Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul :) ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul :) ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? :D

 

Robinetul original are un sistem de blocare cand motorul este oprit. Probabil ca acel sistem impiedica sa apara tocmai problema pe care o ai tu.

E destul de alarmanta problema daca mergi cu ea asa. Cred ca iti dai seama ca o sa iti consume mult , sau o sa se inece , sau mai rau sa se aprinda ceva pe acolo.

 

O alta problema este ca daca intra prea multa benzina in cilindru , aceasta spala pelicula de ulei si va avea o uzura mai mare (asa spune teoria).

 

Benzina pe sub motor poate sa curga pe un furtunas special facut pentru asa ceva. Atunci cand in carburatoare intra prea multa benzina si plutitorul nu mai isi face treaba (cred ca la tine plutitoarele si "cuiul" acela nu mai opreste benzina) benzina este trimisa pe un furtun sub motocicleta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danutz22 Mai mult ca sigur, problema este de la nivelul aiurea in carburator, ce cauzeaza sa iasa benzina pe la supraplin (scurgerea) si sa ai prea multa benzina care intra in cilindrii (afumarea).

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm

 

Verifica nivelul cu un furtunas ca in link-ul de mai sus si regleaza nivelul ca sa scapi de problemele respective. Este usor de facut si nu strica sa verifici.

Pentru a modifica nivelul, doar indoi tabla care apasa pe cuiul poantou, e o tabla argintie. Nivelul trebuie sa fie la garnitura de la capacul de jos al carburatorului, practic la punctul de imbinare dintre capacul de jos si corpul carburatorului.

 

Faptul ca ai pus robinet de alt tip nu ar trebui sa aiba efectul pe care il descrii, doar sa ai o curgere mai buna, nemaifiind conditionat de motor, daca este pornit sau nu. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga .

Indiferent ca are robinetul original sau nu are robinet deloc, motorul trebuia sa functioneze normal. Ca a incercat sa puna altceva in locul lui, nu are nici o legatura. Problema la el se afla in carburatoare. Sistemul folosit in robinetul de fabrica al GS-ului nu este unul gandit spre maxim de performanta, mai mult spre siguranta, din aceasta cauza zic eu ca sunt atatea probleme cu acest robinet.

Fuel starvation/debit prea mic spre carburator-motor, cauzat tot de sistemul de functionare al robinetului este o problema permanenta aproape la toti cei care merg la viteze/turatii mai mari.

Motorul trebuie sa functioneze in aceeasi parametrii si daca se leaga o sticla direct la intrarea din carburatoare sau cu un furtun direct din rezervor.

 

Referitor la carpeli.. se dovedesc uneori mai bune ca originalele, daca se investeste ceva timp in ele, pentru probe si rezolvarea unor anumite probleme.

Ca exemplu, eu am renuntat la comanda prin vacuum al robinetului si am transformat robinetul in unul clasic, in care am pozitiile OFF- RES- ON. Pe langa asta, am redus la minim si posibilitatea de a pierde vacuum la carburatorul stang din moment ce am pus capac peste iesirea la care se lega furtunelul ce pleca la robinet din carburatorul stang.

 

Prin argumentele de mai sus nu incurajez modificarile sau adaptarile noname. Atata timp cat nu exista probleme iar piesele stock isi fac treaba, e mai bine sa se pastreze stock-ul. Pentru performanta si simplificarea sistemelor, exista oameni care au experienta necesara si pot da solutii viabile.

 

Eu unul m-am inspirat mereu din forumul www.gstwin.com si nu am avut decat de castigat.

Spor la treaba si asfalt/vreme pe plac!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga.

 

Conditii:

 

- pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges;

- cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea.

 

:friends:

Editat de marius317
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga.

 

Conditii:

 

- pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges;

- cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea.

 

:friends:

 

 

uite eu o mai am pe asta /index.php?...t&p=1560448 ca cealalta sa rupt. O vreau eu...sunt din bucuresti

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc "fairing clips"? Si eventual ce denumire au in romana :friends:

Ma refer la chestiile acelea mici de plastic pe care le scoti apasand centrul in jos si apoi tragand de ele. Am atasat o poza cu un astfel de "Clip" si le mai am incercuite cu verde in pozele postate anterior - referitor la scoaterea parbrizului.

 

Le-am numarat recent si imi iese unul in minus, probabil a sarit cand am tavalit motorul.

Si eu am nevoie de 2 bucati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiile alea de care ziceti voi se cheama clipsuri intradevar.La masini le zice lumea ''braduti'' :friends: . La magazinele cu specific auto se gasesc,dar din pacate nu sunt exact ca cele care va trebuiesc voua.Am si eu pe masina,la solenza, chestii d-astea de mai multe tipuri,pe la fetele de usi( clipsuri din 2 bucati mama-tata) si la contra-aripi.Montarea se face prin simpla apasare.Scoaterea se face cu o surubelnita. Din poze nu se vede mare lucru,insa sunt foarte puternice contrar aparentelor,mai ales alea cele cu aripioare-care la mine chiar arata ca un bradut.

Poate gasiti ceva.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi spune si mie cineva va rog cam la ce pretz ajung nishte crash-paduri pt gs...

si unde pot gasi...??...su sunt din bistrita si m-ar interesa cv in zona...

 

si inca cv... cum credeti ca ar arata pa gs 2 stopuri rotunde pe spate...?..

 

multumesc mult tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crash bar poti sa gasesti si pe louis.de si costa 124 euro. Eu mi-am luat teava 23lei si o sa incerc sa imi fac singur o pereche o sa va tin la curent cu ce am facut.

 

treaba cu stopul ma intereseaza si pe mine pt ca nu imi place imensitatea aia de dreptunghi care nu are nici un fel de design si as vrea sa il schimb cu altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crash bar poti sa gasesti si pe louis.de si costa 124 euro. Eu mi-am luat teava 23lei si o sa incerc sa imi fac singur o pereche o sa va tin la curent cu ce am facut.

 

treaba cu stopul ma intereseaza si pe mine pt ca nu imi place imensitatea aia de dreptunghi care nu are nici un fel de design si as vrea sa il schimb cu altceva

 

 

ms de inf pentru crash paduri,... cred ca o sa incers sa-mi fac si eu singur, pt ca alea de care zici is destul de scumpe,... cat despre stop...uite... eu momentan is plecat din tara si am gasit aici intr-un magazin un stop facut din doua rotunde si ii cu leduri... eu cred ca o sa arate bine numai ca o sa trebuiasca facuta o modificare ca sa nu ramana spatiu liber pe langa

 

oricum despre dreptunghiul ala mare nici eu nu-s prea multumit.....

 

acum mi-am gasit si semnalizari faine de 21w is vreau sa scap si de stop si deja o sa aiba alt aspect gs-u....

 

oricum mul success si asphalt uscat tuturor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Any ideea unde pot gasi un filtru de ulei ok si eventual mai ieftinache ? In bucuresti. (Da, am intarziat cu schimbatul uleiului :friends:)

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Any ideea unde pot gasi un filtru de ulei ok si eventual mai ieftinache ? In bucuresti. (Da, am intarziat cu schimbatul uleiului :rolleyes:)

hiflo la mymoto soseaua cotroceni parca ii zice la strada. si in multe alte parti. in jur de 40 de lei

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Any ideea unde pot gasi un filtru de ulei ok si eventual mai ieftinache ? In bucuresti. (Da, am intarziat cu schimbatul uleiului :rolleyes:)

La orice magazim de piese auto import ceri un filtru champion X307 sau echivalent.Pe mine pe mann m-a costat cam 25 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa ma fac de niste crashbar-uri si crash pad-uri, de unde pot cumpara sau face la comanda? Nu ma intereseaza sa fie noi, ci doar sa protejeze motorul de prostul care il conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa ma fac de niste crashbar-uri si crash pad-uri, de unde pot cumpara sau face la comanda? Nu ma intereseaza sa fie noi, ci doar sa protejeze motorul de prostul care il conduce.

 

Ai putea sa le faci la diversi mecanici si iesi mult mai ieftin decat cu unele noi. Daca iti pui crash bar, nu cred ca mai ai nevoie si de crash pad-uri.

Pot sa-ti dau eu numarul unui mecanic care te-ar putea ajuta, dar omul este in recuperare acum de la un accident si peste 2 saptamani se apuca iar de lucru.

 

Asa, am si eu nevoie de parerile voastre: 5100 - 10W40 sau 7100 - 10W40 ? (momentan inclin spre 5100 pt ca este mult mai ieftin).

Thomas recomanda un 15W50, dar este inca frig afara.

 

Astept sugestii :rolleyes:.

Merci.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, am si eu nevoie de parerile voastre: 5100 - 10W40 sau 7100 - 10W40 ? (momentan inclin spre 5100 pt ca este mult mai ieftin).

Thomas recomanda un 15W50, dar este inca frig afara.

Astept sugestii :rolleyes:.

Merci.

5100-ieftin dar semi-sintetic daca nu chiar mineral. schimb la 5000 km maxim(poate si mai repede in functie de cum mergi cu motorul)

7100-mai scump dar full-sintetic.Schimb la 10.000 km.

 

Personal adopt 7100 10w40 suficient pentru temp noastre,pe care trebuie sa-l schimb luna viitoare.E in motor de 6000 km.

Think about it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nevermind, am vazut ca ai editat dupa :rolleyes:

 

M-ai prins :cheers:.

 

5100-ieftin dar semi-sintetic daca nu chiar mineral. schimb la 5000 km maxim(poate si mai repede in functie de cum mergi cu motorul)

7100-mai scump dar full-sintetic.Schimb la 10.000 km.

 

Personal adopt 7100 10w40 suficient pentru temp noastre,pe care trebuie sa-l schimb luna viitoare.E in motor de 6000 km.

Think about it.

 

Ok, o sa-mi comand un 7100.

 

Ma interesa o comparatie clara intre 5100 si 7100 sa vad daca se merita sa dau diferenta de bani. Schimbul o sa il fac intotdeauna preventiv, pana in numarul maxim de km recomandati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interesa o comparatie clara intre 5100 si 7100 sa vad daca se merita sa dau diferenta de bani. Schimbul o sa il fac intotdeauna preventiv, pana in numarul maxim de km recomandati.

O comparatie clara o sa gasesti doar pe situl producatorului.Diferentele majore dintre cele 2 tin de cantitatea de aditivi din ele,cat si de procesul de filtrare. 5100 are mai putini aditivi dar si mai multe impuritati,acestea fiind motivele principale pentru care pretul difera.

Producatorul declara pentru 7100-schimb la 10.000 km.

Atentie!. Eu trebuie sa-l schimb dupa 6000 km,ca e deja pa si pusi.

Daca aveam in motor un 5100,probabil dupa 3000 km il schimbam.

Tine de stilul de mers al fiecaruia.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt un motor proiectat in prin '87 cred ca un 5100 schimbat la 5000 de km e mai mult decat suficient. acum pentru cine stie ca merge mai mult pe langa zona rosie, sa isi puna 7100. pentru noi ceilalti, uleiul sintetic inseamna bani aruncati.

si mai bine mai des semisintetic decat mai rar sintetic. poate uleiul sintetic rezista mai bine in timp, dar acumuleaza praf, benzina si alte impuritati la fel ca oricare altul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O comparatie clara o sa gasesti doar pe situl producatorului.Diferentele majore dintre cele 2 tin de cantitatea de aditivi din ele,cat si de procesul de filtrare. 5100 are mai putini aditivi dar si mai multe impuritati,acestea fiind motivele principale pentru care pretul difera.

Producatorul declara pentru 7100-schimb la 10.000 km.

Atentie!. Eu trebuie sa-l schimb dupa 6000 km,ca e deja pa si pusi.

Daca aveam in motor un 5100,probabil dupa 3000 km il schimbam.

Tine de stilul de mers al fiecaruia.

 

got it :rolleyes:

O intrebare care o sa aiba probabil un raspuns interesant: cum iti dai seama de uzura uleiului si ca este timpul sa il schimbi (inainte de cei 5000/6000km)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...