banicaiulian Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Am si eu o intrebare.. am citit cu 3 pag in urma ceva despre aditivi in ulei. Eu la masina in cutia de viteze am bagat aditiv Metabond, la schimbul de ulei am sa pun si in motor pentru ca reduce temperaturile si fortele de frecare.. ma rog o teorie complexaProblema insa e daca la GS ii pot baga in motor si aditiv? luand in calcul ca la asta si cutia de viteze e scufundat tot in uleiul ala si din cate stiu si ambreiajul. Nu cumva sa patesc ca suprafetele (implicit si ambreajul) sa fie tratat cu aditivul ala si sa alunece atat de bine incat sa nu mai prinda. Producatorul de aditiv da un exemplu la un honda cbr daca nu ma insel ca dupa turnarea aditivului turatia la relanti a crescut cu 600 rpm deci atat de mult s-a diminuat frecarea. Va rog sa imi spuneti daca a mai folosit cineva sau daca credeti ca ar putea face ceva rau la ambeaj - ca asta nu prea stiu cum e la GS Mersi eu am folosit un aditiv de la 2+2, pentru reducerea frecarilor, cresterea compresiei(eu l-am cautat asa).. si nu am observat o diferenta in ceea ce ar privi cresterea turatiei la ralanti, accelerari in gol cu ambreiajul liber sau alte anomalii sa sugereze o pierdere a puterii prin alunecare. Stiu de la masina cum ar trebui sa faca, si momentan, inca mai reusesc sa plec primul de la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sa fie oare din cauza ca aditivii astia minune oricum nu fac nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sa fie oare din cauza ca aditivii astia minune oricum nu fac nimic ? E un mare IF dar ca intotdeauna, este si asta o posibilitate mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phvlad Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Imi puteti spune daca merita sa o aduc din Germania..la 1800 euro + 600 euro (transport, itp, rar...tot). Am uitat sa spun ca e din '99 si are 5500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 ce filtre am eu, cum le-am montat si ce mi-am cumparat pt schimbul urmator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Mai baieti , nu puneti aditivi asa dupa capul vostru. Ambreiajul de la GS este in baia de ulei , iar daca puneti chestii care micsoreaza frecarea s-ar putea sa va patineze si ambreiajul . Din reprertoriu "iarna nu e ca vara" este si "motocicleta nu e masina!" Legat de ce s-a discutat mai inainte legat de SEGMENTI: eu mi-am resegmentat motorul tocmai pentru ca manca ulei (intre 500 si 800 ml / 1000km). Acum nu mai mananca nimic ( = adica vreo 300ml / 5000km). Eu recomand sa se schimbe si garniturile de la supape deoarece au un rol foarte important in consumul de ulei. bafta. PS: pentru cei care vor sa isi ia motor , daca un motor nu scoate fum , nu inseamna ca nu consuma ulei. Editat Iunie 19, 2008 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Imi puteti spune daca merita sa o aduc din Germania..la 1800 euro + 600 euro (transport, itp, rar...tot). Am uitat sa spun ca e din '99 si are 5500 km. arata foarte fain si-si merita banii. dar... 1. km crezi ca sunt reali? eu nu. cine faca un motor sa arate asa nu-l tine in garaj. 700 km/an??? sa fim seriosi.. poate de 10 ori mai mult. 2. culoarea e bestiala dar vopseaua nu e originala. de ce? oare a fost lovita? rau? si de aceea e aranjata asa ca sa se vanda? sau a fost chiar atat de rau turtita incat a stat ani de zile pe loc si atunci se explica de ce are doar 5500 km? cine o vinde? e de incredere vanzatorul sau macar cel ce o aduce??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phvlad Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Motoru e din Germania...si am vb cu proprietara. Si eu m-am mirat de ce are decat 5500 km in 9 ani de zile (si pe jos merg mai mult), dar a spus ca era decat asa de week-end. De ce sa nu fie vopseaua originala? nu s-au fabricat si in culoarea asta? eu nu stiu ...de aceea intreb. Daca ma hotarasc, o sa vb cu o firma din Bistrita sa se duca sa mi-o aduca si cred ca isi da si ei seama daca e ceva in neregula cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Motoru e din Germania...si am vb cu proprietara. Si eu m-am mirat de ce are decat 5500 km in 9 ani de zile (si pe jos merg mai mult), dar a spus ca era decat asa de week-end. De ce sa nu fie vopseaua originala? nu s-au fabricat si in culoarea asta? eu nu stiu ...de aceea intreb. Daca ma hotarasc, o sa vb cu o firma din Bistrita sa se duca sa mi-o aduca si cred ca isi da si ei seama daca e ceva in neregula cu ea. pai e cunoscut faptul ca in germania vand masini si motoare numai femeile si numai alea batrane care le-au tinut numai in garaj si le mai scoteau dar numai in weekend si numai la piatza. asta am aflat-o intreband prin targuri a cui a fost masina/moturul si cum o folosea. eu cred ca asemenea modificari la motor le face un pasionat iar un motociclist de weekend nu inversteste. culoarea asta nu cred ca s-a dat pe gs, pare cam mata ca sa fie originala (mie imi place) si in plus lipsesc inscriptiile cu suzeta, geseu, cinquecento etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 pai e cunoscut faptul ca in germania vand masini si motoare numai femeile si numai alea batrane care le-au tinut numai in garaj si le mai scoteau dar numai in weekend si numai la piatza. asta am aflat-o intreband prin targuri a cui a fost masina/moturul si cum o folosea. eu cred ca asemenea modificari la motor le face un pasionat iar un motociclist de weekend nu inversteste. culoarea asta nu cred ca s-a dat pe gs, pare cam mata ca sa fie originala (mie imi place) si in plus lipsesc inscriptiile cu suzeta, geseu, cinquecento etc Mah eu zic ca merita.. adusul mi se pare cam mult 600 euro. Vopseaua claar ca nu e originala si nici farurile si nici oglinzile si nici ghidonul, masca. si nici spoilerul de jos si nici semnalizarile si.. CE MAI CONTEAZA? daca are 55.000 km sti atunci e ok.. adica pe testate daca porneste din prima .. daca sta frumos la ralanti. daca trage ca nebunu si nu se aud sunete suspecte + cutia de viteze functioneaza cum trebuie eu zic ca merita. Si ce daca o fost scapata sau ceva de o trebuit revopsit.. daca acum totul e ok la el.. sasiul e drept telescoapele sunt ok.. nu cred ca e ca la masina ca daca o fost lovit e bai ca s-a chituit si va rugini, etc. Eu l-am luat pe al meu cu vitezometrul schimbat pt ca i-o fost spart si i s-a montat altul care avea atunci 60.000 km si nu s-a mai obosit omul sa il dea inapoi la 28.000 cat avea motorul. Eu sunt ferm convins ca daca chiar ar avea motorul 67.000 cat are acum pe ceas nu ar fi in starea actuala si nu ar merge asa um merge.. deci tre sa il cred ca intr-adevar are mai putini km. Asta era doar un argument sa sustin ca nu conteaza atat de mult ce scrie pe ceas ci cum merge motorul si in ce stare e. Ti-ar conveni mai mult sa ii puna km la 30.000 si sa il iei asa e mai credibil? roaga-i pe baietii care ti-l aduc si rezolva ei sa nici nu vezi cu 5500 Sigur a fot al unui baietzas care l-o "tunat" da arata bine si daca merge ok... go4it! ai grija numai sa fie pe bune treaba.. ca daca e private seller s-ar putea sa fie tzeapa numai si sa se astepte sa ii trimiti ceva avans si nu mai vezi tu banii. Is tzepari si pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Merita, culoare nu e originala, si sigur nu umbla vreo babaciune cu motorasul. Dar asta conteaza mai putin. 600 euro e mult pt adusul unei motociclete. La noi se aduc pt max 200 euro. ITP si RAR 260 ron. Inscriere 350 RON. Pentru restul de iti iei piesele care eventual sunt nasoale.Sau o casca mai misto. Sa ne vedem sanatosi si pe GS uri naravase:)))))) Editat Iunie 19, 2008 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Mai baieti , nu puneti aditivi asa dupa capul vostru. Ambreiajul de la GS este in baia de ulei , iar daca puneti chestii care micsoreaza frecarea s-ar putea sa va patineze si ambreiajul .Din reprertoriu "iarna nu e ca vara" este si "motocicleta nu e masina!" Legat de ce s-a discutat mai inainte legat de SEGMENTI: eu mi-am resegmentat motorul tocmai pentru ca manca ulei (intre 500 si 800 ml / 1000km). Acum nu mai mananca nimic ( = adica vreo 300ml / 5000km). Eu recomand sa se schimbe si garniturile de la supape deoarece au un rol foarte important in consumul de ulei. bafta. PS: pentru cei care vor sa isi ia motor , daca un motor nu scoate fum , nu inseamna ca nu consuma ulei. Salutare..In ideea ca ai schimbat segmentii, poate iti mai amintesti daca ai cumparat un set sau doua de segmenti.. ca sa ma clarific si eu ce anume sa cumpar. Sa nu ma trezesc ca dau comanda, imi vine un set, dezmembrez motorul si nu pot schimba decat la un piston segmentii . In ceea ce priveste garniturile de supapa, ai dreptate, de ele am uitat. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Al meu avea 42000 cand l-am luat, tot din Germania, in CIV am vazut ca a avut 4 proprietari toti in varsta. ))) Eu sunt cel mai tanar. Motoru arata impecabil, totul e original pe el. Sincer la cat de usor e sa duci km inapoi nu prea cred ca sunt motoare care nu au fost manipulate. Cand va asa: Yamaha TDM din 94 km 18 000 ...ma apuca rasul. Cum dracu poti si vrei sa iti iei o motocicleta de tura si sa mergi cu ea in 14 ani 18000 km????? Asta vine undeva la 1300 km pe an, deci a scos-o la soare duminica in jurul blocului? HILAR!!!! Important e sa fie motoru ok. Asfalt uscat. De unde pot sa imi cumpar segmenti si garniturile de la supape pt GS? Multumesc Editat Iunie 20, 2008 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phvlad Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salutare, La ce trebuie sa ma uit cand vreau sa cumpar un gs 500E SH, in afara de zgarieturi, infundaturi s.a.m.d. Adica la motor, telescoape...orice ca sa-mi dau seama daca e ok....si ca omul care il vinde spune pe bune ce spune. Multumesc frumos, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? O idee ar fi ca ai compromis benzina care era in carburatoare. Cand cureti carburatoarele, de obicei le dai jos, le sufli, purjezi mai intai benzina din ele, ca sa scapi de eventualele impuritati din carburi. Poate la montare nu a etansat bine un carb, si acum trage aer fals, o fi intrat ceva mizerie mai adanc dupa curatare. Explica mai pe larg simptomele, ca sa se inteleaga ceva din "nu merge ok". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Deci nu l-eam dat jos. Am dat doar capacul jos. Sub el este un arc, o membrana de cauciuc si un mic "stick" (nu stiu cum se numeste) Pe aceastea le-am curatat ca aratau ca dracu, parca era namol pe ele. (verde) am pus la loc tot dar a fost mai greu cu membrana de pe unul din carb. Acolo ma tem sa nu fi pus gresit si acum sa traga aiurea. Motorul porneste trage pana in 4000 acolo se ineaca, urca incet pana in 5500 si apoi trage dar nu asa cum ar trebui. Ma duc sa il desfac din nou. Intrebarea mea: daca pun la loc absolut la fel cum a fost teoretic ar trebui sa mearga. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) Deci nu l-eam dat jos. Am dat doar capacul jos. Sub el este un arc, o membrana de cauciuc si un mic "stick" (nu stiu cum se numeste) Pe aceastea le-am curatat ca aratau ca dracu, parca era namol pe ele. (verde) am pus la loc tot dar a fost mai greu cu membrana de pe unul din carb. Acolo ma tem sa nu fi pus gresit si acum sa traga aiurea. Motorul porneste trage pana in 4000 acolo se ineaca, urca incet pana in 5500 si apoi trage dar nu asa cum ar trebui. Ma duc sa il desfac din nou. Intrebarea mea: daca pun la loc absolut la fel cum a fost teoretic ar trebui sa mearga. Nu? arcul - apasa pe acul de dozaj(stick-ul) Membrana de cauciuc, se pune usor, trebuie doar sa tii cont de acul acela sa intre frumos in jiglerul principal si in rest intra singura. Dupa cum spuneam, cred ca e o problema in ceea ce priveste mizeria, sa nu se fi infundat altceva dupa curatare. Incearca sa golesti carburatoarele, de la surubul de jos, ca sa schimbi si benzina, curata-le si abia dupa sa ii dai pe PRI ca sa isi faca nivelul la benzina in carb Din ce spui tu ca ar fi simptomele, ar fi cred amestec sarac peste 4000, deci un orificiu semi/astupat care lasa sa treaca benzina dar nu prea multa, si peste 4000, devine prea sarac amestecul. Editat Iunie 21, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 daca tot te-ai bagat sa cureti, de ce nu faci tu treaba pana la capat curatand complet carburatoarele.curata-le cu carbusolv, sau dute la cineva care se pricepe.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Eu am dat o varianta, ca sa nu demontezi carburatoarele.. insa nu e un lucru care sa poata asigura o curatare completa. Black_killer a spus bine, decarbusolv si curatare cu ele date jos iese cel mai bine. Daca ai putea sa le lasi in decarbusolv o jumatate de zi, o zi dupa curatare, cred ca iese si mai bine. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) /index.php?...p;#entry1276467 check this out ! Editat Iunie 21, 2008 de black_killer_reloaded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? Parerea mea este ca ai facut mai mult rau decit bine, sa cureti carburatoarele nu e o treaba de 5 minute, 4 suruburi si un spray, pt ca asa o sa si iti mearga. Dale frumos jos, desfale cuva de la plutitor, dai jos plutitorul , jiglerele principale, de relany, tot ce se poate (vezi ca sunt 2 jiglere si pe palnia de aer, admisia carburatorului) la sufli cu spray da curatat carburi, aer comprimat, le montezi inapoi fara sa umbli la tija de la plutitiare care sistine acel cui ponton sau sa umbli la surubul de suncronizare a carburatoarelor, se afla acolo unde bagi cablu de acceleratie. In mare asta ar fi dar daca vrei sa fi sigur ca o sa iti mearga motorul dute la cineva care se pricepe si vezi la el cum lucreaza. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 se dezmembreaza un GS naked din 93. /index.php?...=228015&hl= poate are cineva nev de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Multumesc frumos pt toti, am dat jos benzina, am dat cu spray in toate directiile si a iesit mizerie de se poate face o cafea tare. Acum merge. Dar o sa il duc la un specialist sa mi le desfaca si sa le curete de tot. Spasiba inca odata . Ma duc sa ma dau. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 cumpar si eu un ghidon dreapta, capac motor dreapta (aprinderea),si eventual un far.cine are asa ceva pentru gs500 sa imi lase o oferta pe PM.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.