Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan :unsure: Are jocul cam mare.

 

Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

 

Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan :cheers: Are jocul cam mare.

 

Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe :huh:

 

 

ca sa reglezi lantul, slabesti roata spate si pe capete la bascula are 2 piulite de acolo intinzi lantul....te uiti pe laterale, deasupra axului cu care este prinsa roata are niste liniute de ghidare marcate pe bascula...intinzi de la intinzatoarele alea pana esti multumit de starea lantului...ai grija ca tre sa ramana la aceeasi linie pe fiecare parte (altfel lasi roata descentrata), dupa care strangi roata si gata B)

 

ai grija sa nu-l intinzi prea tare, ar trebui sa-l verifici jos de pe cric cu cel putin o pers pe motor, ca sa-ti dai seama cat e de intins sau slabit....din cate stiu eu ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 com aprox....success si asphalt uscat :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara :cheers:

 

 

eu chiar azi mi-am dat roata jos, sa-mi schimb guma...si mi-a zis cineva sa fac ase

si mie mia iesit de unul singur, altii o facut avioane vb aia.... nu ai ce sa strici stai relax.,,,spor la treaba :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nou_nascut, daca ziceai ceva mai devreme, adica ieri(vineri) seara, azi(sambata) te puteam ajuta eu.

 

Vino totusi maine dimineata la 10:00 la ARC si vedem cat de slabit este lantul ala.Poate nu este cazul sa-l intinzi deocamdata...Daca totusi trebuie intins, ramane pe week-end-ul viitor.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare intru si eu in club, am achizitionat de curand un gs500 din '92 versiunea carenata; numai ca am cateva probleme, suspensiile slabe(am facut la un brat revizia schimbat semering si ulei iar la la al doilea brat nu ii pot scoate capacelul de sus este mancat aluminiul si nu il pot desface. M-ar interesa sa cumpar asa ceva ). Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana.

O alta problema ar fi cea la motor imi arunca ulei pe la cilindrii, trebuiesc schimbate garniturile si as vrea sa le gasesc la un pret mai rezonabil.

Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei.

 

Ambreiajul cred ca nu tine, am schimat vitezele mai repede dupa 6000rpm si are un delay de 1-2 sec pana cupleaza.

 

Si mai observ o imbunantire la mers cu benzina Carrera100, nu-mi vine sa cred ce diferente, se comporta total diferit! Cand trec pe cifra octanica mai mica deja devine puturoasa.

 

As dorii niste sfaturi, indrumumari si chiar niste piese sau un loc de une le pot achizitiona sau chiar de la voi.

 

Multumesc

Editat de pac_indahood
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana.

 

Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei.

 

Vrei sa zici suspensia spate? La GS-ul meu cica are 7 pozitii, de la tare al moale, cred ca-i la fel si la tine (la mine e pe 4 cum vine setata dinfabrica). Daca mai ai cheia folosita la asa ceva incearca sa schimbi setarea :)

 

Iar la chestia cu lumina, as fi zis baterie slaba, sau posibil sa nu ti-o incarce cum trebuie in mers :P Parca alternatorul e cel care redreseaza bateria in mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc

Cu cat turatia este mai mica cu atat incarcarea se face mai prost.Se stie la gs ca incarca prost sub 1400 ture.Este normal sa scada turatia un pic cand pui luminile.Tu regleaza relantiul cu lumina pornita la 1200 ture.Daca stii ca mergi mult in trafic poti regla relantiul un pic mai sus.

Porneste usor dimineata?Adica se simte ok bateria ca baga curent cat trebuie?Are acid pe ea?Alte d-astea?Daca nu atunci nu-ti mai face griji degeaba ca e ok bateria.

PS:se simte si la masini cu injectie momentul cand aprinzi luminile prin scaderea turatiei si revenire.la gs nu e cazul ca nu are calculator care sa comande relantiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste dimineata imediat dar are momente in care imi scade sub 1200 si cand e cald motorul chiar si cand e reglat undeva pe la 1500 aici este carburatie din cate imi dau seama, iar cand am curatat si sincronizat carburatoarele nu imi mai sta constanta turatia, am fost cu ea la snagov de curand si pe turometru imi varia 500-800rpm acul , nu statea fix. nu exista vreun trick in care se poate rezolva? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc

 

Despre suspensie s-a mai discutat pe aici, daca ai rabdare sa cauti in paginile precedente gasesti si-un link catre un film pe YouTube care-ti explica ce si cum. Parca se poate folosi si-o surubelnita pt a face modificarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite,

 

Du-te din nou la service MyMoto pentru o re-verificare a tensiunii releului de incarcare. Suna la 072MOTOARE - Dl. Nicu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste dimineata imediat dar are momente in care imi scade sub 1200 si cand e cald motorul chiar si cand e reglat undeva pe la 1500 aici este carburatie din cate imi dau seama, iar cand am curatat si sincronizat carburatoarele nu imi mai sta constanta turatia, am fost cu ea la snagov de curand si pe turometru imi varia 500-800rpm acul , nu statea fix. nu exista vreun trick in care se poate rezolva? :cheers:

 

 

s-ar putea sa ai acceasi problema ca si mine, pe spate la robinetul de benzina, exista o membrana de cauciuc care functioneaza prin vacum ca o pompa de benzina...la mine facea aceleai figuri, pornea bine tragea bine, in mers cate o data mai dadea rateuri, dar foarte rar si relantiul nu era constant deloc, pana intr-o zi cand am parcato buna si a doua zi dimineatza am luato stricata :), m-am urcat pe ea, a pornit normal dar nu mergea numai intr-un piston, nu trageam dadea rateuri, etc.... imi ineca pistonul din stanga

.. m-am dus la nenea doctoru, desfacut/curatat carburatoarele, bujii (cea din stanga unda de tot) si cand am pus totul la loc, aceeasi figura, m-am interesat, am intrebat peste tot am incercat toate posibilitatile si pana la urma, dupa vorbele lumii s-a presupus ca poate nu inchide o supapa bine...bun, am desfacut motorul...intr-adevar, supapele trebuiau reglate, dar l-am pus la loc si mergea la fel :P... in fine, vine cel mai prost om din lume, pe care nu l-as crede nici cand zice buna ziu si-mi zice : vezi ca e membrana de vacum... :blink:)

...desfac robinetul si intr-adevar, era fisurata magaria aia de cauciuc...si acum astept de 3 sapt sa fac rost de o membrana din aia, care pana la urma am comandat robinetul cu totul(aprox 300 lei)...sper sa iti rezolvi problema curand si sa nu te lase ca pe mine cand iti e lumea mai draga (de 1 mai m-a lasat) :)) , success

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat acea membrana si era ok, acum moto e lasat la desfacut pt verificarea supapelor,o sa revin cu informatii si o sa ne vedem joi la ora 19:00 :) Multumesc pentru ajutor

Editat de pac_indahood
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee... de cand n-am mai postat aici... looong time :)

 

Apar si io Joi, sa vad ce GS-isti mai este :P

 

Apropos, nu va intereseaza pantalonii din semnatura? 50 euro, noi nouti (cu eticheta), marimea M, nepurtati.

Editat de skullz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am venit azi dinspre autogara Militari inspre Universitate, luand-o pe la Gradina Botanica.

F. f.f.f.f.f aglomerat. Nu am avut loc sa ma strecor decat f rar.

 

Pe la eroilor, am observat ca intra mai gru in viteza 1, adica intra fie daca strangeam ambreajul de 2 ori sau daca turam un pic motorul.

 

Si am mai observat asta si anu trecut tot pe aglomeratie mare. Adica tot cand nu am avut loc sa ma strecor si a trebuit sa stau mult pe loc.

 

Are cineva idee de ce se intampla faza asta?

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.

In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a.

Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare.

In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba.

Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500.

Bafta si asfalt uscat!

 

 

 

Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!!

 

 

 

 

buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

 

Salut

vezi /index.php?...p;#entry1584913

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F.

 

Salut,

 

Tocmai ce am terminat eu de pus crash-pad-urile pe a mea.

Am ajuns la concluzia ca cel mai bine se pun cu gaura data prin carena si prinse direct de cadru (desi pe unii nu ii incanta faza cu gaura).

 

Eu le-am pus pe ale mele direct prin gaurile de prins carena, si am inlocuit urechile de prindere ale carenei cu altele facute la un "mester". Inainte sa le inlocuiesc, am cazut cu crash-pad-uri si cu tablele originale, s-au indoit si s-a crapat carena; deci nu ai cum sa montezi direct buloanele.

Toata operatia asta m-a costat 4 mil buloane (2 perechi - sus si jos) + 1,5 mil urechile de prindere de la carena (crash-pad-urile sunt facute din textolit de un mecanic).

 

La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.

Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.

Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad).

 

Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si poza cum au iesit (daca am timp deseara, fac una mai indeaproape)[

attachment=479765:P1080533.JPG]

 

Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok :)

 

Cu o freza se face treaba foarte buna.

Uite, la Motor Team am intrebat de crash-pad-uri pe toamna, si daca imi amintesc bine, ziceau ca pot sa dea ei gaurile.

post-38382-1243440561_thumb.jpg

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...