dedics Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Este o operatie relativ simpla schimbarea simerigurilor de la furca,uite cum procedezi:-O pui pe cricul central si dai jos roata fata+aripa,sa fie telescoapele goale.In capatul de jos,inauntrul lor este o piulita(la fiecare,jos unde intra axul care tine roata fata)dai jos acea piulita si scoti paharele.Scoti protectiile alea de cauciuc din cap,si sub ele este o siguranta,o scoti si dai jos cuzinetii aceia,ei bine,PE AIA ii schimbi.(si simeringurile cu arc de la suprafata.montezi totul la loc,si gata. dupa ce pui totul la loc,dai jos capacele de pe bord si bagi ulei(ulei de furca,ceri la magazin sau pe net,depinde cum vrei sa ie furca,mai rigida sau mai moale) Sper ca te-am ajutat cu ceva... Numai bine! Mersi mult, dar am o singura problema.... uleiul imi curge/scapa in partea din spate hai sa incercam inca odata... poate/sper ca ai idei si la rezolvarea acestei probleme. Multumesc inca odata! Cu respect ~Dedics~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Cel din spate su ca se schimba de tot,n-am auzit ca se poate desface.Sau poate e cineva care stie... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Salutare, Weekend-ul asta duc GS-ul la iernat (da, da .. stiu.. se mai poate merge) asa ca vreau sa fac tot ce trebuie ca sa-i fie bine peste iarna. Am "solutie antiinghet" (n-am gasit stabilizator pe nicaieri - daca stie cineva pe unde se gaseste prin Bucuresti va rog sa-mi spuneti si mie) pe care o s-o pun in rezervorul plin ochi, o sa pun niste ulei in fiecare cilindru (~5ml - o fi bine 5 ml ??). Ce mai vreau sa fac e sa golesc carburatoarele de benzina, ca sa evit depunerile ce pot apare peste iarna. Asa ca acum vine si intrebarea pentru care am scris acest post. Care-i surubul de golit carburatoarele ? Asta din poza de mai jos ? Daca l-am nimerit, cum se procedeaza ? (Da, puteti sa radeti, sunt paralel cu umblatul la motor pentru ca mi-e frica sa nu-l desincronizez sau mai stiu eu ce altceva..) Desfac surubul, las sa curga, il strang la loc ? Pot sa stric ceva ? Multumesc si asfalt uscat pentru cei care or sa mearga si iarna Editat Octombrie 27, 2009 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 Stabilizator gasesti la MyMoto in Cotroceni, dedicat pt moto (gramaj si calitativ). Poti opta si pentru varianta de auto din benzinarii/supermarket insa va trebui sa dozezi cat trebuie din flacon in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 stabilizator nu gasesti in benzinarii. eu am gasit doar la lukoil militari /buc, anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Salutare, Salut, Stabilizator nu am gasit nici eu iarna trecuta, desi am cautat la toate benzinariile din zona. Legat de golirea carburatoarelor, da acela este surubul. Nu ai ce sa strici daca umbli (frumos) la el Trebuie insa sa pui un furtun sa deviezi curgerea sau un container in care sa se scurga benzina, altfel iti pica pe motor. In rest, nu are nici o treaba cu desincronizarea carburatoarelor, acela este doar pentru drenaj; il desfaci si il strangi la loc. Spor la treaba Editat Octombrie 27, 2009 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 stabilizator are si "dozaj" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Solutia ptr. cea mai buna iniernare: -O bagi in garaj cu rezervorul PLIN,si odata la 3-4 zile ii tragi o pornire de aproximativ 5-6 minute. Eu asa o sa fac(garajul meu e si incalzit ) Am un prieten (si vorbesc foarte-foarte serios!!!! ) care si-a luat GS500E 07',si a bagat-o deja la iniernat,dar unde a bagat-o....IN DORMITOR!A stors-o de benzina(de tot),desumflata...sigilata....ce i-a mai facut... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) ...Am un prieten (si vorbesc foarte-foarte serios!!!! ) care si-a luat GS500E 07',si a bagat-o deja la iniernat,dar unde a bagat-o....IN DORMITOR!A stors-o de benzina(de tot),desumflata...sigilata....ce i-a mai facut... Are modelul gonflabil, SL? Am inteles ca practic poate fi impaturita si pusa sus pe dulap pana in primavara, corect? Editat Octombrie 27, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 duc GS-ul la iernat ar vrea el sa-l porneasca la 2-3 zile. un mic detaliu: motoreta o sa fie la 250km distanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Solutia ptr. cea mai buna iniernare: -O bagi in garaj cu rezervorul PLIN,si odata la 3-4 zile ii tragi o pornire de aproximativ 5-6 minute. Eu asa o sa fac(garajul meu e si incalzit ) Metoda asta e putin discutabila, pentru restul care nu avem garaj incalzit. Din ce s-a mai spus, daca motorul e pornit prea des, se face condens si in timp se strange ceva apa pe galerii. Oricum, eu o sa o pornesc regulat la 1-2 sapt. ca sa nu ma mai chinui prea tare in primavara (m-am lecuit de iarna trecuta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Multumesc pentru informatii. O sa trec maine pe la myMoto sa iau stabilizator. Pe langa faptul ca o sa fie departe, am mai cititi, tot pe-aici pe forum ca, daca nu mergi cu ea, e mai bine sa nu o pornesti deloc pana primavara vedeti aici discutia. Eu asa am procedat in ultimele 2 ierni (nu am pornit-o deloc iarna) si nu am avut probleme primavara decat cu bateria care n-a mai putut sa-mi porneasca motorul. Dar s-a rezolvat cu niste cabluri si o baterie de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele si ti-a si reusit ce parere aveti de metoda asta Mesaj completat stiti pe undeva unde se pot curata asa si nu cu solutie si peria de sarma ? Editat Octombrie 27, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele la mine florin-v fuse "vinovatul", chiar inainte de plimbare. Mesaj completat bateria care n-a mai putut sa-mi porneasca motorul. Dar s-a rezolvat cu niste cabluri si o baterie de masina. la fel si la mine, la marauder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 @kassule,inca o precizare,se umfla-desumfla singura,la comanda posesorilui(ala care scrie in certificatu de inmatriculare ) Acum...cine poate/vrea,poate sa-i bage hollsuruburi in cauciucuri si sa mearga inclusiv iarna(pe zapezile mari) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 @Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot... Ma rog, asta iarna, n-a fost cazul de bagat la iernat. Parca prin februarie deja ma dadeam cu Arrakis si cu JhON, asa de incalzire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 acum, citind discutiile de mai sus, imi dau si eu seama ce s-a intamplat cu gs-ul meu iarna trecuta... l-am bagat la iernat intr-o incapere neincalzita, nu i-am facut nimic altceva decat sa iau bateria jos... in primavara scot motorul, a pornit f greu, dupa care au urmat zile intregi pe la mecanici si alte chestii (defectiunea fiind membrana de vacum din rezervorul de benzina)... acum, dupa ce am citit ce ati scris pe aici, imi dau seama ca s-ar putea sa-mi fii inghetat si crepat membrana respectiva... prin urmare, iarna asta, cat o sa stea, ma gandesc sa-i inchid robinetul de benzina, cel de sub rezervor si sa golesc carburatoarele si instalatia de tot sa nu mai am surprize de genul, ce ziceti ar fi bine sa fac asa cv ? si ce altceva ar mai trebui facut pt iarna ??... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 @Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot... Intrebare, care este motivul pentru care o ridici pe standere ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 @Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot... Ma rog, asta iarna, n-a fost cazul de bagat la iernat. Parca prin februarie deja ma dadeam cu Arrakis si cu JhON, asa de incalzire... Dap, asa este. a fost vreme frumoasa, am mers pe A 2. ma gandeam sa o scot azi la o plimbare dar vremea nu prea ma lasa. de mers se merge bine si iarna. acu 2 ani am mers si decembrie, si ianuarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Intrebare, care este motivul pentru care o ridici pe standere ???? Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta". Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin si roata din fata ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta".Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin si roata din fata ridicata. Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!! Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite. Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare. Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu? Numai bine. Editat Octombrie 28, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!!Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite. Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare. Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu? Numai bine. pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele si ti-a si reusit ce parere aveti de metoda astaMesaj completat stiti pe undeva unde se pot curata asa si nu cu solutie si peria de sarma ? Pai Mihaita nu prea ai ce sa cureti cu peria de sarma la o carburatie, Se foloseste smirghel de apa pentru a scoate calamina dupa anumite piese si solutie la spray de la 2+2 pentru o eficienta maxima. Mesaj completat pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ? Niciuna. atata timp cat nu o misti nu rezolvi nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) care-i diferenta intre cric si stander ? tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)" Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta". as zice ca e mai mult teorie, pentru cat sta la noi pe tusa motoreta. probabil daca o tii nemiscata 5-6 luni si ai norocul sa se desumfle cauciucele atunci ai pus-o rau. la mine a stat 3 luni afara, peste iarna, sub husa doar, am miscat-o de 1-2 ori. si n-am avut "burti" dupa mine. Eu o sa mai motorizez cat e vreme uscata si nu da de sus. Aseara a fost super frumu pe ploaie, ah si am vazut un GS carenat cu alb exact cand am ajuns acasa, de fapt singura motoreta intalnita!!!! Iar azi tot una, a lui Florin, parcat la locul "rezervat" ... deh, el ajunge mai devreme. Editat Octombrie 28, 2009 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)" ma refeream ca ajutor pentru semeringurile furcii ca la asta se feferea mihai, din ce am inteles eu. Si da, si eu am fost cu motoreta ieri, si o sa mai merg pana da inghetul. Editat Octombrie 28, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.