Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Cei cu masini sunt maniaci de Mobil iar cei cu motoare sunt maniaci de Motul.

Chiar nu înțeleg.

Mentalitate autohtonă.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mah io zic ca e numai bine.. eu nu folosesc Mobil1 ca mi se pare scump si iau de la Louis.de procycle care e marca lor proprie si o scot la pret mai bun.. mobil1 nu are de ce sa nu fie bun.. cred ca si altii din cauza pretului mai bun la alte produse nu il folosesc.. oricum la un schimb iti tre aproape 4 L (3.3)

IO zic sa il folosesti cu incredere

 

Salut.

Teoretic: Are nevoie de MAXIM 2.9 L doar daca schimba si filtrul. Fara filtru intra 2.6 L .

 

Practic: Eu de fiecare data cand am facut schimbul de ulei si filtru nu am pus mai mult de 2.7L iar nivelul pe joja era la maxim.

 

Deci 3 litri iti ajung pentru un schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristian78 multam de sfat,

am sa il folosesc cu incredere si nu il consider scump dak e bun puteam sa ii iau Valvoline 10w40 la 22ron

Castrol 10w40 la 27ron

Mobil 10w40 la 24ron

altceva prin vale nu prea gasesg pentru motociclete k doar nu de pomana scrie pe ele ca sunt pentru motociclete, altfel ar mai fi si 5w40, 5w50-scumpe de la mobil dar observ k motoul e un 15w50 adica e mai vascos rece,nu? si nu am vrut sa incerk ceva ce nu scrie un manual tehnic SAE 10W40.

cristian78 te respect omule, ai avut curaj sa faci motorul de la 0 si sa il si reglezi, am citit pe forum, ce face iubirea de motor din noi! Hm! as fi incantat dak mi-ai da adresa ta de mess, prin PM, sigur am multe de invatat de la un cunoscator al motorului de GS. eu iti spun de Simson Sport 250 dak ai ceva nelamuririi tot.

 

Respect si Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristian78 multam de sfat,

am sa il folosesc cu incredere si nu il consider scump dak e bun puteam sa ii iau Valvoline 10w40 la 22ron

Castrol 10w40 la 27ron

Mobil 10w40 la 24ron

altceva prin vale nu prea gasesg pentru motociclete k doar nu de pomana scrie pe ele ca sunt pentru motociclete, altfel ar mai fi si 5w40, 5w50-scumpe de la mobil dar observ k motoul e un 15w50 adica e mai vascos rece,nu? si nu am vrut sa incerk ceva ce nu scrie un manual tehnic SAE 10W40.

cristian78 te respect omule, ai avut curaj sa faci motorul de la 0 si sa il si reglezi, am citit pe forum, ce face iubirea de motor din noi! Hm! as fi incantat dak mi-ai da adresa ta de mess, prin PM, sigur am multe de invatat de la un cunoscator al motorului de GS. eu iti spun de Simson Sport 250 dak ai ceva nelamuririi tot.

 

Respect si Asfalt Uscat

 

:friends: . Merci. Adevarul este ca m-am atasat de motorul asta. id-ul meu de Ymessenger este cristianvasile78 .

 

Legat tot de uleiuri si de senzorii de presiune NU toate motoarele au senzorii de presiune cu aceleasi caracteristici. Spre exemplu senzorul meu de presiune este inscriptionat cu "2.5" iar al unui prieten este de "1.5" (si chiar se comporta altfel fiindca am testat - cel cu "2.5" sesizeaza mai repede scaderile de presiune)

 

 

Iar legat de tipul de ulei - PUNETI DOAR 10W40 - eu am avut probleme din cauza unui 20W40.

 

V-ash mai da si alte sfaturi dar doar daca vreti sa va desfaceti motorul.

 

 

Bafta.

 

 

PS: la desfacut motorul m-a ajutat DCSAN care a plecat in Canada inainte sa il mai monteze la loc deoarece piesele au venit foarte tarziu. De nevoie de placere a trebuit sa il pun eu la loc ... si am reusit , cu peripetii, dar am reusit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat am avut GS-ul am folosit asa:

Formula 15w50 - vara - MOTOREX

Formula 10w40 - toamna/iarna/primavara - MOTOREX

Pretul - 30 lei/L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat motodrul din jermania cu cutii ca astea is foarte OK .. au cam 25-30 L capacitate fiecare.. si rezista la o viteza de cam 130 daca nu gasesti pe la noi din astea din plastic sigur sunt pe louis.de din textil.. care nu necesita nici fiare nici nimic.. (ah.. si acolo sunt si din plastic numai ca mult mai scump)

 

imi poti zice si mie cam cat te-a ajuns sa il aduci de afara, taxe si toate cele, cum l-ai gasit si dinastea. ma bate si pe mine gandul la unul de afara ca astea din tara sunt cam forjate si ... ma gandesc sa imi iau si eu ceva calumea ca o data il iau.

 

mersi si asfalt uscat baieti

Ps: o sa va prind si eu din urma :friends: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare gs-isti (si nu numai)

 

azi e foarte frumos afara in constanta si am incercat sa imi pornesc " jucaria" ...care a stat la umbra garajului aproape o luna .... si nu mai porneste :friends:(((((( are cineva vreo parere/idee legata de pornire? .... pls help :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare gs-isti (si nu numai)

 

azi e foarte frumos afara in constanta si am incercat sa imi pornesc " jucaria" ...care a stat la umbra garajului aproape o luna .... si nu mai porneste :friends:(((((( are cineva vreo parere/idee legata de pornire? .... pls help :-s

 

 

vezi bateria sa fie ok .. trage socu incearca sa pornesti

daca nu merge sterge umpic bujiile . .. reincearca

daca nu merge da 2 -3 minute butonasul ala pe PRI sau pe on .. si incearca iar ..

 

si eu am aceeasi problema .. ieri cand incepuse sa para umpic ca porneste s-a dus bateria .. :friends:))

azi Rematch :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi bateria sa fie ok .. trage socu incearca sa pornesti

daca nu merge sterge umpic bujiile . .. reincearca

daca nu merge da 2 -3 minute butonasul ala pe PRI sau pe on .. si incearca iar ..

 

si eu am aceeasi problema .. ieri cand incepuse sa para umpic ca porneste s-a dus bateria .. :friends:))

azi Rematch :rock:

 

bateria ...m-am uitat la nivelul lichidului ... e intre minimim si maxim` .... l-am pus acum pe PRI ...si o mai las un pic la soare` ... sper din suflet sa porneasca :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tata fara aparat de masura nu iti dai seama daca bateria mai are suflu ori ba. vezi in primul rand daca ai far si calxon(si daca da sunt clare sau trag a muri) daca e a2-a varianta inseamna k bateria fie e descarcata fie nu inca dar nu mai are putere. aici tu poti face 2 faze fie iei bateria si o duci cateva ore la incarcat (aproape la orice service auto are un redresor) fie bagi motorul intr-a 2 si impingi de el si nu cred ca ar avea dece sa nu porneasca.

l ai mai pornit impins ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se porneste impins, in 2 persoane:

te sui pe ea

ridici cricul

tragi socul la maxim

pui contactul

bagi a 2-a

tragi ambreiajul

amicul te impinge

cand ajungi cam la viteza de mers mai repejor (pe jos) sau limba amicului atinge stopul :rock: dai drumul la ambreiaj

daca viteza era prea mica, o sa se blocheze (si derapeze) spatele :friends:

daca nu, o sa dea sa se blocheze spate, apoi o sa smuceasca cand motorul o sa pornesca si o sa se tureze brusc la 2500-3000 (de la soc)

sper ca n-ai luat mana de pe ambreiaj mai devreme, pentru ca ar fi momentul sa-l tragi repede la loc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm risky faza cu se tureaza la maxim .. nush mai bine incarc bateria si mai incerc de 2 ori ..

oare daca il pun pe tata sa faca o porcarie (se pricepe) sa leg motoreta direct la priza si incerc asa pana porneste se strica ceva ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm risky faza cu se tureaza la maxim .. nush mai bine incarc bateria si mai incerc de 2 ori ..

oare daca il pun pe tata sa faca o porcarie (se pricepe) sa leg motoreta direct la priza si incerc asa pana porneste se strica ceva ???

 

Fratioru...astept si eu ceva poze, filmulete de la tine atunci cand o "s-o bagi in priza" tare-s curios cum reactioneaza :friends:)

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde am scris eu ca se tureaza la maxim? Se duce in 3000 de ture maxim, adica pana unde se duce cu socul tras. Smuceste un pic, dar daca nu dormi pe tine nu-i vreo mare smecherie.

Chestia cu priza n-am inteles-o, dar nu te gandesti sa o bagi direct in priza, nu?

Cu un redresor mare smecherie nu faci, pentru ca alea sunt facute sa incarce bateria la curent relativ mic, iar electromotorul ia 80-100A la pornire la rece. Exista aparate care se numesc roboti de pornire, in esenta sunt un fel de redresor zdravan combinat cu o baterie interna (sau un condensator/bobina babane) care pot debita pana la 250A. Variantele pentru uz casnic de obicei sunt o combinatie, care mai include si pompa de aer, posibilitatea de a incarca o baterie normala, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in priza direct nu .. tata se ocupa cu automatizari electronica porcarii d-astea .. deci in concluzie un adaptor care sa tina locul bateriei ..

 

asa intrebarea era daca nu porneste in sa zicem 2 min de mers in continuu se strica electromotor ? sistem de aprindere .. nush ceva pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai 2 minute cu degetul in buton cu siguranta o sa strice ceva, asta daca nu se topesc cablurile/conexiunile pana atunci. Ca sa-ti faci o idee, la 80-100 de amperi si 12V sudezi fier de cativa mm.

Daca a murit bateria si nu ai posibilitatea/chef de a o incarca, leaga frumos o baterie de masina in paralel (cu cabluri groase de pornire, nu cu cablu de priza). Daca nu sunt alte probleme, trebuie sa o ia asa. Nu tine electromotorul pornit mai mult de 5 secunde continuu, si lasa pauze. Daca dupa cateva incercari tot nu a luat-o, scoate bujiile ca probabil sunt fleasca deja, da-i sa invarta de cateva ori sa aeriseasca cilindrii si asteapta 10 min, pune bujiile la loc si incearca iar.

Daca a stat nepornita mult timp, scoate bujiile si pune putin ulei in capul pistoanelor inainte de toata operatiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Daca stai 2 minute cu degetul in buton cu siguranta o sa strice ceva, asta daca nu se topesc cablurile/conexiunile pana atunci. Ca sa-ti faci o idee, la 80-100 de amperi si 12V sudezi fier de cativa mm."

Sa ma scuzi k te cotectez dar nu ma pot abtine :lol: :)

Curentul, conform leci lui Ohm este egal cu raportul dintr-e tensiunea la bornele generatorului "bateria" si rezistenta totala a circuitului strabatut de acest crt. "conductorul baterie-releu, conductorul releu-electromotor, bobina de excitatie a electromotorului si conductorul electromotor-baterie. aceste rezistent insumate dau 3ohm, max5 iar tensiunea la bornele bateriei este de 12V. deci un curent de 12/3=4A deci acei 80, 100 sunt =4max. Adevarat este k la pornire apare o cadere de tensiune mare pt k absoarbe [4 pana la 6]curentul nominal (adica ala ce l-am calculat "4"), dar pe o perioada de timp de sub o fractiune de secunda (at. cind bateria are ceva viata in ea) asa k 6*4=24A pt max 1 sec pt k e prevazut cu protectie electromotorul si dak slabesti bateria cu incercarile de dat la electromotor nu o sa se sudeze nimic :P :wink: :blbl: pt k decupleaza din releu si ai sa auzi niste tac-tac-uri sub sea in dreapta iar dak nici asa nu e atunci sa sti k mai ai o siguranta fuzibila pe cablurile de alimentare a electromotorului care e de 20A si dak e tinut acest curent peste 1 secunda se arde fuzibilui ei si intrerupe alimentarea cu energie.

 

Asa k dai fara frica la automat dak ai baterie buna dar sa iei pauze cu electromotorul de 5min apooi dai iar 10sec, desi mai bine ai inpingeo.

 

Bafat :friends: :friends: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daniele, mai bine te abtineai :rock: (nu o sa ma iau acum si de literele sarite/gresite, ca si eu am bagat cateva beri) :friends:

Ia pune tu mana pe aparatul de masura si mai vorbim dupa aia cum are 3 ohmi infasurarea electromotorului :friends: chiar si cu tot cu fire si contacte. Apoi, sa-mi arati si mie unde e protectia electromotorului, si de asemenea unde e siguranta aia pe circuitul de pornire - sper ca nu o confunzi cu siguranta generala care nu are nici o treaba cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza plictiselii, dar mai ales din cauza unui camionagiu care nu a invatat sa acorde prioritate, am decis sa schimb toba GS-ului cu asta: http://www.louis.de/_20a254b5b79c15b915331...chterm=10029708

Intrebarea mea este daca merita schimbata cu asta sau nu.

Sa ne auzim de bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 00:29 -------------</small><br/>

Daniele, mai bine te abtineai :eek: (nu o sa ma iau acum si de literele sarite/gresite, ca si eu am bagat cateva beri) :friends:

Ia pune tu mana pe aparatul de masura si mai vorbim dupa aia cum are 3 ohmi infasurarea electromotorului :lol: chiar si cu tot cu fire si contacte. Apoi, sa-mi arati si mie unde e protectia electromotorului, si de asemenea unde e siguranta aia pe circuitul de pornire - sper ca nu o confunzi cu siguranta generala care nu are nici o treaba cu asta.

 

Mai baga si tu citeva beri :friends: :rock: :P asa ca sa alunece, si verifica circuitul care t-il am spus.

Apoi vezi lsub sea un manunchi de fire, lasale, mai ia o bere :wink: , si pe un (cuvant urat) de releu ai sa gasesti o siguranta fuzubila pe care scrie 20 si o vezi. O lasi in pace, pe releu ai sa gasesti ce te intereseaza (la fel ca si in poza). Unele motoare o au, poate k unele motoare nu o au, la mine pe GS500EU "93 este si deaceea zic. iar in legatura cu electromotorul si acei Ohm :hug: asta e tare, electromotorul este o masina de c.c. el are excitatia legata in serie normal, dar dak e derivatie atunci perile colectoare sunt in paralel cu bobina de excitatie si aparent ai sa masor o rezistenta "0". Dar dak pui un ampermetru de cc in circuitul propriu-zis ai sa observi ce ti-am spus data trecuta. NU AI CUM SA SCOTI 100A din o baterie de 12v 11Ah doar in scurtcircuit!!!

:P ala e regim de avarie.

Protectia la suprasarcina se realizeaza cu siguranta fuzubila :lol:

Protectia la minima tensiune se realizeaza datorita releului :) atunci cand tensiunea de alimentare a releului scade sub 20% forta antagonista a resortului din el invinge fortele electromagnetice ale bobinei, {{{k defapt acolo in releu e o bobina care atrage contactul mobil pe cel fix la aplicarea tensiuni de 12V la bornele ei si astfel inchide ciruitul realizand alimentarea}}} deschizand contactele {{cel mobil e respins de pe cel fix}} astfel se realizeaza protectia la tensiune scazuta ce duce la "sudarea colectorului" sau regimuri de scurtcircuit.

 

cine stie electrica cat de cat, intelege ce explic!

 

... asa k hai sa mai bagam o bere si sa dormim :blbl: :P

 

Asfalt uscat :lol:

post-18855-1201213766_thumb.jpg

Editat de tamas_daniell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...