata fata si carburatie aiurea(6% mixt) :moto:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

sunt curios care dintre voi a mers cel mai tare cu un GS.

al meu ajunge la 180 km/h si uneori la 190 (depinde dince parte bate vantul , nu ?)

 

160 dar e din 89 asa ca nu am vrut sa risc sa sparg vreun piston.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact... PRI este punctul unde benzina teoretic ar curge libera in carburatoare. E bine sa o lasi in pozitia aia cateva min. daca vrei sa o pornesti dupa mult stat.

Dar si fara un strop de benzina ar trebui sa se invarte de la demaror

o idee: vezi sa nu fie in viteza si piciorul lateral deschis - e cam stupid nah.. da mi s-o intamplat si ma miram de ce nu vrea :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

160 dar e din 89 asa ca nu am vrut sa risc sa sparg vreun piston.

 

inseamna ca , ar trebui sa fiu multumit de 180 , eu eram cam suparat ca nu ajunge acul la capat si nu pot sa fac un Kawasaki de 400 cmc cu 75 CP care are 180 pe bord si se duce acu mult peste...

 

@ady2008... 170, cu roata descentrata fata si carburatie aiurea(6% mixt) :drink:

super tare , bine ca ai avut curaj , eu nu m-as risca .

al meu GS merge super si nu creste consumul mai mult de 4.5 l/100 km oricat as da in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu cricul am patit o si eu de cateva ori

180,cam asa ceva ,am mers si eu,si singur si cu pasager

pe bord cel putin

ca sa ajunga la 200 cred ca i ar trebui carene,aerodinamica zic eu ca e baiu

oricum,nu e deloc ok la viteze de peste 150

si sub 4 consum la drum intins si cu grija si probabil 5 mixt si dat la ea

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...