brandon75 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 -pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea) Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 -pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea) Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie... Da! Acela este (vad ca scrie 3 si un A acolo). Acel cui influenteaza foarte mult comportamentul motorului,astfel: -pe masura ce ridici cuiul(el fiind conic) lasa mai mult carburant sa intre in emulsor(acolo unde se face emulsia carburant-aer in amestec omogen) creste consumul si raspunde mult mai prompt la accelerarile bruste; daca cobori cuiele,gs-ul o sa fie mped piaggio,consum extra mic,si putere,evidene extra mica Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Multumesc lipton_gs5. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0k Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salutare, pun si eu o poza cu motocicleta mea, poate va inspira prinderea pe cadru (in special pe mihai2b3 ). Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Salutare, pun si eu o poza cu motocicleta mea, poate va inspira prinderea pe cadru (in special pe mihai2b3 ). Numai bine ! de unde esti?cum ai facut "burta" aceea ca as vrea si eu?)ai un video cu sunetul de la motor?sau poze cu toba? Editat Mai 25, 2010 de me.alex90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salutare baieti! cu parere de rau, ma simt nevoit sa va intreb daca stiti pe cineva care dezmembreaza un GS 500 de preferinta piesele sa provina de pe un gs incepand cu anul '98 Astept un pm pt ca lista cu cerinte e lunga.. motivul e simplu si in acelasi timp..complicat: in urma unui accident in care am fost implicat in urma cu o saptamana eu am devenit pagubit iar Suzi..victima vinovat: un tigan cu un papuc care nu a acordat prioritate cu cei de la asigurari nu am rezolvat nimic deocamdata, daca are careva detalii referitoare la pasii care trebuiesc urmariti pentru despagubire, service, constatare daune etc. e bine venit drum fara incidente asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Salut, arata super, fain kit, de unde si cit? Mesaj completat Salutare baieti!cu parere de rau, ma simt nevoit sa va intreb daca stiti pe cineva care dezmembreaza un GS 500 de preferinta piesele sa provina de pe un gs incepand cu anul '98 Astept un pm pt ca lista cu cerinte e lunga.. motivul e simplu si in acelasi timp..complicat: in urma unui accident in care am fost implicat in urma cu o saptamana eu am devenit pagubit iar Suzi..victima vinovat: un tigan cu un papuc care nu a acordat prioritate cu cei de la asigurari nu am rezolvat nimic deocamdata, daca are careva detalii referitoare la pasii care trebuiesc urmariti pentru despagubire, service, constatare daune etc. e bine venit drum fara incidente asfalt uscat! Asa nou nu am gasit si eu am cautat o codita...Imi pare rau de necazul tau, de ajutat cu privire la pasii care trebuiesc facuti...totul depinde de cei de la asigurari... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salutare, pun si eu o poza cu motocicleta mea, poate va inspira prinderea pe cadru (in special pe mihai2b3 ). Numai bine ! da...interesant ce "pinten" e ala - de la ce motoreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Care imi puteti spune si mie cat costa un releu de incarcare , cred k mi sa dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Care imi puteti spune si mie cat costa un releu de incarcare , cred k mi sa dus Salut,acuma pe forum sunt multi care dezmembreaza gs,uitate la piese de schimb second si sigur vei gasi unul la pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Referitor la releul de incarcare. am citit pe aici "Cu motorul turat la 3.500 rpm, ar trebui sa ai o tensiune masurata la bornele bateriei cuprinsa intre 13,7 V si 14,4 V. Daca tensiunea este mai mica, bateria nu este incarcata suficient, iar daca este mai mare, bateria va fierbe." tensiunea asta e cu far pornit / stins, faza scurta/lunga. sa imi fac si eu o idee daca trebuie ori ba sa il schimb pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Daca vrei bug-spoileuri(burta aia cum ziceti voi ) ),va pot face eu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Daca vrei bug-spoileuri(burta aia cum ziceti voi ) ),va pot face eu. Numai bine! La ce pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Referitor la releul de incarcare.am citit pe aici "Cu motorul turat la 3.500 rpm, ar trebui sa ai o tensiune masurata la bornele bateriei cuprinsa intre 13,7 V si 14,4 V. Daca tensiunea este mai mica, bateria nu este incarcata suficient, iar daca este mai mare, bateria va fierbe." tensiunea asta e cu far pornit / stins, faza scurta/lunga. sa imi fac si eu o idee daca trebuie ori ba sa il schimb pe al meu. Conditii de masurare : cu faza de intalnire aprinsa si motorul incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Daca vrei bug-spoileuri(burta aia cum ziceti voi ) ),va pot face eu. Numai bine! Si eu,Si eu!spune un pret si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 cu parere de rau si sincer indurerat va spun ca azi mi-am vandud gs-ul... ar trebui sa fiu fericit ca fac un pas inainte.. imi iau ceva mai mare, dar sincer m-am atasat atat de tare incat era sa nu o mai dau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 A fost greu,... si ce vrei sa-ti cumperi? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutare ... tocmai am gasit doua bube la moto ami curge ulei pe ambele parti pe la un fir electric care intra in moto pe partea dreapta <pe la frana > si pe partea stanga chiar pe langa butucul de la schimbatorul de viteze .... va rog spuneti-mi ca nu este grav . ce este de facut ... trebuiesc schimbate doar garniturile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 am patit si eu o data pt ca am bagat prea mult ulei, la urmatorul schimb i-am dat jos capacul din dreapta, i-am schimbat garnitura si cam atat... la schimbator nu am facut nimic, am avut grija sa pun ulei numai cat ii trebuie si e ok, nu mai curge... success la raparatii @lipton_gs5... informeaza-ma si pe mine te rog, cu poze daca se poate numai bine, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Daca vrei bug-spoileuri(burta aia cum ziceti voi ) ),va pot face eu. Numai bine! Salut!... Suntem citiva care vrem bugspoiler, facem asta in ciuda crizei. Hai spune un pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihstar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salut baieti! De aproape 2 luni sunt fericitul posesor al unui Gs500 din '94 si vreau sa il pregatesc de sezon. Cam tarziu ce-i drept , dar nu au mai fost fonduri la echipa. Vreau 1) sa schimb uleiul : am gasit oferta pe louis : 10038255 ( merita? ) + filtru de ulei : 10050414 2) sa schimb garniturile simeringurilor : 10042628 ( trebuie sa iau si 10042050 , sau raman cele vechi? mentionez ca au inceput sa curga) + ulei pentru furca insa nu stiu ce vascozitate 10/15/20? 3) filtru de aer nou : 10051896 ( sau merge cel vechi scos si spalat/suflat , cum am primit niste "sfaturi" ? ) 4) bujii cu iridium : 10035109 ( se simte diferenta fata de cele normale? daca da , in ce sens? ) Va multumesc anticipat pt raspunsuri. Numai bine! Atasez si o poza cu jucaria , de care sunt foarte mandru : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) S-o stapanesti sanatos ... da toba, toba, cat e toba...cum se aude? Editat Mai 31, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihstar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Multumesc! Toba a venit la pachet , am inteles ca e homemade. Sunetul este asemanator cu cel facut de un chopper , mult mai grav decat cu toba originala. Fara silencer , certificatul a fost "pastrat" ceva timp de catre oamenii fosforescenti. Editat Mai 31, 2010 de mihstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salut baieti! wellcome! - ulei Castrol: nu stiu sa-ti dau cu parerea, dar nu cred ca crapa motoreta. la filtru ulei, vezi sa fie si cu garnitura - daca pierzi ulei pe acolo, mai bine ai repara problema, nu lasa asa. la furca 15W a pus un coleg - filtru de aer poti pune si nou, cine stie de cand e cel pe care il ai pe moto. - bujii: suna interesat cu iridium, dar parerea mea de inginer (a nu se intelege ca ma pricep sa repar singur motoreta) e ca nu prea ajuta MULT in cazul motoretei noastre. Asa psihologic e un plus, probabil un consum mai redus cu cel mult 0.1L/100km, durata de viata aproape dubla decat bujia normala. Cred ca ultimul argument e suficient pentru a alege iridium. La am mea am schimbat tot ce era zeama in ea .. mai putin amortizoare. Am pus am schimbat si placutele fata (desi nu era cazul) si furtunul frana cu unul otelit. cel vechi de cauciuc (la 5-6 ani trebe schimbat zice unii, ha!) era cam balon.. frana ioc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihstar Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 @ warlock Merci frumos pt raspunsuri! La filtrul de ulei , ziceai de garnitura.... Asta am gasit eu pe louis : 10050414 , sau trebuie luata garnitura separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.