BikerXX Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 poate ca depinde si de temperatura uleiului usurinta in manevrarea cutiei de viteze faptul ca nu aprinde becul verde poate insemna ca ai un fals neutral sau ca e un contact imperfect la senzor iar plaja de turatie...dela 3000 in sus,pana pe la vreo 7000.ce e peste inseamna consum mult mai mare,cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Salut toti posesorii de GS 500. Sunt proaspatul proprietar al unui GS 500F din 2006. 1. mi se intampla uneori sa nu reusesc sa scot maneta in liber. oricat incerc nu mi se aprinde beculetul verde. am mai patit o data sa fie in liber (am lasat ambreiajul liber), dar becul tot nu se aprindea. cateodata intra usor in liber, cateodata doar dupa cateva incercari. care ar putea fi problema? 2. care ar fi plaja de turatii la care e indicat sa-ti folosesti motorul? Bine ai venit in comunitate! 1.Si la mine apare fenomenul asta, mai ales cand eram la inceput, atunci cand opream, strangeam ambreiajul si opream pe loc folosind franele, insa schimbatorul ramanea cuplat in viteza 3 sau 4.Era imposibil s-o aduc in punct mort.Singura solutie era sa eliberez un pic maneta de la ambreiaj si cu rabdare sa schimb in punctul mort.Intr-un fel e bine ca e asa, ca te invata sa lucrezi cu downshiftingul(schimbatul treptelor in trepte inferioare pe masura ce viteza scade si folosirea franei de motor in locul franelor fata-spate).Nu cred sa fie o defectiune.Si motorul pe care am facut scoala tot la fel se comporta.Ideea e s-o aduci in punctul mort cat esti in miscare, nu fiind pe loc. 2.Intre 4k si 10k.Mai sus face urat... Bafta! Editat August 17, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 daca te ai oprit si a ramas sa zicem in a 4 si vrei sa o bagi in neutru si ramane blocata,mnisca usor motocicleta cu ajutorul picioarelor in fata si in spate si o sa vezi ca schimbatorul de viteze asculta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 daca te ai oprit si a ramas sa zicem in a 4 si vrei sa o bagi in neutru si ramane blocata,mnisca usor motocicleta cu ajutorul picioarelor in fata si in spate si o sa vezi ca schimbatorul de viteze asculta Dap, asa faceam si eu la inceput, opream la stop intr-a 4-a Schimba in timp ce opresti. O sa te obisnuiesti repede si o sa o faci automat, in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Rookie- Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Rookie- Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) In aceeasi ordine de idei: Ai sa observi uneori ca vrei sa pleci de pe loc, esti in punctul mort si nu poti impinge pedala in treapta I, desi ai decuplat ambreiajul.Am observat ca in general cand se incinge motorul apare fenomenul asta.Rezolvarea e identica:eliberezi treptat ambreiajulsi tinand apasata pedala, aceasta va cupla intr-a'ntaia.Ar fi bine sa tii frana pe fata stransa sa nu te trezesti cu ea ca pleaca mai devreme decat ti-ai dori. Au mai observat si altii chestia asta? Editat August 18, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 da la mine mai face figuri cand o bag in 1 din neutru cand cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lysergic Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Salutare! As avea si eu o intrebare/problema, poate cineva o sa fie binevoitor sa ma ajute. Problema ar fi (nu stiu sigur daca chiar este o problema sau o paranoia de-a mea) ca in timpul mersului daca eliberez acceleratia "brusc" motocicleta face ca si cum pentru 1 secunda as pune frana foarte tare (la inceput ma duceam si eu 1 pic inspre ghidon) si dupa decelereaza lin. Ca sa evit "faza" asta trebuie sa eliberez acc foarte foarte incet si daca fac asa decelereaza fara sa se "smuceasca". As vrea sa stiu daca alte GS-uri fac la fel si e normal sau chiar are a mea 1 problema. Pana acum, in afara de GS, am condus doar motocicletele de la scoala... Vroiam sa mai va intreb daca ar putea fi din cauza lantului care, dupa parerea mea ar avea joc (sus-jos) mai mult de 2-3cm? P.S. Nu imi amintesc sa se mai fi discutat problema asta... Bafta! Editat August 18, 2008 de Lysergic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 s ar putea sa fie frana de motor,cu care nu esti obisnuit,daca ai facut scoala pe vreun 125 sau ceva in 2 timpi te ai gandit la asta?e destul de puternica,la drum intins daca stii aproape ca nu mai trebuie sa franezi,desi masinile o fac,tu rezolvi totul din acceleratie si din frana de motor,asta daca mergi relaxat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Salutare! As avea si eu o intrebare/problema, poate cineva o sa fie binevoitor sa ma ajute. Problema ar fi (nu stiu sigur daca chiar este o problema sau o paranoia de-a mea) ca in timpul mersului daca eliberez acceleratia "brusc" motocicleta face ca si cum pentru 1 secunda as pune frana foarte tare (la inceput ma duceam si eu 1 pic inspre ghidon) si dupa decelereaza lin. Ca sa evit "faza" asta trebuie sa eliberez acc foarte foarte incet si daca fac asa decelereaza fara sa se "smuceasca". As vrea sa stiu daca alte GS-uri fac la fel si e normal sau chiar are a mea 1 problema. Pana acum, in afara de GS, am condus doar motocicletele de la scoala... Vroiam sa mai va intreb daca ar putea fi din cauza lantului care, dupa parerea mea ar avea joc (sus-jos) mai mult de 2-3cm? P.S. Nu imi amintesc sa se mai fi discutat problema asta... Bafta! la motoarele cu doi cilindri ai ceva cuplu si pe frana de motor. intinde lantul. cel mai important, invata sa inchizi gazu'. Joaca-te cu ea in a 6a cand mergi intins, pana nu se mai simte soc intre frana de motor si tractiune. It's a must pt un motociclist bun. pt cei care baga greu in viteza, trebuie verificat nivelul uleiului exact cum scrie la carte (sa nu fie prea mult) pt cei care baga putin greu in viteza cand e f cald motoru', au gs500 Editat August 18, 2008 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 prima o gasesti pe louis.de la acelasi pret. Am gasit pe cineva care aduce doar de pe louis ...da mi te rog un link unde ai gasit-o ca nu ma descurc cu germana asta deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 baga codul asta pe louis.de : 10006573 spune-mi si mie prin cine iei de pe louis ca am si eu cate ceva de luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 eeee dragilor, se pare ca strang belelele cu bratu' . iata alt drum lung si alta problema. s a blocat busonu de la rezorvor. nu pot sa l deschid. cheia se invarte doar jumate din cat ar trebui.ce draq sa fac?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 iama vezi sa nu-ti fi intrat jeg acolo la cheie... mai are careva carene spate pt gs 500 ?! sau daca nu poate sa ma ajute careva sa mergem sa facem o macheta dupa carena spate ? pt gs 2006 (cel cu carena noua / ghidon dintr'o bucata etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 eeee dragilor, se pare ca strang belelele cu bratu' . iata alt drum lung si alta problema. s a blocat busonu de la rezorvor. nu pot sa l deschid. cheia se invarte doar jumate din cat ar trebui.ce draq sa fac?????????? incearca sa apesi capacul de la rezervor si dupa aia sa invarti cheia, cel putin la mine nu pot deschide rezervorul sub nici o forma daca nu apas pe capac sa "eliberez" nitel piedica pe care ar trebui s-o retraga cheia...am incercat odata doar cu cheia si am stanbat cheia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 incearca sa apesi capacul de la rezervor si dupa aia sa invarti cheia, cel putin la mine nu pot deschide rezervorul sub nici o forma daca nu apas pe capac sa "eliberez" nitel piedica pe care ar trebui s-o retraga cheia...am incercat odata doar cu cheia si am stanbat cheia ) pai da. asa mergea si la mine. apasam oleaca si roteam cheia. acu pot sa apas cu totul si nu merge. plus ca am dat cu spray de degresat si deztepenit si nici gand.si nici nu ma incumet sa rotesc mai strasnic cheia ca nu am decat una si dak o rup ....mai strang o belea la colectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 pt cei care baga putin greu in viteza cand e f cald motoru', au gs500 cand nu intra in treapta 1, eliberati ambreiajul si apasati-l iar .... sigur acum o sa "va intre" pai da. asa mergea si la mine. apasam oleaca si roteam cheia. acu pot sa apas cu totul si nu merge. plus ca am dat cu spray de degresat si deztepenit si nici gand.si nici nu ma incumet sa rotesc mai strasnic cheia ca nu am decat una si dak o rup ....mai strang o belea la colectie e atunci nu stiu ce sfat sa-ti dau...dar te rugam mult posteaza rezolvarea....ca mai devreme sau mai tarziu toti o sa dam de aceeasi belea...multumim anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Eu n-am sa dau de beleaua asta. I-am dat cu spray cu vaselina cand am cumparat motoru. Cand fac revizia, mai dau si pe acolo cu ceva spray Aveam probleme cu contactu'. L-am gresat, se invarte ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Rookie- Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 spuneti-mi si mie va rog de cat e rezervorul la GS. eu stiam de 20l, dar in talon scrie 12l. e posibil sa fie doar atat sau e o greseala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 spuneti-mi si mie va rog de cat e rezervorul la GS. eu stiam de 20l, dar in talon scrie 12l. e posibil sa fie doar atat sau e o greseala? F-urile stiu ca au 20 L http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...gs500f%2004.htm E-urile pana in 1999 au 17L (modelele 1989-1995) http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...gs500e%2095.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 spuneti-mi si mie va rog de cat e rezervorul la GS. eu stiam de 20l, dar in talon scrie 12l. e posibil sa fie doar atat sau e o greseala? Teoretic 20, de fapt 17 + 3 rezerva... Practic, mie nu mi-au intrat niciodata mai mult de 14 Bai, au stricat astia site-ul, pana citesti niste mesaje trece luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Teoretic 20, de fapt 17 + 3 rezerva...Practic, mie nu mi-au intrat niciodata mai mult de 14 Bai, au stricat astia site-ul, pana citesti niste mesaje trece luna Si eu inca visez la 17 L in rezervor.. practic vreo 13L intra. In ceea ce priveste site-ul, are bug-uri destule inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 eu la 300 km efectuati bag benzina de 50 lei .Si mai am in rezervor cam 5 litri deci cam 17 litri are . Cat despre codul de louis Blak killer ms moolt. am sa -ti trimit pe privat contactul celui ce aduce de pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 eu la 300 km efectuati bag benzina de 50 lei .Si mai am in rezervor cam 5 litri deci cam 17 litri are . Cat despre codul de louis Blak killer ms moolt. am sa -ti trimit pe privat contactul celui ce aduce de pe louis.de Inseamna ca tu esti The lucky One . Nu stiu care e treaba de nu este la toata lumea aceeasi capacitate a rezervorului. Poate alimentez eu pe alta gaura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.