nou_nascut Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan Are jocul cam mare. Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan Are jocul cam mare. Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe ca sa reglezi lantul, slabesti roata spate si pe capete la bascula are 2 piulite de acolo intinzi lantul....te uiti pe laterale, deasupra axului cu care este prinsa roata are niste liniute de ghidare marcate pe bascula...intinzi de la intinzatoarele alea pana esti multumit de starea lantului...ai grija ca tre sa ramana la aceeasi linie pe fiecare parte (altfel lasi roata descentrata), dupa care strangi roata si gata ai grija sa nu-l intinzi prea tare, ar trebui sa-l verifici jos de pe cric cu cel putin o pers pe motor, ca sa-ti dai seama cat e de intins sau slabit....din cate stiu eu ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 com aprox....success si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara eu chiar azi mi-am dat roata jos, sa-mi schimb guma...si mi-a zis cineva sa fac ase si mie mia iesit de unul singur, altii o facut avioane vb aia.... nu ai ce sa strici stai relax.,,,spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) @nou_nascut, daca ziceai ceva mai devreme, adica ieri(vineri) seara, azi(sambata) te puteam ajuta eu. Vino totusi maine dimineata la 10:00 la ARC si vedem cat de slabit este lantul ala.Poate nu este cazul sa-l intinzi deocamdata...Daca totusi trebuie intins, ramane pe week-end-ul viitor. Editat Mai 23, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Salutare intru si eu in club, am achizitionat de curand un gs500 din '92 versiunea carenata; numai ca am cateva probleme, suspensiile slabe(am facut la un brat revizia schimbat semering si ulei iar la la al doilea brat nu ii pot scoate capacelul de sus este mancat aluminiul si nu il pot desface. M-ar interesa sa cumpar asa ceva ). Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana. O alta problema ar fi cea la motor imi arunca ulei pe la cilindrii, trebuiesc schimbate garniturile si as vrea sa le gasesc la un pret mai rezonabil. Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei. Ambreiajul cred ca nu tine, am schimat vitezele mai repede dupa 6000rpm si are un delay de 1-2 sec pana cupleaza. Si mai observ o imbunantire la mers cu benzina Carrera100, nu-mi vine sa cred ce diferente, se comporta total diferit! Cand trec pe cifra octanica mai mica deja devine puturoasa. As dorii niste sfaturi, indrumumari si chiar niste piese sau un loc de une le pot achizitiona sau chiar de la voi. Multumesc Editat Mai 25, 2009 de pac_indahood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana. Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei. Vrei sa zici suspensia spate? La GS-ul meu cica are 7 pozitii, de la tare al moale, cred ca-i la fel si la tine (la mine e pe 4 cum vine setata dinfabrica). Daca mai ai cheia folosita la asa ceva incearca sa schimbi setarea Iar la chestia cu lumina, as fi zis baterie slaba, sau posibil sa nu ti-o incarce cum trebuie in mers Parca alternatorul e cel care redreseaza bateria in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 piese gasesti aici: http://www.motonet-store.ro/?Page=Componen...&ModelID=19 poate gasesti cva de ce ai nevoie Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Cu cat turatia este mai mica cu atat incarcarea se face mai prost.Se stie la gs ca incarca prost sub 1400 ture.Este normal sa scada turatia un pic cand pui luminile.Tu regleaza relantiul cu lumina pornita la 1200 ture.Daca stii ca mergi mult in trafic poti regla relantiul un pic mai sus. Porneste usor dimineata?Adica se simte ok bateria ca baga curent cat trebuie?Are acid pe ea?Alte d-astea?Daca nu atunci nu-ti mai face griji degeaba ca e ok bateria. PS:se simte si la masini cu injectie momentul cand aprinzi luminile prin scaderea turatiei si revenire.la gs nu e cazul ca nu are calculator care sa comande relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Porneste dimineata imediat dar are momente in care imi scade sub 1200 si cand e cald motorul chiar si cand e reglat undeva pe la 1500 aici este carburatie din cate imi dau seama, iar cand am curatat si sincronizat carburatoarele nu imi mai sta constanta turatia, am fost cu ea la snagov de curand si pe turometru imi varia 500-800rpm acul , nu statea fix. nu exista vreun trick in care se poate rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Despre suspensie s-a mai discutat pe aici, daca ai rabdare sa cauti in paginile precedente gasesti si-un link catre un film pe YouTube care-ti explica ce si cum. Parca se poate folosi si-o surubelnita pt a face modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, Du-te din nou la service MyMoto pentru o re-verificare a tensiunii releului de incarcare. Suna la 072MOTOARE - Dl. Nicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Porneste dimineata imediat dar are momente in care imi scade sub 1200 si cand e cald motorul chiar si cand e reglat undeva pe la 1500 aici este carburatie din cate imi dau seama, iar cand am curatat si sincronizat carburatoarele nu imi mai sta constanta turatia, am fost cu ea la snagov de curand si pe turometru imi varia 500-800rpm acul , nu statea fix. nu exista vreun trick in care se poate rezolva? s-ar putea sa ai acceasi problema ca si mine, pe spate la robinetul de benzina, exista o membrana de cauciuc care functioneaza prin vacum ca o pompa de benzina...la mine facea aceleai figuri, pornea bine tragea bine, in mers cate o data mai dadea rateuri, dar foarte rar si relantiul nu era constant deloc, pana intr-o zi cand am parcato buna si a doua zi dimineatza am luato stricata , m-am urcat pe ea, a pornit normal dar nu mergea numai intr-un piston, nu trageam dadea rateuri, etc.... imi ineca pistonul din stanga .. m-am dus la nenea doctoru, desfacut/curatat carburatoarele, bujii (cea din stanga unda de tot) si cand am pus totul la loc, aceeasi figura, m-am interesat, am intrebat peste tot am incercat toate posibilitatile si pana la urma, dupa vorbele lumii s-a presupus ca poate nu inchide o supapa bine...bun, am desfacut motorul...intr-adevar, supapele trebuiau reglate, dar l-am pus la loc si mergea la fel ... in fine, vine cel mai prost om din lume, pe care nu l-as crede nici cand zice buna ziu si-mi zice : vezi ca e membrana de vacum... ) ...desfac robinetul si intr-adevar, era fisurata magaria aia de cauciuc...si acum astept de 3 sapt sa fac rost de o membrana din aia, care pana la urma am comandat robinetul cu totul(aprox 300 lei)...sper sa iti rezolvi problema curand si sa nu te lase ca pe mine cand iti e lumea mai draga (de 1 mai m-a lasat) ) , success Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Mai bucuresteni...veniti si voi la intalnirea noastra ... a GS-istilor...joia la Academia Militara jos incepand cu 19:00 tot aparem si umplem parcarea aia. Mai multe detalii gasiti pe aici /index.php?...t&p=1906348 Ne vedem joi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Am verificat acea membrana si era ok, acum moto e lasat la desfacut pt verificarea supapelor,o sa revin cu informatii si o sa ne vedem joi la ora 19:00 Multumesc pentru ajutor Editat Mai 26, 2009 de pac_indahood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Eheee... de cand n-am mai postat aici... looong time Apar si io Joi, sa vad ce GS-isti mai este Apropos, nu va intereseaza pantalonii din semnatura? 50 euro, noi nouti (cu eticheta), marimea M, nepurtati. Editat Mai 26, 2009 de skullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut, Am venit azi dinspre autogara Militari inspre Universitate, luand-o pe la Gradina Botanica. F. f.f.f.f.f aglomerat. Nu am avut loc sa ma strecor decat f rar. Pe la eroilor, am observat ca intra mai gru in viteza 1, adica intra fie daca strangeam ambreajul de 2 ori sau daca turam un pic motorul. Si am mai observat asta si anu trecut tot pe aglomeratie mare. Adica tot cand nu am avut loc sa ma strecor si a trebuit sa stau mult pe loc. Are cineva idee de ce se intampla faza asta? Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Salut vezi /index.php?...p;#entry1584913 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutvezi /index.php?...p;#entry1584913 Mc. Singura varianta e cu gaurirea carenei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti. Azi am luat prima tranta cu mobra. Pe la Charles des Gaulles, pe piatra cubica uda, in fine. Eu intreg, cu o mica durere de genunchi, motorul zgariat pe dreapta, carena, un pic din capacul de la ulei si un pic pe oglinda. Eram echipat full, thank God, si n-am patit mare lucru. In schimb, as dori sa pun niste crashpad-uri pe mobra. Are cineva idee de unde as putea cumpara ? Am un GS500F. Salut, Tocmai ce am terminat eu de pus crash-pad-urile pe a mea. Am ajuns la concluzia ca cel mai bine se pun cu gaura data prin carena si prinse direct de cadru (desi pe unii nu ii incanta faza cu gaura). Eu le-am pus pe ale mele direct prin gaurile de prins carena, si am inlocuit urechile de prindere ale carenei cu altele facute la un "mester". Inainte sa le inlocuiesc, am cazut cu crash-pad-uri si cu tablele originale, s-au indoit si s-a crapat carena; deci nu ai cum sa montezi direct buloanele. Toata operatia asta m-a costat 4 mil buloane (2 perechi - sus si jos) + 1,5 mil urechile de prindere de la carena (crash-pad-urile sunt facute din textolit de un mecanic). La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei. Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 La final mi-am dat seama ca, la o cazatura mai serioasa surubul o sa se indoie sau se rupe, lucru care o sa duca sigur la o alta avariere a carenei.Asta e si motivul pentru care acum consider ca eram mai castigat cu crash-pad-uri montate prin gaurirea carenei (o gaura care sa permita o oarecare libertate de miscare la crashpad). Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Uite si poza cum au iesit (daca am timp deseara, fac una mai indeaproape)[ attachment=479765:P1080533.JPG] Got it. Ok then. Singura problema ar fi sa gasesc un mester sa imi gaureasca carena ok Cu o freza se face treaba foarte buna. Uite, la Motor Team am intrebat de crash-pad-uri pe toamna, si daca imi amintesc bine, ziceau ca pot sa dea ei gaurile. Editat Mai 27, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.