mihai_2b3 Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 haideti sa n-o mai dam in SF-uri ca nu-i rubrica de service aici. Mai bine am stabili o intalnire, ca tot e frumos afara si vb acolo despre tot ce vreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 haideti sa n-o mai dam in SF-uri ca nu-i rubrica de service aici. Mai bine am stabili o intalnire, ca tot e frumos afara si vb acolo despre tot ce vreti Daca tot o dati pe intalniri: 1) Brrrr... 2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 im in ptr o iesire diseara la ursu !!! cine se baga !?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 afara e soare, vremea se face din ce in ce mai frumoasa. pacat ca sunt in sesiune... **** in ea de facultate. in alta ordine de idei ... cine are toba de carbon pe GS??? ce imi recomandati? vreau s'o schimb. poate astfel nu mai aud de la conservari celebra replica: ""nu te'am vazut"" in felul asta ma aude .. stie ca e vreun nebun cu moto pe langa el. deci, ceva pareri? am gasit aci o toba de carbon: /index.php?showtopic=168533 hai, sa vina caldura mai repede si sa iesim la plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Daca tot o dati pe intalniri: 1) Brrrr... 2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul... daca vrei sa iti iei repede poti sa iti cumperi baterie pe la 200-210 ron din magazine.....daca nu te grabesti iti aduc euin 2 saptamani de la louis la 32.95 euro baterie Delo 12V/11A ( asta mi-am cumparat si eu) --- Mesaj completat în 26 Jan 2008 21:19 -------------apropo pt toti gs-isti..!!!!!!! eu am avut un parbriz Puig pe care dintr-o greseala l-am spart....si asa am fost nevoit sa merg fara pana acum. fratilor e o diferenta enorma intre a merge cu parbriz si a merge fara, credeti-ma...!!!! spre exemplu pe autostrada mergeam lejer cu parbriz, la 110-120 constant, fara sa ma resimt prea tare ....in schimb acum o saptamana am mers fara, tot pe autostrada si vreau sa zic ca m-am resimtit din plin ...desi nu am depasit 100km/h, dupa 50km a trebuit sa fac o pauza de o cafea pt ca nu mai rezistam ( ma dureau rau de tot bratele si gatul din cauza curentului) pe bune parbrizul face mult la un gs uitati cum arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Nu spun ca GSul e motorul vietii dar pt mine este tot ce se poate intampla mai bun unui incepator. De ce sa te dai inhibat si cu gandul ca oricand te poate surprinde Hornetul sau ZX-9le? Decat sa mergi maro la chilotei la 30 % din potenitalu unei rachete, mai bine la 70 % al unui motor decent in care poti avea incredere. Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta. GSul, avand semighidoane dar si o pozitie relativ sport fatza de alte nakeduri... poate pregati atat nakedisti cat si speederi. Ofera un compromis din punctul asta de vedere. Adica daca dupa ce te dai jos de pe GS si te sui pe Bandit nu ti se pare ca esti pe enduro iar daca te sui pe CBR 600 F nu ti se pare ca stai in cap si in maini. misto spus...mai lasat masca...eo inca nam dreptu sa comentez toate astea ca nu am inca motor...is in stadiu de studiu..adica studiez si citesc ce scriu altii si incerc sa ma hotarask ce motor sar potrivi pentru incepatori..asata si din prisma banilor ca nu as dispune decat de maxim 2500 de euro...oricum...incep sa inclin spre gs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 aici avantaj carenata F'ul la 160 e super, nu simt nimic hai dragos, spui si u o vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu am E fara parbriz si i am dat 170 si ceva pe autostrada... si nu e asa teribil...cred ca te ai invatat tu cu confortul adya in ceea ce priveste F ul nici nu ma gandesc...las ca vezi tu jhon cand o sa i zgarii carenele(nu cobesc !!!) gs-ul e naked,sa l lasam naked,nimic nu se compara cu pala de vant ce o simt pe corp/fata intr o plimbarica mai lunga de vara . mai vine vara aia odata !!??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 lasa ca azi pe deneu .. in drum spre reprezentanta zuzuki din pipera .. m'au luat cateva rafale urate pe la 90. mi-am lasat gajica acolo .. se auzea un zgomot ciudat la motor ... maine o demonteaza si'mi spun exact ce si cum. posibil cutia de viteze / ambreiajul ori transimia. apoi .. rup drumurile cu ea... mi-am propus sa dau kilometrajul peste cap pana una alta .. incepe sezonul ... vreun gs' are nevoie de RCA??? vin la voi acasa .. ori ne intalnim intr'un anume loc.... vedem. va astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 2) Cine si-a luat baterie de curand (din Bucuresti), sau a vazut, sa-mi zica si mie locatia si la ce pret? Caci mobra mea la ultima tentativa de plimbare prin noiembrie a omorat bateria, desi fusese redresata inainte. Banuiesc ca n-am lasat destul robinetul pe PRI. Si cum tot are aproape 3 ani cred ca si-a cam dat duhul... Mi-am luat eu baterie saptamana trecuta. De la magazinul moto din Cotroceni. Nu stiu adresa exacta, e langa Glendale Studio. Au telefonul : 072MOTOARE (asta cred ca e de la service, dar te descurci tu). Pretul :170 RON. Remi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 Adresa exacta e Cotroceni 19 iar tel de-acolo e 311 42 67 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta. astapt raspunsuri si asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare pana in martie, aprilie va invidiez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 ... as avea doua chestiuni (intrebari) : 1. si-a schimbat cineva toba originala de la GS ? [daca da ... cu ce? ....avantaje/dezvantaje ?] 2. un far de GS sau o alternativa ..stie careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta. astapt raspunsuri si asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare pana in martie, aprilie va invidiez Salut. Majoritatea de aici iti pot spune multe despre GS 500 si mult mai putine despre bandit de 400. Logic se poate deduce ca un bandit este mai costisitor la reparat. Altceva nu pot spune deoarece nu am "cunoscut" nici unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Salut. Majoritatea de aici iti pot spune multe despre GS 500 si mult mai putine despre bandit de 400. Logic se poate deduce ca un bandit este mai costisitor la reparat. Altceva nu pot spune deoarece nu am "cunoscut" nici unul. ms man si mai astept raspunsuri la postul de mai sus asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi? si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta. astapt raspunsuri si asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare pana in martie, aprilie va invidiez Eu as lua GSul. E mai ieftin la achizitie si indubitabil mai usor si mai lesne de intretinut din punct de vedere cashcavalistic. Nu stiu multe despre Bandit 400 insa tind sa cred ca GSul este mai fiabil. 400 cc pe 4 cil mi se pare not funny. Are ture de Formula 1, trebe turat in draci ca sa se intample ceva. M-am dat pe CB1 si e cadavru. Daca esti satanist si dai in el trage mai tare ca GSul sus dar GSul e mai fun tu ride si are mai mult cuplu de jos. Din punctul meu de vedere 4 linie nu au ce cauta in sub 500-600 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 1- banditul scump la piese ,consum(6-8 ),scump la manopera ca de e bandit 2- incearca o toba BORLA este auto si o gasesti in targ la vitan am un prieten care are pus tot pe un gs care face un bubuit mai gros ca cel de ducati insa are sa iti creasca consumul din cauza ca are sa iti placa sa o auzi cum duduie 3-top case uri nu gasesti in romania originale asa ca nu iti ramane decat sa construiesti tu suporti si adaptezi unele care iti plac (si iesi si mai ieftin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi? si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? Iti trebe neaparat din plastic si cu suporti de fier.. ? Se gasesc usor din alea textile iar pe mine ma bate gandul sa mi le vand pe ale mele ce arata ca astea din poza.. da incanu stiu ( nu de alta da prin oras esti ca si cu un ATV cu el ca e cam lat.. si l-am folosit cam putin) Oricum sugerez sa cauti pe Louis si sunt oameni care aduc chestii de acolo fara comision Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Are ture de Formula 1, trebe turat in draci ca sa se intample ceva. M-am dat pe CB1 si e cadavru. Daca esti satanist si dai in el trage mai tare ca GSul sus dar GSul e mai fun tu ride si are mai mult cuplu de jos. Din punctul meu de vedere 4 linie nu au ce cauta in sub 500-600 cc. Asta da argument decat un motor de turatie mai bine un motor cu cuplu de la relanty! asa imi plac si mie dar dak vrei sa le combini poti opta pt un bandit de 600. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 ... as avea doua chestiuni (intrebari) : 1. si-a schimbat cineva toba originala de la GS ? [daca da ... cu ce? ....avantaje/dezvantaje ?] 2. un far de GS sau o alternativa ..stie careva ? eu mi-am luat GS-ul cu toba deja schimbata...am Laser K!...SUNA DEMENTIAL --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:12 ------------- Am si eu o intrebare pentru voi ... sunt cam nehotarat, ce imi puteti zice de un gs 500 si un bandit de 400, ma intereseaza fiabilitate, cost de intretinere consum si toate cele ce le diferentiaza. Prin martie cred ca o sa imi achizitionez si eu un moto si nu stiu ce sa aleg, mi se pare mai dragut banditul dar nu stau asa bine cu bugetul, nu ar fi problema pretul de achizitie ca nu ar fi mare diferenta. astapt raspunsuri si asfalt uscat ca sa cam indreptat vremea merge o plimbare pana in martie, aprilie va invidiez 100% GS-ul....este mai ieftin, consuma mult mai putin( consuma intre 3.7-6%...banditul intre 5.5-8%) --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:16 ------------- Salut toti GS'istii. am si eu intrebare legata de toba .. o toba mai galagioasa unde pot gasi / ce preturi? si intrebarea nr 2.... are cineva idee unde gasesc cutiile astea latyerale ... topcase + suportii de fier??? iti pot aduce eu si toba si top case + suport...spune-mi te rog ce an este motorul ca sa pot sa-ti zic un pret --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 22:21 ------------- eu mi-am luat GS-ul cu toba deja schimbata...am Laser K!...SUNA DEMENTIAL <small>--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:12 -------------</small><br/> 100% GS-ul....este mai ieftin, consuma mult mai putin( consuma intre 3.7-6%...banditul intre 5.5-8%) <small>--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 21:16 -------------</small><br/> uite ce pot sa iti aduc de la louis suportul la 99.95 euro ( cod 10022570) cutiile la 69.95 euro/ buc (cod 10025915) in total te costa 309.8 euro urmatorul transport in vine in jurul datei de 17-18 februarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 mersi mai baieti ... sincer am vazut ieri un bandit de 400 in realitate, e belea moto asta pe bune dar nu cred ca o sa imi permit sa pierd cativa litri in plus la 100 km si dinastea. imi super place si gs-ul nu am stat langa unu ca sa ii aud motorul dar sper sa o fac cat mai repede, cred ca o sa raman tot la iubita mea de catva timp incoace GS-ul. Oricum tinetimi pumnii ca pe 6 acum dau examenul de permis sunt nerabdator si abia astept sa vina si un moto Va multumesc mult pentru ajutor asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 intrebare intrebatoare .... am fost la reprezentanta zuzuki .... deh.. niste probleme si am intrebat de crash'paduri. la mine, fiind F'ul (carenata) trebuie sa imi gaureasca carena pt a mi le monta. totul ok pana acum. toata chestia asta ma costa 2.5 mil buloanele si 50 lei manopera...tolal 3 mil. cum vi se pare??? la o cazatura, in comparatie cu 700 euro carenele ... + semnale + de se'o mai strica e f mult. mie mi se pare ok pretul de 3 mil .... voi ce parere aveti? p.s. mi-au aratat cum arata pe o busa tot la fel, gaurita carena .. aratau super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Discuta cu bubucaty de-aici de pe forum, ea a avut GS-ul carenat cu buloane Powerbronze de la noi, a luat si tranta cu el si a scapat de bani dati pe carene Parca pusese si poze in paginile de pe la inceputul topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 intrebare intrebatoare .... am fost la reprezentanta zuzuki .... deh.. niste probleme si am intrebat de crash'paduri. la mine, fiind F'ul (carenata) trebuie sa imi gaureasca carena pt a mi le monta. totul ok pana acum. toata chestia asta ma costa 2.5 mil buloanele si 50 lei manopera...tolal 3 mil. cum vi se pare??? la o cazatura, in comparatie cu 700 euro carenele ... + semnale + de se'o mai strica e f mult. mie mi se pare ok pretul de 3 mil .... voi ce parere aveti? p.s. mi-au aratat cum arata pe o busa tot la fel, gaurita carena .. aratau super Am vazut si eu cum arata buloanele alea, drept sa zic la o cazatura eu cred ca oricum ti se face praf carena, far, semnalizare, etc pt ca sunt puse jos de tot, protejeaza de fapt motorul . am vazut chiar 2 tipuri diferite, unul doar ca un bat mai gros pus inaintea motorului, si un model care seamana cu un Y, care vine ca un bull bar peste motor. Ambele sunt insa pt modelul fara carena. La primul iti dau aia gaura in carena, care arata oribil, parerea mea, iar al doilea nu stiu daca ti-l pot monta peste carena, chiar si cu gauri... Si primul model sigur gasesti si la altii, mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.