cccc_vasy Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mie imi place mai mult varianta necarenata.as putea sa ii pun doar unu parbriz ? salut daca vrei un gs 500 si te gandesti si pt piese am eu unul de vanzare si-ti dau si unul de piese(unul e carenat si unul e necarenat)alegi tu cand vrei carene si cand nu le dai jos...nu e prea complicat doar ca e diferenta mare untre ele......parerea mea ca merita toti bani carenele daca vrei trimit si cateva poze cu ea...e din 97 pt mai multe informatii da add pe mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 si mie imi place mai mult varianta necarenata. acum depinde de fiecare. eu am facut 3000 km cu a mea in 3 zile si nu m-am plans. depinde cum esti facut e mai confortabil cu carena dar e mai urata (parere personala) si daca o scapi carena tre sa o repari pe cand la naked o cazi o ridici. merge pusa o semicarena in fatza d'aia demontabila si la drum lung o montezi. am auzit ca e super tare eu personal nu stiu ca nu m-a interesat niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc am schimbat bujiile intre ele si face la fel. am pus bujii noi si face la fel. mi-am sunat mecanicul si a zis ca mersul la relanti e irelevant. ca niciodata nu vor merge cilindrii identic , ca deschiderea nustiucaror clapete, ca nivelul etc. zice ca tot ce conteaza este cum merge in sarcina. sambata o duc oricum sa o mai vada o data si sa-i puna doua filtre mici de benzina. apropo, voi aveti filtre de benzina montate??? a mea nu a a vut niciodata si i-am cumparat acuma. sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva. voi incerca si asta. fisele cred ca e simplu sa le inversez. bobinele nu prea stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. Poate doar 5 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. Poate doar 5 in sus. [/quote crede ma ca stiu ce model e.chiar de n-as sti, imi scrie pe acte. dar nu e cazul. iar vitezele le-am numarat de mai multe ori. si din mers si din stand; nu dau mai mult de 5 nici sa le freci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Pai din 1'a pana intr'a 6'a tragi de 5 ori in sus, ai dreptate. cred ca te deruteaza 1'a care e in jos.. Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a . Numai bine nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Salut Am si eu un suzuki gs 500 necarenat din 2004, dupa o saptamana am avut accident...acum incerc sa-l repar....stie cineva un service in Bucuresti. Are cineva de vanzare un bord si un far? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myando Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Salut, M-am alaturat si eu de ieri acestui grup. Abia astept sa " forjez" In weekend incerc prima plimbare, sper sa reusesc sa nu cad. Inca nu stiu mai nimic despre aceasta motocicleta, o sa citesc topicul sa ma pun la curent si daca o sa intampin greutati sper sa ma ajutati. Va salut cu fauru' si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5! O fi stricata cutia de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 O fi stricata cutia de viteze sal o fi un nou tip de gs nu am mai auzit de gs-eu cu 5 viteze...ceva unicat vand gs 500...http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 voi ce site-uri din afara stiti.pana fac rost de bani vreau sa ma mai uit si eu poate gasesc ceva ma ieftin.eu stiu doar mobile.de si moto.it , voi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Mai este si : motoscout.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Mai este si : motoscout.de multumesc mult. ASFALT USCAT !!! Editat Mai 12, 2008 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Salut, Intrebare... De ce imi porneste dimineata greu?? Cam dupa 10-15 min de chin. Cu socul tras la maxim, cu setarea pe vacum... Si azi am ajuns cu ea la munca, si camd am plecat seara iar m-am chinuit vreo 10 min. De la ce poate sa fie ca in rest merge bine, nu mi se pare sa mearga aiurea. Doar cu pornirea am probleme si asta numai dupa ce sta cateva ore nepornita, sau trece vreo ploaie peste ea. MErci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Salutare GS-isti, Am un GS 500 F 2004 si dupa cateva drumuri eu-motor cativa prieteni cu masina am observat o oarecare diferenta intre viteza pe care o indica vitezometrul analogic si viteza cu care circulam de fapt. Am facut proba mergand in spatele masinii(masina avea 100km/h) eu incercam acelasi lucru cu moto dar vitezometrul indica 110-115km/h pe bord asa ca am cautat pe ceva informatii legate de vitezometru si am gasit pe www.bikepower.net o modificare la un GS 500 in care se monta un vitezometru digital SIGMA. Mic tablou de diferente(de la 50 in sus se simt cel mai bine) Analogue speedometer....Digital speedometer ....Actual speed 20 km/h (12,5 mph)........20 km/h (12,5 mph)....20 km/h (12,5 mph) 50 km/h (31,3 mph)........50 km/h (31,3 mph)....50 km/h (31,3 mph) 80 km/h (50 mph)...........72 km/h (45mph)........72 km/h (45 mph) 100 km/h (62,5 mph)......89 km/h (55,6 mph).....89 km/h (55,6 mph) 120 km/h (75 mph).......107 km/h (66,9 mph)....107 km/h (66,9 mph) 140 km/h (87,5 mph)....125 km/h (78,1 mph)....125 km/h (78,1 mph) 160 km/h (100 mph).....141 km/h (88,1 mph)....141 km/h (88,1 mph) sursa:Bikepower.net M-am uitat pe Louis si am gasit un vitezometru digital Sigma(e un model destul de ok cu mai multe functii printre care trip computer,total distance,avg speed,max speed etc etc):SIGMA pe care l-am comandat si iata ce am primit: Dupa un mic efort am reusit sa montez magnetul pe discul de frana: si senzorul pe swingarm cu cateva mestereli (poxipol,coliere etc). Am verificat si roata din spate dupa montaj sa vad daca este inca echilibrata dar era ok. Cablul cu care vine vitezometru e suficient de lung pentru GS asa ca nu am avut probleme nici la capitolul asta. Asa arata doar cu suportul(se poate scoate usor ceasul de pe bord si chiar e indicat...) Se mai fac niste mici setari in ceas(instructiunile sunt f detaliate in pachet) si asa arata in final montat si chiar mi se pare ca arata ceva mai bine bordul: In plus pentru ca ceasul are mai multe functii imi dau seama mai usor acum cand trebuie sa alimentez(nu am indicator low fuel... poate modele mai noi au asa ceva) si nici nu mi-am facut un obicei in ma holba in rezervor... Nu stiu daca a mai observat vreunul din voi aceeasi problema dar din cate am mai cautat eu pana la modelul din 2004 problema apare frecvent. Sper ca post-ul va folositor si daca doreste cineva mai multe informatii pot sa le ofer mai multe detalii Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Salut, Are careva dintre posesorii de GS500F un manual de service/reparatii pentru acest model de Suzuki(sau stiti vreun site de unde se poate downloada acest manual)?Modelul meu este din 2007(daca asta are vreo importanta). Multumesc anticipat. Editat Mai 14, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 @ravemaker Daca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica @PNL, vezi pe google - torrents -> am vazut ca apare chiar si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 @Thomas:Multumesc pentru pont.O sa caut. Manualul asta ma intereseaza(inclusiv modelele din 2006).Tot ce am gasit pana acum e editia Haynes '89-'97(buna si aia...decat deloc!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Asta il gasesti la http://www.amazon.co.uk/Suzuki-GS500-Servi...458&sr=1-14 dar, .... poate il distribuie careva mai ieftin in Romania. Si pe mine m-ar interesa unul. @ravemakerDaca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica @PNL, vezi pe google - torrents -> am vazut ca apare chiar si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Scump doamna, scump!(eu gasisem pe la vreo 23 de dolari... ) Pe gratis nu aveti? Editat Mai 15, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 @ravemakerDaca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica Am incercat si cu GPS (IGO) cand faceam calibrarea(setari ceas WS=2R*3.14) si in functie de ce imi arata GPS-ul + coleg cu masina am mai ajustat valoarea dupa cateva ture... Nu e perfect vitezometru digital dar oricum diferenta(eroarea) e mult mai mica decat la cel analogic si din acest motiv am hotarat sa instalez dracia in plus cum am mai mentionat apreciez poate mai mult faptul ca ceasul are ceva functii cu care eram obisnuit la masina si sunt folositoare in ture mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Salut, Are careva dintre posesorii de GS500F un manual de service/reparatii pentru acest model de Suzuki(sau stiti vreun site de unde se poate downloada acest manual)?Modelul meu este din 2007(daca asta are vreo importanta). Multumesc anticipat. Salut. Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Salut, Intrebare... De ce imi porneste dimineata greu?? Cam dupa 10-15 min de chin. Cu socul tras la maxim, cu setarea pe vacum... Si azi am ajuns cu ea la munca, si camd am plecat seara iar m-am chinuit vreo 10 min. De la ce poate sa fie ca in rest merge bine, nu mi se pare sa mearga aiurea. Doar cu pornirea am probleme si asta numai dupa ce sta cateva ore nepornita, sau trece vreo ploaie peste ea. MErci ai pus robinetul de benzina pe pri inainte sa pornesti? dar sa nu l uiti cumva pe pri cand moto e oprita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Salut.Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Am dat un signal pe mess... M-ar interesa...mai ales daca e cel la care a facut referire Thomas mai sus ... Keep'n touch! Editat Mai 15, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.