havrincea Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 300 euro ,ele sunt second + vopsit + montat + curier oricum, a fost ciudat la inceput,dar te obisnuiesti repede , plus ca la viteze se simte altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salutare tuturor !!! Sunt si eu mai recent posesor de GS. Nu stiu foarte multe despre motocicleta, pentru ca o am de anul acesta, insa sunt foarte mandru de ea si acum ca se termina sezonul as vrea sa ii fac cateva modificari. Am modificat deja saua. A iesit foarte bine, dupa modelul de Corbin Gunfighter. Ce as vrea insa, este sa ii pun o toba mai "loud" si nu stiu cum se procedeaza. Am inteles ca trebuie taiata cea veche, insa nu stiu de unde, exact. De asemenea, poate stie cineva diametrul intermediarei. Vreau sa optez pentru o toba cu sistem slip-on, nu sa o sudez, deci oricum imi trebuie diametrul. Dk stie cineva mai multe detalii, raman recunoscator. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Salutare, O toba buna slip-on este Leo Vince. Gasesti SH la user-ul @lipton (eu am luat una la 150 euro si arata ca noua). Ca sunet se aude foarte bine goala ( ), iar cu un silencer e si mai ok - isi pastreaza sunetul gros, dar nu e atat de tare incat sa te doara capul la drumuri mai lungi . Nu te stresa cu diametrul galeriei, pentru ca asa iti limitezi posibilitatile. Galeria se taie de undeva de sub scarita, se face un cot de ajustare (diametru galerie - diametru toba) si s-a rezolvat. Eu mi-am facut-o la un tip Radu (0724230550). Costuri totale: 150 Euro toba + 150 RON manopera si montarea + 30 RON silencer-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Multumesc Arrakis pentru amabilitate. Problema mea este alta insa. Am gasit, aici pe forum, un baiat care face niste tobe "handmade' f. misto si la un pret sensibil mai mic decat cele de firme renumite. I-am spus despre ce moto este vb., am decis pt sistemul slip-on, insa mai departe nu stiu ce sa-i mai spun pentru comanda. M-a intrebat ce diametru are intermediara, dar presupun ca trebuie sa stiu si de la ce distanta se taie cea originala. Ce mai incolo si incoace, nu stiu ce sa-i spun ca sa-mi trimita o toba pe care sa o montez usor pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 apropos de tobe, am doua tobe de yamaha TDM de vanzare, stiti pe careva interesat?am dat si pe topicul lor, dar....nu dau nimic inainte sa ii intreb pe GSisti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 apropos de tobe, am doua tobe de yamaha TDM de vanzare, stiti pe careva interesat?am dat si pe topicul lor, dar....nu dau nimic inainte sa ii intreb pe GSisti ) Of of ce va mai iubiti voi !!!! Plimbari fara sa stiti unul de altul faceti???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 apropos de tobe, am doua tobe de yamaha TDM de vanzare, stiti pe careva interesat?am dat si pe topicul lor, dar....nu dau nimic inainte sa ii intreb pe GSisti ) Cavaleru voia niste tobe pentru TDM-ul lui. Da-i un PM si intreaba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutare si bine v-am gasit. oficial intru is eu in grupul gs-istilor am achizitionat aseara un gs500 e din 93.am tot cautat un ceva pentru inceput dar m-am oprit tot la GS . l-am cumparat de la un user al forumului mihai_g ,dar nu stiu cat de activ era el .in fine.. tuning: toba carbon leo vince,parbriz puig(ala micut),si este incaltata cu pirelli sport demon. ce m-a dat gata a fost sunetul si faptul ca este sau cel putin pare ingrijita. o sa incerc sa pun si poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutare si bine v-am gasit. oficial intru is eu in grupul gs-istilor am achizitionat aseara un gs500 e din 93.am tot cautat un ceva pentru inceput dar m-am oprit tot la GS . l-am cumparat de la un user al forumului mihai_g ,dar nu stiu cat de activ era el .in fine.. tuning: toba carbon leo vince,parbriz puig(ala micut),si este incaltata cu pirelli sport demon. ce m-a dat gata a fost sunetul si faptul ca este sau cel putin pare ingrijita. o sa incerc sa pun si poze in curand. Bine ai venit !!! Ai sa vezi ca Gs-u este o motocicleta de nota 10(in limita a 487cc).Sper sa te tina fericit! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Ai sa vezi ca Gs-u este o motocicleta de nota 10(in limita a 487cc).Numai bine! .............si dedicata prin constructia ei........ fetelor !!!! nu am putut sa ma abtin. Ne vedem maine la academie. Editat Septembrie 9, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutare , mi-am masurat incarcarea si am constatat ca imi indica foarte mult adica , valorile pe care mi le indica cresc odata cu turatia , imi indica ceva de genu , 15 , 16,17,18....E semn ca so copt releu de incarcare sau care ar putea fi problema ? Numa bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 .............si dedicata prin constructia ei........ fetelor !!!! nu am putut sa ma abtin.Ne vedem maine la academie. Ptr. gluma asta imi faci reducere 10% ! p.s:la orice serviciu/piesa/consumabila Numai bine! Mesaj completat Salutare , mi-am masurat incarcarea si am constatat ca imi indica foarte mult adica , valorile pe care mi le indica cresc odata cu turatia , imi indica ceva de genu , 15 , 16,17,18....E semn ca so copt releu de incarcare sau care ar putea fi problema ? Numa bine . Da,ai releul bushit,si daca nu il schimbi o sa iti fouta si bactieria! Tensiuna la incarcare trebe sa fie de.....14,4V si 0,5ah(asa tin eu minte) la turatia nominala. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Ptr. gluma asta imi faci reducere 10% ! p.s:la orice serviciu/piesa/consumabila Ok, daca taceam filozof ramaneam !!!!!!! (depinde de piese) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Dezmembrez Gs 500 E. Haide neamule, cat e intreg am nevoie de prinzatoare de carena, (o pesa din cauciuc ) pt carena spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 dezmembreaza careva vre-un gs500e ca am si eu nevoie de un contact..... astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Bahhhhhhhh a inebunit lumea !!!!!!! Cum buey nene sa faci asa ceva ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Salutare , mi-am masurat incarcarea si am constatat ca imi indica foarte mult adica , valorile pe care mi le indica cresc odata cu turatia , imi indica ceva de genu , 15 , 16,17,18....E semn ca so copt releu de incarcare sau care ar putea fi problema ? Numa bine . La mine arata intre 15.4 si 16.3 cel mai mult baga 16.3 undeva pe la 1400 1500 de rotatii . Cum trece de 1500 scade undeva la 15.3 15.4 ramanand constant (se vede si la far cand scade ). Nu stiu de ce se spune ca e dedicata fetelor ca nu e asa deloc (la honda e mai scurta aceasta distanta si stai mai bine pe ea) e prea mare distanta de la sa la ghidon pentru o fata . Mie mi se pare incomoda pozitia mai ales la cele cu ghidon sport . Editat Septembrie 10, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Nu stiu de ce se spune ca e dedicata fetelor ca nu e asa deloc 1. Pai in primul rand un om care cunoaste motocicleta nu va spune niciodata asa ceva. Daca ar intelege utilitatea si placerea de a o conduce s-ar abtine. 2. Bineinteles ca exista si tipul de om nerespectuos pentru bunul altuia, care considera mai bun ceea ce are el. 3. Mai e si treaba aia cu ''cohones'', cu cat sunt mai mici cu atat utilajul condus trebuie sa fie mai mare,mai rau,mai scump ca sa atraga.De obicei punctul 3 are legatura stransa cu punctul 2. Bineinteles ca exista oameni care s-ar putea simti lezati de cele mai sus,dar asta nu face decat sa confirme ceea ce tocmai am spus. Punct si de la capat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Intrebare legata de husa pentru GPS: Aveti careva ceva de genul asta? Dar asa? Daca da, unde ati gasit de cumparat in Ro? Sau altfel pusa intrebarea, ati aflat cine distribuie HAMA in Ro? Merci anticipat! @ andu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 salutare! vinde careva suporturi laterale si pentru topcase pt gs 500 din 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Bahhhhhhhh a inebunit lumea !!!!!!! Cum buey nene sa faci asa ceva ????? tatiii...daca vrei am o grama' de poze d-astea cu GS-uri superbe ... te intereseaza? vrei si tu un GS ... hai ca-ti facem unu custom cu vopsea alb perlat si seua o facem cu rosu...asa cum iti doresti...si-i punem si toba sub sa ... te-ar "coafa" una de forma asteia cu alte culori asa cum iti doresti ? Editat Septembrie 11, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 problema: imi afuma una din bujii si in regim, merge intrerupt ... am schimbat bujiile, insa problema persista ... sa fie din aprindere, nivel mare in carburator ? sau vre-un fenomen paranormal ? azi de dimineata mi-a tras niste rateuri pe toba de ziceai ca-i artileria de la asaltul Berlinului ! merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 problema: imi afuma una din bujii si in regim, merge intrerupt ...am schimbat bujiile, insa problema persista ... sa fie din aprindere, nivel mare in carburator ? sau vre-un fenomen paranormal ? azi de dimineata mi-a tras niste rateuri pe toba de ziceai ca-i artileria de la asaltul Berlinului ! merci ! mie mi-a facut aceleasi figuri de la o bobina de inductie... nush ce sa zic, mai asteapta si alte pareri spor la treaba, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, cum adica nu mai sta la relanti se accelereaza singura sa moare motorul la relanti? Mesaj completat Nu putea sa fie un drum perfect. Am plecat sambata din bucale. Pe la paralela 45 trag pe dreapta pentru o mica pauza. Si sa vezi dracie ca GS-ul nu mai statea la relanti, desi in turatie merge perfect. Se accelera frumos, tragea bine, dar nu mai vroia relantiu. Zic, asta e... bine ca merge. Ajung in Brasov, aceeasi problema. Duminica pe la pranz il pornesc (la sfert de apasare de buton) dupa care plec cu el si sta la relanti. Ajung pe la Bran trag pe dreapta.. totul bine si frumos. Plec mai departe si dupa Dragoslavele opresc in bnzinarie sa ma hodihnesc si surpriza... nu mai sta la relanti. In rest totul merge perfect. Ce poate sa aiba sa nu stea la relanti. M-am gandit benzina proasta, dar am facut 2 plinuri. Gunoi... da de ce a stat duminica dupamiaza. Poate vreo bujie?? Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? PS: Inca o chestie am observat. Nu stiu daca de la oboseala, sau de la etanseizarea castii, dar cand o tin turata constant, si merg cu ea, parca pe la 4500 - 5000 se aude motorul ceva de genu vuum, vuum, vuumm si tot asa. Parca ar merge putin intrerupt. Mentionez ca nu da in nas, se accelereaza, prinde viteza, are viata in ea. Poate oi fi inceput sa am auzenii. Merci, cum adica nu mai sta la relanti se accelereaza singura sa moare motorul la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.