ovidiu_hd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ felicitari ...huuuuaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc. pg528 Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 ..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare.....astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel: ..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile ..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire) ..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil ..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant'' ..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta ! Nu am inteles o singura chestie.... Cum se intinde lantul? Daca poate cineva sa ma lamureasca...dau o bere!! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro. recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi ........ funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu /index.php?showtopic=572517 doar ca mai departe..eu raman la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu /index.php?showtopic=572517 doar ca mai departe..eu raman la suzuki eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare . bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pg528Succes ! Multumesc.Lucrez in domeniul reparatiilor auto,dar la moto este mai greu un pic.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Ptr. cine mai are nevoie de piese de GS500 E. din 94',la preturi omenesti. aici Numai bine! Editat Septembrie 18, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare . bafta! este ca arata bine GS-ul meu!!??? (nici nu sunt modest ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SV pe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97 (stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau o pui pe desktop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Ciao Kevin , Tocmai citeam forumul celor cu Suzuki GS 500, imi place si mie acest motor, si la anu' as dori sa imi cumpar si eu una, e un motor f reusit, fiabil, consum mic, piese de schimb no problem, mi-ar place sa ne mai consultam referitor la acest moto daca nu e cu deranj, te-am salutat, si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 salut eu am parasit grupul,cu regret sincer(adica imi amintesc de un consum de 3,9 la suta cu 110 la ora medie si varfuri de 130-140) si cutia de viteze perfecta e un motor excelent,dar dupa ce il cunosti vrei mai mult,e clar:suspensiile nu te ajuta la mers in forta pe viraje,protectia la vant e 0 (te cam saturi de vajait dupa o vreme) iar puterea motorului e cam mica dupa ce stii cu ce se mananca motociclismul. iar daca ai peste 180 cm stai cam inghesuit pe el si o sa vrei confort dar ca si commuter sau moto de oras eu zic ca este imbatabil,costurile de exploatare cred ca sunt cele mai mici,comparabile cu a unui scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Ce se recomanda la un GS, ulei mineral sau sintetic...? Editat Septembrie 20, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Semisintetic 10w/40 - iarna(rece) 15w50 - vara Marca e mai putin importanta, atata timp cat e un ulei cu ceva nume si cu standarde de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil. Nenea,nenea,poze poze!!! cat mai detaliate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Acum cind aproape se termina sezonul...am reusit sa-mi montez bugspoilerul, crashpad-uri (le-am marit), capat ghidon rosu, oglinzi, puig negru, la iarna urmeaza o vopsire a cadrului, rezervor si codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 salutare tuturor avand in vedere ca urmeaza sezonul de iarna m-am gandit sa va intreb cum procedati cu motoarele voastre,cum le pregatiti pt iarna?astept cate o idee,sfat de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 urmeaza sezonul de iarna in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!! so, sa zicem, cand o veni zapada: - o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana - uns lantul, sa nu fie chiar uscat - iau bateria in casa - sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult... cand s-o face iar de plimbare: - dau husa jos - curat uleiu de pe ea - pun bateria - pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Am si eu o curiozitate , si poate reuseste cineva sa mi raspunda . Intre ce ani a fost echipat gs ul de 500 cu carburatoarele mikuni bst33 .Intreb pentru ca pegasoul meu din 98 are acelasi tip de carburatoare , insa vad ca kiturile de reparatie pt carburatoare la gs sunt clasificate si pe puteri motor .Mai exact 24 , 34 , 43 , 45 , 46 si 48 de cai si pe ani intre 89 si 2008 , si pe mine sincer nu m ar deranja sa am o putere mai mica dar implicit si un consum mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 in ultimii 2 ani (singurii, de altfel) la mine au intrat motoretele la iernat pe 6 decembrie!!! so, sa zicem, cand o veni zapada: - o dau putin cu WD40 peste toate fiarele, disc frana - uns lantul, sa nu fie chiar uscat - iau bateria in casa - sub geam la bloc, sub husa (sta oricum asa in fiecare zi), apoi mai pun o piatra, incerc sa acopar cat se poate de mult... cand s-o face iar de plimbare: - dau husa jos - curat uleiu de pe ea - pun bateria - pun pozitia benzina pe PRI, stau 1-2 minute, pornesc.. dupa cateva "chei" .... porneste... (asa as vrea sa se si intample) mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) mai este cva cineva imi spunea ca e bine sa golesc si carburatoarele de benzina ca daca sta asa cu benzina in ele se depune,nu stii nimic de asta? Are dreptate , partial. Si pegasistii s au mai plans de probleme la carburi din cauz benzinei ramase .Eu nu le am golit nici o data si nu s a blocat nimic dar nici nu am pus motocicleta la iernat vreo data si am si pornit o periodic . Ce an e gsul tau ?Ai mikuni bst33 pe ea? Editat Octombrie 1, 2010 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 te cam complici... daca iti este la indemana, o poti face. La GS500 nu prea exista pozitie OFF la robinetul de la rezervor... asa ca tot a sa pice benzina, ca are grija murphy. in 4-5 luni nu se intampla mare lucru cu benzina... nu o sa se depuna nimic rau. Oricum la 3-4 ani ar fi bine sa faci o reglare/curatare carburatoare. Zic ca e mai bine asa. Eu mai puneam un stabilizator peste iarna in benzina din rezervor, doar daca stii ca nu vei folosi benzina aia mai mult de juma de an, doar atunci cred ca ar ajuta. Acu nu ne-ai zis daca motoreta o sa stea in garaj undeva, sau pe strada, cum o las eu. Daca sta la garaj si nu e prea multa umezeala, doar ia bateria cu tine si pune-i o husa care sa respire, cat sa nu se adune mult praf. Nah, dar daca ai spatiu, caldura si timp (si nu te bate nevasta)... iti poti face de lucru... sa scoti benzina din carburatoare, sa cureti mizeria de pe la arcuri, articulatii...samd... Mesaj completat mikuni bst33 anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 anul 1989... 1995 pana in 1999 cand vad ca au introdus BSR34. Mersi .Deci in teorie as putea sa o cobor pana n 27 de cai dar nu sa o mentin tot la 49 cat are pegasul . Mesaj completat Ma nselat logica ..am uitat de diferenta de cilindree dintre pegaso si gs..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 motorul e din 96. v-a sta in garaj dar vreau sa te contrazic in privinta faptului ca gs nu are comutator off.acesta este imdiat sub rezervor de acolo impiedici caderea ei.oricum ms mult de sfaturi.numai bine si sper sa fie un sezon mai lung de motor macar ca si anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.