Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Este o operatie relativ simpla schimbarea simerigurilor de la furca,uite cum procedezi:

-O pui pe cricul central si dai jos roata fata+aripa,sa fie telescoapele goale.In capatul de jos,inauntrul lor este o piulita(la fiecare,jos unde intra axul care tine roata fata)dai jos acea piulita si scoti paharele.Scoti protectiile alea de cauciuc din cap,si sub ele este o siguranta,o scoti si dai jos cuzinetii aceia,ei bine,PE AIA ii schimbi.(si simeringurile cu arc de la suprafata.montezi totul la loc,si gata. dupa ce pui totul la loc,dai jos capacele de pe bord si bagi ulei(ulei de furca,ceri la magazin sau pe net,depinde cum vrei sa ie furca,mai rigida sau mai moale) :D

Sper ca te-am ajutat cu ceva...

 

Numai bine!

Mersi mult, dar am o singura problema.... uleiul imi curge/scapa in partea din spate :rolleyes: hai sa incercam inca odata... poate/sper ca ai idei si la rezolvarea acestei probleme.

Multumesc inca odata!

 

Cu respect ~Dedics~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Weekend-ul asta duc GS-ul la iernat (da, da .. stiu.. se mai poate merge) asa ca vreau sa fac tot ce trebuie ca sa-i fie bine peste

iarna. Am "solutie antiinghet" (n-am gasit stabilizator pe nicaieri - daca stie cineva pe unde se gaseste prin Bucuresti va rog sa-mi spuneti

si mie) pe care o s-o pun in rezervorul plin ochi, o sa pun niste ulei in fiecare cilindru (~5ml - o fi bine 5 ml ??).

 

Ce mai vreau sa fac e sa golesc carburatoarele de benzina, ca sa evit depunerile ce pot apare peste iarna. Asa ca acum vine si intrebarea

pentru care am scris acest post. Care-i surubul de golit carburatoarele ? Asta din poza de mai jos ?

 

post-10329-1256639237_thumb.jpg

 

Daca l-am nimerit, cum se procedeaza ? (Da, puteti sa radeti, sunt paralel cu umblatul la motor pentru ca mi-e frica sa nu-l desincronizez sau

mai stiu eu ce altceva..) Desfac surubul, las sa curga, il strang la loc ? Pot sa stric ceva ?

 

Multumesc si asfalt uscat pentru cei care or sa mearga si iarna ;)

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stabilizator gasesti la MyMoto in Cotroceni, dedicat pt moto (gramaj si calitativ). Poti opta si pentru varianta de auto din benzinarii/supermarket insa va trebui sa dozezi cat trebuie din flacon in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Salut,

Stabilizator nu am gasit nici eu iarna trecuta, desi am cautat la toate benzinariile din zona.

 

Legat de golirea carburatoarelor, da acela este surubul. Nu ai ce sa strici daca umbli (frumos) la el :bow:

Trebuie insa sa pui un furtun sa deviezi curgerea sau un container in care sa se scurga benzina, altfel iti pica pe motor.

 

In rest, nu are nici o treaba cu desincronizarea carburatoarelor, acela este doar pentru drenaj; il desfaci si il strangi la loc. Spor la treaba ;)

Editat de arrakis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia ptr. cea mai buna iniernare:

 

-O bagi in garaj cu rezervorul PLIN,si odata la 3-4 zile ii tragi o pornire de aproximativ 5-6 minute. ;)

 

Eu asa o sa fac(garajul meu e si incalzit :bow: )

 

Am un prieten (si vorbesc foarte-foarte serios!!!! ) care si-a luat GS500E 07',si a bagat-o deja la iniernat,dar unde a bagat-o....IN DORMITOR!A stors-o de benzina(de tot),desumflata...sigilata....ce i-a mai facut...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am un prieten (si vorbesc foarte-foarte serios!!!! ) care si-a luat GS500E 07',si a bagat-o deja la iniernat,dar unde a bagat-o....IN DORMITOR!A stors-o de benzina(de tot),desumflata...sigilata....ce i-a mai facut...

 

Are modelul gonflabil, SL? Am inteles ca practic poate fi impaturita si pusa sus pe dulap pana in primavara, corect? ;)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia ptr. cea mai buna iniernare:

 

-O bagi in garaj cu rezervorul PLIN,si odata la 3-4 zile ii tragi o pornire de aproximativ 5-6 minute. ;)

Eu asa o sa fac(garajul meu e si incalzit :bow: )

 

Metoda asta e putin discutabila, pentru restul care nu avem garaj incalzit.

Din ce s-a mai spus, daca motorul e pornit prea des, se face condens si in timp se strange ceva apa pe galerii.

 

Oricum, eu o sa o pornesc regulat la 1-2 sapt. ca sa nu ma mai chinui prea tare in primavara (m-am lecuit de iarna trecuta :bow: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii. O sa trec maine pe la myMoto sa iau stabilizator.

 

Pe langa faptul ca o sa fie departe, am mai cititi, tot pe-aici pe forum ca, daca nu mergi cu ea, e mai bine sa nu o pornesti

deloc pana primavara vedeti aici discutia.

 

Eu asa am procedat in ultimele 2 ierni (nu am pornit-o deloc iarna) si nu am avut probleme primavara decat cu bateria care

n-a mai putut sa-mi porneasca motorul. Dar s-a rezolvat cu niste cabluri si o baterie de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele

la mine florin-v fuse "vinovatul", chiar inainte de plimbare.

 

Mesaj completat

bateria care n-a mai putut sa-mi porneasca motorul. Dar s-a rezolvat cu niste cabluri si o baterie de masina.

la fel si la mine, la marauder.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kassule,inca o precizare,se umfla-desumfla singura,la comanda posesorilui(ala care scrie in certificatu de inmatriculare ;) )

Acum...cine poate/vrea,poate sa-i bage hollsuruburi in cauciucuri si sa mearga inclusiv iarna(pe zapezile mari)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot...

 

Ma rog, asta iarna, n-a fost cazul de bagat la iernat. Parca prin februarie deja ma dadeam cu Arrakis si cu JhON, asa de incalzire... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum, citind discutiile de mai sus, imi dau si eu seama ce s-a intamplat cu gs-ul meu iarna trecuta... l-am bagat la iernat intr-o incapere neincalzita, nu i-am facut nimic altceva decat sa iau bateria jos... in primavara scot motorul, a pornit f greu, dupa care au urmat zile intregi pe la mecanici si alte chestii (defectiunea fiind membrana de vacum din rezervorul de benzina)... acum, dupa ce am citit ce ati scris pe aici, imi dau seama ca s-ar putea sa-mi fii inghetat si crepat membrana respectiva...

 

prin urmare, iarna asta, cat o sa stea, ma gandesc sa-i inchid robinetul de benzina, cel de sub rezervor si sa golesc carburatoarele si instalatia de tot sa nu mai am surprize de genul, ce ziceti ar fi bine sa fac asa cv ?

si ce altceva ar mai trebui facut pt iarna ??... numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot...

 

Ma rog, asta iarna, n-a fost cazul de bagat la iernat. Parca prin februarie deja ma dadeam cu Arrakis si cu JhON, asa de incalzire... ;)

 

Dap, asa este. a fost vreme frumoasa, am mers pe A 2. ma gandeam sa o scot azi la o plimbare dar vremea nu prea ma lasa. de mers se merge bine si iarna. acu 2 ani am mers si decembrie, si ianuarie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, care este motivul pentru care o ridici pe standere ????

 

Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta".

Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin

si roata din fata ridicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta".

Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin

si roata din fata ridicata.

Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!!

Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite.

Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare.

Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu?

Numai bine.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!!

Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite.

Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare.

Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu?

Numai bine.

pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele si ti-a si reusit ;) ce parere aveti de metoda asta

Mesaj completat

stiti pe undeva unde se pot curata asa si nu cu solutie si peria de sarma ?

 

 

Pai Mihaita nu prea ai ce sa cureti cu peria de sarma la o carburatie, Se foloseste smirghel de apa pentru a scoate calamina dupa anumite piese si solutie la spray de la 2+2 pentru o eficienta maxima.

Mesaj completat

pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ?

Niciuna. atata timp cat nu o misti nu rezolvi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i diferenta intre cric si stander ?

tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)"

 

Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta".

as zice ca e mai mult teorie, pentru cat sta la noi pe tusa motoreta. probabil daca o tii nemiscata 5-6 luni si ai norocul sa se desumfle cauciucele atunci ai pus-o rau. la mine a stat 3 luni afara, peste iarna, sub husa doar, am miscat-o de 1-2 ori. si n-am avut "burti" dupa mine.

 

Eu o sa mai motorizez cat e vreme uscata si nu da de sus.

Aseara a fost super frumu pe ploaie, ah si am vazut un GS carenat cu alb ;) exact cand am ajuns acasa, de fapt singura motoreta intalnita!!!! :bow:

Iar azi tot una, a lui Florin, parcat la locul "rezervat" ... deh, el ajunge mai devreme.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)"

ma refeream ca ajutor pentru semeringurile furcii ca la asta se feferea mihai, din ce am inteles eu.

Si da, si eu am fost cu motoreta ieri, si o sa mai merg pana da inghetul.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...