Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

<small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 00:29 -------------</small><br/>

Daniele, mai bine te abtineai :eek: (nu o sa ma iau acum si de literele sarite/gresite, ca si eu am bagat cateva beri) :friends:

Ia pune tu mana pe aparatul de masura si mai vorbim dupa aia cum are 3 ohmi infasurarea electromotorului :lol: chiar si cu tot cu fire si contacte. Apoi, sa-mi arati si mie unde e protectia electromotorului, si de asemenea unde e siguranta aia pe circuitul de pornire - sper ca nu o confunzi cu siguranta generala care nu are nici o treaba cu asta.

 

Mai baga si tu citeva beri :friends: :rock: :P asa ca sa alunece, si verifica circuitul care t-il am spus.

Apoi vezi lsub sea un manunchi de fire, lasale, mai ia o bere :wink: , si pe un (cuvant urat) de releu ai sa gasesti o siguranta fuzubila pe care scrie 20 si o vezi. O lasi in pace, pe releu ai sa gasesti ce te intereseaza (la fel ca si in poza). Unele motoare o au, poate k unele motoare nu o au, la mine pe GS500EU "93 este si deaceea zic. iar in legatura cu electromotorul si acei Ohm :hug: asta e tare, electromotorul este o masina de c.c. el are excitatia legata in serie normal, dar dak e derivatie atunci perile colectoare sunt in paralel cu bobina de excitatie si aparent ai sa masor o rezistenta "0". Dar dak pui un ampermetru de cc in circuitul propriu-zis ai sa observi ce ti-am spus data trecuta. NU AI CUM SA SCOTI 100A din o baterie de 12v 11Ah doar in scurtcircuit!!!

:P ala e regim de avarie.

Protectia la suprasarcina se realizeaza cu siguranta fuzubila :lol:

Protectia la minima tensiune se realizeaza datorita releului :) atunci cand tensiunea de alimentare a releului scade sub 20% forta antagonista a resortului din el invinge fortele electromagnetice ale bobinei, {{{k defapt acolo in releu e o bobina care atrage contactul mobil pe cel fix la aplicarea tensiuni de 12V la bornele ei si astfel inchide ciruitul realizand alimentarea}}} deschizand contactele {{cel mobil e respins de pe cel fix}} astfel se realizeaza protectia la tensiune scazuta ce duce la "sudarea colectorului" sau regimuri de scurtcircuit.

 

cine stie electrica cat de cat, intelege ce explic!

 

... asa k hai sa mai bagam o bere si sa dormim :blbl: :P

 

Asfalt uscat :lol:

post-18855-1201213766_thumb.jpg

Editat de tamas_daniell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca tot veni vorba de "roboti de pornire", vedeti ca se gasesc la vanzare in Hypermarketuri. Nu stiu daca sunt scule profesionale, dar din cate am inteles si din ce costuri au, cica "se merita" sa cumperi asa ceva. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie mare la folosirea lor, pentru ca se conecteaza la baterie doar pe perioada in care pornesti motorul, apoi se indeparteaza rapid pina nu urca in turatie motorul pentru k s-ar putea sa iti arda CDI-ul (releul de incarcare)

O alta problema a lor e k au un curent mare de injectat al borne si nu poti sa il folosesti drept redresor pt k iti fierbe bateria in cateva minute! Poate unele variante au si limitare de curent pentru incarcare acumulatori sau redresor incorporat, astea sunt scule faine, dar dak nu au si ai nevoie de un redresor din robot de pornire, inseriezi cu el un dec de 12V 21w un ampermetru de control a curentului si conctezi la baterie. Sa nu uiti sa respecti polaritatea +cu+ si -cu-.

Dak curentul prin circuit depaseste 1A e mare si mai adaugi in serie cu primul bec inca unul, sau pui un halogen de 60W. Jonglezi cu becuri in serie pina curentul in ampermetru iti indica 0.5A sau 500mA max.

La acest curent iti incarci bateria sigur si fara riscuri.

 

Bafta si Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de "roboti de pornire", vedeti ca se gasesc la vanzare in Hypermarketuri. Nu stiu daca sunt scule profesionale, dar din cate am inteles si din ce costuri au, cica "se merita" sa cumperi asa ceva. :friends:
Nu sunt scule profesionale, dar pentru uz caznic sunt suficiente. Cel mai rentabil am vazut niste combo-uri cu robot de pornire, redresor, lampa (cu fir), si un compresor mic pt umflat roti sau spalat. Oricum, nu cred ca vrei de fapt un robot de pornire profi acasa - e o ditamai fieratania, cam cat un aparat mare de sudura electrica.

 

 

 

Ca sa lamurim problemele cu electromotorul.

 

A se vedea mai jos schema electrica a GS-ului. Dupa cum se observa, siguranta aia de pe suportul solenoidului este pe alimentarea generala a motocicletei, nu pe circuitul de pornire.

 

Ce spune Varta despre ce curent suporta la pornire bateria de GS: 90A

 

Specificatiile electromotorului: 0.6KW - inseamna 50A la 12V. Eu stiu ca se duce si peste, dar din lipsa de probe clare pe moment o las aici. Oricum, putin mai mult decat aia 4 calculati de Daniel. Apropos de calculul respectiv, frunzarind prin manual mi-au cazut ochii pe o valoare care semana cu cea de la care a pornit discutia. Starter motor > Starter relay coil resistance = 3 to 5 ohms

 

Tot macar frunzarind manualul, daca de pus mana pe cheie nu a fost cazul, se poate observa ca electromotorul de GS (valabil pt majoritatea japonezelor din '80 incoace de altfel) nu are infasurare de excitatie, ci stator cu magnet permanent si rotor bobinat, alimentat prin perii. Adica cel mai simplu motor de CC, varianta mai mare a motoraselor electrice din masinutele chinezesti. Si ca nu numai ca este posibil sa-l masori, dar de altfel chiar asa se verifica.

 

2217773449_b86c09cf0f_o.jpg

 

 

 

P.S. Daniel, nu interpreta chestia asta ca pe un atac sau ceva, dar recomdarea mea este sa incerci sa verifici ce spui inainte de a spune (sau mai rau, a te contrazice) lucruri care, hmm, sa zicem doar ca nu au legatura cu realitatea. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haideti sa n-o mai dam in SF-uri ca nu-i rubrica de service aici. Mai bine am stabili o intalnire, ca tot e frumos afara si vb acolo despre tot ce vreti :friends:

 

 

Daca tot o dati pe intalniri:

1) Brrrr...

2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: afara e soare, vremea se face din ce in ce mai frumoasa. :friends: pacat ca sunt in sesiune... **** in ea de facultate.

in alta ordine de idei ... cine are toba de carbon pe GS??? ce imi recomandati? vreau s'o schimb. poate astfel nu mai aud de la conservari celebra replica: ""nu te'am vazut"" in felul asta ma aude .. stie ca e vreun nebun cu moto pe langa el. deci, ceva pareri?

am gasit aci o toba de carbon: /index.php?showtopic=168533

 

hai, sa vina caldura mai repede si sa iesim la plimbari :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot o dati pe intalniri:

1) Brrrr...

2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul...

daca vrei sa iti iei repede poti sa iti cumperi baterie pe la 200-210 ron din magazine.....daca nu te grabesti iti aduc euin 2 saptamani de la louis la 32.95 euro baterie Delo 12V/11A ( asta mi-am cumparat si eu)

 

--- Mesaj completat în 26 Jan 2008 21:19 -------------
apropo pt toti gs-isti..!!!!!!!

eu am avut un parbriz Puig pe care dintr-o greseala l-am spart....si asa am fost nevoit sa merg fara pana acum.

fratilor e o diferenta enorma intre a merge cu parbriz si a merge fara, credeti-ma...!!!!

spre exemplu pe autostrada mergeam lejer cu parbriz, la 110-120 constant, fara sa ma resimt prea tare ....in schimb acum o saptamana am mers fara, tot pe autostrada si vreau sa zic ca m-am resimtit din plin ...desi nu am depasit 100km/h, dupa 50km a trebuit sa fac o pauza de o cafea pt ca nu mai rezistam ( ma dureau rau de tot bratele si gatul din cauza curentului)

pe bune parbrizul face mult la un gs

uitati cum arata...

post-19041-1201375164_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu spun ca GSul e motorul vietii dar pt mine este tot ce se poate intampla mai bun unui incepator. :friends: De ce sa te dai inhibat si cu gandul ca oricand te poate surprinde Hornetul sau ZX-9le? Decat sa mergi maro la chilotei la 30 % din potenitalu unei rachete, mai bine la 70 % al unui motor decent in care poti avea incredere. Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta. GSul, avand semighidoane dar si o pozitie relativ sport fatza de alte nakeduri... poate pregati atat nakedisti cat si speederi. Ofera un compromis din punctul asta de vedere. Adica daca dupa ce te dai jos de pe GS si te sui pe Bandit nu ti se pare ca esti pe enduro iar daca te sui pe CBR 600 F nu ti se pare ca stai in cap si in maini. :rock:

 

:friends:

 

misto spus...mai lasat masca...eo inca nam dreptu sa comentez toate astea ca nu am inca motor...is in stadiu de studiu..adica studiez si citesc ce scriu altii si incerc sa ma hotarask ce motor sar potrivi pentru incepatori..asata si din prisma banilor ca nu as dispune decat de maxim 2500 de euro...oricum...incep sa inclin spre gs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am E fara parbriz si i am dat 170 si ceva pe autostrada... si nu e asa teribil...cred ca te ai invatat tu cu confortul adya :bigstar: in ceea ce priveste F ul nici nu ma gandesc...las ca vezi tu jhon cand o sa i zgarii carenele(nu cobesc !!!) gs-ul e naked,sa l lasam naked,nimic nu se compara cu pala de vant ce o simt pe corp/fata intr o plimbarica mai lunga de vara :bigstar: .

mai vine vara aia odata !!??!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca azi pe deneu .. in drum spre reprezentanta zuzuki din pipera .. m'au luat cateva rafale urate pe la 90. mi-am lasat gajica acolo .. se auzea un zgomot ciudat la motor ... maine o demonteaza si'mi spun exact ce si cum. posibil cutia de viteze / ambreiajul ori transimia.

apoi .. rup drumurile cu ea... mi-am propus sa dau kilometrajul peste cap :bigstar:

 

pana una alta .. incepe sezonul ... vreun gs' are nevoie de RCA??? :bigstar: vin la voi acasa .. ori ne intalnim intr'un anume loc.... vedem. va astept :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul...

 

Mi-am luat eu baterie saptamana trecuta. De la magazinul moto din Cotroceni. Nu stiu adresa exacta, e langa Glendale Studio. Au telefonul : 072MOTOARE (asta cred ca e de la service, dar te descurci tu). Pretul :170 RON.

 

Remi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta.

astapt raspunsuri :D si

asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare

pana in martie, aprilie va invidiez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta.

astapt raspunsuri :D si

asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare

pana in martie, aprilie va invidiez

 

 

Salut. Majoritatea de aici iti pot spune multe despre GS 500 si mult mai putine despre bandit de 400. Logic se poate deduce ca un bandit este mai costisitor la reparat. Altceva nu pot spune deoarece nu am "cunoscut" nici unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Majoritatea de aici iti pot spune multe despre GS 500 si mult mai putine despre bandit de 400. Logic se poate deduce ca un bandit este mai costisitor la reparat. Altceva nu pot spune deoarece nu am "cunoscut" nici unul.

 

ms man si mai astept raspunsuri la postul de mai sus asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi?

si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? post-17960-1202142580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta.

astapt raspunsuri :D si

asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare

pana in martie, aprilie va invidiez

 

Eu as lua GSul. E mai ieftin la achizitie si indubitabil mai usor si mai lesne de intretinut din punct de vedere cashcavalistic. Nu stiu multe despre Bandit 400 insa tind sa cred ca GSul este mai fiabil. 400 cc pe 4 cil mi se pare not funny. Are ture de Formula 1, trebe turat in draci ca sa se intample ceva. M-am dat pe CB1 si e cadavru. Daca esti satanist si dai in el trage mai tare ca GSul sus dar GSul e mai fun tu ride si are mai mult cuplu de jos. Din punctul meu de vedere 4 linie nu au ce cauta in sub 500-600 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- banditul scump la piese ,consum(6-8 ),scump la manopera ca de e bandit :kiss:

2- incearca o toba BORLA este auto si o gasesti in targ la vitan am un prieten care are pus tot pe un gs care face un bubuit mai gros ca cel de ducati insa are sa iti creasca consumul din cauza ca are sa iti placa sa o auzi cum duduie

3-top case uri nu gasesti in romania originale asa ca nu iti ramane decat sa construiesti tu suporti si adaptezi unele care iti plac (si iesi si mai ieftin )

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi?

si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? post-17960-1202142580_thumb.jpg

Iti trebe neaparat din plastic si cu suporti de fier.. ?

Se gasesc usor din alea textile iar pe mine ma bate gandul sa mi le vand pe ale mele ce arata ca astea din poza.. da incanu stiu ( nu de alta da prin oras esti ca si cu un ATV cu el ca e cam lat.. si l-am folosit cam putin)

Oricum sugerez sa cauti pe Louis si sunt oameni care aduc chestii de acolo fara comision

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ture de Formula 1, trebe turat in draci ca sa se intample ceva. M-am dat pe CB1 si e cadavru. Daca esti satanist si dai in el trage mai tare ca GSul sus dar GSul e mai fun tu ride si are mai mult cuplu de jos. Din punctul meu de vedere 4 linie nu au ce cauta in sub 500-600 cc.

 

Asta da argument :D decat un motor de turatie mai bine un motor cu cuplu de la relanty!

asa imi plac si mie dar dak vrei sa le combini poti opta pt un bandit de 600.

 

Asfalt uscat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... as avea doua chestiuni (intrebari) : 1. si-a schimbat cineva toba originala de la GS ? [daca da ... cu ce? ....avantaje/dezvantaje ?]

2. un far de GS sau o alternativa ..stie careva ?

eu mi-am luat GS-ul cu toba deja schimbata...am Laser K!...SUNA DEMENTIAL

 

--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:12 -------------

Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta.

astapt raspunsuri :D si

asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare

pana in martie, aprilie va invidiez

100% GS-ul....este mai ieftin, consuma mult mai putin( consuma intre 3.7-6%...banditul intre 5.5-8%)

 

 

 

--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:16 -------------

Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi?

si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? post-17960-1202142580_thumb.jpg

iti pot aduce eu si toba si top case + suport...spune-mi te rog ce an este motorul ca sa pot sa-ti zic un pret

 

--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 22:21 -------------

eu mi-am luat GS-ul cu toba deja schimbata...am Laser K!...SUNA DEMENTIAL

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:12 -------------</small><br/>

100% GS-ul....este mai ieftin, consuma mult mai putin( consuma intre 3.7-6%...banditul intre 5.5-8%)

<small>--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:16 -------------</small><br/>

uite ce pot sa iti aduc de la louis

suportul la 99.95 euro ( cod 10022570)

cutiile la 69.95 euro/ buc (cod 10025915)

in total te costa 309.8 euro

urmatorul transport in vine in jurul datei de 17-18 februarie

post-19041-1202156268_thumb.jpg

post-19041-1202156287_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...