Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa ne spui si noua cat au costat. Eu i-am scos pe ai mei si nu am mai stiut sa ii pun la loc pe aceeasi pozitie, si acuma scoate fum rau de tot.

am primit o oferta 180 Ron, cu totul(taxe, ei, etc) din japonica, termen 20 de zile.

astept sa vad si de la nemti ce preturi. termenul este acelasi.

 

In legatura cu montarea, trebuie sa fie fantele la 120 grade una fata de cealalta. Mai este problema punerii si in ordinea locasurilor care trebuie, cu segmentul de foc primul, cel de compresie al doilea si segmentul raclor al treilea(de ungere), asta numarand din capul pistonului spre fusta lui. Ce spui tu ca ti se intampla inseamna punere in linie a segmentilor. Singura solutie este demontarea motorului pentru rectificare, daca intr-adevar stii sigur ca nu i-ai pus bine.

 

Problema mea este momentan daca acei 180 Ron cuprind segmentii pentru ambele pistoane sau doar unul. Pentru doua, sa zic ca imi convine, dar doar pentru unul, mai bine pun aditiv in ulei pentru marirea compresiei la fiecare schimb.

 

Imi pare rau cand vad posturi in care un motociclist are nevoie de ajutor si este departe de C-ta, si nu il pot ajuta efectiv in o problema.. Ajut si eu macar cu vorba, daca nu cu fapta :D

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Am mers cu GS-ul un pic mai dur in ultimele zile asa pe la 8000 - 10000 ture. ieri m-am uitat la ulei si cam lipseste. Daca imi papa uleiul micutul GS, cam ce pot sa fac? Varianta cu : vinde-l si ia-ti altul nu ma tenteaza:) Multumesc.

 

 

Salut treaba cu papat ulei se poate explica si prin turatia mare sau sau mai ales prin uleiul pe care il folosesti.Am un prieten care avea Castrol in GS si papa destul de mult chiar daca nu-l forja. A schimbat apoi filtru si ulei Motul 10w40 full sint si a observat ca nu mai scade nivelul asa te tare.El pierdea cam 200 ml la fiecare 1000-1500 km.

Parerea mea e sa schimi uleiul cu unul full sintetic mai bunicel dar daca la tine se pierde mai mult de 2-300 ml e posibil sa fie segmentii si ar trebui schimbati!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu i-am pus bine... i-am scos, masurat, si pus inapoi. Acum de unde imi dau seama cum sa ii aliniez? In fuctie de ce se aliniaza? Ok fantele le pun la 120 grade, dar restul?? La segmentul de foc in ce directie se pune fanta? Aliniata fata de ce? Sau o pun cum imi vine..

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut treaba cu papat ulei se poate explica si prin turatia mare sau sau mai ales prin uleiul pe care il folosesti.Am un prieten care avea Castrol in GS si papa destul de mult chiar daca nu-l forja. A schimbat apoi filtru si ulei Motul 10w40 full sint si a observat ca nu mai scade nivelul asa te tare.El pierdea cam 200 ml la fiecare 1000-1500 km.

Parerea mea e sa schimi uleiul cu unul full sintetic mai bunicel dar daca la tine se pierde mai mult de 2-300 ml e posibil sa fie segmentii si ar trebui schimbati!

 

Bafta

 

hm...Castrol am in caprita. Oare ala o fi de vina? Cam asa cum zici tu mi se duce si mie. 2-300 ml pe 1500-2000 km. Daca tre sa schimb segmentii de unde pot sa imi cumpar? Habar nu am ce sunt aceia. Ulei motul de unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :D

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu uleiurile sunt cam asa cred eu: uleiul folosit se subtiaza si patrunde muuuult mai usor printre segmentii obositi si fante care nu mai sunt la locul lor. Pui ulei nou, este mai vascos, are proprietati bune, etc.. deci sanse mult mai putine sa pape ulei. Eu am folosit la ultimul schimb de ulei un aditiv pentru marirea compresiei pentru ca uleiul sa fie ceva mai vascos si cu alte proprietati.

Sunt constient ca e nevoie de schimb de segmenti si de asta am inceput sa pun intrebari cu ce, de unde si in ce fel sa procur segmentii.

 

Regimul de turatie mare, cum se spunea mai devreme, 8-10000, este caracterizat de o ungere mai putin buna decat normal, pentru ca nu mai are timp uleiul sa isi faca treaba, vascos fiind, se misca greu. Faptul ca ar pierde uleiul la turele alea, nu ar trebui sa fie o pierdere semnificativa.

 

Raman la parerea ca segmentii sunt la ordinea de zi si ar trebui sa fie schimbati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :D

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

In legatura cu uleiul, la cantitatea care o spui la mers tare, ajungi motorul in 2 timpi din urma cu uleiul in benzina :kiss:).

Alea au cam 1L la 500 km.deci, 3L pentru 1500 km ai tai. Consuma pe jumatate :lol:, deci inca se mai vede ca e motor in 4 timpi :D.

cred ca poti face comanda la o firma de furtune hidraulice, gen Hansa Flex. Cauta furtun cu poliamide(bun pentru furtune de frana, rezista la lichidul de frana).Mi-am facut si eu furtune la ei, cu insertie metalica(una sau doua), pentru presiuni de 300 bari, desi era nevoie doar de ceva in genul a 40-50 bar :hug:. Daca faci, cu un furtun la vreo 75 bari o sa ai o frana teapana

 

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :blink:

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

 

cred ca poti face comanda la o firma de furtune hidraulice, gen Hansa Flex. Cauta furtun cu poliamide(bun pentru furtune de frana, rezista la lichidul de frana).Mi-am facut si eu furtune la ei, cu insertie metalica(una sau doua), pentru presiuni de 300 bari, desi era nevoie doar de ceva in genul a 40-50 bar :lol:. Daca faci, cu un furtun la vreo 75 bari o sa ai o frana teapana. Toata treaba e sa te duci cu furtunul vechi la ei sa poata lua dimensiunile la capete si formele, la furtun, etc

 

La cati kilometri se schimba segmentii astia ?

Atunci cand nu mai ai compresie, iti papa ulei exagerat. Cam atunci :D.

Verifica-ti compresia. Ar trebui sa fie undeva pe la 10 bari, pentru un motor bun. Eu am pe undeva la 8, sau chiar sub 8.

Merge motorasul, trage, 170 max.. dar se cunoaste per total

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. voi v-ati pus careva filtru de benzina? si daca da, de care? fiind sistem prin cadere(fara pompa) am inteles ca filtrele cu hartie nu sunt bune deoarece ingreuneaza sau chiar opresc caderea benzinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. voi v-ati pus careva filtru de benzina? si daca da, de care? fiind sistem prin cadere(fara pompa) am inteles ca filtrele cu hartie nu sunt bune deoarece ingreuneaza sau chiar opresc caderea benzinei.

 

toate gs-urile au pompa de benzina care trage benzina din rezervor pana in robinet ai 2 furtune ON si R .Poti sa pui pe alea 2. filtrele de hartie sunt suficiente pentru ca pompa baga bine(am unul d-ala mic de dacie).Io mi-am pus doar pe rezerva.am mers cu ea pe rezerva fara probleme.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.

cred ca e ceva normal la GS :D

 

Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500

 

inteleg. pe unele portiuni de drum cred ca te-ai si ridicat de la sol. tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate gs-urile au pompa de benzina care trage benzina din rezervor pana in robinet ai 2 furtune ON si R .Poti sa pui pe alea 2. filtrele de hartie sunt suficiente pentru ca pompa baga bine(am unul d-ala mic de dacie).Io mi-am pus doar pe rezerva.am mers cu ea pe rezerva fara probleme.

Asfalt uscat!

 

unde au pompa de benzina ca eu sincer nu am vazut-o. poate modelele mai noi au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge.

Atunci cand dati pe PRI, se transforma in un robinet clasic, asta e singura diferenta.

 

Am si eu filtru de benzina de hartie si nu am avut probleme cu el. Chiar am avut doua intr-un timp, dar unul s-a copt si l-am dat jos. De ingreunat, doar daca mergi cu benzina de groapa si sa se infunde repede :blink:)

 

Andu, daca tu ai pompa de benzina, inseamna ca ai motor modificat :D, pentru debit mai mare, filtru aer si toba sport, arderi rapide.... alea alea

 

Aducerea Benzinei in cilindrii, respectiv comanda la robinet se face prin vacuumul creat de motor la admisie, atata tot.. no gas pump needed

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge.

Atunci cand dati pe PRI, se transforma in un robinet clasic, asta e singura diferenta.

 

Am si eu filtru de benzina de hartie si nu am avut probleme cu el. Chiar am avut doua intr-un timp, dar unul s-a copt si l-am dat jos. De ingreunat, doar daca mergi cu benzina de groapa si sa se infunde repede :D)

tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge.

Scuza-ma ca trebuie sa-ti explic dar denumirea de pompa nu se rezuma la cea electrica. mai multe piese care "comandate prin vacuum produs de motor"=pompa oricum ai lua-o

scuze ca am terminat o facultate de stiinte exacte. dar pentru tine nu e pompa ok ma corectez eu si ii spun robinet comandat prin vacuum produs de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare.

este o idee dar ca sa pun si o alta idee, mai bine inainte de robinet, pe furtunul din rezervor in robinet, ca sa nu se creeze dopuri in el de la mizerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare.

pai nu ca nenorocitul ala de vacuum actioneaza asupra benzinei din rezervor si o impinge in robinet.intre robinet si carb. e cadere libera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ca nenorocitul ala de vacuum actioneaza asupra benzinei din rezervor si o impinge in robinet.intre robinet si carb. e cadere libera

 

aha.pai in cazul asta dak trebuie pus inainte de robinet, ar fi nevoie de 2 filtre caci sunt 2 furtune( on si rezerva). belea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha.pai in cazul asta dak trebuie pus inainte de robinet, ar fi nevoie de 2 filtre caci sunt 2 furtune( on si rezerva). belea

pai asta am zis mai sus si faptul ca io am pus doar pe rezerva ca sa nu traga rugina de pe fundul rezervorului sorbul pentru rezerva fiind mai jos decat cel pentru ON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma explic cu robinetul, poate ma fac inteles. Ideea e cam asa, robinetul are o mica tija sa ii spun asa, care obstructioneaza curgerea benzinei cand motorul este oprit. Cand motorul functioneaza, vacuumul creat retrage acea tija si lasa sa curga natural benzina in carbucitoare. Atata tot. Si asa ma bate gandul sa trec pe un robinet clasic, fara ciudatenia aia de vacuum, doar ca e nevoie de unul care sa se potriveasca in loc de distribuitorul de benzina din rezervor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iama

baga o poza cu robinetul poate ca intradevar sunt 2 sisteme

io nu am sistemul cu tija...

sau verifica o chestie :daca ai cel putin 4 furtune care intra in robinet atunci ai sistemul meu cu pompa de vacuum

daca ai doar 3 furtune atunci da e cadere libera si filtrul e posibil sa restrictioneze fluxul de benzina

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...