skullz Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Eheee... de cand n-am mai postat aici... looong time Apar si io Joi, sa vad ce GS-isti mai este Apropos, nu va intereseaza pantalonii din semnatura? 50 euro, noi nouti (cu eticheta), marimea M, nepurtati. Editat Mai 26, 2009 de skullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut, Am venit azi dinspre autogara Militari inspre Universitate, luand-o pe la Gradina Botanica. F. f.f.f.f.f aglomerat. Nu am avut loc sa ma strecor decat f rar. Pe la eroilor, am observat ca intra mai gru in viteza 1, adica intra fie daca strangeam ambreajul de 2 ori sau daca turam un pic motorul. Si am mai observat asta si anu trecut tot pe aglomeratie mare. Adica tot cand nu am avut loc sa ma strecor si a trebuit sa stau mult pe loc. Are cineva idee de ce se intampla faza asta? Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Salut vezi /index.php?...p;#entry1584913 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutvezi /index.php?...p;#entry1584913 Mc. Singura varianta e cu gaurirea carenei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Salut, Tocmai ce am terminat eu de pus crash-pad-urile pe a mea. Am ajuns la concluzia ca cel mai bine se pun cu gaura data prin carena si prinse direct de cadru (desi pe unii nu ii incanta faza cu gaura). Eu le-am pus pe ale mele direct prin gaurile de prins carena, si am inlocuit urechile de prindere ale carenei cu altele facute la un "mester". Inainte sa le inlocuiesc, am cazut cu crash-pad-uri si cu tablele originale, s-au indoit si s-a crapat carena; deci nu ai cum sa montezi direct buloanele. Toata operatia asta m-a costat 4 mil buloane (2 perechi - sus si jos) + 1,5 mil urechile de prindere de la carena (crash-pad-urile sunt facute din textolit de un mecanic). La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei. Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad). Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Uite si poza cum au iesit (daca am timp deseara, fac una mai indeaproape)[ attachment=479765:P1080533.JPG] Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok Cu o freza se face treaba foarte buna. Uite, la Motor Team am intrebat de crash-pad-uri pe toamna, si daca imi amintesc bine, ziceau ca pot sa dea ei gaurile. Editat Mai 27, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, cauta in piese de schim daca vrei second daca nu pe louis sunt o gramada de modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, daca iti tre ca si alea originale de gs... se pot face pe strung ...successs si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos Hai sa o luam cu inceputul.Tu in aceeasta baterie ai bagat electrolit in plus.Degeaba o mai masori sa vezi cat incarca ca o sa-ti dea valori proaste. 1.imprumuta de la cineva o baterie care stii ca este in parametri.Verifica incarcarea la ea atat tensiune,cat si amperaj.Asta cu amperajul este mai greu.Trebuie sa folosesti un shunt(o sarma foarte groasa) pe care o pui pe plus(borna de plus nelegata la baterie).In paralel cu acest shunt se pune un ampermetru,reglat pe scala de 10A(atentie cum pui bornele ampermetrului: ''+'' al ampermetrului pe cablul de plus ce vine de la regulator si ''-'' al ampermetrului pe borna de plus a bateriei).Pornesti motorul cu shunt-ul pus si il dai la o parte dupa pornire lasand doar ampermetrul.daca valoarea amperajului este sa zicem 0.8 A inseamna ca in 10 ore bateria se incarca cu 8A. O valoare mare dar acceptabila ar fi 1,5A, dar 2-3A e mult pentru ca in acest caz se depaseste regimul optim de incarcare,optim fiind in jurul valorii de 1A. Tensiunea 13,5-15,5V.Nu te lua dupa relanti.Vezi in regim cat ai.La fel si pentru amperaj. Daca totul e ok,arunca bateria veche si ia alta. 2.pentru masurarea releului de incarcare ai nevoie de un ohmetru cu scala 1-60 ohmi.Scump domne scump,io nu mi-am permis unul.Astea obisnuite(pana in 100 lei) au scala de 1-1000 ohmi dar cu eroare 5-10% deci n-ai ce face cu ele. Exista in manual o schema o releului de incarcare si un tabel cu valori.iti explica foarte bine ce si cum sa masori.Vezi ca in interiorul releului sunt diode zener si alte prostii d-astea in care nu ma bag,dar despre care stiu ca trebuie sa functioneze perfect.Adica valorile din manual sunt valorile pe care trebuie sa le obtii. 3.Daca tot faci chestia asta masoara si alternatorul.Sa nu cumva sa bage ala mai mult si sa beleasca ceva in releul de incarcare. Ai 3 fire care vin de la alternator.Le decuplezi, si de asemenea sa fie decuplat si releul de incarcare de la baterie(bateria in schimb montata).pornesti motorul si verifici tensiunea intre cele 3 fire ale alternatorului.Trebuie sa obtii 75V+/- Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 aveti idee unde gasesc si eu oglinda stanga ptr gs ul meu?problema e ca e din 95 si e carenat cu carena ''five stars''!un second hand ceva?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el! rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri... o compresie poate i faci sa vezi care i treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... am pus si eu o data mai mult ulei si mi-a dat afara pe la garnitura de la motor din partea dreapta...eu zic ca cel mai bine ar fi sa mai scoti putin, cu o seringa is un furtun sau cv...ai grija, ca daca nu iti dai de lucru.. spor la treaba, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rasan Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut am si eu nevoie de cablul pt turometru, cel care duce din motor la "paharul"pt turometru, al meu s-a desurubat in mers si i s-a rupt una din cele 2 lamele care intra in motor, daca are cineva as fi vesnic recunoscator. contra cost evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 garnitura de la motor din partea dreaptaspor la treaba, numai bine La tine a fost un noroc ca ai pus mai mult ulei si in felul asta ai vazut ca acea garnitura e dusa.Presiunea uleiului de sub pistoane,cat si cea de deasupra chiulasei sunt de 1 bar,adica presiunea atmosferica.In pompa nu stiu care e presiunea,dar sigur e ca nu variaza cu cantitatea de ulei. La care garnitura te referi exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... eu zic ca nu e nici o problema!in principiu nu poti sa pui perfect pana la maxim!1 mm sau 2 in plus nu au cum sa afecteze cu nimic!asta inseamna max 100 ml de ulei!eu am vb cu un mecanic de motoare si ala mi a zis ca pana la 300 400 ml nu ai nici o problema!in ceea ce l priveste pe colegul cu garnitura ca i a refulat pe acolo nu cred ca era de la uleiul in plus ci mai degraba de la uzura garniturii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta??? Clar,ce scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.