Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri.

 

Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun.

 

Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult.

 

Cine castiga plateste berea la toti ;)

 

Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare...

Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai cu intalnirea sunt de acord, n-am mai auzit nici o chemare...

Cursa pe Amkart nu stiu daca ma bag, fara practica. Si pana acuma n-am dat niciodata pe acolo cu moto :rolleyes:

 

Nu e important cine castiga. E mai important sa participi!

 

Eu m-ash baga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi pe la 6 dupa amiaza e ok pentru voi ?

 

La Amkart e 15 ron pentru un sfert de ora. Destul pentru cateva ture.

 

Eu la ora aia inca sunt la birou. Si nu prea merge sa vin cu mobra, desi e relativ aproape de Pipera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F

 

E manualul de utilizare(bun si asta pentru cine nu-l are...)

Ramane valabila intrebarea mea pentru manualul de SERVICE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand suspensia originala de pe banditul meu de 600 (Suzuki Bandit 600N, GN77B).

Este din '95, 23000 km.

 

Reprezinta o imbunatatire fata de suspensiile vechi de GS500.

Se instaleaza fara alte modificari ("plug and play" :().

 

O vand cu 100 RON.

 

PM daca e interesat cineva.

 

 

Paul :rolleyes:

Editat de batman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand suspensia originala de pe banditul meu de 600 (Suzuki Bandit 600N, GN77B).

Este din '95, 23000 km.

 

Reprezinta o imbunatatire fata de suspensiile vechi de GS500.

Se instaleaza fara alte modificari ("plug and play" :().

 

O vand cu 100 RON.

 

PM daca e interesat cineva.

 

 

Paul :rolleyes:

 

M-am exprimat gresit. Este vorba doar despre amortizorul central.

Prefer persoane din Bucuresti, ca sa fie mai usoara predarea.

Editat de batman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate lua orice toba (marca, dimensiuni, etc) cu capul de admisie cat mai mic. Se taie oricum din teava evacuarea stoc, se adapteaza asta noua destul de simplu (v-am mai dat datele unui baiat din Bucuresti ce mi-a facut evacuarea cap-coada, inclusiv tevile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mica prolema: cateodata cand pun frana fata mai brusc se aude un poc. Mentionez ce suspensia fata si spate e slabita la maxim, iar placutele pe fata sunt destul de duse (adica trebuie sa le schimb neaparat). Nu pierd ulei pe la semeringuri. Si am mai incercat ceva, m-am dat jos de pe ea, am impins-o in fata si am pus frana fata brusc. Si s-a auzit acel poc. Apoi am impins iar in fata si am pus frana brusca si nu s-a mai auzit acel poc. Dupa care am tras de moto in spate, iar frana brusca si iar poc. Si iar in spate si frana si nu a mai pacanit. Poate sa joace vreo placuta de frana in lacas?? Sau de la ce sa pocneasca asa? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mica prolema: cateodata cand pun frana fata mai brusc se aude un poc. Mentionez ce suspensia fata si spate e slabita la maxim, iar placutele pe fata sunt destul de duse (adica trebuie sa le schimb neaparat). Nu pierd ulei pe la semeringuri. Si am mai incercat ceva, m-am dat jos de pe ea, am impins-o in fata si am pus frana fata brusc. Si s-a auzit acel poc. Apoi am impins iar in fata si am pus frana brusca si nu s-a mai auzit acel poc. Dupa care am tras de moto in spate, iar frana brusca si iar poc. Si iar in spate si frana si nu a mai pacanit. Poate sa joace vreo placuta de frana in lacas?? Sau de la ce sa pocneasca asa? Merci.

 

Banuiesc si eu la fel ca si tine ca e vorba de lovirea placutelor de etrier si cu atat mai mult cu cat spui ca sunt si uzate cam mult. Ar putea fi si vreun suport slabit de motor care sa "joace" la solicitari mai mari, gen franari bruste. Incearca sa te linistesti si sa iti faci probleme doar daca persista treaba si dupa schimbarea placutelor. Numai bine

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc si eu la fel ca si tine ca e vorba de lovirea placutelor de etrier si cu atat mai mult cu cat spui ca sunt si uzate cam mult. Ar putea fi si vreun suport slabit de motor care sa "joace" la solicitari mai mari, gen franari bruste. Incearca sa te linistesti si sa iti faci probleme doar daca persista treaba si dupa schimbarea placutelor. Numai bine

 

Salut. Deoarece ai spus ca placutele de frana sunt uzate (deci subtiate) se poate intampla un fenomen des intalnit mai ales de posesorii de DACIA comunista (renault 12). Datorita uzurii placutelor pistonasul iese mai mult din locasul lui (cilindru), poate acel zgomot este facut de pistonas cand isi schimba pozitia. Este posibil la un moment dat sa ramana blocat in exterior , deci roata infranata. Este doar o speculatie facut pe baza a ceea ce ai spus + analogia cu problemele altor sisteme de franare.

 

Nu stiu cum este la alte motoare dar la multe GS500 discul de frana pe fatza are putin joc in locul unde se prinde de roata . Din cauza acelui joc zdrangane cand dai prin gropi sau se aude uneori un zgomot (clac) in momentul cand franezi mai brusc.

 

bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati luat in ultimul timp cauciucuri de GS. De unde, de care?

 

Caut un Bridgestone 130/70 - 17M C62H, sa fie si in stoc.

 

Rotile de GS au camera sau e cauciuc din ala tubeless sau cum sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati luat in ultimul timp cauciucuri de GS. De unde, de care?

 

Caut un Bridgestone 130/70 - 17M C62H, sa fie si in stoc.

 

Rotile de GS au camera sau e cauciuc din ala tubeless sau cum sunt?

sunt tubeless

eu le am schimbat in iarna

pe spate michelin 160 euro

pe fata Dunlop 110 euro

cu transport si comision inclus in pret

comandate online de pe un site pe care acuma nu il gasesc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati luat in ultimul timp cauciucuri de GS. De unde, de care?

 

Caut un Bridgestone 130/70 - 17M C62H, sa fie si in stoc.

 

Rotile de GS au camera sau e cauciuc din ala tubeless sau cum sunt?

 

 

Salut,

Cauciucuri gasesti la ROMI(nu dureaza mai mult de 4-5 zile livrarea)...oferta vezi AICI

Scrii PM lui ROMI cu comanda si iti raspunde...plata la livrare.

BTW nu sunt sigur ca o sa gasesti chiar Bridgestone 130/70 - 17M C62H dar are merita sa intrebi!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Care stiti de unde pot lua crash paduri sau crash bars ptr un GS500 E? Am incercat o comanda la Motolouis ptr crash bars SW MO-TECH si se pare ca desi apar pe stoc pe site nu pot fi comandate sau ceva de gen... Deci am nevoie de alte variante preferabil loco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...